Skocz do zawartości

macie kino domowe?


S.F_36
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Cześć!

 

Zamierzam wymienić moją wieżę na jakiś nowy sprzęt do słuchania muzyki i zastanawiam się nad kinem domowym, a przy okazji oglądanie filmów przyniesie mi więcej wrażeń i frajdy. Myślicie, że to dobry pomysł? Kwota jaką mogę przeznaczyć na ten cel to 2.500 - 3.000 złotych.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No właśnie ja również mam podobny problem. Posiadam Telewizor samsung LE32A330J1N i nie wiem czy można podłączyć zestaw kina domowego tak aby można było oglądać programy telewizyjne(mecze itp.) a nie tylko poprzez filmy na dvd.

I nie jestem pewien czy można to zrobić na tym konkretnym modelu tv

Jestem zielony w tym temacie (bądźcie wyrozumiali :oops: )

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie tylko sport, ale i wieczorne seanse z kinem domowym przyniosą pewnie więcej emocji. W takim razie klamka zapadła i pora wreszcie wybrać jakieś fajne kino domowe. Co polecacie na dobry początek? Macie jakieś pomysły?

 

Ja z czystym sumieniem mogę Ci polecić kino domowe, które ja niedawno zakupiłem: Philips HTS5590/12. Spokojnie możesz kupić w granicach 2.000 zł - 2.400 zł w internecie. Prosta obsługa, świetny dźwięk i na przyszłość 3D Ready.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Posiadam telewizor Samsung LE32A330J1N HD Ready i dekoder CP Echostar HDS-400E i nie wiem czy można podłączyć zestaw kina domowego tak aby można było oglądać programy telewizyjne(mecze itp.) a nie tylko filmy na dvd.

Nie jestem pewien czy można to zrobić na tym konkretnym modelu tv. Jeżeli wiecie jak to zrobić to piszcie będę wdzięczny!

Jestem zielony w tym temacie (bądźcie wyrozumiali)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...