sonik79 Opublikowano 23 Stycznia 2013 Udostępnij Opublikowano 23 Stycznia 2013 Nie tylko jest to zapis w pełni legalny, ale też czystym tekstem daje prawo w przypadku zastąpienia jednego kanału innym (co, jak wszyscy wiedzą, nastąpiło) do rozwiązania umowy. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Ceberebek Opublikowano 23 Stycznia 2013 Udostępnij Opublikowano 23 Stycznia 2013 Tylko dlaczego ciągle CP powtarza,że nie można wypowiedzieć umowy...? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bober1 Opublikowano 24 Stycznia 2013 Udostępnij Opublikowano 24 Stycznia 2013 Ile Wam można powtarzać, że nie można? Dostaliście odpowiedź prawnika, jest oficjalne stanowisko CP. Kto Wam jeszcze musi powiedzieć, że nie można byście zrozumieli? Solorz ma zadzwonić, żebyście uwierzyli? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sasza Opublikowano 24 Stycznia 2013 Udostępnij Opublikowano 24 Stycznia 2013 Co Wam da jałowa dyskusja na forum?. Kto uważa, że można - niech pisze wypowiedzenie i tyle. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
moreblack Opublikowano 24 Stycznia 2013 Udostępnij Opublikowano 24 Stycznia 2013 Wypowiedzenie zawsze można napisać, odwołując się do punkt 5 par 7 regulaminu, w razie czego nie uwzględnią i umowa nie zostanie rozwiązana. Ale z tego co koledzy mówią o informacjach konsultantów z APS i infolinii to raczej zostanie uwzględniona. Odnośnie wypowiedzi prawnika, jest OK ale interpretacja ostatniego i drugiego od końca akapitu jest błędna. Za to właśnie CP dostał karę od UOKiK. Wcześniej stał na stanowisku że jeśli nadawca przestanie emitować jakiś kanał i on go wycofa z oferty to nie stanowi to powodu do wypowiedzenia. Bo nie jest to z jego winy. Oczywiście jest inaczej bo nadawca i operator mają podpisane umowy. Dlatego teraz jest taki a nie inny zapis w regulaminie. CP może wycofać kanał z dowolnych przyczyn ale zawsze oznacza to możliwość wypowiedzenia umowy. Aktualna sytuacja wygląda tak że Discovery wycofał z Polski Showcase HD a wprowadzil Discovery Channel HD. Operatorzy na stronach nie informują o zmianach (n-ka to nawet wybitnie zapomniala że Showcase zniknął i ma go ciągle w ofercie). A w ogóle mieliście możliwość wypowiedzenia w związku z kanałami CBS jeszcze parę tygodniu temu. Pewnie Ci co mieli rozwiązać umowy rozwiązali je. A reszta marudzi. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wojtek509 Opublikowano 24 Stycznia 2013 Udostępnij Opublikowano 24 Stycznia 2013 a jest tu jakiś kozak, któremu udało się zakończyć umowę z CP na skutek rebridingu Zone na CBS - mam tu na myśli nie renegocjowanie umowy i jej przedluzenie a zakończenie umowy wraz z nastaniem nowego okresu rozliczeniowego - który zobowiazal abonenta do wysłania dekodera do siedziby operatora.... - co też uczynił.... (gdyż ewentualne koleje przedłuzenie przy okazji wypowiedzenia to sprytny zabieg marketingowy platformy która wiąże abonenta na kolejny okres i jest równoznaczne z akceptacja nowego PWU- bez ZR) ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mentoris Opublikowano 24 Stycznia 2013 Udostępnij Opublikowano 24 Stycznia 2013 Mógłbyś pisać po polsku, z przecinkami? Bo nie można cię zrozumieć. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Ceberebek Opublikowano 30 Stycznia 2013 Udostępnij Opublikowano 30 Stycznia 2013 Przed chwilą otrzymałem odpowiedź na email od Konsumenckiego Centrum E-porad: Jak najbardziej jest możliwość złożenia wypowiedzenie bez żadnej kary-powołując się na Rozdział 5,paragraf § 7,punkt 5 -RŚU (Regulamin Świadczenia Usług Cyfrowego Polsatu),pod warunkiem,że kanał jest gwarantowany w umowie np.w PWU (Promocyjne Warunki Umowy)-niezależnie od tego z czyjej winy operatora(CP) lub właściciela(Discovery Networks CEEMEA) kanał został wycofany. Tak więc "pitolenie" przez CP,że jest to tylko rebranding to tylko ściema dla naiwnych i nie znających swoich praw konsumentów/abonentów Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Zielony1910 Opublikowano 1 Lutego 2013 Udostępnij Opublikowano 1 Lutego 2013 Cześć. Rodzice posiadają dekoder SD i oglądają tylko Wedding TV. Wczoraj zobaczyli, że jest tylko dla dekoderów HD i się rozzłościli tak, że zamierzają przejść do Cyfry Czy w takiej sytuacji mogą rozwiązać umowę? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
GoldSat Opublikowano 1 Lutego 2013 Udostępnij Opublikowano 1 Lutego 2013 Nie mogą, wyłącznie podpisać nową z dekoderem HD. Ile mają miesięcy do końca obecnej umowy? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kaeres Opublikowano 1 Lutego 2013 Udostępnij Opublikowano 1 Lutego 2013 A mieli w pakiecie Discovery Showcase HD ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bober1 Opublikowano 1 Lutego 2013 Udostępnij Opublikowano 1 Lutego 2013 Pewnie nie, bo dedukując mając dekoder sd mieli jeden z niższych pakietów czyli albo Familijny albo rodzinny Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Zielony1910 Opublikowano 1 Lutego 2013 Udostępnij Opublikowano 1 Lutego 2013 A mieli w pakiecie Discovery Showcase HD ? Niestety nie wiem. Otóż oni twierdzą, że umowy nie mają tylko Polsat im automatycznie przedłużył umowę do sierpnia 2013 po tym jak nie wysłali wypowiedzenia. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dziabolek7 Opublikowano 1 Lutego 2013 Udostępnij Opublikowano 1 Lutego 2013 Po pierwsze jakby mieli to co? Znajdź mi tu jedna osobę której CP uznał wypowiedzenie z powodu wycofania DHDS, podobnych krzykaczy których była cała masa i teraz i wtedy jak Zone zmieniało się w CBS jakoś już nie widać. Po drugie, żeby coś przedłużyć to najpierw trzeba coś podpisać. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
stan69 Opublikowano 1 Lutego 2013 Udostępnij Opublikowano 1 Lutego 2013 Nie...dzięki krzykaczom Zone zostało,a inny kanał dodali.Jednak abonenci mają coś do powiedzenia.Inna sprawa,nie zawsze trzeba coś podpisać,by ktoś nam coś przedłużył,była na to zgoda przy pierwotnym podpisywaniu umowy. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kaeres Opublikowano 1 Lutego 2013 Udostępnij Opublikowano 1 Lutego 2013 Po pierwsze jakby mieli to co? Znajdź mi tu jedna osobę której CP uznał wypowiedzenie z powodu wycofania DHDS, podobnych krzykaczy których była cała masa i teraz i wtedy jak Zone zmieniało się w CBS jakoś już nie widać. Po drugie, żeby coś przedłużyć to najpierw trzeba coś podpisać. Znajdź mi jedną osobę która wypowiedzenie złożyła (z powodu usunięcia DHDS), a CP go nie uznał. Po prostu niemal nikt wypowiedzenia nie posłał. N`ka przyjmuje wypowiedzenia chociaż w oficjalnym komunikacie na ich forum takiej możliwości nie dawali. Po drugie aby coś przedłużyć to nie trzeba podpisywać. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Zulus_JG Opublikowano 1 Lutego 2013 Udostępnij Opublikowano 1 Lutego 2013 Proszę się nie wypowiadać za kogoś. Ja wysłałem trzy wypowiedzenia w ostatnim okresie. Dwa mi nie uznano. 21.01.2013 wysłałem kolejne w związku z wycofaniem programu Discovery HD Showcase. I też czekam na odpowiedź. Tym razem spodziewam się przyjęcia wypowiedzenia! czekam cierpliwie i nie muszę o tym pisać do dwa dni na forum. To, że tu jest cisza, nie znaczy, że wszyscy śpią! czekam.... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
aneta1262 Opublikowano 3 Lutego 2013 Udostępnij Opublikowano 3 Lutego 2013 a kiedy wycofali program Discovery HD showcase? bo niewiem czy mam jeszcze czas na wysłanie wypowiedzenia a chce z nimi rozwiązać umowę tylko niewiem jak. Posiadam pakiet familijny Hd + pakiet Ekstra HD + pakiet sport HD czy mogę sprobować z nimi rozwiązać umowe jesli wycofali program DHDS? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mentoris Opublikowano 3 Lutego 2013 Udostępnij Opublikowano 3 Lutego 2013 Ze względu na wycofanie tego kanału, nie ma uprawnień do rozwiązania umowy. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kolinskim Opublikowano 3 Lutego 2013 Udostępnij Opublikowano 3 Lutego 2013 jest prawo, czy nie ma prawa to się dopiero okaże z zapisu umowy wynika, że jest prawo a czy oni to będą honorować to inna sprawa natomiast co do: a kiedy wycofali program Discovery HD showcase? wycofali dwa tygodnie temu, 19 stycznia dokładnie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mentoris Opublikowano 3 Lutego 2013 Udostępnij Opublikowano 3 Lutego 2013 Był Discovery, jest Discovery. To zwykły rebranding. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Ceberebek Opublikowano 3 Lutego 2013 Udostępnij Opublikowano 3 Lutego 2013 Przed chwilą otrzymałem odpowiedź na email od Konsumenckiego Centrum E-porad:Jak najbardziej jest możliwość złożenia wypowiedzenie bez żadnej kary-powołując się na Rozdział 5,paragraf § 7,punkt 5 -RŚU (Regulamin Świadczenia Usług Cyfrowego Polsatu),pod warunkiem,że kanał jest gwarantowany w umowie np.w PWU (Promocyjne Warunki Umowy)-niezależnie od tego z czyjej winy operatora(CP) lub właściciela(Discovery Networks CEEMEA) kanał został wycofany. Tak więc "pitolenie" przez CP,że jest to tylko rebranding to tylko ściema dla naiwnych i nie znających swoich praw konsumentów/abonentów Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dziabolek7 Opublikowano 3 Lutego 2013 Udostępnij Opublikowano 3 Lutego 2013 Kolego czy Ty nie rozumiesz co do Ciebie odpisali? Bo mam wrażenie, że nie do końca... bez nich wiemy, że jak CP wycofuje kanał gwarantowany w PWU to można wypowiedzieć umowę (bez względu na to z czyjej winy) i tego nikt nie neguje. To samo Ci odpisali, ogólnikowo a nie w tym konkretnym przypadku. Oni nie rozst[beep]ją czy to rebranding czy nie. Czujesz to? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kolinskim Opublikowano 3 Lutego 2013 Udostępnij Opublikowano 3 Lutego 2013 był Discovery Channel i Discovery HD Showcase a jest Discovery Channel HD - to jest różnica to oznacza jeden program mniej, który był gwarantowany w PWU w czasie podpisywania umowy i zgodnie z Regulaminem Świadczenia Usług można wypowiedzieć umowę Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Ceberebek Opublikowano 3 Lutego 2013 Udostępnij Opublikowano 3 Lutego 2013 Oni nie rozst[beep]ją czy to rebranding czy nie. Czujesz to? Przecież nie napisałem,że prawnik cokolwiek wspominał o rebrandingu-to była moja interpretacja Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.