Skocz do zawartości

Zmiany w ofercie (kanałach Polsat Box) - czy można wypowiedzieć umowę?


Duro Hombre
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Wypowiedzenie zawsze można napisać, odwołując się do punkt 5 par 7 regulaminu, w razie czego nie uwzględnią i umowa nie zostanie rozwiązana. Ale z tego co koledzy mówią o informacjach konsultantów z APS i infolinii to raczej zostanie uwzględniona.

 

Odnośnie wypowiedzi prawnika, jest OK ale interpretacja ostatniego i drugiego od końca akapitu jest błędna. Za to właśnie CP dostał karę od UOKiK. Wcześniej stał na stanowisku że jeśli nadawca przestanie emitować jakiś kanał i on go wycofa z oferty to nie stanowi to powodu do wypowiedzenia. Bo nie jest to z jego winy. Oczywiście jest inaczej bo nadawca i operator mają podpisane umowy. Dlatego teraz jest taki a nie inny zapis w regulaminie. CP może wycofać kanał z dowolnych przyczyn ale zawsze oznacza to możliwość wypowiedzenia umowy.

 

Aktualna sytuacja wygląda tak że Discovery wycofał z Polski Showcase HD a wprowadzil Discovery Channel HD. Operatorzy na stronach nie informują o zmianach (n-ka to nawet wybitnie zapomniala że Showcase zniknął i ma go ciągle w ofercie).

 

A w ogóle mieliście możliwość wypowiedzenia w związku z kanałami CBS jeszcze parę tygodniu temu. Pewnie Ci co mieli rozwiązać umowy rozwiązali je. A reszta marudzi.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

a jest tu jakiś kozak, któremu udało się zakończyć umowę z CP na skutek rebridingu Zone na CBS - mam tu na myśli nie renegocjowanie umowy i jej przedluzenie a zakończenie umowy wraz z nastaniem nowego okresu rozliczeniowego - który zobowiazal abonenta do wysłania dekodera do siedziby operatora.... - co też uczynił.... (gdyż ewentualne koleje przedłuzenie przy okazji wypowiedzenia to sprytny zabieg marketingowy platformy która wiąże abonenta na kolejny okres i jest równoznaczne z akceptacja nowego PWU- bez ZR) ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Przed chwilą otrzymałem odpowiedź na email od Konsumenckiego Centrum E-porad:

Jak najbardziej jest możliwość złożenia wypowiedzenie bez żadnej kary-powołując się na Rozdział 5,paragraf § 7,punkt 5 -RŚU (Regulamin Świadczenia Usług Cyfrowego Polsatu),pod warunkiem,że kanał jest gwarantowany w umowie np.w PWU (Promocyjne Warunki Umowy)-niezależnie od tego z czyjej winy operatora(CP) lub właściciela(Discovery Networks CEEMEA) kanał został wycofany.

 

Tak więc "pitolenie" przez CP,że jest to tylko rebranding to tylko ściema dla naiwnych i nie znających swoich praw konsumentów/abonentów

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Po pierwsze jakby mieli to co? Znajdź mi tu jedna osobę której CP uznał wypowiedzenie z powodu wycofania DHDS, podobnych krzykaczy których była cała masa i teraz i wtedy jak Zone zmieniało się w CBS jakoś już nie widać. Po drugie, żeby coś przedłużyć to najpierw trzeba coś podpisać.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Po pierwsze jakby mieli to co? Znajdź mi tu jedna osobę której CP uznał wypowiedzenie z powodu wycofania DHDS, podobnych krzykaczy których była cała masa i teraz i wtedy jak Zone zmieniało się w CBS jakoś już nie widać. Po drugie, żeby coś przedłużyć to najpierw trzeba coś podpisać.

Znajdź mi jedną osobę która wypowiedzenie złożyła (z powodu usunięcia DHDS), a CP go nie uznał.

Po prostu niemal nikt wypowiedzenia nie posłał.

N`ka przyjmuje wypowiedzenia chociaż w oficjalnym komunikacie na ich forum takiej możliwości nie dawali.

 

Po drugie aby coś przedłużyć to nie trzeba podpisywać.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Proszę się nie wypowiadać za kogoś. Ja wysłałem trzy wypowiedzenia w ostatnim okresie. Dwa mi nie uznano. 21.01.2013 wysłałem kolejne w związku z wycofaniem programu Discovery HD Showcase. I też czekam na odpowiedź. Tym razem spodziewam się przyjęcia wypowiedzenia! czekam cierpliwie i nie muszę o tym pisać do dwa dni na forum. To, że tu jest cisza, nie znaczy, że wszyscy śpią!

 

czekam....

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

a kiedy wycofali program Discovery HD showcase? bo niewiem czy mam jeszcze czas na wysłanie wypowiedzenia a chce z nimi rozwiązać umowę tylko niewiem jak. Posiadam pakiet familijny Hd + pakiet Ekstra HD + pakiet sport HD czy mogę sprobować z nimi rozwiązać umowe jesli wycofali program DHDS?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Przed chwilą otrzymałem odpowiedź na email od Konsumenckiego Centrum E-porad:

Jak najbardziej jest możliwość złożenia wypowiedzenie bez żadnej kary-powołując się na Rozdział 5,paragraf § 7,punkt 5 -RŚU (Regulamin Świadczenia Usług Cyfrowego Polsatu),pod warunkiem,że kanał jest gwarantowany w umowie np.w PWU (Promocyjne Warunki Umowy)-niezależnie od tego z czyjej winy operatora(CP) lub właściciela(Discovery Networks CEEMEA) kanał został wycofany.

 

Tak więc "pitolenie" przez CP,że jest to tylko rebranding to tylko ściema dla naiwnych i nie znających swoich praw konsumentów/abonentów

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Kolego czy Ty nie rozumiesz co do Ciebie odpisali? Bo mam wrażenie, że nie do końca... bez nich wiemy, że jak CP wycofuje kanał gwarantowany w PWU to można wypowiedzieć umowę (bez względu na to z czyjej winy) i tego nikt nie neguje. To samo Ci odpisali, ogólnikowo a nie w tym konkretnym przypadku. Oni nie rozst[beep]ją czy to rebranding czy nie. Czujesz to?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...