Duro Hombre Opublikowano 12 Lutego 2010 Udostępnij Opublikowano 12 Lutego 2010 Witam,chciałem się zapytać czy będzie możliwe rozwiązanie umowy z Cyfrowym Polsatem za wycofanie kanału E!- jak rok temu podpisywałem umowę to wchodził w skład pakietu Familijnego.Mam już przygotowany list do nadania ale jeszcze chciałbym usłyszeć fachowej wypowiedzi w tym temacie za co z góry dziękuję. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Realista Opublikowano 12 Lutego 2010 Udostępnij Opublikowano 12 Lutego 2010 Można, ale musisz się spieszyć. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dario9678 Opublikowano 12 Lutego 2010 Udostępnij Opublikowano 12 Lutego 2010 W ciągu ilu dni trzeba wysłać wypowiedzenie? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lukas_k Opublikowano 12 Lutego 2010 Udostępnij Opublikowano 12 Lutego 2010 Nie mogłeś tutaj napisać swojego pytania? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
fipii Opublikowano 12 Lutego 2010 Udostępnij Opublikowano 12 Lutego 2010 To w końcu można czy nie można? Bo jedni mówią tak a inni inaczej Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
klak Opublikowano 12 Lutego 2010 Udostępnij Opublikowano 12 Lutego 2010 30 dni od znikniecia kanalu ja wypowiedzenie wyslalem w tym tygodniu ale nie wiem czy cp nie bedzie robil zadnych problemow bo na infolinii zostalem poinformowany ze nie mozna wypowiedziec umowy z tego powodu a na meila nikt mi nie odpisal :> Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Realista Opublikowano 12 Lutego 2010 Udostępnij Opublikowano 12 Lutego 2010 Jak najbardziej można rozwiązać umowę z tego powodu. W starym regulaminie nie było takiej opcji, dlatego też CP musiał troszeczkę kary zabulić Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
klak Opublikowano 12 Lutego 2010 Udostępnij Opublikowano 12 Lutego 2010 a jak ktos dalej ma stary regulamin? to moze czy nie? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Realista Opublikowano 12 Lutego 2010 Udostępnij Opublikowano 12 Lutego 2010 Również. Przecież zapis, że nie możesz tego zrobić jest nielegalny. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Duro Hombre Opublikowano 12 Lutego 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 12 Lutego 2010 a jak ktos dalej ma stary regulamin? to moze czy nie? Skoro wszedł nowy Regulamin 01.11.2009 to nie może być dwóch,stary i nowy - nowy zastąpił stary tak to rozumie ale mogę się mylić bo CP tak miesza swoim abonamentom w głowach Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wally79 Opublikowano 12 Lutego 2010 Udostępnij Opublikowano 12 Lutego 2010 Ja jak dzwoniłem do na infolinię CP to powiedziano mi że nie można rozwiązać umowy ale jak zacząłem mówić że mam przed sobą dwa różne regulaminy (jestem posiadaczem trzech abonamentów CP) i do dwóch z nich mam nowy regulamin a do tego, który chcę zlikwidować mam stary to też usłyszałem od konsultanta że nie mogę. Ciężko mi w to uwierzyć, że nie mogę rozwiązać umowy skoro od 1 listopada obowiązuje nowy regulamin. Jak powiedziałem konsultantowi, że posiadam wiedzę że od 3,5 miesięcy CP ma obowiązek rozsyłać treść nowego regulaminu swoim wszystkim abonentom niezależnie od tego jaką mają umowę to konsultant zaproponował mi napisanie reklamacji co uczyniłem. Dodatkowo od siebie napisałem wypowiedzenie do tej umowy i teraz czekam na ich odpowiedź. Pisząc do CP przez ICOK 7 lutego do dnia dzisiejszego nie otrzymałem odpowiedzi na temat rozwiązania umowy. CP nabrał wody w usta i nie chcę komentować sprawy. Mam mieszane uczucia że coś wskóram wysyłając tą reklamację i wypowiedzenie do CP ale coś mi podpowiada z drugiej strony że chyba nie będzie źle. Pożyjemy, zobaczymy... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
arsenal Opublikowano 13 Lutego 2010 Udostępnij Opublikowano 13 Lutego 2010 Sprawa jest prosta. Zapis w regulaminie CP, że mogą ot tak sobie wyłączać i zmieniać kanały jak rękawiczki a abonent ma g...o do gadania jest niezgodny z polskim prawem. Każdy abonent może w tej chwili wypowiedzieć umowę ze skutkiem natychmiastowym, bez konsekwencji. Jak CP zacznie straszyć, zaczynamy CP straszyć UOKiK i sądem konsumenckim. Wtedy szybko zmieniają podejście do sprawy. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wally79 Opublikowano 15 Lutego 2010 Udostępnij Opublikowano 15 Lutego 2010 Dziś po pracy wracam do domu a tu mama mi mówi że dzwonił do Ciebie Cyfrowy Polsat i chce z Tobą rozmawiać. Zrobiłem oczy bo jak długo jestem związany umową z CP nigdy nikt nie dzwonił do mnie z ich strony. Jednak w dniu 9 lutego wysłałem wypowiedzenie umowy w związku z usunięciem z oferty CP programu E! mają dzwonić do mnie po 18:00 więc może uda mi się jednak rozwiązać z nimi umowę. Narazie nie robię sobie nadziei ale któż to wie... :> Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Digi Opublikowano 15 Lutego 2010 Udostępnij Opublikowano 15 Lutego 2010 Ciekawe co takiego Ci powiedzą? Lub zaproponują? 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wally79 Opublikowano 15 Lutego 2010 Udostępnij Opublikowano 15 Lutego 2010 Nie wiem czego może dotyczyć rozmowa. Mogę się domyślać że chodzi o to wypowiedzenie umowy, które im wysłałem. Inna możliwość jest taka że będą mi chcieli zaproponować nową umowę, której ja i tak nie chcę bo CP mam z modułu CI. Inna sprawa, że moje wypowiedzenie dotyczy full opcji CP. Czekam jeszcze z godzinę na ich telefon. Dam Wam znać co mi powiedziano lub co zaproponowano Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
krokodyl Opublikowano 15 Lutego 2010 Udostępnij Opublikowano 15 Lutego 2010 trzymam za ciebie kciuki! Znając polsat zaproponują ci kontynuowanie umowy i jakieś gratisy Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wally79 Opublikowano 15 Lutego 2010 Udostępnij Opublikowano 15 Lutego 2010 krokodyl dzięki Ja mogę im zaproponować moje warunki. Do modułu CAM jak dodadzą mi pakiet kanałów HD za friko na 6 miesięcy to jestem w stanie z nimi zostać ale pod warunkiem, że na ten dekoder którego dotyczy wypowiedzenie dadzą mi umowę na pakiet mini i to na okres max 1 roku ewentualnie dekoder HD PVR na własność za złotówkę to moje warunki mam prawo wysuwać takie żądania w stosunku do CP bo mam na siebie 3 umowy: pierwsza to pakiet SUPER FILM + kanały HD full opcja, drugi RelaxMix+HBO i trzeci to moduł CAM relaxMix więc chyba mam do tego prawo ok nie podpalam się i czekam... żądania wygórowane ale cóż abonent się ceni Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
klak Opublikowano 15 Lutego 2010 Udostępnij Opublikowano 15 Lutego 2010 >Czy w zwiazku z wycofaniem przez Cyfrowy Polsat kanalu E! entertainment abonentowi (ze starym regulaminem) przysluguje prawo do wypowiedzenia umowy? Szanowny Panie Dziękujemy za poniższe zgłoszenie. Jednocześnie proszę o podanie aktualnego numeru telefonu w celu udzielenia szczegółowych informacji. ------------------------------------------------ Dział Obsługi Klienta, Sekcja Reklamacji Cyfrowy Polsat S.A. ul. Łubinowa 4a; 03-878 Warszawa tel.: 801 08 08 08; fax.: (22) 356 6677 icok@cyfrowypolsat.pl http://www.cyfrowypolsat.pl Cyfrowy Polsat S.A. z siedzibą w Warszawie, ul. Łubinowa 4a, 03-878 Warszawa, Sąd Rejonowy dla m.st. Warszawy, XIII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego KRS 0000010078 NIP 796-18-10-732 REGON 670925160 kapitał zakładowy 10.733.000 zł w pełni wpłacony podalem swoj nr w icok no i dzisiaj zadzwonili do mnie z cp no i pan konsultant dokladnie wyjasnil mi sprawe no i okazuje sie ze kazdy abonent ma prawo do rozwiazania umowy ja wypowiedzenie wyslalem w piatek i teraz tylko musze czekac a moze jak dojdzie do nich to wypowiedzenie to dadza mi jakas fajna oferte i u nich zostane tylko dziwne jest to ze jak dzwonilem do cp kilka dni temu to wrecz zapewniano mnie ze NIE mozna zerwac umowy :> chyba im sie uokik do tylka dorwal albo cus Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wally79 Opublikowano 15 Lutego 2010 Udostępnij Opublikowano 15 Lutego 2010 uuuu.... no to się posypią wypowiedzenia do CP Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dario9678 Opublikowano 15 Lutego 2010 Udostępnij Opublikowano 15 Lutego 2010 Ja wysłałem wypowiedzenie w sobotę i czekam na odpowiedź Polsatu. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Ama18 Opublikowano 15 Lutego 2010 Udostępnij Opublikowano 15 Lutego 2010 uuuu.... no to się posypią wypowiedzenia do CP Marzenia . Większość abonentów nawet nie zareaguje na brak E!. Część zadzwoni na infolinię (odpowiedź - wiadomo jaka), część wejdzie na przykład na to forum. Przeczyta, że wypowiedzenie umowy z CP jest bardzo trudne. Co zrobi? W większości nic . Tylko garstka (maksymalnie 10 000 abonentów, to i tak wariant optymistyczny) złoży wypowiedzenie, odejdzie z CP. Część i tak skusi się na nową promocję. Tak różowo zatem nie jest . Żeby posypały się wypowiedzenia musi zamieszać konkurencja. Dajmy na to - kampanią reklamową. "Drodzy abonenci CP, od tego i tego dnia znika taki kanał. Możecie zerwać umowę. Przy okazji wprowadzamy takie i takie promocje" - oczywiście w o wiele ostrzejszym tonie . Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wally79 Opublikowano 15 Lutego 2010 Udostępnij Opublikowano 15 Lutego 2010 A Ty myślisz że CP pozwoliłby sobie na taki komunikat???? Zgodnie z prawem powinien tak zrobić ale nie zrobi. Bo byłby to przysłowiowy gwóźdź do trumny. z blisko 4 mln abonentów może by została połowa w optymistycznym założeniu Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Ama18 Opublikowano 15 Lutego 2010 Udostępnij Opublikowano 15 Lutego 2010 Pisałem o kampanii konkurencji . Cyfrowy Polsat w życiu nie poinformuje w telewizji o odejściu jakiegoś kanału. Zresztą - kanał tematyczny na pewno nie przyniósłby zmniejszenia liczby abonentów o około 50 % . Może gdyby "wywalano" TVP czy TVN, ale to i tak przy wyjątkowym zbiegu okoliczności. Trochę zbaczamy z tematu... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
fipii Opublikowano 15 Lutego 2010 Udostępnij Opublikowano 15 Lutego 2010 Witam Czy wystarczy w wypowiedzeniu napisać (oprócz imienia, nazwiska, adresu i numeru karty) że "Wypowiadam umowę w związku z wycofaniem z oferty kanału E!? Czy coś jeszcze trzeba dopisac? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
klak Opublikowano 15 Lutego 2010 Udostępnij Opublikowano 15 Lutego 2010 ja napisalem tak moze sie komus przyda miejscowosc data WYPOWIEDZENIE UMOWY Informuję, że z dniem ………. rozwiązuję umowę zawartą w dniu ………... pomiędzy mną tj. (imię, nazwisko, dokładny adres )legitymującym się dowodem osobistym o nr ……….. PESEL: ……….., a Polsatem Cyfrowym z powodu wycofania z oferty Cyfrowego Polsatu kanału E! Entertainment. Aktywna karta nr: …………. Nr seryjny dekodera: ……………… Nr modułu CA: ……………. Z poważaniem (Czytelny podpis) Podstawa prawna: Regulamin świadczenia usług Cyfrowego Polsatu Rozdział 5.Warunki świadczenia Usług § 7 5. Cyfrowy Polsat zastrzega sobie prawo zastępowania programów telewizyjnych i/lub radiowych w ramach Pakietu Programów przez inne programy lub zmniejszenie ich liczby, jeżeli wynika to z ważnych przyczyn prawnych, technicznych, organizacyjnych lub ekonomicznych. W szczególności zalicza się do nich: utratę przez Cyfrowy Polsat uprawnień do rozprowadzania programów, zaprzestanie nadawania programu przez nadawcę, zmianę satelity lub systemu nadawania, zakończenie rozprowadzania z powodu zbyt niskiego poziomu oglądalności. O zmianach takich Abonenci/Użytkownicy będą uprzednio informowani, w szczególności poprzez emisję stosownego komunikatu tekstowego na ekranie odbiornika telewizyjnego Abonenta/Użytkownika lub poprzez emisję w trakcie odbioru programów przez Abonenta scrolla (przewijanego tekstu) informacyjnego dotyczącego zmiany, lub poprzez zamieszczenie informacji o takiej zmianie na stronie internetowej Cyfrowego Polsatu i w programie dla Abonentów. W takim przypadku Abonentowi przysługuje prawo do rozwiązania Umowy Abonenckiej bez zachowania terminu wypowiedzenia, jednakże nie później niż 30 dni od dokonania takiej zmiany, ze skutkiem na koniec Okresu Rozliczeniowego, w którym przyjęto pisemne oświadczenie Abonenta o rozwiązaniu Umowy Abonenckiej bez zachowania okresu wypowiedzenia. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.