A&G Opublikowano 6 Stycznia 2015 Udostępnij Opublikowano 6 Stycznia 2015 A ten numer, co mam w książce gwarancyjnej (22 454 54 54) - czy dzwoniąc tam mogę dokonać zgłoszenia (zamówić kuriera)? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kaspian0007 Opublikowano 6 Stycznia 2015 Udostępnij Opublikowano 6 Stycznia 2015 Mnie kazano sie w 1 kolejności kierować do sklepu jak oddawałem nagrywarkę lg Jak by sklep nie istnial dopiero do producenta kazano... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ircios Opublikowano 6 Stycznia 2015 Udostępnij Opublikowano 6 Stycznia 2015 Na stronie LG rejestruje się produkt. Tam jest wsparcie techniczne itd. itp. Można też śledzić stan naprawy w serwisie. Od dawna nie trzeba nosić sprzętu do sklepu. Gwarancja jest Door to Door Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
A&G Opublikowano 7 Stycznia 2015 Udostępnij Opublikowano 7 Stycznia 2015 Telewizor w serwisie, jutro ekspertyza co i jak. Czekam. Wiem, że to głupio zabrzmi, ale mam nadzieję, że to matryca, bo wtedy wymiana na nowy, a jak zaczną już grzebać, to licho wie jak to wszystko zacznie funkcjonować (żeby nie było tak, że jedno naprawią, a drugie padnie, drugie naprawią, to trzecie padnie i tak dalej). Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
moqu'ai Opublikowano 7 Stycznia 2015 Udostępnij Opublikowano 7 Stycznia 2015 To i tak trzy naprawy i zmiana na nowy. W najgorszym wypadku. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
A&G Opublikowano 7 Stycznia 2015 Udostępnij Opublikowano 7 Stycznia 2015 Tak, ale ile nerwów, czasu i zachodu; a tak nowy i już! Ponoć dają większy i bardziej "wypasiony" - pewnie w ramach przeprosin. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ircios Opublikowano 7 Stycznia 2015 Udostępnij Opublikowano 7 Stycznia 2015 Po 2 letnich przepychankach Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
A&G Opublikowano 7 Stycznia 2015 Udostępnij Opublikowano 7 Stycznia 2015 Oby nie. Nie po to "przeskoczyłem" na LG, żeby przeżywać to samo, co z Philipsem. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
moqu'ai Opublikowano 7 Stycznia 2015 Udostępnij Opublikowano 7 Stycznia 2015 Servis LG jest do d... , wiem bo drugi tv mam LG i zbywaja jak sie da, jak mialem panasa to robili a nie zbywali klienta. Nastepny moj zakup to juz nie LG. Choc firma z potencjalem to serwis dno. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ircios Opublikowano 8 Stycznia 2015 Udostępnij Opublikowano 8 Stycznia 2015 Jest nie jeden serwis LG Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
gawcio125 Opublikowano 8 Stycznia 2015 Udostępnij Opublikowano 8 Stycznia 2015 Ja tam nie narzekam. Przyjechał serwis zabrał tv 47la za 2-3 dni dostałem nowego 47lb. Więc ten ich serwis wcale nie taki straszny , przynajmniej dla mnie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ircios Opublikowano 8 Stycznia 2015 Udostępnij Opublikowano 8 Stycznia 2015 W dzisiejszych czasach naprawa sprzętu jest czasami nieopłacalna i wolą wymienić. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
A&G Opublikowano 8 Stycznia 2015 Udostępnij Opublikowano 8 Stycznia 2015 Servis LG jest do d... , wiem bo drugi tv mam LG i zbywaja jak sie da, jak mialem panasa to robili a nie zbywali klienta. Nastepny moj zakup to juz nie LG. Choc firma z potencjalem to serwis dno. A ja przy okazji mojej awarii słyszałem od znajomych (4 osoby), że LG jest OK jeżeli chodzi o serwis. Parafrazując to co napisał @ircios, może po prostu źle trafiłeś. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
moqu'ai Opublikowano 9 Stycznia 2015 Udostępnij Opublikowano 9 Stycznia 2015 Ujme to tak, jezeli ma sie wam zepsuc tv, to lepiej zeby to była poważniejsza usterka, a nie jakis mankament na ktory LG ma teksty, ze te typy tak maja, w wyzszym modelu tego nie ma, a to dla tego tak robia, bo nie oplacalne sa jak dla nich, niektore naprawy. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
A&G Opublikowano 9 Stycznia 2015 Udostępnij Opublikowano 9 Stycznia 2015 Dziś odebrałem TV po naprawie. Nawalił jakiś zasilacz do podświetlania, czy zasilanie podświetlania. W każdym bądź razie coś takiego. W książce gwarancyjnej wpisali kod: RNE 150 109 0068 33. Może ktoś wie, co on dokładnie opisuje? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
A&G Opublikowano 14 Stycznia 2015 Udostępnij Opublikowano 14 Stycznia 2015 Telewizor w serwisie, jutro ekspertyza co i jak. Czekam. Wiem, że to głupio zabrzmi, ale mam nadzieję, że to matryca, bo wtedy wymiana na nowy, a jak zaczną już grzebać, to licho wie jak to wszystko zacznie funkcjonować (żeby nie było tak, że jedno naprawią, a drugie padnie, drugie naprawią, to trzecie padnie i tak dalej). No to pora zagrać w Totka. Jak myślałem, tak też się stało - z mała modyfikacją - chyba to samo, ponieważ objawy dokładnie te same, co za pierwszym razem. Chcąc, nie chcąc jutro telefon do serwisu (tym razem bezpośrednio, bez pośrednictwa sklepu). To i tak trzy naprawy i zmiana na nowy. W najgorszym wypadku. Oby trzecia za dwa tygodnie, może miesiąc (mam czas do 6.12). Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
moqu'ai Opublikowano 14 Stycznia 2015 Udostępnij Opublikowano 14 Stycznia 2015 Oby ci się udało. Trzeba teraz żyłowac na maxa ten tv. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
A&G Opublikowano 14 Stycznia 2015 Udostępnij Opublikowano 14 Stycznia 2015 Taki mam plan. Bez litości!!! Jazda na max'a!!! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ircios Opublikowano 15 Stycznia 2015 Udostępnij Opublikowano 15 Stycznia 2015 I akurat wtedy nie nawali Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
A&G Opublikowano 17 Stycznia 2015 Udostępnij Opublikowano 17 Stycznia 2015 Oby nie (to znaczy jak ma nawalić, to lepiej niech to zrobi w najbliższym czasie). Póki co "leżakuje" w serwisie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
A&G Opublikowano 20 Stycznia 2015 Udostępnij Opublikowano 20 Stycznia 2015 Dziś news z serwisu ... telewizor do wymiany!!!! Już po drugiej awarii!!!! Teraz czekam tylko co i jak. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ircios Opublikowano 20 Stycznia 2015 Udostępnij Opublikowano 20 Stycznia 2015 Piękna sprawa Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
moqu'ai Opublikowano 20 Stycznia 2015 Udostępnij Opublikowano 20 Stycznia 2015 Extra, tez tak chce Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
A&G Opublikowano 23 Stycznia 2015 Udostępnij Opublikowano 23 Stycznia 2015 No i jest!!! LG model 39LB650V ZN (według informacji na telewizorze) lub jak kto woli 39LB650V AEE (opis z pudełka). Nieodpowiednie dla klienta skreślić. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ircios Opublikowano 23 Stycznia 2015 Udostępnij Opublikowano 23 Stycznia 2015 Te się nie psują ja mam nieco większy ten model 42' Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.