Skocz do zawartości

HD w Polsat Box


trojan
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

@bazzar - ja takze mam takie porozumienie zawarte chyba bede musial sprawe zglosic do UKE bo oni oszukuja klientow . Zawieraja telefonicznie umowy na 15 zl , a przesylaja porozumienie na 20 zl jak ktos sie zgodzi to uchodzi im plazem takie naciaganie abonentow . Jak ktos sie nie zgodzi to twierdza ze konsultant popelnil blad i takie porozumienie zostaje anulowane. Prosilbym kogos z SATKURIER zeby przyjarzal sie sprawie bo jak przesledzimy ten temat to juz kilka takich przypadkow mozna znalezc.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dlatego mówię, dzwońcie do UOKIK, bo chyba mało ludzi tam dzwoni i listy pisze w sprawie CP i dlatego sobie w kulki lecą - a najciekawsze jest to że nawet na stronie CP jest napisane że koszt pakietu HD to 15 zł dla nowych klientów.

http://www.cyfrowypolsat.pl/telewizja-c ... akietow.cp

 

15 zł - cena przy umowie na czas określony, 25 zł - cena przy umowie na czas nieokreślony

 

Ja się na razie wyleczyłem z abonamentu w CP - choć układ kanałów w CP mi się podoba, to póki tak będą klienta traktować, to będę sobie wolał wziąć cokolwiek w cyfrze i jakieś kanały HD - przynajmniej będę wiedział czego mogę się po nich spodziewać. Bo w CP nigdy nic nie wiadomo, co im do głowy przyjdzie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@Bloo411 - na infolini telefonicznej konsultacji proponuja 15 zl przy aneksie na 12 miesiecy przedluzasz umowe jest to nagrywane. Rzeczywiscie na ulotce jest napisane ze cena 15 zl obowiazuje przy umowie na 29 miesiecy ale mowimy tu o propozycji przedluzenia umowy z mozliwoscia dodania opcji HD. Bartek W. - czy polsat oferuje w ogole umowy 24 miesieczne ? Chyba sa 13 miesiecy i 29 miesiecy . Byc moze przy jakis promocjach sa inne terminy obowiazywania oraz przy przedluzaniu umowy.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Orion - to jest trudno zrozumiec bo podczas rozmowy telefonicznej upewnialem sie kilka razy jakie programy i ile bede placil . Na jaki okres przedluzam umowe. Wiec jest oczywiste , ze jesli ktos mowi 15 zl przy przedluzeniu na 12 miesiecy to nad czym sie zastanawiac rozmowa jest nagrywana wszystko mozna odsluchac . Jesli pozniej uniewazniaja umowe zawarta przez telefon bo sie konsultant pomylil to poprostu polsat oszukuje abonentow. Bo w innym wypadku jak sie pomylil konsultant i mnie wprowadzil w blad jakos w ciagu kilku godzin nie anulowali umowy i zwlekaja z odpowiedzia na reklamacje wyslana listem poleconym . Jak to sie dzieje ze jednego dnia dostaje dwa listy z polsatu i na kazdym z nich jest porozumienie na kanaly HD tylko ze z inna kwota i innym terminem obowiazywania umowy. Jednego dnia dwa rozne porozumienia to chyba nawet nie wiedza co wysylaja i maja starszny balagan w systemie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mam przed soba ulotke która sami przysłali - w przypadku umowy na czas określony co najmniej 15 miesięcy cena za pakiet HD wynosi 15zł. Jeśli każa w takim przypadku więcej płacić to łamia przepisy ustawy o nieuczciwej konkurencji.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mam prośbę. Dzisiaj na Polsacie Sport HD, o godzinie 20:30, będzie mecz żużlowej ligi angielskiej Swindon Robins vs Coventry Bees. Czy ktoś mógłby mi zrobić zapa i opisać jaka była jakość? Bardzo proszę. Dodam, że mecz będzie produkowany przez Sky Sports HD ale jak do tej pory ani razu żaden mecz żużlowy nie był na Polsacie Sport HD. Naprawdę, zajmie to kilka chwil.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Poprzez ICOK wysłałem im swoje uwagi, co do opłat za pakiet HD-( umowa telefoniczna była na 15zł, a przysłali potwierdzenie, gdzie była cena 20zł). I oto dostałem odpowiedź:

 

"Szanowny Panie

 

W nawiązaniu do poniższego zgłoszenia, uprzejmie informuję, że zawarta przez Pana umowa z dnia 8 kwietnia 2010 r. została anulowana. W przypadku chęci ponownego zawarcia umowy w aktualnej ofercie, proszę o kontakt z infolinią pod numerem telefonu 801 080 808."

 

Koniec, kropka- żadnych wyjaśnień.

Jaka, to ma być ta "aktualna oferta"? Czemu anulowano poprzednią?

Wreszcie zrozumiałem dlaczego nie można zamówić dodatkowo pakietu HD poprzez ich APS-y. Telefonicznie "lecą z nami w ..... kulki.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...