Skocz do zawartości

Cyfra - pytania poczatkujacego


hellboyek
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Hmm, czyli teraz spokojnie mogę zamienić opcję C+ Sport na opcję Canal+ HD? Z zachowaniem rabatu? I ten zapis w umowie w tym nie przeszkadza: "Rezygnacja w okresie promocyjnym z którejkolwiek z Opcji otrzymanej w promocji w ramach akcji Opcja, oznacza utratę promocji na tę Opcję"?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

To jest tak: biorę C+ HD, więc rezygnuję z C+ Sport, więc tracę rabat na opcję C+ Sport, zgodnie z tym zapisem w umowie. Jednak teraz jest rabat na Canal+ HD przez 8 miesięcy. Tylko ten rabat mnie dziwi, bo w Cyfrze+ chyba było tak, że jak nie skorzystało się z promocji na opcję przy podpisywaniu umowy, to potem już obowiązywały ceny standardowe... Np. w dziale multiroom wszyscy piszą, że jak nie weźmie się tej usługi przy podpisywaniu umowy za 1 zł, to potem opłata jest już 15 zł lub 35 zł. Więc z tymi opcjami jest inaczej, bo nie chce mi się wierzyć, że w symulacji płatności w ICA jest tak ogromny błąd w wyliczeniach...? Zadzwonię na infolinię, jednak i tam nie jestem pewien czy konsultanci będą na 100% wiedzieć czy ten rabat w przypadku zmiany na C+ HD się naliczy na 8 miesięcy.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Kolega dobrze mówi, jak też pracuję w CTA i tak jest :) Będzie tak, bo jak kolega wcześniej wspomniał, nie odłączasz opcji, tylko poszerzasz opcję o kilka programów, nadal jest to Canal+ :D Podejrzewam, że nawet jakbyś podłączył sobie HBO to i rabat by się zachował, bo te promocje z nowych umów takie są :D

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Rozumiem, że jak zadzwonię i będę chciał zamienić C+ Sport na C+ HD, to konsultantowi wyświetli kwota jaką będę miał do zapłaty i nie będzie musiał wyciągać tego "z głowy"? Aby nie wprowadził mnie w błąd... Ale tak jak już wcześniej mówiłem, w symulacji w ICA mam rabaty zarówno na C+ HD, jak i HBO HD.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

OK, już wszystko jasne i w porządku. Dzwoniłem i będę miał rabat na C+ HD przez 8 miesięcy :D Muszę potwierdzić to, co zauważyłem w poprzednich latach, kiedy miałem i Cyfrę+ i CP i n, że obsługa w Cyfrze+ jest najbardziej kompetentna. Pani nie miała watpliwości, co do warunków mojej umowy, była pewna tego co mówiła. Z infolinią n miałem do czynienia dwa razy, też było bezproblemowo, natomiast to co wyprawiali na infolinii CP to katastrofa. Sam fakt, że dzwoniłem tam aż kilkanaście razy z różnymi problemami źle świadczy o samej platformie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
 Udostępnij

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...