Skocz do zawartości

LG Cinema 3D


 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Telewizor w serwisie, jutro ekspertyza co i jak. Czekam.

 

Wiem, że to głupio zabrzmi, ale mam nadzieję, że to matryca, bo wtedy wymiana na nowy, a jak zaczną już grzebać, to licho wie jak to wszystko zacznie funkcjonować (żeby nie było tak, że jedno naprawią, a drugie padnie, drugie naprawią, to trzecie padnie i tak dalej).

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Servis LG jest do d... , wiem bo drugi tv mam LG i zbywaja jak sie da, jak mialem panasa to robili a nie zbywali klienta. Nastepny moj zakup to juz nie LG. Choc firma z potencjalem to serwis dno.

A ja przy okazji mojej awarii słyszałem od znajomych (4 osoby), że LG jest OK jeżeli chodzi o serwis. Parafrazując to co napisał @ircios, może po prostu źle trafiłeś. :roll:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ujme to tak, jezeli ma sie wam zepsuc tv, to lepiej zeby to była poważniejsza usterka, a nie jakis mankament na ktory LG ma teksty, ze te typy tak maja, w wyzszym modelu tego nie ma, a to dla tego tak robia, bo nie oplacalne sa jak dla nich, niektore naprawy.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dziś odebrałem TV po naprawie. Nawalił jakiś zasilacz do podświetlania, czy zasilanie podświetlania. W każdym bądź razie coś takiego. W książce gwarancyjnej wpisali kod: RNE 150 109 0068 33. Może ktoś wie, co on dokładnie opisuje?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Telewizor w serwisie, jutro ekspertyza co i jak. Czekam.

 

Wiem, że to głupio zabrzmi, ale mam nadzieję, że to matryca, bo wtedy wymiana na nowy, a jak zaczną już grzebać, to licho wie jak to wszystko zacznie funkcjonować (żeby nie było tak, że jedno naprawią, a drugie padnie, drugie naprawią, to trzecie padnie i tak dalej).

No to pora zagrać w Totka. :wink:

 

Jak myślałem, tak też się stało - z mała modyfikacją - chyba to samo, ponieważ objawy dokładnie te same, co za pierwszym razem. Chcąc, nie chcąc jutro telefon do serwisu (tym razem bezpośrednio, bez pośrednictwa sklepu).

 

To i tak trzy naprawy i zmiana na nowy. W najgorszym wypadku.

 

Oby trzecia za dwa tygodnie, może miesiąc (mam czas do 6.12).

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...