Skocz do zawartości

Zmiany w ofercie (kanałach Polsat Box) - czy można wypowiedzieć umowę?


Duro Hombre
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Boże Wy myślicie, że zadzwoni klient i wszystko już wyskakuje jak na tacy. Konsultanci jak zawsze na końcu się o wszystkim dowiedzą. Będą wytyczne z góry, które daty podpisania umowy miały ten Polsat Futbol zagwarantowany i tyle. Nie ma co się ciskać jeszcze, bo nikt nie powiedział, że się nie wycofają z usunięcia tego kanału

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja pracuję w APSie i jak ktoś dzwoni z pytaniem, a ja nie znam odpowiedzi to staram się dowiedzieć, a nie czekam na wytyczne. To nie jest trudne sprawdzić co i jak. A głupoty pisać na forum i wprowadzać tutaj ludzi w błąd to już przesada z Twojej strony. Zamiast pisać to poczytaj forum i nie czekaj na wytyczne od CP, dowiesz się wielu ciekawych rzeczy i będziesz mógł być bardziej kompetentny w swojej pracy.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A myślisz, że ja nie sprawdzam? jeżeli już jesteś z APSu to prosze też zluzuj, bo wszyscy wiemy, że jest odwieczna walka miedzy tymi z APSów a tymi z CC i dobrze wiesz, ze każdy na siebie beepuje. Chyba nigdy nie pracowaleś na słuchawce, do Ciebie przyjdzie klient i poczeka te dwie nminuty, a dzwoniąc i czekając w kolejce oni myślą, że jak tylko się połączą to od razu ma już być odpowiedź. Będzie podane, wtedy będzie można gdybać, a takie wróżenie z fusów jest niezdrowe

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nieprawda co do tego, że w APSach nie dają PWU. Powinni dawać, bo przecież klient podpisując umowe podpisuje punkt, że zapoznał się i otrzymał PWU, a to, że klienci nie czytają umów, podpisują tam gdzie im się pokazuje i nie biorą tego co powinni to już inna sprawa. Formalnie PWU każdy klient powinien je otrzymać...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość Anonymous
W APS-ach nie wiedzą i nie mają, tylko jak przez internet się zamówi to jest PWU.

To słaby z Ciebie ekspert kolego. :P

 

Formalnie PWU każdy klient powinien je otrzymać...

Powinien, ale Autoryzowane Punkty Sprzedaży coś niechętnie dają je klientom. Oczywiście wina jest po stronie klienta, który nie upomni się o swoje, ale pracownicy punktów także nie są święci. ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie otrzymałeś w jednym APSie to trzbea było udac się do drugiego, albo poprosić kierownika. Wtedy na pewno pracownik by dal Tobie to PWU. W APSach nastawieni ludzie są zazwyczaj na zysk, wiec starają się wciskać klietom teu mowy jak popadną, wiec boją się dawać PWU, żeby ludzie sie nie wycofywali

Płatności kartą kredytową raczej będzie zawieszona, wiec radziłbym nauczyć się wpisywac numer konta, kwotę i dane CP na konto swojego banku internetowego i tak zacząc przelewać, a nie lamentować, że nie ma się możliwości zapłacić

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mam pytanie : Zawarłem umowę w listopadzie 2011 : Promocja świąteczna i mam pytanie : czy mogę rozwiązać umowę cyfrowego Polsatu z powodu usunięcia Polsatu football ponieważ, wczoraj wybrałem jako pakiet dodatkowy pakiet sport i nie wiem czy liczy się data podpisania umowy czy data wybrania pakietu dodatkowego (wczoraj) ...?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mam pytanie : Zawarłem umowę w listopadzie 2011 : Promocja świąteczna i mam pytanie : czy mogę rozwiązać umowę cyfrowego Polsatu z powodu usunięcia Polsatu football ponieważ, wczoraj wybrałem jako pakiet dodatkowy pakiet sport i nie wiem czy liczy się data podpisania umowy czy data wybrania pakietu dodatkowego (wczoraj) ...?

będziesz mógł zerwać umowę.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość Anonymous
ale skąd ta informacja, ze dopiero od 1 lutego?

Pewnie stąd, że 31 stycznia w Promocyjnych Warunkach Umowy Polsat Futbol był, a już 1 lutego nie. :) Taka wiadomość mogła wyjść między innymi z Autoryzowanych Punktów Sprzedaży. :)

Dodam, że w styczniu przedłużałem umowę z Cyfrowym Polsat i także mam wymieniony Polsat Futbol. :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No to już wszystko jasne i klarowne, że wszyscy w tył od 1 lutego będą mogli, a wszyscy w przód od 1 lutego już nie będą mogli. Tylko pod warunkiem, że Ci wszyscy w tył od 1 lutego mają Sport HD jako pakiet dodatkowy bo ludzie z Familijnym HD Mini HD czy też Rodzinnym HD nie będą mogli...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...