Skocz do zawartości

NOwy transponder N na Hot Birdzie


Gość PawelU1981
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Gość PawelU1981

Platforma N uruchomila na Hot Birdzie nowa czestotliwosc o wartosci 11470V, 27500, 2/3. Sa tu nadawane dokladnie te same kanaly co na 11.258H, 27500, 2/3. Zapewne w przyszlosci pojawia sie tu nowe, zapowiadane kanaly.

 

Edycja RafiX: PawelU1981, właśnie wyjąłeś ten news z moich ust :lol: bo już za chwilę miałem ten sam temat wysyłać. Byłeś szybszy. Pozdrawiam :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 3 miesiące temu...

W dniu dzisiejszym został zajęty ostatni transponder na HB. W wyniku dynamicznego rozwoju N-ki na jej własnych parametrach jest coraz mniej miejsca na kolejne kanały. Może by tak zlikwidować Tvn w analogu i było by mozna nadawać na kolejnych parametrach...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dlatego TVN nadaje jeszcze w analogu, ponieważ trzymają transponder 11.506V na potrzeby swojej platformy. Z tej częstotliwości na pewno nie zrezygnują, jednak z drugiej strony będą nadawać w PAL-u jak najdłużej, ze względu na większy zasięg swojej telewizji.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tyle że muszą mieć miejsce na nadawanie nowych serwisów. A nie ma już nic wolnego. Jak coś tylko się zwolni to zaraz wchodzą nowe kanały na to miejsce. Zobaczycie jaka się zacznie walka o częstotliwości. N przepuściła 11.470 V-ostatnią wolną. Teraz musi czekać aż coś się zwolni w analogu.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

N przepuściła 11.470 V-ostatnią wolną. Teraz musi czekać aż coś się zwolni w analogu.

Przecież mają jeszcze swój transponder analogowy, w każdej chwili mogą swoją częstotliwość wykorzystać na potrzeby n Post wyżej o tym pisałem :wink:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie do końca TVN-owi zależy na satelitarnym zasięgu technicznym. Satelitarny przekaz FTA nie jest brany pod uwagę w słupkach oglądalności. W panelu są jedynie: przekaz naziemny, platformy cyfrowe i sieci kablowe. W praktyce oznacza to, że nadawca prezentując reklamodawcom dane, nie traci na kodowaniu sygnału.

Nieco inaczej jest w przypadku kanałów tematycznych. Tutaj, zwłaszcza przy małej liczbie abonentów trudno o wiarygodne wyniki oglądalności z powodu nieprezentatywności prób. Niedawno OBOP chwalił się, że monitoruje pierwsze gospodarstwo domowe z N. Teorytycznie możliwe jest wyciągnięcie danych dotyczących oglądalności np. kanału NSport. Pytanie tylko, czy to jedno gospodarstwo może przemawiać za wszystkie z dostępem do tego kanału? Oczywiście, że nie. Dlatego tutaj reklamodawcy bardziej ufają zasięgowi.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

trudno o wiarygodne wyniki oglądalności z powodu nieprezentatywności prób.

Właśnie, również najwięcej emocji wzbudza tak zawana reprezentatywna próba w osobach, które rzekomo decydują o oglądalności (i nie tylko) danej platformy, kanału, programu itd. Zawszę takie wyniki biorę z przymrużeniem oka, zaś wielu, na bazie doświadczeń z ostatniego okresu, twierdzi, że takie badania kłamią. Co gorsze, że każde badania się zamawia, więc można też zamówić i sam wynik badań - taki jaki się oczekuje lub chce się otrzymać, do rozpowszechniania, dla osiągania własnych korzyści. Dziw bierze, że reklamodawcy po tych badaniach idą sobie w najlepsze. Widocznie coś w tym jest, że to się jeszcze opłaci - widać, że się opłaci. A my, cóż - my tylko się cieszymy :roll:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 3 tygodnie później...
Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
 Udostępnij

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...