LewyZąb Opublikowano 13 Maja 2012 Udostępnij Opublikowano 13 Maja 2012 Boże Wy myślicie, że zadzwoni klient i wszystko już wyskakuje jak na tacy. Konsultanci jak zawsze na końcu się o wszystkim dowiedzą. Będą wytyczne z góry, które daty podpisania umowy miały ten Polsat Futbol zagwarantowany i tyle. Nie ma co się ciskać jeszcze, bo nikt nie powiedział, że się nie wycofają z usunięcia tego kanału Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dziabolek7 Opublikowano 13 Maja 2012 Udostępnij Opublikowano 13 Maja 2012 Ja pracuję w APSie i jak ktoś dzwoni z pytaniem, a ja nie znam odpowiedzi to staram się dowiedzieć, a nie czekam na wytyczne. To nie jest trudne sprawdzić co i jak. A głupoty pisać na forum i wprowadzać tutaj ludzi w błąd to już przesada z Twojej strony. Zamiast pisać to poczytaj forum i nie czekaj na wytyczne od CP, dowiesz się wielu ciekawych rzeczy i będziesz mógł być bardziej kompetentny w swojej pracy. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
LewyZąb Opublikowano 13 Maja 2012 Udostępnij Opublikowano 13 Maja 2012 A myślisz, że ja nie sprawdzam? jeżeli już jesteś z APSu to prosze też zluzuj, bo wszyscy wiemy, że jest odwieczna walka miedzy tymi z APSów a tymi z CC i dobrze wiesz, ze każdy na siebie beepuje. Chyba nigdy nie pracowaleś na słuchawce, do Ciebie przyjdzie klient i poczeka te dwie nminuty, a dzwoniąc i czekając w kolejce oni myślą, że jak tylko się połączą to od razu ma już być odpowiedź. Będzie podane, wtedy będzie można gdybać, a takie wróżenie z fusów jest niezdrowe Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Anonymous Opublikowano 13 Maja 2012 Udostępnij Opublikowano 13 Maja 2012 Ale błędne i kategoryczne stwierdzenie, że Polsat Futbol był dostępny cały czas promocyjnie to przesada i przejaw niekompetencji. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
LewyZąb Opublikowano 13 Maja 2012 Udostępnij Opublikowano 13 Maja 2012 Dobra, mój błąd, przyznaje się, moge nawet pójśc na klęczkach do Częstochowy. Nieprzemyślane słowa, ale niekiedy pisze się czy z komórki czy z pośpiechu miedzy jedną rzeczą, a drug a i nie zawsze przekazuje się to co się chciało. Przepraszam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
qarnes888 Opublikowano 13 Maja 2012 Udostępnij Opublikowano 13 Maja 2012 a jak można sprawdzić kanały zawarte w PWU Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
LewyZąb Opublikowano 13 Maja 2012 Udostępnij Opublikowano 13 Maja 2012 Dostałeś PWU z umową i tam masz wszystko zawarte jakie masz kanały Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rafal_ Opublikowano 14 Maja 2012 Udostępnij Opublikowano 14 Maja 2012 Niestety nie wszyscy dostają PWU. Ja jak w moim APSie powiedziałem o PWU to sprzedawca nie widział w ogóle o co chodzi Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Mr.Expert Opublikowano 14 Maja 2012 Udostępnij Opublikowano 14 Maja 2012 W APS-ach nie wiedzą i nie mają, tylko jak przez internet się zamówi to jest PWU. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
LewyZąb Opublikowano 14 Maja 2012 Udostępnij Opublikowano 14 Maja 2012 Nieprawda co do tego, że w APSach nie dają PWU. Powinni dawać, bo przecież klient podpisując umowe podpisuje punkt, że zapoznał się i otrzymał PWU, a to, że klienci nie czytają umów, podpisują tam gdzie im się pokazuje i nie biorą tego co powinni to już inna sprawa. Formalnie PWU każdy klient powinien je otrzymać... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Anonymous Opublikowano 14 Maja 2012 Udostępnij Opublikowano 14 Maja 2012 W APS-ach nie wiedzą i nie mają, tylko jak przez internet się zamówi to jest PWU. To słaby z Ciebie ekspert kolego. Formalnie PWU każdy klient powinien je otrzymać... Powinien, ale Autoryzowane Punkty Sprzedaży coś niechętnie dają je klientom. Oczywiście wina jest po stronie klienta, który nie upomni się o swoje, ale pracownicy punktów także nie są święci. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Mr.Expert Opublikowano 14 Maja 2012 Udostępnij Opublikowano 14 Maja 2012 @Wiking. W moim przypadku tak było że jak w APS-ie brałem umowę to PWU nie dostałem choć się upomniałem, a jak telefonicznie przedłużyłem w listopadzie zeszłego roku to dostałem. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dziabolek7 Opublikowano 14 Maja 2012 Udostępnij Opublikowano 14 Maja 2012 W takim razie ja bym w tym APSie nie podpisał i zgłosił sprawę do CP. Skoro podpisujesz, że otrzymałeś i się zapoznałeś to musisz dostać... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Mr.Expert Opublikowano 14 Maja 2012 Udostępnij Opublikowano 14 Maja 2012 @ dziabolek7, Wiking. Sami wiecie jak postępuje CP z umowami i wszystkimi innymi rzeczami.A w punktach pracują amatorzy bez doświadczenia. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
LewyZąb Opublikowano 14 Maja 2012 Udostępnij Opublikowano 14 Maja 2012 Nie otrzymałeś w jednym APSie to trzbea było udac się do drugiego, albo poprosić kierownika. Wtedy na pewno pracownik by dal Tobie to PWU. W APSach nastawieni ludzie są zazwyczaj na zysk, wiec starają się wciskać klietom teu mowy jak popadną, wiec boją się dawać PWU, żeby ludzie sie nie wycofywali Płatności kartą kredytową raczej będzie zawieszona, wiec radziłbym nauczyć się wpisywac numer konta, kwotę i dane CP na konto swojego banku internetowego i tak zacząc przelewać, a nie lamentować, że nie ma się możliwości zapłacić Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
qarnes888 Opublikowano 18 Maja 2012 Udostępnij Opublikowano 18 Maja 2012 Mam pytanie : Zawarłem umowę w listopadzie 2011 : Promocja świąteczna i mam pytanie : czy mogę rozwiązać umowę cyfrowego Polsatu z powodu usunięcia Polsatu football ponieważ, wczoraj wybrałem jako pakiet dodatkowy pakiet sport i nie wiem czy liczy się data podpisania umowy czy data wybrania pakietu dodatkowego (wczoraj) ...? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dytryk Opublikowano 18 Maja 2012 Udostępnij Opublikowano 18 Maja 2012 Sprawdź czy nie miałeś go jako "promocyjnego" nie zawartego w pakiecie - z reguły tak CP robił wtedy nie możesz wypowiedzieć, jeśli kanał masz gwarantowany to oczywiście tak. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
LewyZąb Opublikowano 18 Maja 2012 Udostępnij Opublikowano 18 Maja 2012 W PWU, które "powinieneś" otrzymać masz napisane jakie kanały są Tobie gwarantowane, ale myślę, że w listopadzie 2011 już ten kanał był jako promocyjny, wiec na 99% nie będziesz mógł Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Marcin0103 Opublikowano 18 Maja 2012 Udostępnij Opublikowano 18 Maja 2012 Mam pytanie : Zawarłem umowę w listopadzie 2011 : Promocja świąteczna i mam pytanie : czy mogę rozwiązać umowę cyfrowego Polsatu z powodu usunięcia Polsatu football ponieważ, wczoraj wybrałem jako pakiet dodatkowy pakiet sport i nie wiem czy liczy się data podpisania umowy czy data wybrania pakietu dodatkowego (wczoraj) ...? będziesz mógł zerwać umowę. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
HansuHansu Opublikowano 18 Maja 2012 Udostępnij Opublikowano 18 Maja 2012 Polsat Futbol był promocyjny od 1 lutego, więc Ci którzy podpisali umowę do 31 stycznia będą mogli ją wypowiedzieć z powodu wycofania w/w kanału Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
LewyZąb Opublikowano 18 Maja 2012 Udostępnij Opublikowano 18 Maja 2012 Nie chce się spierać, bo przecież sprzedając umowę nikt nie czyta nikomu wszystkich kanałów zagwarantowanych, ani takie zmiany nie są ogłaszane, że jakieś kanały stają się promocyjne czy też nie, ale skąd ta informacja, ze dopiero od 1 lutego? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
PWojciechowska Opublikowano 18 Maja 2012 Udostępnij Opublikowano 18 Maja 2012 Ja podpisałam umowę pod koniec grudnia 2011, i mam Polsat Futbol w PWU. Promocja "Zima 2011". Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
LewyZąb Opublikowano 18 Maja 2012 Udostępnij Opublikowano 18 Maja 2012 Czyli jest tam wyszczególniony obok kanałów Eurosport2 Polsat Sport Hd itp? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Anonymous Opublikowano 18 Maja 2012 Udostępnij Opublikowano 18 Maja 2012 ale skąd ta informacja, ze dopiero od 1 lutego? Pewnie stąd, że 31 stycznia w Promocyjnych Warunkach Umowy Polsat Futbol był, a już 1 lutego nie. Taka wiadomość mogła wyjść między innymi z Autoryzowanych Punktów Sprzedaży. Dodam, że w styczniu przedłużałem umowę z Cyfrowym Polsat i także mam wymieniony Polsat Futbol. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
LewyZąb Opublikowano 18 Maja 2012 Udostępnij Opublikowano 18 Maja 2012 No to już wszystko jasne i klarowne, że wszyscy w tył od 1 lutego będą mogli, a wszyscy w przód od 1 lutego już nie będą mogli. Tylko pod warunkiem, że Ci wszyscy w tył od 1 lutego mają Sport HD jako pakiet dodatkowy bo ludzie z Familijnym HD Mini HD czy też Rodzinnym HD nie będą mogli... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.