Skocz do zawartości

Zmiany w ofercie (kanałach Polsat Box) - czy można wypowiedzieć umowę?


Duro Hombre
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Zadzwoń do CP, aby potwierdzić czy Twoje wypowiedzenie zostało zarejestrowane w systemie . Pan z obsługi sprawdzi czy na wypowiedzeniu jest wszystko co potrzeba i jak wszystko będzie ok umowa zostanie zerwana z ostatnim dniem Twojego okresu rozliczeniowego.

Po zakończeniu umowy CP ma 14 dni na wysłanie pisma z resztą wytycznych.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja tak własnie zrobiłem,zadzwoniłem i dowiedziałem sie ze moje wypowiedzenie jest zarejestrowane i pan powiedzial ze niebawem wyłonczą mi sygnał.Dwa dni potem tel z cp czy napewno chce odejsc bo mają super ofertę dla mnie,odmuwiłem i na drugi dzien karta była już nie aktywna.Dekoder odesłany.CP mialem ponad 7 lat i nigdy nie miałem przykrych wspomnien gdyby nie fakt ze moj dekoder sagemcom nie nagrywa tak jak powinien nadal bylbym abonentem cp.Wziołem n i dekoder nagrywa jak powinien.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@andrzejszogun Nie masz prawa rozwiązac umowę, bo Polsat Futbol gwarantowany był od 2009 roku, Ty podpisaleś w 2007 i z tego co pisałeś nie aneksowałeś umowy od tamtego czasu, więc [beep]ka blada. Z reszta jaki masz problem? Umowę masz albo na nieokreslonym, gdzie w każdej chwili rozwiązujesz umowę z 3miesięcznym wypowiedzeniem, albo zrolowała się Tobie, wiec też wypowiadasz z 3 miesięcznym i płącisz 10zł kary i tyle

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam.

Czy posiadając pakiet tylko familijny HD jako podstawowy, z możliwością wyboru dodatkowego np Sport HD (co z resztą robiłam) mam możliwość rezygnacji z CP z powodu wycofania Polsat Futbol (kanał jest wpisany wśród pakietów dodatkowych w promocyjnych warunkach umowy). Dodam że umowa jest z listopada 2011r. Dzięki serdeczne za odpowiedź i z góry przepraszam jeżeli padło już takie pytanie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A ja się zaczynam martwić. Wypowiedzenie doszło 6, nie mam telefonu z DUK, nie mam żadnego listu, a tutaj już koniec czerwca się zbliża :(

 

I czym sie tak martwisz :?: jak nie zadzwonią to ta umowa wygaśnie, jeśli dalej chcesz mieć CP to pójdziesz do APSu podpiszesz nową i po kłopocie. Moja kończy się 27 i wcale "rozwolnienia" ni dostaję :mrgreen:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tyko wypowiedzenie doszło 6, a umowa wygasła 8 i nadal nikt nie dzwoni, nie wiem też co zrobić z dekoderem skoro żadnego listu nie dostałem :|

Jeżeli miałeś na własność to masz 30 dni na wysłanie dekodera. Na wysłanie potwierdzenia rozwiązania umowy mają 30 dni. Otrzymasz je jeśli oczywiście dodałeś w wypowiedzeniu, że chcesz otrzymać pisemne potwierdzenie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam ponownie. Dziś ni z tego, ni z owego wyłączono mi kanały na dekoderze głównym, jak i na muliroomie. Po sprawdzeniu w ICOK, zdziwiłam się że nie moge zalogować się na nr kart dekoderów. Po rozmowie z konultantem, okazało się, że wypowiedzenie z powodu PF wpłynęło do nich 4.06, a już 8.06 rozmowa została rozwiazana. Dzis wysłali do mnie pismo, gdzie mam odesłać dekodery i z informacją o rozwiązaniu umowy. Nie ukrywam, że bardzo mnie to zaskoczyło z tego faktu iż, jeszcze w sobotę DUK informował mnie, że skontaktuja sie ze mną w czwartek, z ewentualną propozycją, lub przyjmą moją rezygnację. Ogólnie na podjęcie decyzji miałam mieć w sumie termin do 8.07, czyli do nowego okresu rozliczeniowego. Sprawa jak dla mnie, jak i dla DUK była otwarta. Dziś po rozmowie z ogólną infolinią zadzwoniłam do DUK. Nie umieli mi wytłumaczyć czemu taka sytuacja zaistniała, że nie zostałam wcześniej poinformowana, że jednak umowa już przestała obowiązywać.

Nadmieniam, że ok 10.06 dzwoniłam do BOK i pytałam się, czy pismo wpłyneło i czy dobrze zrobiłam, że za miesiac czerwiec zapłaciłam za abonament.

Teraz sie okazuje, że niepotrzebnie płaciałm i że jeszcze bedę musiała napisać pismo, aby przeksiegowali te pieniądze na konto mojego męża, który ma Mini HD na module.

Totalny żal i żenada, że nie chcieli przedstawić żadnej oferty i tak łatwo puścili klienta, który był z nimi od ponad 4 lat.

Teraz wypada sie tylko zastanowić, czy nie przejść do konkurencji.

Nadmieniam, że w tym samym czasie wysłałam wypowiedzenie, na drugi dekoder, gdzie umowa sie skończy we wrześniu i na pewno jej nie przedłużę.

Reasumując maja szansę pozbyć sie klienta, który miesiecznie płacił im ponad 100 zł.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@PWojciechowska, CP nigdy nie był wylewny w traktowaniu swoich klientów. Ja miałem opcję Premium, gdzie co m-c przelewałem na konto CP 100 zł. Również z powodu likwidacji Polsatu Futbol powołałem się na Regulamin i wysłałem swoje rozwiązanie umowy (miałem zagwarantowany w PWU Polsat Futbol). Widać, że CP nie zależy na klientach, którzy płacą im 100 zł co m-c, bo do mnie też nikt nie dzwonił. Także postanowiłem pójść do konkurencji i mam CP w nosie. To im powinno zależeć na kliencie i to oni powinni zadzwonić z propozycją. Ja nie mam i nie miałem zamiaru do nich dzwonić i pytać się o propozycję pozostania.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tak, to rozumiem. Ale po co to wprowadzanie w błąd przez DUK, przez trzy tygodnie. BYm coś innego w tym czasie sobie załatwiła, a nie dziś zostałam bez tv. Zwłazcza dla dziecka, które uwielbia Jim Jam. Ps. Dzięki że miałam swego czasu nagrywarkę DVD. Bez tego dziś byłby problem.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dokładnie @LewyZąb ma racje .. co tu jeszcze wyjasniac. Dla scislosci kanal Polsat Futbol w CP wystepował w umowach (oczywiscie w zaleznosci od pakietu) w okresie 17.09.2009 - 01.02.2012. I tyle w temacie :) i tylko tych którzy podpisali umowe/lojalke w tym terminie to obowiazuje

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

kolego @tom351 oraz @Lewy Ząb-proponuję jednak nauczyć się czytania ze zrozumieniem,bo właśnie przed chwilą zadzwonili do mnie z polsatu z informacją że mam prawo do rozwiązania umowy jedynie z zachowaniem okresu rozliczeniowego-czyli do 23 czerwca.Widać że po przeczytaniu tego tekstu w polsacie ,ktoś tam zrozumiał moje prawa.Pani poinformowała mnie że jeszcze do jutra mogę oglądać-a później PaPa! i ot\ to mi chodziło.a zainteresowanych tekstem odsyłam na 150 stronę tego tematu.pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ale jeśli Ty byś powiedział wszystko nam to może i my byśmy Cię poparli. Nie mamy wglądu w Twoje konto, a Ty nie dałeś jasno do zrozumienia nam czy przedłużałeś umowe od 2007 czy też nie, bo może sam nawet o tym nie wiesz, a to, że rzucileś jakieś brednie to na nikim w CP wrażenia nie robi, bo co drugie pismo jest od rzecznika praw konsumenta, więc Twój bełkot nie jest niczym szczególnym. Pewnie przedłużałeś umowe i dlatego masz możliwość jej rozwiązania, ot co

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@andrzej .. jezeli wypowiadales umowe z uwagi na usuniecie kanalu polsat futbol to umowa zostanie rozwiazana ze skutkiem na koniec okresu rozliczeniowego w ktorym to wplynelo oswiadczenie do CP... a bardzo prosze nie pouczaj mnie czytania ze zrozumieniem.. i potwierdzam.. nie wiem jaka masz/miales umowe....nie jestem wrozka

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...