Skocz do zawartości

Porównanie platform cyfrowych


ruszok
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Dzień dobry.

 

Szczerze mówiąc [pisząc] miałem dostęp do 3 głównych platform w Polsce. Jednak na codzień mam C+. Chciałbym w jakiś sposób porównać do siebie oferty tych 3 operatorów. Istnieją może takie porównania albo strony? Sami macie jakieś ciekawe uwagi?

Trzeba przyznać, że o ile oferta C+ jest całkiem dobra to tunery są średnie jeśli nie kiepskie. Dużo lepiej używało mi się tunera n-ki.

Założenia są takie iż przydałby się multiroom [jeśli wyjdzie to taniej niż 2 osobne abonamenty]. Z ojcem oglądamy trochę sportu [ale ligę polską raczej nie]. Ja z kobitą uskuteczniam kanały filmowe typu HBO. I to bym chciał do pakietu wciągnąć.

Czy macie jakieś ciekawe uwagi lub propozycje na ten temat? Ze strony nki wychodzi, że podstawowy pakiet z HBO to kwota rzędu 79-99 zł. Do tego multiroom by się przydał. Ale nie ma jakiejś opcji, że tylko podstawowe kanały z pakietu za 39 zł i pakiet HBO HD? Do tego zdałby się jakiś tuner z PVR a w zasadzie jeśli z multiroomem to dwa [nie wiem czy jest taka opcja?] w tym jeden z DVB-t.

 

Dziękuję za wszelkie pomocne uwagi.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 10 miesięcy temu...

Reprezentuję serwis Cyfrowy Doradca i w odpowiedzi na temat "Porównanie platform cyfrowych" chciałbym Wam zaproponować skożystanie z porównywarki pakietów telewizji cyfrowej dostępnej online pod adresem http://www.CyfrowyDoradca.pl/tv

 

Kilka słów o tym narzędziu, które mam nadzieję będzie pomocne przy wyborze najlepszej oferty dopasowanej do Waszych wymagań.

 

Jak skorzystać z porównywarki?

Porównywarka wyszukuje pakiety w których są kanały, które chcesz oglądać. Klikając na logotypy kanałów dodajesz je na listę wyboru (wokół wybranych pozycji powstaje zielona ramka).

Wynik porównania to 3 oferty od różnych operatorów o najwyższej zgodności z wyborem (posiadające jak najwięcej kanałów które wybrałeś), a jednocześnie o najniższej cenie (średniej miesięcznej opłacie).

 

Jakie oferty są porównywane?

1. W bazie danych są pakiety telewizji naziemnej: darmowej (MUX1, MUX2, MUX3) oraz TV Mobilnej

2. W bazie danych są pakiety telewizji satelitarnej: darmowej (FTA), Pakiety promocyjne CYFRA+, CYFROWY POLSAT, Telewizja n, n na kartę, telewizja na kartę, C+ na kartę,

3. Oferty telewizji kablowych nie są aktualnie porównywane.

Jeżeli nie masz dostępu do którejś z platform lub jej po prostu "nie lubisz" to możesz wykluczyć ją z porównania odznaczając ją w ustawieniach zaawansowanych:

pakiety.gif

 

Jak widać to bardzo proste, aby porównać oferty korzystając z tej porównywarki.

 

Wsparcie dla użytkowników

Jeżeli macie pytania, uwagi, sugestie, to zapraszamy do dyskusji. Proszę piszcie na forum. Może inni mają podobne pytania.

Czekamy na Wasze posty.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gorąco zapraszam do dyskusji użytkowników - w końcu to dla Was dedykowany jest ten projekt ;) Dzięki udziałowi CyfrowyDoradca.pl możecie bezpośrednio podrzucać sugestie oraz podpytywać o działanie ;)

 

W Polsce nadal nie ma platformy, która pozwoliłaby na wybranie własnego zestawu kanałów, ale dzięki projektowi porównywarki można przynajmniej spróbować dobrać sobie pakiet najbardziej zbliżony do własnych oczekiwań. Kluczem wyboru oferty którejkolwiek z platform zawsze powinno być na początku zadanie sobie pytania: co chcemy oglądać. W końcu jaki jest sens płacić za kanały, z których większości i tak nie będziemy oglądać? Jestem przekonany, że dzięki porównywarce pakietów w ramach serwisu CyfrowyDoradca.pl użytkownicy będą mieli szansę na precyzyjniejsze dostosowanie kupowanej oferty do własnych potrzeb przez lepszy wybór operatora - bardziej pasującego do własnych potrzeb ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie, nie, projekt jest totalnie niezależny, niezwiązany w żadnym stopniu z nami - autorski pomysł i wykonanie serwisu CyfrowyDoradca.pl, znanego już ze świetnej porównywarki odbiorników DVB-T. Odezwali się do nas, co by dać zielone światło na forum do dyskusji, a my takie inicjatywy jak najbardziej popieramy, więc oto jest temacik na forum ;) Mam nadzieję, że się przysłuży pozytywnie w rozwoju projektu ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Bardzo dziękujemy Grupie SatKurier, a w szczególności Mr. Orbita za udostępnienie możliwości publicznych dyskusji o porównywaniu pakietów telewizji cyfrowej.

 

Czyżby to był projekt typu SolarKurier?

Serwis CyfrowyDoradca to całkowicie oddzielny projekt i nie należy do Grupy Medialnej SatKurier. Dlatego też pewnie Wasze zdziwienie, że pozwolono nam tutaj pisać jako "obcemu" serwisowi. Faktycznie w dzisiejszycz czasach to zaskakujące tym bardziej, że to prawda. Bardzo się cieszymy, że SatKurier docenił nasz trud włożony w stworzenie porównywarki pakietów telewizji cyfrowej jak również starszego projektu - Porównywarki Tunerów DVB-T (docenionego wcześniej przez Urząd Komunikacji Elektronicznej).

 

A mi wiecznie wyszukuje ofertę na kilka przeglądarkach... Ile to zajmuje czasu??? Mi za każdym razem po o. 10min rezygnuję

Proszę napisz więcej detali. Nie spotkaliśmy się z takim problemem. Na jakich dokładnie przeglądarkach sprawdzałeś (dokładna wersja). Z jakiego połączenia internetowego korzystasz, jaki masz system operacyjny. Poszukamy w czym leży problem.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Proszę napisz więcej detali. Nie spotkaliśmy się z takim problemem. Na jakich dokładnie przeglądarkach sprawdzałeś (dokładna wersja). Z jakiego połączenia internetowego korzystasz, jaki masz system operacyjny. Poszukamy w czym leży problem.

Już miałem pisać, że mi się nic takiego nie trafiło, ale akurat mi się trafiło :P Szczegóły poniżej:

 

Chrome 22.0.1230.1 (Canary)

Win7 x64

net: UPC 120 mbit/s

 

Kroki:

- zaznaczyłem: SportKlub+, daring!TV, Wojna i Pokój HD, n Premium 1, Eurosport HD i MTV Live HD, efektem było uzyskanie 2 zgodnych pakietów,

- przeszedłem dalej (Następny krok)

- zaproponowało trzy pakiety: n na kartę, Cyfrowy Polsat i n (czas ok. 60 sekund)

- zmieniłem okres na 12 miesięcy i wybrałem Przelicz

- zwieszka, nie doczekałem się odwieszenia - zacząłem deptać F5 (wrodzona niecierpliwość ;) ), w ogóle cały serwis nie odpowiadał (dokładniej: tylko porównywarka, na różnych przeglądarkach, w tym samym czasie strona główna chodziła) jakieś 15 minut i już myślałem, że coś zdrowo zepsułem, ale nagle ożył, net działał - oglądałem na YouTube coś w tle i leciało bez przerw,

- po zwieszce uznałem, że dobrze byłoby powtórzyć, żeby potwierdzić i tym razem utknąłem już na trzecim myślniku - ten sam etap trwał dużo dłużej niż 60 sekund, po 15 minutach ostatecznie wywaliło, że przerwało połączenie, czy coś w ten deseń :(

 

Co do samego pisania, to ogólnie niechętnie godzę się na reklamy czegokolwiek na forum, w ogóle warunek wyjściowy jest taki, że trzeba się do redakcji odezwać i uzyskać "błogosławieństwo", bo samowolki nie tolerujemy. CyfrowyDoradca.pl wyróżnia się poziomem technicznym i merytorycznym, a dodatkowo... przypomina mi troszkę mnie z dawnych czasów, aczkolwiek nie mogę rozwinąć myśli na forum publicznym ;) Cieszy, że są nadal ludzie z pomysłami i ideami, gotowi je realizować. Projekt mi się podoba i wspierając inicjatywę wiem i widzę, że nie wspieram jakiegoś za przeproszeniem guana. Dobra robota! ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dziś już działa...

taki sobie serwis bo jak zaznacze kanał który jest tylko w N i który jest tylko w C+ to już nie ma żadnych pakietów dla mnie :(

 

Edytuję wybieram kanały Knowledge HD, Domo+ HD NGC HD, Kuchnia TV, FOX HD, Polsat HD i Klikam nastepny krok i tak własnie łapie zawieche...

 

Edytuję po raz kolejny nie za każdym razem jest ta zawiecha, raz działa raz nie...

 

A mam Chrome w wersji nie wiem jakiej, Win 7 64bit Home, internet to Neostrada Fiber

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Bardzo dziękuje za szczegółowe informacje. Programiści przeanalizowali co się stało. Już tłumaczę: proces obliczania jest bardzo skomplikowany (analizowanie wszystkich kombinacji pakietów z dodatkami do pakietów), w godzinach kiedy jest najwyższa oglądalność obciążenie obliczeniowe jest tak duże że serwer nie jest w stanie obsłużyć wszystkich obliczeń. Wtedy niestety przestaje odpowiadać na ułamki sekund.

 

Przepraszam za niedogodność, staramy się jak najszybciej usunąć ten problem.

 

taki sobie serwis bo jak zaznacze kanał który jest tylko w N i który jest tylko w C+ to już nie ma żadnych pakietów dla mnie :(

Porównywarka zawartości pakietów nie zmieni :) Niektóre kanały występują tylko u jednego operatora. Dlatego w wyniku wyszukiwania wyświetlane są pakiety innych operatorów z komentarzem, że w tym pakiecie nie ma kanału...

Dzięki takiemu rozwiązaniu widzisz, że za sam fakt posiadania tego specjalnego kanału musisz dopłacić xx zł miesięcznie w stosunku do pakietów bez tych kanałów. Wtedy łatwiej podjąć decyzję czy na prawde ten kanał jest Ci niezbędny i czy cię na niego stać.

 

Jakie zaproponował byś rozwiązanie w takiej sytuacji? Jakiego wyniku byś oczekiwał? Teoretycznie wszytko "da się zrobić".

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

OK. To drugie takie zgłoszenie, więc wpisujemy na listę zadań do wykonania.

Dziękuję za uwagę. Serwis jest stworzony dla Was tak jak wspominał Mr. Orbita. Dlatego dodamy usprawnienia i poprawki takie jakie Wam są potrzebne.

 

Do listy cyfrowych pakietów dostępnych w bazie porównywarki powrócił pakiet Start HD telewizji n za 39zł miesięcznie z umową na 15 miesięcy. Dziś wrócił do oferty dostepnej online na n.pl.

 

Co do wydajności wyszukiwania pakietów to dodaliśmy poprawki stabilizujące pracę przy dużym obciążeniu wyszukiwaniami.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 5 tygodni później...

Dobrze, że znalazłem ten wątek na forum SatKuriera, bo przez opcję Kontakt na stronie http://www.cyfrowydoradca.pl/tv/strony/kontakt trzy razy (tak, byłem tak cierpliwy by tyle razy próbować) przygotowywałem moje propozycje i trzy razy napotkałem na "Błąd serwera 500" (co gorsza powrót w przeglądarce na poprzednią stronę nie dawał już dostępu do tekstu mojego zgłoszenia, cóż). Zatem, proszę uwzględnić poniższe prośby:

 

1. Możliwość porównania stricte wskazanych przez użytkownika pakietów różnych operatorów. Myślę, że to jest najczęstsza rzecz, której chcą internauci.

Dobrze, że przy różnych okresach umów zestawienie kosztów uwzględnia średnią miesięczną. W przeciwnym razie "tańsze" byłoby się korzystanie przez 12 miesięcy z pakietu za 80zł niż przez 18 miesięcy z pakietu za 60zł. ;) Chociaż? Gdy przez pół roku nie oglądamy nic, to jest to naprawdę darmówka ;)

 

2. Możliwość porównania pakietów jednego operatora. Teraz nawet, gdy się zostawi tylko jednego z dostawców, to pokazuje się najtańsza oferta.

Chciałbym zobaczyć w trzech kolumnach poszczególne kanały, wiedząc, które "są dokładane" do wyższych cenowo opcji.

 

3. Możliwość wskazania, że zależy na pakietach, gdzie spełniona jest "ścisła zawartość" kanałów. Wtedy nie były dokładane warianty od innych operatorów, w których naszego oczekiwanego kanału nie ma, ale za to mogłyby się pokazać nieco droższe pakiety tego samego operatora.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...
Dobrze, że znalazłem ten wątek na forum SatKuriera, bo przez opcję Kontakt na stronie http://www.cyfrowydoradca.pl/tv/strony/kontakt trzy razy (tak, byłem tak cierpliwy by tyle razy próbować) przygotowywałem moje propozycje i trzy razy napotkałem na "Błąd serwera 500" (co gorsza powrót w przeglądarce na poprzednią stronę nie dawał już dostępu do tekstu mojego zgłoszenia, cóż). Zatem, proszę uwzględnić poniższe prośby:

Bardzo Pana przepraszamy. Niedogodność już usunięta. Formularz i rejestracja działa już prawidłowo.

 

Bardzo się cieszę że zapisał Pan swoje pomysły (tym bardziej ze wytrwał Pan mimo niedogodności aby je przekazać). Właśnie dla takich dyskusji i pomysłów piszemy w tym wątku dzięki uprzejmości Pana Orbita.

 

1. Możliwość porównania stricte wskazanych przez użytkownika pakietów różnych operatorów. Myślę, że to jest najczęstsza rzecz, której chcą internauci.

Jest to do zrobienia. Przewidzieliśmy to na kolejny etap rozwoju. Zastanawiamy się jednak nad sposobem realizacji. Już dziś mamy dostępną testową wersję z listą wszystkich pakietów (wraz z ich opisem i listą kanałów). Tylko aby porównać pakiet musimy tez wybrać opcję dodatkową do porównania z innym pakietem i jego wybraną/wybranymi opcjami dodatkowymi. To się już trochę komplikuje ale nie pod względem programistycznym (nie ma rzeczy niemożliwych) ale pod względem wizualizacyjnym. Naszą zasadą jest prostota obsługi (brak zbędnego klikania, a opcje dla zaawansowanych ukryte). Dlatego w tej funkcji zastanawiamy się nad tzw. Designem. Ale ma Pan rację. Jest to konieczne.

 

Dobrze, że przy różnych okresach umów zestawienie kosztów uwzględnia średnią miesięczną.

Inne porównania były by stronnicze. To jedyne możliwe kryterium, zaraz po dopasowaniu jak największej liczny wybranych kanałów w pakiecie. Długość umowy to już wybór użytkownika.

 

2. Możliwość porównania pakietów jednego operatora. Teraz nawet, gdy się zostawi tylko jednego z dostawców, to pokazuje się najtańsza oferta.

Chciałbym zobaczyć w trzech kolumnach poszczególne kanały, wiedząc, które "są dokładane" do wyższych cenowo opcji.

OK. Rozumie intencję. Aktualnie celowo wyłączone pokazywanie pakietów tego samego operatora w wyniku. Już tłumacze dlaczego. Załóżmy że możliwe jest wyświetlanie w wyniku pakietów od tego samego operatora. Zaznaczymy tylko kanał np. CANAL+ W wyniku otrzymali byśmy pakiety tylko od CYFRA+ ponieważ miały by one najwyższą zgodność (tak kiedyś było dlatego wprowadziliśmy ograniczenie aby wyświetlać tylko pakiety od różnych operatorów).

Ale tutaj naprowadził Pan na Ciekawy pomysł. Gdy są odznaczone w opcjach zaawansowanych wszyscy operatorzy poza wybranym wtedy powinniśmy wyświetlić wyniki tylko od wybranego operatora.

Zrobimy tak w kolejnej wersji.

 

3. Możliwość wskazania, że zależy na pakietach, gdzie spełniona jest "ścisła zawartość" kanałów.

To proponowali programiści. Jednak utrudnia to trochę obsługę porównywarki. Za każdym razem po wybraniu kanałów, które występują tylko u jednego operatora wyskakiwał by komunikat z opcjami do wyboru.

Wydaje mi się, że Aktualizacja mechanizmu wyszukiwarki dla punktu 2 spełni oczekiwania również z tego punktu (czyli porównywanie ofert od jednego operatora).

 

 

Jeszcze raz dziękuję za pomysły. Jeden pokrył się z naszym pomysłem więc już pewność, że warto go zrealizować.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 3 tygodnie później...

Niestety,w dalszym ciągu nie można się skontaktować przez stronkę oraz po wybraniu kilkunastu kanałów znowu się zawiesza i mięli,mięli...i nic-info "504 Gateway Time-out".

Wybrane programy to: "zestaw" FoXów,Foxlifów,National,AXNów,Nicelodeonów'-sprawdzany o różnych porach-rano(6),popołudniu(16),wieczór(21),nocka(ok.23-24)

System u mnie:

Win 7

Mozilla Firefox 15.0.1

Internet-Lanet/netia-do 20 MB

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...
Niestety,w dalszym ciągu nie można się skontaktować przez stronkę oraz po wybraniu kilkunastu kanałów znowu się zawiesza i mięli,mięli...i nic-info "504 Gateway Time-out".

Wybrane programy to: "zestaw" FoXów,Foxlifów,National,AXNów,Nicelodeonów'-sprawdzany o różnych porach-rano(6),popołudniu(16),wieczór(21),nocka(ok.23-24)

System u mnie: Win 7 Mozilla Firefox 15.0.1 Internet-Lanet/netia-do 20 MB

 

A mi wiecznie wyszukuje ofertę na kilka przeglądarkach... Ile to zajmuje czasu??? Mi za każdym razem po o. 10min rezygnuję

 

Długo szukaliśmy jak naprawić tą niedogodność. W sytuacji wyboru kilku kanałów występujących tylko u jednego lub dwóch operatorów to nasz mechanizm wykonywał tak wiele obliczeń, że finalnie serwer przestawał odpowiadać. Programiści przerobili całkowicie sposób obliczania i wyszukiwania oferty. Teraz nowy mechanizm 2.0 jest zoptymalizowany i o wiele szybszy. Można zaznaczyć dowolnie dużo kanałów. Teraz już się nie zawiesi na wyszukiwaniu.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 miesiące temu...

Po wzmocnieniu Polsat ma najlepszą ofertę wystarczy zaznaczyć wszystkie kanały na http://www.cyfrowydoradca.pl/tv/ Wyniki przedstawiają się następująco:

Zgodność z wyborem - Polsat 77%, Cyfra - 73%, a N 70 %.

 

W kategorii kanałów dokumentalnych (popularnonaukowe, wiedza, przyroda itp.) - Polsat miażdży konkurencje - 88% (nie ma tylko Discovery Historia i Planete), a C+ - 67% a N - 63% - mizernie.

 

Brałem pod uwagę:

 

Animal Planet

BBC HD

HISTORY HD

BBC Knowledge

Discovery World

Discovery Science

Discovery Historia

HISTORY

Investigation Discovery

Nat Geo Wild

Nat Geo Wild HD

PLANETE+ HD

Viasat Explorer

Viasat History

Viasat Nature

Animal Planet HD

Discovery Channel

Discovery HD Showcase

Da Vinci Learning

National Geographic

National Geographic HD

PLANETE+

Travel Channel

TVP Historia

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 4 tygodnie później...
Po wzmocnieniu Polsat ma najlepszą ofertę wystarczy zaznaczyć wszystkie kanały na http://www.cyfrowydoradca.pl/tv/ Wyniki przedstawiają się następująco:

Zgodność z wyborem - Polsat 77%, Cyfra - 73%, a N 70 %.

 

Ale za to teraz zaznaczając wszystkie kanały - łącznie z rozszerzeniem o zagraniczne:

Zgodność z wyborem - Polsat 76%. Cyfra - 75%, N - 69%,za to jaka różnica w cenie za pakiet ze wszystkimi dostępnymi kanałami:

Polsat - ok.96 PLN, Cyfra - ok.156 PLN, N - ok.192 PLN - według wyliczenia porównywarki

Ciekawe czy porównywarka zawiera już nowe pakiety CP?

I jeszcze jedna dziwna sprawa-bo w wykazie programów. których nie ma pakiet CP jest zaznaczony kanał UNIVERSAL,a w szczegółowym wykazie jest Universal Channel- czyżby 2 różne UNIVERSALE były?Czy to błąd porównywarki?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ciekawe czy porównywarka zawiera już nowe pakiety CP?

 

Oczywiście zawiera nowe pakiety CP

 

I jeszcze jedna dziwna sprawa-bo w wykazie programów. których nie ma pakiet CP jest zaznaczony kanał UNIVERSAL,a w szczegółowym wykazie jest Universal Channel- czyżby 2 różne UNIVERSALE były?Czy to błąd porównywarki?

 

To nie błąd. To zawijanie linii. Ten pierwszy od góry to 13 STREET UNIVERSAL. Universal Channel jest tylko jeden :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gorąco zapraszam do dyskusji użytkowników - w końcu to dla Was dedykowany jest ten projekt ;) Dzięki udziałowi CyfrowyDoradca.pl możecie bezpośrednio podrzucać sugestie oraz podpytywać o działanie ;)

 

W Polsce nadal nie ma platformy, która pozwoliłaby na wybranie własnego zestawu kanałów, ale dzięki projektowi porównywarki można przynajmniej spróbować dobrać sobie pakiet najbardziej zbliżony do własnych oczekiwań. Kluczem wyboru oferty którejkolwiek z platform zawsze powinno być na początku zadanie sobie pytania: co chcemy oglądać. W końcu jaki jest sens płacić za kanały, z których większości i tak nie będziemy oglądać? Jestem przekonany, że dzięki porównywarce pakietów w ramach serwisu CyfrowyDoradca.pl użytkownicy będą mieli szansę na precyzyjniejsze dostosowanie kupowanej oferty do własnych potrzeb przez lepszy wybór operatora - bardziej pasującego do własnych potrzeb ;)

A mam pytanie a dlaczego konto CyfrowyDoradca.pl nie ma Konta Oficialnego?

porownani_xswrppx.jpg Klik aby powiększyć, ale polecam nie kupować tera tylko na nc+ czekać. ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...