Skocz do zawartości

Dla tych co mnie wyśmiewali


JarDor
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Wiem, że kwota którą odzyskałem nie jest duża ale liczy się fakt że każdy zgodnie z umową ma prawo oglądać za to co płaci bez względu czy oni dołączyli te kanały i nie pobierali opłaty czy ją pobierali dostałem takie pisemko od polsatu i jestem zadowolony

 

Szanowny Panie,

 

Uprzejmie informujemy, że traktując Pana sytuację wyjątkowo, z uwagi na okres, w którym korzysta Pan z dekodera, Pańska reklamacja została rozpatrzona pozytywnie.

Zgodnie z Pana prośbą, o obniżenie należności o 50 % za każdy dzień, kiedy nie mógł Pan korzystać z pełnej oferty programowej,

na Pańskie konto abonamentowe została zwrócona kwota w wysokości 14,31 zł., która została zaksięgowana na poczet wolnych środków i może zostać wykorzystana do aktywacji dowolnego Pakietu (po dokonaniu dopłaty w odpowiedniej wysokości). W chwili obecnej łączna kwota wolnych środków na Pańskim koncie wynosi więc 23,21 zł.

 

 

_________________________

Agnieszka Kosewska

Sekcja Obsługi Klienta, Dział Obsługi Klienta

tel: +48 0-801-08-08-08, fax: +48 (22) 3566677

Cyfrowy Polsat S.A.

ul. Łubinowa 4a

03-878 Warszawa

reklamacje@cyfrowypolsat.pl

http://www.cyfrowypolsat.pl

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

mam już od dawna jak wprowadzili nowy soft

 

to znaczy że wyekzekwowałeś pieniądze za okres w którym nie miałeś :?:

 

Edycja Burli: Nie cutyjemy posta na który odpowiadamy, jeśli piszemy zaraz pod nim. To moje ostatnie ostrzeżenie w tym wątku. Następnym razem wykasuję całą odpowiedź.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wiem, że kwota którą odzyskałem nie jest duża ale liczy się fakt że każdy zgodnie z umową ma prawo oglądać za to co płaci bez względu czy oni dołączyli te kanały i nie pobierali opłaty czy ją pobierali dostałem takie pisemko od polsatu i jestem zadowolony

 

Szanowny Panie,

 

Uprzejmie informujemy, że traktując Pana sytuację wyjątkowo, z uwagi na okres, w którym korzysta Pan z dekodera, Pańska reklamacja została rozpatrzona pozytywnie.

Zgodnie z Pana prośbą, o obniżenie należności o 50 % za każdy dzień, kiedy nie mógł Pan korzystać z pełnej oferty programowej,

na Pańskie konto abonamentowe została zwrócona kwota w wysokości 14,31 zł., która została zaksięgowana na poczet wolnych środków i może zostać wykorzystana do aktywacji dowolnego Pakietu (po dokonaniu dopłaty w odpowiedniej wysokości). W chwili obecnej łączna kwota wolnych środków na Pańskim koncie wynosi więc 23,21 zł.

 

 

_________________________

Agnieszka Kosewska

Sekcja Obsługi Klienta, Dział Obsługi Klienta

tel: +48 0-801-08-08-08, fax: +48 (22) 3566677

Cyfrowy Polsat S.A.

ul. Łubinowa 4a

03-878 Warszawa

reklamacje@cyfrowypolsat.pl

http://www.cyfrowypolsat.pl

 

 

Brawo :D Jestem tylko ciekaw czy inna platforma Ci tak uwzgledniłą reklamacje :D Widać że CP chce koniecznie zatrzymywać u siebie abonentów, więc dlatego rozpatrzyli Twoją reklamację (chociaż nie muslieli :wink: ).

Widać że CP to porządna firma :D

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

mam już od dawna jak wprowadzili nowy soft

 

to znaczy że wyekzekwowałeś pieniądze za okres w którym nie miałeś :?:

 

Edycja Burli: Nie cutyjemy posta na który odpowiadamy, jeśli piszemy zaraz pod nim. To moje ostatnie ostrzeżenie w tym wątku. Następnym razem wykasuję całą odpowiedź.

 

tak

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Właśnie skopiowałem tekst i wysłałem do CP z własnym zapytaniem o moją reklamację oraz- Więc mam pytanie ile trzeba byc abonentem CP oraz ile należy zapłacic pieniędzy za dzierżawę dekodera, aby miec prawo do specjalnego traktowania??,

aby nie otrzymywac wiadomości jak poniżej???(tam była ostatnia ich odpowiedź)

Jestem oburzony wybiórczym traktowaniem abonentów niezależnie od długości ich współpracy z Platformą CP!

Ciekawe więc jak teraz mnie potraktują?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Lepiej traktuja tych ktorzy im wiecej daja...to normalne dzis praktycznie wszedzie...lepiej potraktowali by klienta z wykupionym pakietem RM i placacym za dzierzawe niz np. mnie - mam "swoj" dekoder, swoja antene i tylko familijny.

 

Ale musze pogratulowac JarDorowi ze sie nie dal, i ze udalo mu sie zalatwic sprawe :D

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

To dobrze. ;)

Widocznie Polsat zaczął poważnie traktować swoich abonentów.

 

Ja np. po pięciu tygodniach zmagania się z TP SA w sprawie wadliwego modemu Livebox i kolejnych (siedmiu) nieskutecznych próbach jego wymiany w końcu zrezygnowałem z tej usługi. Ku memu rozbawieniu po upływie ok.1,5 miesiącu od oddania modemu otrzymałem z TP pismo z informacją, że moja reklamacja jest już uzasadniona i mogę udać się do punktu obsługi i wymienić modem.

 

Brak słów.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

drogi adminie tu nie chodzi o 14 zł tylko o fakt jak to my bysmy zalegali z opłatami to polsat by nas ścigał więc dlaczego nie można w drugą stronę

 

Jak się opłaca regularnie, to nie ma problemów. A jeśli już się spóźniamy z opłatą, to można przedzwonić, poinformować, a potem potwierdzenie wysłać faxem. Dla mnie i tak to było żenujące. Widać, że należysz do osób cą są [beep]i na pieniądze. CP zrobił prezent dając do oferty Eurosporty bez podwyżki abonamentu, niedługo dadzą Disney Channel i też bez żadnej dodatkowej opłaty

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

drogi adminie tu nie chodzi o 14 zł tylko o fakt jak to my bysmy zalegali z opłatami to polsat by nas ścigał więc dlaczego nie można w drugą stronę

 

Jak się opłaca regularnie, to nie ma problemów. A jeśli już się spóźniamy z opłatą, to można przedzwonić, poinformować, a potem potwierdzenie wysłać faxem. Dla mnie i tak to było żenujące. Widać, że należysz do osób cą są [beep]i na pieniądze. CP zrobił prezent dając do oferty Eurosporty bez podwyżki abonamentu, niedługo dadzą Disney Channel i też bez żadnej dodatkowej opłaty

 

Co jest dla Ciebie żenujace? To, ze gość upomina się o swoje? Gdzie ty chłopie zyjesz? Nie wazna jest kwota- czy to będzie 14 czy 1zł. Jakbyś ty im zalegał chociaz zeta i nie zapłacił to bys zobaczył ciemność i tyle.

Jaki prezent!!! To jest rzeczą normalną, ze co jakiś czas pojawia się nowy kanał i jest dołączany bezpłatnie a czasem chca kasę. Konkurencja nie śpi i robi się wszystko aby ściągnąć klienta. Gdyby nie było konkurencji zobaczył byś ten prezent na 100%.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

O to, że nie może zrozumieć, iż problemy techniczne w każdej firmie się zdarzają i nie tylko w Polsce. Gościu nie miał dostępu tylko do dwóch nowych kanałów, gdzie do reszty miał za tą samą cenę co przedtem płacił. Cyfrowy Polsat dał w prezencie nowe kanały, więc nie powinien wybrzydzać. Co do spóźnionych płatności, to już wyjaśniłem jak można kulturalnie wszystko wyjaśnić. Tylko trzeba chcieć!

No i dobrze, ze jest konkurencja, bo tak jest wszędzie, ale wiemy dobrze, ze Eurosporty, to renomowane kanały i moga pobierać dodatkową opłatę. Trzeba umieć nie zalegać. Najpierw się opłaca rachunki, bo to obowiązek każdej rodziny a potem się wydaje pieniądze na przyjemności

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

więc się nie zdziw jak zaczną pobierać

 

a do ciebie nie dociera że jak nie zpłacisz to ci wyłączą i nawet do ciebie nie zadzwonią czy masz zapłacone ja jakoś od samego początku nie zalegałem im z płatnościami nie po to wziołem CP aby nie płacić więc to jest działanie w drugą stronę powiem ci jeszcze coś wszyscy którzy nie odbierali eurosportów powinni do nich napisać o zwrot poczytaj sobie umowę co oni gwarantują może nawet warto by było tą sprawę nagłośnić

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Artur - naprawdę Cię nie rozumiem. CP uznał reklamację, więc widocznie przyznał rację @JarDor. Uznali swoją winę i chwała im za to - widać, że jednak szanują klienta.

Ty tymczasem nazywasz kolegę @JarDor [beep]ym człowiekiem. Gdzie tu [beep]ość :?: Czy według Ciebie domaganie się zwrotu pieniędzy za brak możliwości odbioru pełnej oferty to coś złego? Dla mnie nie, szczególnie że kanały Eurosportu zostały włączone oficjalnie do oferty 1 października i od tego dnia wszyscy abonenci powinny mieć do nich dostęp Przecież posiadacz np. starego Samsunga płaci abonament tak samo jak jakiegoś nowego modelu. Na testy był czas wcześniej i jeżeli CP czegoś nie dopilnował to powinien ponieść konsekwencje.

 

Gościu nie miał dostępu tylko do dwóch nowych kanałów, gdzie do reszty miał za tą samą cenę co przedtem płacił. Cyfrowy Polsat dał w prezencie nowe kanały, więc nie powinien wybrzydzać.

Tak ma siedzieć cicho i cieszyć się, że szanowny CP łaskawie dodał jakiś kanał "w prezencie" którego on i tak nie może odbierać i jeszcze podziękować. Dla mnie to tok myślenia rodem z PRLu. Dla Twojej informacji te czasy skończyły się 16 lat temu i miejmy nadzieję już nie wrócą. To wtedy "rzucali" na sklep towar i kto co dostał to miał, a jakby wybrzydzał ekspedientce to następnym razem nic by nie dostał . Teraz mamy wolny rynek i trzeba walczyć o swoje prawa, szczególnie, że nikt nic nie daje w prezencie. Za wszystko prędzej czy później klient i tak zapłaci...

P.S. JarDor masz moje 100% poparcie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

O to, że nie może zrozumieć, iż problemy techniczne w każdej firmie się zdarzają i nie tylko w Polsce. Gościu nie miał dostępu tylko do dwóch nowych kanałów, gdzie do reszty miał za tą samą cenę co przedtem płacił. Cyfrowy Polsat dał w prezencie nowe kanały, więc nie powinien wybrzydzać. Co do spóźnionych płatności, to już wyjaśniłem jak można kulturalnie wszystko wyjaśnić. Tylko trzeba chcieć!

No i dobrze, ze jest konkurencja, bo tak jest wszędzie, ale wiemy dobrze, ze Eurosporty, to renomowane kanały i moga pobierać dodatkową opłatę. Trzeba umieć nie zalegać. Najpierw się opłaca rachunki, bo to obowiązek każdej rodziny a potem się wydaje pieniądze na przyjemności

 

Człowieku ten temat nie porusza problemu z brakiem płatnosci lub zaległościami!! Po co to wiec piszesz??????To, ze firma ma problemy techniczne- rozumiem.Za to jednak, że abonent ma zwiazku z tym np. problem z ogladaniem tych 2 kanałów nalezy mu sie rekompensata i basta.To jakby op komórkowy nagle miał problem i nie mógłbys np.dzwonic na kierunek 0-22 a na wszystkie pozostałe tak. Nie burzyłbys sie? To czy dany kanał został dodanygratis czy nie jest bez znaczenia!!

Jeżeli operator ma problem - ponosi konsekwencje. Zwrot kasy był jak najbardziej zasadny!

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dobrze ja mam na ten temat swoje zdanie i tyle. Dla mnie to zwykła [beep]ość, bo "dziecko nie dostało czegoś co mu obiecano prędzej". I nie zgodzę się z tym, że jak zalegasz, to do Ciebie nie dzwonią, bo dzwonią. Kiedyś mi się zdarzało zalegać z abonamentem i jakoś zadzwonili albo wyświetlili komunikat na ekranie. Teraz opłacam regularnie i nie mam zadnych problemów, więc jestem zadowolonym abonentem od kilku lat. Raz padł sprzę, ale to normalne, bo nic nie trwa wiecznie, ale wymienili i to na nowszy sprzęt. O Eurosporty walczyliście kilka lat. A jak nie poradzili z problemami technicznymi przez 2 tygodnie, to od razu żądacie zwrotu kasy.Róbcie co chcecie, to Wasza sprawa. Ale dla mnie to jest żenujące (powtórzę się), bo to wygląda jakby dziecko nie dostało czegoś w terminie co mu obiecali prędzej rodzice. Tyle mam do powiedzenia na ten temat i nie mam zamiaru już do tego tematu wchodzić, bo co powiem to jestem atakowany, wiec nie kierujcie żadnych postów do mnie, bo nie mam zamiaru tego już wiecej czytać. Nara

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tak tak płacić trzeba i się cieszyć, że się ma co oglądać. Broń Boże

nie zgłaszać reklamacji i nie domagać się zwrotu kasy! Bo się obrażą i wyłączą!!

Co niektórzy są śmieszni.

Swoja droga jakby operator byłby uczciwy i podchodził do swoich abonentów z szacunkiem to sam by zaproponował jakiś bonus za niedociagnięcia techniczne jakich sie dopuscił. Nie koniecznie zwrot kasy ale np. przez jakis czas mogliby dac jakiś pakiecik gratis- to ich nic przeciez nie kosztuje.

Najpierw sie testuje usługę lub oferte, która sie chce wprowadzić (oczywiscie nie na klientach) a potem sie wprowadza. Niewazne czy to jest płatny kanał czy darmowy---jednak takie problemy psuja markę i tyle.

Tak sie stało np. z platformą n. Zła dystrubucja (brak jej) na pewno nie przyczyniły sie im do zwiekszenia sprzedazy.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dobrze ja mam na ten temat swoje zdanie i tyle. Dla mnie to zwykła [beep]ość, bo "dziecko nie dostało czegoś co mu obiecano prędzej". I nie zgodzę się z tym, że jak zalegasz, to do Ciebie nie dzwonią, bo dzwonią. Kiedyś mi się zdarzało zalegać z abonamentem i jakoś zadzwonili albo wyświetlili komunikat na ekranie. Teraz opłacam regularnie i nie mam zadnych problemów, więc jestem zadowolonym abonentem od kilku lat. Raz padł sprzę, ale to normalne, bo nic nie trwa wiecznie, ale wymienili i to na nowszy sprzęt. O Eurosporty walczyliście kilka lat. A jak nie poradzili z problemami technicznymi przez 2 tygodnie, to od razu żądacie zwrotu kasy.Róbcie co chcecie, to Wasza sprawa. Ale dla mnie to jest żenujące (powtórzę się), bo to wygląda jakby dziecko nie dostało czegoś w terminie co mu obiecali prędzej rodzice. Tyle mam do powiedzenia na ten temat i nie mam zamiaru już do tego tematu wchodzić, bo co powiem to jestem atakowany, wiec nie kierujcie żadnych postów do mnie, bo nie mam zamiaru tego już wiecej czytać. Nara

 

 

hehehehe sprzęt wymienili na nowszy nie rośmieszaj mnie pewnie za starego samsunga dali ci nowe hrhrhrhrhrhrhrhr a tak przy okazji ja mam już swoje dzieci

 

 

ps. drogi Arturze czytaj jutro media2 się zdziwisz

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dobrze ja mam na ten temat swoje zdanie i tyle. Dla mnie to zwykła [beep]ość, bo "dziecko nie dostało czegoś co mu obiecano prędzej". I nie zgodzę się z tym, że jak zalegasz, to do Ciebie nie dzwonią, bo dzwonią. Kiedyś mi się zdarzało zalegać z abonamentem i jakoś zadzwonili albo wyświetlili komunikat na ekranie. Teraz opłacam regularnie i nie mam zadnych problemów, więc jestem zadowolonym abonentem od kilku lat. Raz padł sprzę, ale to normalne, bo nic nie trwa wiecznie, ale wymienili i to na nowszy sprzęt. O Eurosporty walczyliście kilka lat. A jak nie poradzili z problemami technicznymi przez 2 tygodnie, to od razu żądacie zwrotu kasy.Róbcie co chcecie, to Wasza sprawa. Ale dla mnie to jest żenujące (powtórzę się), bo to wygląda jakby dziecko nie dostało czegoś w terminie co mu obiecali prędzej rodzice. Tyle mam do powiedzenia na ten temat i nie mam zamiaru już do tego tematu wchodzić, bo co powiem to jestem atakowany, wiec nie kierujcie żadnych postów do mnie, bo nie mam zamiaru tego już wiecej czytać. Nara

 

Dokladnie, CP dal te kanaly za friko i @Jardor dostal te smieszne 14 zeta zeby sie odczepil, choc moim zdaniem nie powinni mu liczyc 1/2 ceny za abonament, bo nie odbieral tylko 2 kanalow a nie polowy... ale nasze (moje) kierownictwo widac mialo dobry dzien i kazali dziewczynom uznawac takie reklamacje. A to ze napisali że ze wzgledu na dlugi okres uzytkowania dekodera itd mozna sobie o kant d*py wytrzec - dziewczyny maja poprostu ustalone formulki na odpowiedzi na reklamacje zeby wszystko ladnie wygladalo i takie bezczelne [beep]iaki łase na kasę mogli sie poczuc wyjatkowo. Idac ta droga to niedlugo ludzie beda zadac kasy za okres, kiedy mieli np zle ustawiona antene i nie odbierali albo zepsul im sie telewizor. Ludzie to ze zyjemy w czasach kapitalizmu gdzie klient dyktuje warunki nie znaczy ze klientowi sie nalezy wszystko, bo laskawie zdecydowal sie kupic dany produkt. A jezeli ktos sie odwoluje do umowy, to gdzie tam jest slowo o Eurosportach???

 

P.S.

A dla niektorych osob zaleganie z oplatami jest naprawde zenujace - zdarzaja sie tacy ludzie i najczesciej sa to osoby, ktore wiedza o co chodzi i rozumieja, co to obowiazek, nie traktuja CP (ani zadnej innej firmy) jako fundacji charytatywnej i normalnie oplacaja abonament, nie majac zadnych problemow.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...