zapadzior Opublikowano 20 Czerwca 2012 Udostępnij Opublikowano 20 Czerwca 2012 Zadzwoń do CP, aby potwierdzić czy Twoje wypowiedzenie zostało zarejestrowane w systemie . Pan z obsługi sprawdzi czy na wypowiedzeniu jest wszystko co potrzeba i jak wszystko będzie ok umowa zostanie zerwana z ostatnim dniem Twojego okresu rozliczeniowego. Po zakończeniu umowy CP ma 14 dni na wysłanie pisma z resztą wytycznych. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lubowski Opublikowano 20 Czerwca 2012 Udostępnij Opublikowano 20 Czerwca 2012 Ja tak własnie zrobiłem,zadzwoniłem i dowiedziałem sie ze moje wypowiedzenie jest zarejestrowane i pan powiedzial ze niebawem wyłonczą mi sygnał.Dwa dni potem tel z cp czy napewno chce odejsc bo mają super ofertę dla mnie,odmuwiłem i na drugi dzien karta była już nie aktywna.Dekoder odesłany.CP mialem ponad 7 lat i nigdy nie miałem przykrych wspomnien gdyby nie fakt ze moj dekoder sagemcom nie nagrywa tak jak powinien nadal bylbym abonentem cp.Wziołem n i dekoder nagrywa jak powinien. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
eacf1395 Opublikowano 20 Czerwca 2012 Udostępnij Opublikowano 20 Czerwca 2012 Wysłałem ten list do CP. Ile trzeba czekać na to aż potwierdzą?? Mam do nich zadzwonić za kilka dni czy czekać aż zadzwonią lub prześlą mi dalsze wytyczne?? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lubowski Opublikowano 20 Czerwca 2012 Udostępnij Opublikowano 20 Czerwca 2012 Ja jestem niecierpliwy z natury wiec zadzwoniłem pierwszy.W innm przypadku pewnie czekałbym do dziś na telefon. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
PWojciechowska Opublikowano 20 Czerwca 2012 Udostępnij Opublikowano 20 Czerwca 2012 Dzwoniłam do nich przed chwilą. Choć wypowiedzenie jest zarejestrowane w sytemi, to nic nie są w stanie mi na tą chwilę przedstawić. Nie ma tego konsultanta. Niby do soboty ma się ktoś do mnie odezwać. No zobaczymy. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
LewyZąb Opublikowano 20 Czerwca 2012 Udostępnij Opublikowano 20 Czerwca 2012 @andrzejszogun Nie masz prawa rozwiązac umowę, bo Polsat Futbol gwarantowany był od 2009 roku, Ty podpisaleś w 2007 i z tego co pisałeś nie aneksowałeś umowy od tamtego czasu, więc [beep]ka blada. Z reszta jaki masz problem? Umowę masz albo na nieokreslonym, gdzie w każdej chwili rozwiązujesz umowę z 3miesięcznym wypowiedzeniem, albo zrolowała się Tobie, wiec też wypowiadasz z 3 miesięcznym i płącisz 10zł kary i tyle Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kasia07 Opublikowano 20 Czerwca 2012 Udostępnij Opublikowano 20 Czerwca 2012 Witam. Czy posiadając pakiet tylko familijny HD jako podstawowy, z możliwością wyboru dodatkowego np Sport HD (co z resztą robiłam) mam możliwość rezygnacji z CP z powodu wycofania Polsat Futbol (kanał jest wpisany wśród pakietów dodatkowych w promocyjnych warunkach umowy). Dodam że umowa jest z listopada 2011r. Dzięki serdeczne za odpowiedź i z góry przepraszam jeżeli padło już takie pytanie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
TomecekGD Opublikowano 20 Czerwca 2012 Udostępnij Opublikowano 20 Czerwca 2012 Tak, masz możliwość rezygnacji. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
LooKaZ Opublikowano 20 Czerwca 2012 Udostępnij Opublikowano 20 Czerwca 2012 Do mnie z DUK zadzwonili rowno po tygodniu od wplyniecia wypowiedzienia i o dziwo dostalem calkiem ciekawa oferte z ktorej skorzystalem. Jak ktos ciekawy to opisalem ja w temacie o ofertach dla stalych abonentow. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
fezuj Opublikowano 22 Czerwca 2012 Udostępnij Opublikowano 22 Czerwca 2012 A ja się zaczynam martwić. Wypowiedzenie doszło 6, nie mam telefonu z DUK, nie mam żadnego listu, a tutaj już koniec czerwca się zbliża I czym sie tak martwisz jak nie zadzwonią to ta umowa wygaśnie, jeśli dalej chcesz mieć CP to pójdziesz do APSu podpiszesz nową i po kłopocie. Moja kończy się 27 i wcale "rozwolnienia" ni dostaję Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
TomecekGD Opublikowano 22 Czerwca 2012 Udostępnij Opublikowano 22 Czerwca 2012 Tyko wypowiedzenie doszło 6, a umowa wygasła 8 i nadal nikt nie dzwoni, nie wiem też co zrobić z dekoderem skoro żadnego listu nie dostałem Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Activ Opublikowano 22 Czerwca 2012 Udostępnij Opublikowano 22 Czerwca 2012 Najlepiej zadzwoń i się dowiesz co robić z dekoderem. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
IVIarcin Opublikowano 22 Czerwca 2012 Udostępnij Opublikowano 22 Czerwca 2012 Tyko wypowiedzenie doszło 6, a umowa wygasła 8 i nadal nikt nie dzwoni, nie wiem też co zrobić z dekoderem skoro żadnego listu nie dostałem Jeżeli miałeś na własność to masz 30 dni na wysłanie dekodera. Na wysłanie potwierdzenia rozwiązania umowy mają 30 dni. Otrzymasz je jeśli oczywiście dodałeś w wypowiedzeniu, że chcesz otrzymać pisemne potwierdzenie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lucass Opublikowano 22 Czerwca 2012 Udostępnij Opublikowano 22 Czerwca 2012 jeśli miał na udostępnienie. Niestety system CP nie jest idealny i nie przewiduje możliwości rozwiązania przed czasem. Jak ktoś wysłał wypowiedzenie to spakować dekoder i resztę i wysłać nie czekając na pismo od CP. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
IVIarcin Opublikowano 22 Czerwca 2012 Udostępnij Opublikowano 22 Czerwca 2012 Tak tak;p W swojej wypowiedzi nie dodałem słowa "nie" i wyszło nie tak jak trzeba;p Oczywiście jeśli nie masz go na własność Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
PWojciechowska Opublikowano 25 Czerwca 2012 Udostępnij Opublikowano 25 Czerwca 2012 Witam ponownie. Dziś ni z tego, ni z owego wyłączono mi kanały na dekoderze głównym, jak i na muliroomie. Po sprawdzeniu w ICOK, zdziwiłam się że nie moge zalogować się na nr kart dekoderów. Po rozmowie z konultantem, okazało się, że wypowiedzenie z powodu PF wpłynęło do nich 4.06, a już 8.06 rozmowa została rozwiazana. Dzis wysłali do mnie pismo, gdzie mam odesłać dekodery i z informacją o rozwiązaniu umowy. Nie ukrywam, że bardzo mnie to zaskoczyło z tego faktu iż, jeszcze w sobotę DUK informował mnie, że skontaktuja sie ze mną w czwartek, z ewentualną propozycją, lub przyjmą moją rezygnację. Ogólnie na podjęcie decyzji miałam mieć w sumie termin do 8.07, czyli do nowego okresu rozliczeniowego. Sprawa jak dla mnie, jak i dla DUK była otwarta. Dziś po rozmowie z ogólną infolinią zadzwoniłam do DUK. Nie umieli mi wytłumaczyć czemu taka sytuacja zaistniała, że nie zostałam wcześniej poinformowana, że jednak umowa już przestała obowiązywać. Nadmieniam, że ok 10.06 dzwoniłam do BOK i pytałam się, czy pismo wpłyneło i czy dobrze zrobiłam, że za miesiac czerwiec zapłaciłam za abonament. Teraz sie okazuje, że niepotrzebnie płaciałm i że jeszcze bedę musiała napisać pismo, aby przeksiegowali te pieniądze na konto mojego męża, który ma Mini HD na module. Totalny żal i żenada, że nie chcieli przedstawić żadnej oferty i tak łatwo puścili klienta, który był z nimi od ponad 4 lat. Teraz wypada sie tylko zastanowić, czy nie przejść do konkurencji. Nadmieniam, że w tym samym czasie wysłałam wypowiedzenie, na drugi dekoder, gdzie umowa sie skończy we wrześniu i na pewno jej nie przedłużę. Reasumując maja szansę pozbyć sie klienta, który miesiecznie płacił im ponad 100 zł. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Bloo411 Opublikowano 25 Czerwca 2012 Udostępnij Opublikowano 25 Czerwca 2012 @PWojciechowska, CP nigdy nie był wylewny w traktowaniu swoich klientów. Ja miałem opcję Premium, gdzie co m-c przelewałem na konto CP 100 zł. Również z powodu likwidacji Polsatu Futbol powołałem się na Regulamin i wysłałem swoje rozwiązanie umowy (miałem zagwarantowany w PWU Polsat Futbol). Widać, że CP nie zależy na klientach, którzy płacą im 100 zł co m-c, bo do mnie też nikt nie dzwonił. Także postanowiłem pójść do konkurencji i mam CP w nosie. To im powinno zależeć na kliencie i to oni powinni zadzwonić z propozycją. Ja nie mam i nie miałem zamiaru do nich dzwonić i pytać się o propozycję pozostania. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
PWojciechowska Opublikowano 25 Czerwca 2012 Udostępnij Opublikowano 25 Czerwca 2012 Tak, to rozumiem. Ale po co to wprowadzanie w błąd przez DUK, przez trzy tygodnie. BYm coś innego w tym czasie sobie załatwiła, a nie dziś zostałam bez tv. Zwłazcza dla dziecka, które uwielbia Jim Jam. Ps. Dzięki że miałam swego czasu nagrywarkę DVD. Bez tego dziś byłby problem. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
andrzejszogun Opublikowano 26 Czerwca 2012 Udostępnij Opublikowano 26 Czerwca 2012 i co z moja sprawą kolego LewtyZąb-wczytałeś się w tekst z poprzedniego posta? pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
LewyZąb Opublikowano 26 Czerwca 2012 Udostępnij Opublikowano 26 Czerwca 2012 Czego jeszcze nie rozumiesz/ > Umowe podpisałeś wcześniej niż ten kanał był gwarantoway, jeśli nie podpisywałeś żadnej lojalki nie masz prawa rozwiązac umowy z tytułu wycofania kanału polsat futbol i tyle Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tom351 Opublikowano 26 Czerwca 2012 Udostępnij Opublikowano 26 Czerwca 2012 Dokładnie @LewyZąb ma racje .. co tu jeszcze wyjasniac. Dla scislosci kanal Polsat Futbol w CP wystepował w umowach (oczywiscie w zaleznosci od pakietu) w okresie 17.09.2009 - 01.02.2012. I tyle w temacie i tylko tych którzy podpisali umowe/lojalke w tym terminie to obowiazuje Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dziabolek7 Opublikowano 26 Czerwca 2012 Udostępnij Opublikowano 26 Czerwca 2012 ooO i cieszy mnie konkret na forum, w końcu Zostały 3 dni spieszcie się... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
andrzejszogun Opublikowano 27 Czerwca 2012 Udostępnij Opublikowano 27 Czerwca 2012 kolego @tom351 oraz @Lewy Ząb-proponuję jednak nauczyć się czytania ze zrozumieniem,bo właśnie przed chwilą zadzwonili do mnie z polsatu z informacją że mam prawo do rozwiązania umowy jedynie z zachowaniem okresu rozliczeniowego-czyli do 23 czerwca.Widać że po przeczytaniu tego tekstu w polsacie ,ktoś tam zrozumiał moje prawa.Pani poinformowała mnie że jeszcze do jutra mogę oglądać-a później PaPa! i ot\ to mi chodziło.a zainteresowanych tekstem odsyłam na 150 stronę tego tematu.pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
LewyZąb Opublikowano 27 Czerwca 2012 Udostępnij Opublikowano 27 Czerwca 2012 Ale jeśli Ty byś powiedział wszystko nam to może i my byśmy Cię poparli. Nie mamy wglądu w Twoje konto, a Ty nie dałeś jasno do zrozumienia nam czy przedłużałeś umowe od 2007 czy też nie, bo może sam nawet o tym nie wiesz, a to, że rzucileś jakieś brednie to na nikim w CP wrażenia nie robi, bo co drugie pismo jest od rzecznika praw konsumenta, więc Twój bełkot nie jest niczym szczególnym. Pewnie przedłużałeś umowe i dlatego masz możliwość jej rozwiązania, ot co Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tom351 Opublikowano 27 Czerwca 2012 Udostępnij Opublikowano 27 Czerwca 2012 @andrzej .. jezeli wypowiadales umowe z uwagi na usuniecie kanalu polsat futbol to umowa zostanie rozwiazana ze skutkiem na koniec okresu rozliczeniowego w ktorym to wplynelo oswiadczenie do CP... a bardzo prosze nie pouczaj mnie czytania ze zrozumieniem.. i potwierdzam.. nie wiem jaka masz/miales umowe....nie jestem wrozka Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.