kpw Opublikowano 29 Lipca 2016 Udostępnij Opublikowano 29 Lipca 2016 (edytowane) Ja mam pakiet Premium. Edytowane 29 Lipca 2016 przez Barti Usunięto zbędne cytowanie. Nie cytujemy treści poprzedniego postu w całości. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wojtek509 Opublikowano 29 Lipca 2016 Udostępnij Opublikowano 29 Lipca 2016 Premium oraz pakiet Sport w podstawie daje zawsze możliwość wypowiedzenia. Co do kwestii pakietu Sport w opcji elastycznej tu zdania i interpretacje są różne. Ja jestem zdania, że jeśli w dniu zmian w pakietach Sport w opcji elastycznej mamy aktywny i za niego płacimy to możemy śmiało słać wypowiedzenie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ksiaze351 Opublikowano 29 Lipca 2016 Udostępnij Opublikowano 29 Lipca 2016 Witam Dziś telefon od Cyfrowego Polsatu, poinformowali mnie, że mogę wypowiedzenie złożyć tylko, że do 03.08.br. musi wpłynąć lub najlepiej do 02.08. Mam Familijny Max HD + Film HD + Sport HD + Cinemax HD. Trochę to dziwne, że 03.08 nie mogę, muszę najlepiej 02.08.br., ale ważne że bez kary. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kpw Opublikowano 29 Lipca 2016 Udostępnij Opublikowano 29 Lipca 2016 Mnie napisali takie coś: Szanowny Panie Uprzejmie informujemy, że przysługuje Panu prawo do rozwiązania Umowy Abonenckiej bez zachowania okresu wypowiedzenia oraz bez kary, jednakże nie później niż 30 dni (31.08.2016) od dokonania takiej zmiany, ze skutkiem na koniec Okresu Rozliczeniowego, w którym przyjęto pisemne oświadczenie Abonenta o rozwiązaniu Umowy Abonenckiej. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wojtek509 Opublikowano 29 Lipca 2016 Udostępnij Opublikowano 29 Lipca 2016 (edytowane) Konsultanci to często studenci niedoinformowani po swojemu interpretujący rzeczywistość - zgodnie z regulaminem jest 30 dni na wypowiedzenie a umowa kończy się wraz końcem obecnego okresu rozliczeniowego w którym je zarejestrowano. Dla przykładu mój przypadek: umowa zawarta V 2016 za free 6 miesięcy więc w okresie darmowym czekam na koniec okresu rozliczeniowego obecnie trwającego (13 każdego miesiąca) - wypowiedzenie zanoszę po 13 VIII umowa kończy się 12 IX a ja zyskuję jeden miesiąc extra za free ze starej umowy Warto szukać kumulacji korzyści przy takich bonusach. Jak by ściśle trzymać się regulaminu czas jest do 30 a nie 31 VIII 2016 Edytowane 29 Lipca 2016 przez wojtek509 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wojtekmedia2 Opublikowano 29 Lipca 2016 Udostępnij Opublikowano 29 Lipca 2016 To w zasadzie nie rozumiem jak się opłaca. jeżeli okres rozliczeniowy jest 18-tego przykładowo to bardziej się opłaca przed 18 czyli w pierwszych dniach sierpnia czy poczekać po okresie rozliczeniowym. I czy jak wyślemy wypowiedzenie na początku sierpnia to należy jeszcze jedną opłatę uregulować? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
myster Opublikowano 29 Lipca 2016 Udostępnij Opublikowano 29 Lipca 2016 Nie musisz nic płacić jak wyślesz do 18, jak po to musisz płacić. Mo chyba, że masz darmowe miesiące w trakcie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
fezuj Opublikowano 29 Lipca 2016 Udostępnij Opublikowano 29 Lipca 2016 Mnie napisali takie coś: Szanowny Panie Uprzejmie informujemy, że przysługuje Panu prawo do rozwiązania Umowy Abonenckiej bez zachowania okresu wypowiedzenia oraz bez kary, jednakże nie później niż 30 dni (31.08.2016) od dokonania takiej zmiany, ze skutkiem na koniec Okresu Rozliczeniowego, w którym przyjęto pisemne oświadczenie Abonenta o rozwiązaniu Umowy Abonenckiej. I to jest prawidłowa interpretacja przepisów a nie brednie które konsul @ksiąze351 wciskał /.../Warto szukać kumulacji korzyści przy takich bonusach. Jak by ściśle trzymać się regulaminu czas jest do 30 a nie 31 VIII 2016 Też tak skorzystałem przy usunięciu jakiegoś "ulubionego" kanału- miałem 6 gratis po 5 wypowiedzenie i nowe 6 za fre To w zasadzie nie rozumiem jak się opłaca. jeżeli okres rozliczeniowy jest 18-tego przykładowo to bardziej się opłaca przed 18 czyli w pierwszych dniach sierpnia czy poczekać po okresie rozliczeniowym. I czy jak wyślemy wypowiedzenie na początku sierpnia to należy jeszcze jedną opłatę uregulować? Jeśli jesteś na płatnych miesiącach to wcześniej,jeśli na darmowych to ciąg na maxa i wtedy wypowiedzenie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pawlo1925 Opublikowano 29 Lipca 2016 Udostępnij Opublikowano 29 Lipca 2016 Witam, mam okres rozliczeniowy 29 każdego miesiąca, chce złożyć wypowiedzenie 1 lub 2 sierpnia. Moje pytanie brzmi, czy będę jeszcze musiał za wrzesień płacić? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mingo Opublikowano 29 Lipca 2016 Udostępnij Opublikowano 29 Lipca 2016 Jeśli załatwisz wszystko do 29 sierpnia i dostaniesz darmowe miesiące to nie. Wypowiadasz umowę z dniem końca okresu rozliczeniowego, czyli w Twoim przypadku będzie to 29 sierpnia. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pawlo1925 Opublikowano 29 Lipca 2016 Udostępnij Opublikowano 29 Lipca 2016 Ja w ogóle rezygnuje z Cyfrowego Polsatu. Mam jeszcze 15 miesięcy umowy. A teraz jest okazja żeby zrezygnować. To mogę teraz złożyć wypowiedzenie żeby do 29 sierpnia wszystko załatwić? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
myster Opublikowano 29 Lipca 2016 Udostępnij Opublikowano 29 Lipca 2016 Wtedy wysyłasz pismo i tyle. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ksiaze351 Opublikowano 29 Lipca 2016 Udostępnij Opublikowano 29 Lipca 2016 Hej Ale w moim przypadku jak koniec okresu rozliczeniowego mam 03 każdego miesiąca to nie muszę,czekać na 30 dni więc jak kanał usunął 01.sierpnia br to pismo zaniosę 02.sierpnia br to 03 08.br mam umowę zakończoną i nie muszę czekać 30 dni dowiedzcie się u konsultanta. Pozdrawiam ksiaze351. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
misiopysiox Opublikowano 29 Lipca 2016 Udostępnij Opublikowano 29 Lipca 2016 Witam ja mam umowe od lutego tego roku czy ten kanał Fightklub był juz nie gwarantowany ? Orientuje sie ktos moze . Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mxv1 Opublikowano 29 Lipca 2016 Udostępnij Opublikowano 29 Lipca 2016 wysłałem właśnie zapytanie przez ICA bo też mam od lutego Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
misiopysiox Opublikowano 29 Lipca 2016 Udostępnij Opublikowano 29 Lipca 2016 (edytowane) Bede wdzieczny za info jak sie odezwą. Edytowane 29 Lipca 2016 przez Barti Usunięto zbędne cytowanie. Nie cytujemy treści poprzedniego postu w całości. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ksiaze351 Opublikowano 29 Lipca 2016 Udostępnij Opublikowano 29 Lipca 2016 Samo posiadanie pakietu Sport HD nie powoduje automatycznej gwarancji umową kanału Fightklub. Kanał Fightklub był gwarantowany umową dla abonentów z pakietem Sport HD od 1 sierpnia 2013r., do 10 lipca 2016r. Bezkarnie mogą wypowiadać umowy osoby, które zawarły umowy z Cyfrowym Polsatem na pakiet Sport HD w tym okresie. http://icyfrowypolsat.pl/zmiany-w-dostepnosci-kanalow-w-pakietach-od-11-lipca-2016r/comment-page-1/#comment-2051 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dartman Opublikowano 29 Lipca 2016 Udostępnij Opublikowano 29 Lipca 2016 (edytowane) Nie wiem jak wy ale ja przy przedłużeniu umowy w lutym mam ten kanał w gwarantowanych ( pakiet premium). Załącznik do umowy, który na pewno otrzymaliscie zawiera wykaz kanałów gwarantowanych. Edytowane 29 Lipca 2016 przez dartman Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kpw Opublikowano 29 Lipca 2016 Udostępnij Opublikowano 29 Lipca 2016 Hej Ale w moim przypadku jak koniec okresu rozliczeniowego mam 03 każdego miesiąca to nie muszę,czekać na 30 dni więc jak kanał usunął 01.sierpnia br to pismo zaniosę 02.sierpnia br to 03 08.br mam umowę zakończoną i nie muszę czekać 30 dni dowiedzcie się u konsultanta. Pozdrawiam ksiaze351. Takie podejście jest dobre w przypadku gdy ktoś naprawdę chce odejść z CP. Zapewne większość osób tu piszących chce ugrać coś dla siebie na tej zmianie i wtedy lepiej składać wypowiedzenie zaraz po okresie rozliczeniowym bo wtedy mamy 30 dni na negocjacje. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mxv1 Opublikowano 29 Lipca 2016 Udostępnij Opublikowano 29 Lipca 2016 (edytowane) no i dostałem odpowiedź Szanowny Panie Uprzejmie informujemy, że zgodnie z Warunkami Oferty - „Telewizja Satelitarna dla Nowych Klientów CC” z dnia 18.01.2016 roku kanał Fightklub wchodzi w skład posiadanego prze Pana Pakietu Sport HD. Jednocześnie informujemy, że Cyfrowy Polsat zastrzega sobie prawo zastępowania programów telewizyjnych i/lub radiowych w ramach Pakietu Programów przez inne programy lub zmniejszenie ich liczby, jeżeli wynika to z ważnych przyczyn prawnych, technicznych, organizacyjnych lub ekonomicznych. W szczególności zalicza się do nich: utratę przez Cyfrowy Polsat uprawnień do rozprowadzania programów, zaprzestanie nadawania programu przez nadawcę, zmianę satelity lub systemu nadawania, zakończenie rozprowadzania z powodu zbyt niskiego poziomu oglądalności. O zmianach takich Abonenci będą uprzednio informowani, w szczególności poprzez emisję stosownego komunikatu tekstowego na ekranie odbiornika telewizyjnego Abonenta, poprzez emisję w trakcie odbioru programów przez Abonenta scrolla (przewijanego tekstu) informacyjnego dotyczącego zmiany lub poprzez zamieszczenie informacji o takiej zmianie na stronie internetowej Cyfrowego Polsatu lub na kanale dla Abonentów. W takim przypadku Abonentowi przysługuje prawo do rozwiązania Umowy Abonenckiej bez zachowania okresu wypowiedzenia, jednakże nie później niż 30 dni od dokonania takiej zmiany, ze skutkiem na koniec Okresu Rozliczeniowego, w którym przyjęto pisemne oświadczenie Abonenta o rozwiązaniu Umowy Abonenckiej. Takie podejście jest dobre w przypadku gdy ktoś naprawdę chce odejść z CP. Zapewne większość osób tu piszących chce ugrać coś dla siebie na tej zmianie i wtedy lepiej składać wypowiedzenie zaraz po okresie rozliczeniowym bo wtedy mamy 30 dni na negocjacje. czyli jak ja mam od 2 do 2 to złożyć wypowiedzenie 3 tylko że ja jeszcze nie wiem na 100% czy odchodzić czy nie Edytowane 29 Lipca 2016 przez mxv1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
fezuj Opublikowano 29 Lipca 2016 Udostępnij Opublikowano 29 Lipca 2016 Samo posiadanie pakietu Sport HD nie powoduje automatycznej gwarancji umową kanału Fightklub. Kanał Fightklub był gwarantowany umową dla abonentów z pakietem Sport HD od 1 sierpnia 2013r., do 10 lipca 2016r. Bezkarnie mogą wypowiadać umowy osoby, które zawarły umowy z Cyfrowym Polsatem na pakiet Sport HD w tym okresie. http://icyfrowypolsat.pl/zmiany-w-dostepnosci-kanalow-w-pakietach-od-11-lipca-2016r/comment-page-1/#comment-2051 Wątpię czy ktoś z tego forum ma umowę starszą jak 1,5 roku Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
myster Opublikowano 29 Lipca 2016 Udostępnij Opublikowano 29 Lipca 2016 Ja już przeżyłem wyłączenie Love, ESPN, Sundance i HBO w SD i zawsze się kończyło 5 miesiącami gratis i jeszcze jedno przedłużenie po opłaceniu 3 rachunkow. Jakby się tak uzbierało to za CP w ciągu tych 3, czy 4 lat zapłaciłem może za max rok. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość filolog Opublikowano 29 Lipca 2016 Udostępnij Opublikowano 29 Lipca 2016 To ciekawe. Zatem mam szansę na dłuższy czas abonamentu gratis niż marne 6 miesięcy Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
fezuj Opublikowano 29 Lipca 2016 Udostępnij Opublikowano 29 Lipca 2016 Ja już przeżyłem wyłączenie Love, ESPN, Sundance i HBO w SD i zawsze się kończyło 5 miesiącami gratis i jeszcze jedno przedłużenie po opłaceniu 3 rachunkow. Jakby się tak uzbierało to za CP w ciągu tych 3, czy 4 lat zapłaciłem może za max rok. He he... jak byś moją historię opisał Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Ceberebek Opublikowano 30 Lipca 2016 Udostępnij Opublikowano 30 Lipca 2016 Kilku z Nas by się znalazło z "powyższą historią" Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.