Skocz do zawartości

Sagem ESI-88


Xenomorph
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Witam

 

Dostałem Sagema ESI-88 jakieś 3 tygodnie temu z dyskiem 500GB (miał być 320GB) - miła niespodzianka.

Po przeczytaniu tych wszystkich opinii chciałem wymienić go na inny.

 

Ale tu chyba tylko wypowiadają się ludzie którzy mają problemy - mój Sagem nagrywa bez problemu 1 i 2 kanały jednocześnie.

Nie spotkałem się z wymienianymi tu problemami.

 

pozdrawiam

 

Ja opisałem że nie mam problemów :wink:

 

Choć ostatnio wywinął mi mały numerek z czarnym ekranem po kilku min. ale wziąłem to na zasadzie że "koń ma cztery nogi i też się potknie"

Jedyne co mnie wkurza to zanik EPG tak z raz na tydzień - nagle ,znikąd , bez powodu - wtedy reset i już pomyka.

 

Tak że nie należę do pechowców i póki co "chucham i dmucham" by nie wysiadł bo Bóg raczy wiedzieć na jaką chol :censored: się trafi.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@Oip1 No to masz szczęście. Ja niestety od 4 miesięcy nagrywam pustkę na swój dysk twardy. Problem nie dotyczy wszystkich dekoderów Esi-88, nawet tych podłączonych do anteny przez 2 kable. Przy podłączeniu przez jeden kabel w moim przypadku problem nie jest tak częsty ale istnieje w postaci komunikatu "Nagra tego kanału nie ma w Twoim abonamencie ........." Moim zdaniem jest to związane ewidentnie z uprawnieniami. Na chłopski rozum jeżeli wszystko zostało wymienione tj dekoder, karta, konwerter, pilot ;) Software też raczej nie jest winny bo nie występuję to u wszystkich to zostaje baza uprawnień Polsatu. Pewnie się coś rozjechało, dysk padł czy wyłączyli prąd i jakiś promil urządzeń ma problemy z interpretacją uprawnień po dodaniu do Sagema nowej funkcji do jego softu pt "blokowanie nagrywania zastrzeżonych audycji". Oczywiście są to moje spekulację poparte jedynie obserwacjami i nocnymi przemyśleniami przy piwie i czarnym ekranie mojego telewizora. Nie licząc fascynującej 1 minuty reklam, które na szczęście nagrywają mi się zawsze w przeciwieństwie do ulubionego filmu lub meczu. :censored: By nie dusić w sobie złych emocji wykupiłem darmowe połączenia na infolinię CP. :wink: Dzięki temu udało mi się wywalczyć wymianę dekodera na Echostar 7400 bez płacenia krocie za połączenie. Od 2 tygodni czekam na telefon z działu reklamacji w celu potwierdzenia wysyłki przez kuriera. Ten dzień nastąpił dzisiaj i miła Pani poinformowała mnie, że wysyłki nie będzie :| ..... bo można to zrobić w każdym APSie :jupi: . Mam jedynie powołać się na numer reklamacji a pracownik APSu ma zadzwonić do konsultanta CP i on zmieni w systemie dane. Napiszę jak przebiegłą operacja zamiany i czy coś rozwiązała.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Pierwszy raz się z takim czymś spotykam, po pierwsze nie wiem czy w APSie będzie Ech7400, a nawet jak będzie to my nie możemy ot tak wydać/wymienić takiego dekodera bez odznaczenia tego w systemie, a system takiej wymiany nie przpuści i żadna osoba z PartyLinie tego nie zmieni. Nie chcę Cię straszyć, ale może być ciężko z tą wymianą...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Z dekodera korzystam od no kilku miesięcy, z pół roku prawie, na początku poza tym długim włączaniem było niby ok, ale teraz to jest tak : nagrywa - raz dobrze, a raz albo w ogóle nie nagrywa tego co ma zaplanowane, albo nagra ale nie da się odtworzyć, w dodatku ostatnio przycina obraz, co podczas oglądania filmów a zwłaszcza tych pełnych akcji lub meczów jest dość denerwujące, czasem jak go włączam nie widzi dysku, i podczas aktualizacji softu w menu nic nie wyświetla, tylko okienko bez żadnego paska postępu, ani bez info że niema aktualizacji, aktualna wersja softu to 3197 jakbyście mieli nowszą to pisać, może aktualizacja padła.

Powiem to tak z CP korzystam od prawie 10 lat i tylko ten dekoder tak nie chce działać jak należy, starsze dekodery CP działały lepiej, no ale Sagem niestety mnie zdeka zwiódł, choć tak dla pocieszenia jeszcze odtwarza ty więc aż tak źle nie jest.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mi na całe szczęście tylko problem z pojawiającymi się znienacka komunikatami o planowanym nagrywaniu daje w kość, ani z dyskiem ani z nagrywaniem nie mam problemów (na 1 kablu oczywiście)

Ten komunikat nie pojawia się, gdy do tunera są podłączone dwa przewody, a przynajmniej u mnie działa to prawidłowo. Wcześniej też okienko wyskakiwało w przypadkowych momentach.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@Dziobalek7 A dasz mi to na piśmie? Podam Ci na PW dane i nr zlecenia wymiany.Zadzwoń na "wasze" Partyline i powiedz, że klient ma zamiar się do Ciebie zgłosić bo tak mu kazali z działu reklamacji. Echo7400 jest na stanie w ASPach już sprawdzałem.

Co mam Ci dawać na piśmie, wiem po prostu co da się zrobić a czego nie, my w APSach nie mamy procedur ani możliwości na takie wymiany, ktoś na PartyLinie się nie znał albo mu się nie chciało to Cię odesłał do APSu. Idz i sam się przekonaj, na 90% wrócisz z niczym...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

System przemiłym komunikatem poinformuje, że operacja nie jest dopuszczalna (błedne numery sprzętu). Warszawa ręcznie pewnie taką operację będzie mogła wykonać, ale nikt w APSie takiej operacji wymiany nie dokona.

 

PS. 7400 ma najczęściej usterkę dysku twardego (100% zapełnienia) lub problemy z modułem dostępu (błąd karty 01 na przemian z błedem 08).

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

[...] co do dekodera może być taka że była wadliwa seria czy jakoś tak,

 

Widać, że nowy jesteś - jaka wadliwa seria - wszystkie jak leci - bo to badziew ten Sagem - wymieniłem na Sagem serii 511 ... potem 510 ... - żaden nie nagrywa !!!

 

[...]

 

PS. 7400 ma najczęściej usterkę dysku twardego (100% zapełnienia) lub problemy z modułem dostępu (błąd karty 01 na przemian z błedem 08).

 

Gdy powiedziałem, że żądam wymiany na Echo7400 to w APS-ie patrzyli na mnie jak na wariata z miną nie dającą złudzeń co sądzą o Echo. :crazy::crazy::crazy:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Kiedyś to na nowego softa czekało się czasem rok, czy 2, ale to było z 5 lat temu, teraz pewnie jest to kwestia paru miesięcy, jedną taką aktualizację mam już za sobą ale nic ona nie poprawiła, jaką masz wersję softa ? MI coś nie chce przez menu aktualizować a i to pewnie jest ta nowa (dys)funkcja którą wnosiła ostatnia aktualizacja do tego dekodera

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zostaje tylko czekanie na aktualizację softu, która powinna usunąć te [beep] niedoróbki, choć trochę się dziwię że od razu nie zrobili tego tak jak trzeba, stare dekodery działały lepiej.

 

No cóż ten też działa równie dobrze - poza funkcją nagrywania, której to stare dekodery nie posiadały :wink:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dziś dzwoniłem do nich, i gość mówił że trwają pracę nad zlikwidowaniem tych błędów, ale kiedy wyjdzie aktualizacja to nie wiadomo, z tego co wiem to mają sporo zgłoszeń na temat wadliwego nagrywania, a jak macie ( w sumie z tego co tu czytam to tak ) jakieś zastrzeżenia czy coś wam na dekoderze nie działa, to zgłaszać do cp im więcej zgłoszeń tym lepiej, więcej błędów załatają i może szybciej aktualizację wydadzą. I na razie żadnych nowych dekoderów nie wprowadzają więc niema nawet mowy o zmianie dekodera, trzeba cierpliwie czekać aż zrobią tą ogromną łaskę i w końcu zacznie to działać tak jak powinno.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...