LukWil Opublikowano 22 Listopada 2006 Udostępnij Opublikowano 22 Listopada 2006 Na forum n-ki w dziale "n odpowiada" przeczytałam: Sprzedaż nbox recorderów dla nowych abonentów ruszy 27 listopada, natomiast wymiana nboxów na nbox recordery - 10 grudnia. Koszt wymiany to zgodnie z Waszymi przewidywaniami 350 złotych Czy to nie pachnie konkurencją , gdzie długo się dbało o nowych klientów ??? Czemu mam czekać ??? Przeszedłem na N właśnie, żeby mieć m.in. PVR !!!!!!! Czemu jestem GORSZYM ???? Bo już im płacę, więc już mnie "łapnęli" ??? Oj pierwszy DUŻY MINUS dla n-ki !!!!! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Bartek Opublikowano 22 Listopada 2006 Udostępnij Opublikowano 22 Listopada 2006 Taką sytuację zapowiadał już Sojka - tłumaczyl się względami logistycznymi. O ile nie dziwię logistyką, która w tym momencie pewnie będzie rzeczywiscie trudna, o tyle dziwie sie az takiemu odstepowi czasu - chociaz w sumie to tylko 2 tygodnie, mysle ze nie ma sensu az tak sie podniecac Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
arsenal Opublikowano 22 Listopada 2006 Udostępnij Opublikowano 22 Listopada 2006 Co nie znaczy, że idealnie by było gdy idę z nBoxem 27 listopada i wymieniam na wersje PVR. A tak muszę sie naczekać te 2 tygodnie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
danielpes5 Opublikowano 22 Listopada 2006 Udostępnij Opublikowano 22 Listopada 2006 takz roznica w czasie wynika z tego że n-ka nie będzie w stanie dostarczyć odpowiedniej liczby n-boxów PVR po 27 listopada.Ledwo zaopatrzą nowych abonentów,dlatego dotychczasowi muszą niestety poczekać Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ymp Opublikowano 22 Listopada 2006 Udostępnij Opublikowano 22 Listopada 2006 Jest tez inna strona medalu. Dla firmy bardziej korzystne jest zlowic nowych klientow i miec ich wiecej niz dawac tego samego nboxa zlowionemu juz czlowiekowi. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mad85 Opublikowano 22 Listopada 2006 Udostępnij Opublikowano 22 Listopada 2006 Chyba to jest logiczne. Klienci którzy mający już Nboxa zaczekają a nowi klienci mogą prze to się zniechęcić nie w końcu nie nabyć tejże platformy i wsiąść inną. nowego klienta zawsze jest ciężej przyciągnąć niż zmotykować starego do zostania. Im więcej klientów tym większy zysk dla danej firmy. Choć N poniekąd zabezpieczyła się przed corocznym podpisywaniem umów przez niektórych. Zawsze będzie tak, że nowy klient będzie miał lepiej bo jeżeli ma określone dobre zdanie o produkcie to znaczy, że wróci. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Bartek Opublikowano 22 Listopada 2006 Udostępnij Opublikowano 22 Listopada 2006 To prawda- dodalbym, ze na poczatku faworyzowanie nowych klientów to podstawa dzialania, ktore przyniesie zysk także tym starym, bo im wiecej gniazdek tym operator silniejszy i ma wiecej mozliwosci. To cyfra [bo cp przynosi jeszcze strate] dzis moze sie juz zajac pielegnowaniem swojego abonenta. Brutalne, ale prawdziwe Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
danielpes5 Opublikowano 22 Listopada 2006 Udostępnij Opublikowano 22 Listopada 2006 polsat już dawno wyszedł na prostą i stal sie rentowny.Dolny próg opłacalności platformy cyfrowej wynosi 300 tysiecy abonentów.A Polsat juz ma ich ponad milion Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mad85 Opublikowano 22 Listopada 2006 Udostępnij Opublikowano 22 Listopada 2006 Liczba abonentów nie koniecznie musi świadczyć o opłacalności przedsięwzięcia. To zależy od różnych aspektów i każda firma jest pod tym względem inna i każdą trzeba rozpatrywać indywidualnie. Ale tak jak napisałem wcześniej nowego klienta trzeba bardziej motywować do podpisania umowy. No i promocja jest jeden z głównych mechanizmów działania na rynek aby zdobyć właśnie takich klientów. A co do samych nBoxów to starzy klienci związani umowami więc mogą poczekać a wiadomo, że pewnie w początkowym okresie na pewno sprzętu będzie mało więc każdy Nbox recorder dla starego klienta potencjalnie mogłyby oznaczać stratę nowego klienta. Dlatego zdecydowano się na takie kroki. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
danielpes5 Opublikowano 22 Listopada 2006 Udostępnij Opublikowano 22 Listopada 2006 n powinno pomału pomysleć o jakimś programie lojalnościowym.Coś ala "zlote plusy" z Cyfry.Bo cel uswięca środki Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lukaszx Opublikowano 23 Listopada 2006 Udostępnij Opublikowano 23 Listopada 2006 teraz wszyscy, którzy biegli do sklepu jako pierwsi mają za sowje Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość PawelU1981 Opublikowano 23 Listopada 2006 Udostępnij Opublikowano 23 Listopada 2006 Zawsze tak jest. Jak chca zlapac czlowieka to gadaja ladnie, a pozniej jak juz Cie maja to olewaja sprawe. Pracuje w handlu wiec wiem ze takie podjescie klienta to jest 100% dzialajacy zabieg. Najwazniejsze zeby w momencie zakupu klient poczul sie jak ten wyjatkowy i jedyny, a pozniej co to kogo obchodzi co sie z nim stanie. Niestety do zatrzymania klienta nie tedy droga Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lukaszx Opublikowano 23 Listopada 2006 Udostępnij Opublikowano 23 Listopada 2006 a to jest niestety bardzo zła strategia. Klient ze złymi doświadczeniami (taki, który czuje się oszukany) nie będzie się mógł doczekać końca umowy i kiedy ta sie tylko skończy przeniesie sie do konkurencji. Ta mu da poczucie wyższości: promocja dla nowych klientów, gratis. No i kiedy już stanie się klientem kółeczko się zamyka Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość PawelU1981 Opublikowano 23 Listopada 2006 Udostępnij Opublikowano 23 Listopada 2006 Swiete slowa, tylko szkoda, ze nikt sie na bledach nie uczy. Chociaz ja mimo zlych doswiadczen z C+ wrocilem do nich i teraz jest OK Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mad85 Opublikowano 23 Listopada 2006 Udostępnij Opublikowano 23 Listopada 2006 a to jest niestety bardzo zła strategia. Klient ze złymi doświadczeniami (taki, który czuje się oszukany) nie będzie się mógł doczekać końca umowy i kiedy ta sie tylko skończy przeniesie sie do konkurencji. Niestety mylisz się. Strategia jest bardzo dobra dla danej firmy. Klienta który wyrobił sobie określone zdanie zdecydowanie łatwiej jest zmotywować do zostania niż nowego klienta do podpisania umowy. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lukaszx Opublikowano 23 Listopada 2006 Udostępnij Opublikowano 23 Listopada 2006 a ja myślę, że warto jest utrzymać jednego porządnego klienta, który swoimi doświadczeniami podzieli się z rodziną, ta z przyjaciółmi. I tak mnóstow osób zostanie zachęconych. Motywacja z poczty pantoflowej jest chyba bardzo silna Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MaBri Opublikowano 23 Listopada 2006 Udostępnij Opublikowano 23 Listopada 2006 Na forum n-ki w dziale "n odpowiada" przeczytałam: Sprzedaż nbox recorderów dla nowych abonentów ruszy 27 listopada, natomiast wymiana nboxów na nbox recordery - 10 grudnia. Koszt wymiany to zgodnie z Waszymi przewidywaniami 350 złotych Czy to nie pachnie konkurencją , gdzie długo się dbało o nowych klientów ??? Czemu mam czekać ??? Przeszedłem na N właśnie, żeby mieć m.in. PVR !!!!!!! Czemu jestem GORSZYM ???? Bo już im płacę, więc już mnie "łapnęli" ??? Oj pierwszy DUŻY MINUS dla n-ki !!!!! Niekoniecznie - pamiętacie jakie były techniczne problemy na początku ze zwykłymi n-boxami. Za dwa tygodnie od rozpoczecia sprzedaży n-recorderów będziemy już wiedzieć czym to pachnie i albo wymienimy boxy albo nie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
danielpes5 Opublikowano 23 Listopada 2006 Udostępnij Opublikowano 23 Listopada 2006 podpisz drugą umowe z n i bedziesz miał nboxa PVR na stracie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MaBri Opublikowano 23 Listopada 2006 Udostępnij Opublikowano 23 Listopada 2006 podpisz drugą umowe z n i bedziesz miał nboxa PVR na stracie i będziesz miał multiroom Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
danielpes5 Opublikowano 23 Listopada 2006 Udostępnij Opublikowano 23 Listopada 2006 hahaha.. biznes is biznes Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
LukWil Opublikowano 9 Grudnia 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 9 Grudnia 2006 Nka znów przełożyła wymianę nboxów dla abontentów. Zamiast 10 grudnia wymiana ruszy 18 grudna !!!!!!!!!!!!!!! To SKANDAL !!!!!!!!!!! ITI ma w [beep] tych co już są klientami !!!!!!!! W poniedziałek dzwonie i zrywam uwowę Czy to nie jest jawne kures.... !!!!! Rozumiem gdyby sprzęt był ciężki do zfobycia, no to wiadomo, że nowi klienci mają preferencje. Wiadomo bowiem, że każda firma ma w d... tych co już zdobyła i szuka nowych "jeleni". Ale sprzęt "leży" !!!!!!! Dlaczego więc nie mogę pójść i wymienić ??????? Kobitka na infolinii twierdzi, że procedura wymiany jest trudniejsza. A CO TO MNIE DO KUR.... OBCHODZI !!!!!!! To nie wiedzieli o tym wcześniej ???? Coś czuje, że to była zła decyzja. Wracam do Cyfry !!!! Ta przynajmiej dotrzymuje słowa !!!!! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mad85 Opublikowano 9 Grudnia 2006 Udostępnij Opublikowano 9 Grudnia 2006 To czeka cie zapłacenie odszkodowania za zerwanie umowy z idealną platformą jak to twierdziło sporo osób w styczniu. A co do sprzętu to raczej jest go mało. I gdyby wszyscy chcieli wymienić to pewnie zabrakło by go na półkach dlatego termin jest przesuwany. Zainteresowanie wśród nowych nie jest tak wielkie, jak przy starcie platformy, dlatego sprzęt tak się nie sprzedaje. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
danielpes5 Opublikowano 9 Grudnia 2006 Udostępnij Opublikowano 9 Grudnia 2006 pytalem o nboxa PVR w jednym ze szczecińskich sklepów AVANS.Powiedzieli że choć sprzęt mają w magazynach to i tak nie moga go sprzedawac bo....nie mają programu rejestracji umów z nboxem PVR Mogą co najwyzej sprzedać zwykłego nboxa,bo tu procedura jest dopracowana.Natomiast wymiany nboxów w najblizszym czasie....nie przewidują Może po nowym roku.... Normalnie jak w kraju trzeciego świata Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
whitestar Opublikowano 10 Grudnia 2006 Udostępnij Opublikowano 10 Grudnia 2006 Abonent jest gorszy z tego względu ze już podpisał umowe i musi się męczyć . A oni mają go gdzieś. A nowy potencjalny klient się waha i muszą go czymś kusić. Tak samo jest z umowami telefonii cyfrowej czy np. w cyfrze+. Nowy, potencjalny abo ma lepsze promocje przy podpisaniu umowy. A człowiek poźniej sobie pluje w brode ze nie kupił troche pozniej na lepszych warunkach ! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość PawelU1981 Opublikowano 10 Grudnia 2006 Udostępnij Opublikowano 10 Grudnia 2006 Nie uwazam ze abonent to ktos gorszy. Mysle ze to logiczne ze skoro jestes juz abonentem to zalezy ci na ofercie danej platformy i jesli masz o niej dobre zdanie to bedziesz czasem narzekal ale mimo wszystko zostaniesz przy tej wlasnie platformie. Nowy, potencjalny abonent czesto nie jest doinformowany nie wie jaka jest promocja jaki jest sprzet a i czesto pojecia nie ma jakie sa w ofercie danej platformy kanaly! Jednak gdzies tam uslyszy ze jest taka platforma i ludzie sa z niej zadowoleni to zaczyna szukac szperac i jak znajduje dobra oferte do tego jakas niezla promocje to kupuje. W tym caly sekret. Nie uwazam sie gorszy tylko dlatego ze jestem juz abonentem i nie dostaje promocji czy znizek niewiadomo jak wysokich. Dla mnie liczy sie bardziej to zeby placic ja zawartosc programowa, a nie zeby miec super promocje i nie miec co ogladac Zawsze trzeba podjac jakis kompromis. Nigdy nie mozna miec wszystkiego. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi