Gość Anonymous Opublikowano 2 Grudnia 2006 Udostępnij Opublikowano 2 Grudnia 2006 ,,Polowanie na Czerwony Październik", ,,Piraci z Karaibów", ,,Bezsennośc w Seattle" - (ten oczywiście żony) Buziaczkami proponuję dawać ocenę, maksymalna 5. Romar7. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sxd Opublikowano 2 Grudnia 2006 Udostępnij Opublikowano 2 Grudnia 2006 Final Destination 1 Final Destination 2 Final Destination 3 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość PawelU1981 Opublikowano 2 Grudnia 2006 Udostępnij Opublikowano 2 Grudnia 2006 Cube Zero Pila Pila 2 Wykolejony Miasto Grzechu - Sin City Shrek oraz Shrek 2 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
danielpes5 Opublikowano 2 Grudnia 2006 Udostępnij Opublikowano 2 Grudnia 2006 "Podziemny Krąg" "Matrix" "Kilerów 2-óch" "Job,czyli ostatnia szara komórka" Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Anonymous Opublikowano 2 Grudnia 2006 Udostępnij Opublikowano 2 Grudnia 2006 Jeśli chodzi o filmy polskie to: ,,U Pana Boga za piecem" ,,Nigdy w życiu" ,,Ekstradycja" Romar7. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
JamesBond007 Opublikowano 2 Grudnia 2006 Udostępnij Opublikowano 2 Grudnia 2006 "Drużyna Pierścienia" - "Dwie Wieże" - "Powrót Króla" - Władca Pierścieni rulez! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Palikot Opublikowano 2 Grudnia 2006 Udostępnij Opublikowano 2 Grudnia 2006 "Underground" :) :) "Milczenie owiec" :) :) "Hannibal" :) :) "Folwark zwierzęcy" :) :) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mateo.poznan Opublikowano 2 Grudnia 2006 Udostępnij Opublikowano 2 Grudnia 2006 Matrix Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Piotr Opublikowano 2 Grudnia 2006 Udostępnij Opublikowano 2 Grudnia 2006 Ale robisz disco na forum Faktycznie Final Destination to świetna seria. Znakomitym, trudnym filmem są polscy Egoiści. Rambo 1 jest nieśmiertelny Miasto gniewu to prawie majstersztyk. Przy okazji polecam serial Mrok w tvp. Kryminalni to przy tym serialu nędznota. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Mikuu Opublikowano 3 Grudnia 2006 Udostępnij Opublikowano 3 Grudnia 2006 Titanic Oszukać Przeznaczenie 1,2,3 Shrek 1 Epoka Lodowcowa 1,2 Straszny Film 1,2,3,4 RRRrrrr!!! Seksmisja Jumanji to chyba wszystko Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Wanderer Opublikowano 3 Grudnia 2006 Udostępnij Opublikowano 3 Grudnia 2006 Powrót do przyszłości Highlander Milczenie owiec + dalsze dwie części Gladiator Nadciąga totalny kataklizm i: filmy w których grają Jackie Chan oraz Jet Li (mam chyba wszystkie). Z seriali: Stargate SG-1 Stargate Atlantis Alf M.A.S.H. Step by Step Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tomx Opublikowano 3 Grudnia 2006 Udostępnij Opublikowano 3 Grudnia 2006 A ja lubie Shreka 1 i 2 I oczywiscie moj ulubiony FORREST GUMP :D:D:D:D Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Bruno Opublikowano 3 Grudnia 2006 Udostępnij Opublikowano 3 Grudnia 2006 Pulp Fiction, Miś, Undergruond, Idioci, Jańcio Wodnik, Obcy (wszystkie części) Amelia, Pies andaluzyjski .... Seriale to: M.A.S.H i 13 posterunek ... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mateo.poznan Opublikowano 3 Grudnia 2006 Udostępnij Opublikowano 3 Grudnia 2006 oj tak Miś!!. W ogóle stare polskie komedie są zaj[beeeeeeeeeeep!] Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mad85 Opublikowano 3 Grudnia 2006 Udostępnij Opublikowano 3 Grudnia 2006 Tożsamość Piła Hooligans PS. Nie za dużo tych śmieci w podpisie? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Anonymous Opublikowano 3 Grudnia 2006 Udostępnij Opublikowano 3 Grudnia 2006 Shrek 1,2 Czerwony kapturek historia praWDZIWA Epoka Lodowcowa 1,2 Straszny Film 1,2,3,4 RRRrrrr!!! seks misja Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mh_misiek Opublikowano 3 Grudnia 2006 Udostępnij Opublikowano 3 Grudnia 2006 Ja jestem maniaków filmów o tematyce wojennej .Najbardziej lubię ogladać : Tylko dla orłów, Demony wojny (Linda i wszystko ) no i szarika jak z rudym wygrywają wojnę Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Wanderer Opublikowano 12 Grudnia 2006 Udostępnij Opublikowano 12 Grudnia 2006 Trochę posiedziałem i sporządziłem teraz dokładny spis moich ulubionych seriali. Nawet nie wiedziałem, że tyle ich jest. ALF Autostrada do nieba Allo! Allo! Bajer w Bel-Air Bill Cosby Show Domek na prerii Droga do Avonlea Detektyw Monk Grace w opałach Gwiezdne wrota i Atlantis Krok za krokiem Kryminalne zagadki Las Vegas, Nowego Jorku, Miami M.A.S.H. MacGyver Misja w czasie Legendy Kung Fu Pełna chata Przyjaciele The Nanny Trzecia planeta od Słońca Skrzydła Stan wyjątkowy Strażnik czasu Szaleję za tobą Świat według Bundych Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lukaszx Opublikowano 12 Grudnia 2006 Udostępnij Opublikowano 12 Grudnia 2006 kurcze tyle tego było Ale chyba: Przerwana lekcja muzyki Bez granic a z seriali QAF Arrested Development (naprawdę polecam)!!! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
felik3 Opublikowano 12 Grudnia 2006 Udostępnij Opublikowano 12 Grudnia 2006 Macgyver Alf Adam 12 Drużyna Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tomx Opublikowano 12 Grudnia 2006 Udostępnij Opublikowano 12 Grudnia 2006 Jak sie rozchodzi o seriale to na pierwszym miejscu jest Świat wg kiepskich. Lubie tez: Niania Pelna chata I'm so raven Ally McBeal Smerfy To tylko niektore, lubie wiecej, ale nie potrafie podac tak z glowy tytulow. Fajne sa tez niektore telenowele ja np. Velo de Novia, Amor Real, Soy Betty - La fea czy moja ulubiona Celeste siempre Celeste :D:D:D Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rafalzajac Opublikowano 14 Grudnia 2006 Udostępnij Opublikowano 14 Grudnia 2006 Klka fimów które z czystym sumieniem moge polecic każdemu. Chociaz w wiekszości sa to filmy niskobudrzetowe i dosyć stare to spokojnie przebijają cała tendencyjną szmirę presycona komputerowym badziewiem z holywood... "Żywot Briana" - każdy kto lubi sie posmiac powinien ten film obowiązkowo obejrzeć - ewidentny klasyk jak i rezta produkcji chłopaków z Cyrku Monty Pythona ale ten akurat potrafi wybitnie robawic przyczym nie jest w cale taki głupi jakby sie mogło wydawać . Wszystkie Straszne Fimy itp siadaja przy tym... "Przekręt" - czarny angielski humor w najlepszym wydaniu. Kilka histori umiejętnie splecionych w całośc. Jeżeli komus przypasił film "Transporter" czy "Adrenalina" to sie nie zawiedzie napewno. "Requiem Do Snu"- konkretna produkcja z idealnie dobrana ścieżka dźwiękową. Film ciężki, daje do myślenia... "Fanatyk" - równie dobra produkcja. "Chłopaki z Sąsiedztwa" - dobry film ukazujący w dośc doraźny sposób problemy ludzi z amerykańskiego getta. "Nienawiść (La Haine)" - bardzo dobry francuski film obrazujący życie mieszkańców jednego z paryskich blokowisk, którzy mimo róznic rasowych czy kulturowych potrafią razem dawac rade... Typowo uliczny klimat... "Pulp Fiction" - mówią że kto nie widział tego filmu nie widział tak naprawde niczego i jest w tym dużo prawdy... jak przypomne sobie o czyms jescze to napewno napisze... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bogdan425 Opublikowano 14 Grudnia 2006 Udostępnij Opublikowano 14 Grudnia 2006 Moje propozycje polecam (szkoda, że się ograniczam, bo długoby wymieniać, ale zobaczcie sami), ja chętnie sięgam po ten, między innymi, zestaw filmów: Purpurowe skrzypce. Ucieczka z Sobiboru. Leon zawodowiec. Ojciec Chrzestny. Kolor purpury. Rzymskie wakacje (z Audry Hepburn). Wróg u bram. Sami swoi. Przeminęło z wiatrem. Pretty Women. Lista Schindlera. Chłopcy z ferajny. Śniadanie u Tiffaniego. Europa, europa. Ameryka, ameryka - piękny film o emigracji kilku rodzin z Europy a każda z innego powodu - XIX wiek- czas filmu około 5 godz. Sztorm stulecia. Pianista. Zapamiętaj swoje imię. Apartament. Dziwczyna w różowej sukience. Titanic. Tożsamość Borna (z Richardem Chamberlainem). ........ i jak Wam się podoba ?, życzę miłego oglądania . -pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Piotr Opublikowano 14 Grudnia 2006 Udostępnij Opublikowano 14 Grudnia 2006 Nie krępuj się - wymień wszystkie 200-300 (?) ulubionych filmów. Skoro w muzyce zapowiedziałeś ciąg dalszy... Sorry, ale trochę mnie śmieszy jak ktoś podaje kilkanaście ulubionych filmów/piosenek i pisze że to tylko cząstka. Jeśli tak jest to podejrzewam, że masz też kilkanaście ulubionych gatunków sera żółtego czy pizzy bądź ciastek...... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bogdan425 Opublikowano 14 Grudnia 2006 Udostępnij Opublikowano 14 Grudnia 2006 .......jesteś bardzo "miły" - i to śmie(cie)szy bez krępacji. Wybacz, ale ja Twoich upodobań (muzykę) nie analizuję i nie krytukuję. Wymienić coś ulubionego, to również, drogi Piotrze, zainspirować większą ciekawość, a nuż, ktoś zechce, skorzystać? Słowo się rzekło, więc wymienię dwie piosenkarki....... Sorry, ale czas najwyższy zmienić, ten jeden gatunek sera żółtego, czy pizzy, bądź ciastek...... - zapweniam, że już nie będzie mdliło. -pozdrawiam P.S. Powiem tak, nie ja pociągnąłem tej nuty...., ale chcę to tu, zakończyć. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.