sloun Opublikowano 16 Października 2011 Udostępnij Opublikowano 16 Października 2011 a to co jest ! ,,czytać.....5. Cyfrowy Polsat zastrzega sobie prawo zastępowania programów telewizyjnych i/lub radiowych w ramach Pakietu Programów przez inne programy lub zmniejszenie ich liczby, jeżeli wynika to z ważnych przyczyn prawnych, technicznych, organizacyjnych lub ekonomicznych. W szczególności zalicza się do nich: utratę przez Cyfrowy Polsat uprawnień do rozprowadzania programów, zaprzestanie nadawania programu przez nadawcę, zmianę satelity lub systemu nadawania, zakończenie rozprowadzania z powodu zbyt niskiego poziomu oglądalności. O zmianach takich Abonenci/Użytkownicy będą uprzednio informowani, w szczególności poprzez emisję stosownego komunikatu tekstowego na ekranie odbiornika telewizyjnego Abonenta/Użytkownika lub poprzez emisję w trakcie odbioru programów przez Abonenta scrolla (przewijanego tekstu) informacyjnego dotyczącego zmiany, lub poprzez zamieszczenie informacji o takiej zmianie na stronie internetowej Cyfrowego Polsatu i w programie dla Abonentów. W takim przypadku Abonentowi przysługuje prawo do rozwiązania Umowy Abonenckiej bez zachowania terminu wypowiedzenia, jednakże nie później niż 30 dni od dokonania takiej zmiany, ze skutkiem na koniec Okresu Rozliczeniowego, w którym przyjęto pisemne oświadczenie Abonenta o rozwiązaniu Umowy Abonenckiej bez zachowania okresu wypowiedzenia. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
CSA Opublikowano 16 Października 2011 Udostępnij Opublikowano 16 Października 2011 dziabolek7 tam błąd był w mojej wypowiedzi i oczywiście dotyczył nie TVN HD a TVN HD+1 na stronie internetowej CP ciągle jest ten kanał wyszczególniony że jest w familijnym HD, więc jego brak w PWU to zwykłe oszukiwanie klienta Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
swojadroga Opublikowano 16 Października 2011 Udostępnij Opublikowano 16 Października 2011 Czytanie wybiórcze jest zgubne. Powtarzać się nie będę, wystarczy przeczytać ostatnie kilka stron postów w tym temacie. Umowa, Promocyjne Warunki Umowy z Cennikiem (określające zakres usług objętych umową), Regulamin Świadczenia Usług tworzy całość. Nie tylko jeden punkt regulaminu, który się Wam podoba albo w danej chwili pasuje. CSA - odnośnie Twojego zarzutu na stronie Cyfrowego Polsatu jest informacja: "Wszystkie warunki współpracy określają Umowa, Regulaminy świadczenia usług, Regulaminy promocji i Cenniki dostępne w punktach sprzedaży oraz na http://www.cyfrowypolsat.pl. Informacje zawarte na niniejszej stronie internetowej nie stanowią oferty w rozumieniu przepisów Kodeksu cywilnego." Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lukasz149 Opublikowano 16 Października 2011 Udostępnij Opublikowano 16 Października 2011 z BBC było tak samo i jakoś nie było problemu z rozwiązaniem... wysłać zawsze można, najwyżej odrzucą. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Krisss16 Opublikowano 16 Października 2011 Udostępnij Opublikowano 16 Października 2011 Z BBC nie było tak samo Wtedy to CP wywalał te kanały ze swojej oferty, bo im oferta cenowa BBC nie pasowała żeby przedłużyć obecność kanałów w ofercie CP, a nie BBC usuwał kanały z polskiego rynku (są m.in. w n i C+), a tu TVN usuwa całkowicie kanał z wizji i nie wiadomo nawet czy CP dostanie coś w zamian Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lukasz149 Opublikowano 16 Października 2011 Udostępnij Opublikowano 16 Października 2011 ale kanał znika, na dodatek HD, więc myślę, że wysłać można nie zależnie czy jest w PWU czy nie, nie wierze, że wszyscy, którzy odeszli z powodu BBC mieli w PWU zagwarantowne te kanały, posiadam familijny HD, 5 maja oferta wzbogaciła się o TVN+1, więc dołączył on do oferty. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dziabolek7 Opublikowano 16 Października 2011 Udostępnij Opublikowano 16 Października 2011 Nie ma znaczenia, kto wyrzuca kanał, umowę można wypowiedzieć ALE TRZEBA MIEĆ W TEJ UMOWIE KANAŁ KTÓRY JEST USUWANY! Pisałem wcześniej, a Wy dalej o tym BBC, nie rozumiecie, że BBC był w CP bardzo długo i nawet jak ktoś w pierwotnej umowie nie miał tego kanału, to w międzyczasie przedłużył umowę (nawet nieświadomie - a uwierzcie że tak było paradoksalnie na szczęście) i BBC mu wskoczyło do gwarantowanych kanałów. CP odrzucał wypowiedzenia umów które nie miały BBC i tak będzie robił teraz z TVN HD+1. @ lukasz149 - błagam nie załamuj, przeczytaj 2 strony wstecz, dowiesz się że się mylisz. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Matthías Opublikowano 16 Października 2011 Udostępnij Opublikowano 16 Października 2011 W jaki sposób można nieświadomie przedłużyć umowę? Umowę obecną podpisałem w styczniu. Może przedłużyłem ją nieświadomie? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dziabolek7 Opublikowano 16 Października 2011 Udostępnij Opublikowano 16 Października 2011 Obecnie ciężej dokonać takiej sztuki, ale kiedyś gdy oferty przedłużeniowe bez podnoszenia zobowiązania miesięcznego były dostępne wielokrotnie przez cały czas umowy, wystarczyło w APSie albo telefonicznie przystać na 'promocję' że przez kilka miesięcy w cenie abonamentu który się ma dostanie się większy pakiet. Oczywiście wiązało się to z przedłużeniem umowy na 29 miesięcy (ale jak ktos nie pytał to nikt o tym nie mówił) i przy okazji zaktualizowaniu gwarantowanych kanałów, w tym BBC. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bleckdevil Opublikowano 16 Października 2011 Udostępnij Opublikowano 16 Października 2011 Kiedy TVN zdecydował się wyłączyć kanał TVN WARSZAWA sprawa miała się podobnie każdy kto posiadał w swojej ofercie ten kanał mógł rozwiązać umowę bez kary umownej. Nie wiem kto ma na celu snucie insynuacji ale prawda jest taka. KAŻDY ABONENT CYFROWEGO POLSATU POSIADAJĄCEGO DOSTĘP DO KANAŁU TVN HD+1 MOŻE WYPOWIEDZIEĆ UMOWĘ BEZ PONOSZENIA KARY UMOWNEJ ZA JEJ PRZEDWCZESNE ROZWIĄZANIE. TVN robi furtkę by przed świętami pozyskać nowych abonentów dla swojej platformy. Jeśli ktoś zapozna się z ofertą Telewizji N zwłaszcza dla klientów zmieniających operatora przekona się że warto. Skończyły się czasy kiedy klient musiał podpisywać umowę na 29 miesięcy i dłużej oraz kiedy za dekoder z dyskiem trzeba płacić 5zł miesięcznie. Polsat od długiego czasu już nic nie robi by polepszyć ofertę, teraz liczy się internet. Dlatego też 04.11.2011 jest datą kiedy najwyższy czas zakończyć Polsatowskie naciąganie i zmienić operatora na lepsze. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dziabolek7 Opublikowano 16 Października 2011 Udostępnij Opublikowano 16 Października 2011 Człowieku nie wprowadzaj ludzi w błąd! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
BARTEK W. Opublikowano 16 Października 2011 Udostępnij Opublikowano 16 Października 2011 ...Polsat od długiego czasu już nic nie robi by polepszyć ofertę. A to dlatego, że ma ją bardzo dobrą Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
driwer78 Opublikowano 16 Października 2011 Udostępnij Opublikowano 16 Października 2011 To można tą umowe rozwiązać czy nie???? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
CSA Opublikowano 16 Października 2011 Udostępnij Opublikowano 16 Października 2011 Wypowiedzenie możesz napisać, że wypowiadasz ze względu na usunięcie kanału TVN HD+1, w razie czego odpiszą Ci że nie możesz. Co będzie kłamstwem, więc udasz się do jakiegoś rzecznika czegokolwiek, który sprawdzi co wchodzi w skład familijnego HD i poinformuje konsultanta, że jest w błędzie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
matik Opublikowano 16 Października 2011 Udostępnij Opublikowano 16 Października 2011 ...Polsat od długiego czasu już nic nie robi by polepszyć ofertę. A to dlatego, że ma ją bardzo dobrą Hahaha, przecież CP ma najgorszą ofertę. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
BARTEK W. Opublikowano 16 Października 2011 Udostępnij Opublikowano 16 Października 2011 A no co się komu podoba... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mariuszpk Opublikowano 16 Października 2011 Udostępnij Opublikowano 16 Października 2011 Jak podpisałeś po 5 maja 2011 i wyłączą TVN HD+1 to tak. Musisz mieć w umowie czyli PWM na pierwszej stronie w polu "Świadczenie Usługi" wpisane TVN HD+1 i tyle. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
driwer78 Opublikowano 16 Października 2011 Udostępnij Opublikowano 16 Października 2011 Czyli pozostaje poczekać do 4 listopada i do widzenie CP Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
moryl Opublikowano 16 Października 2011 Udostępnij Opublikowano 16 Października 2011 ...Polsat od długiego czasu już nic nie robi by polepszyć ofertę. A to dlatego, że ma ją bardzo dobrą Hahaha, przecież CP ma najgorszą ofertę. Czyli ok.3.5 miliona abonentow wybiera swiadomie najgorsza oferte na rynku a najlepsze c+i n razem maja o polowe mniej abonentow chyba cos tu nie halo Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
matik Opublikowano 16 Października 2011 Udostępnij Opublikowano 16 Października 2011 Wiele osób, które wybrały CP przed powstaniem N nie chce się bawić w zmianę operatora, bo to się wiąże z dodatkowymi kosztami, a nie wybrali wtedy C+ bo nie wszystkich było stać. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
moryl Opublikowano 16 Października 2011 Udostępnij Opublikowano 16 Października 2011 Jakie dodatkowe koszty? Zamiana dekodera i tyle.Zaden kibic sportowy platformy n nie wezmie z taka oferta Chyba ze ma jeszcze c+ lub cp Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
matik Opublikowano 16 Października 2011 Udostępnij Opublikowano 16 Października 2011 Koszty aktywacji i dekodera. Tak trudno się domyśleć? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
moryl Opublikowano 16 Października 2011 Udostępnij Opublikowano 16 Października 2011 Trudno bo to sa zadne pienadze a tym bardziej w promocjach swiatecznych Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dziabolek7 Opublikowano 16 Października 2011 Udostępnij Opublikowano 16 Października 2011 Każda z platform ma ofertę atrakcyjną dla danego targetu, CP dorobił się takiej ilości z powodu braku realnej konkurencji w poprzednich latach i dlatego, że klienci wybieraja tą platformę nieświadomie. Bo sąsiad ma, albo przychodzą do APSu, nic nie wiedzą, ale mówisz im 6 mies, GRATIS i dekoder za 1zł to biorą... Niestety CP ma najmniej świadomą klientele. Jak ktos jest kumaty, zapozna się z ofertą różnych platform, dopasuje do oczekiwań i kosztów jakie chce ponosić, to rzadko wybiera CP. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
muza_tv Opublikowano 16 Października 2011 Udostępnij Opublikowano 16 Października 2011 Jak podpisałeś po 5 maja 2011 i wyłączą TVN HD+1 to tak. Musisz mieć w umowie czyli PWM na pierwszej stronie w polu "Świadczenie Usługi" wpisane TVN HD+1 i tyle. Gdyby tak było, to klienci którzy podpisali umowy przed 5 maja nie powinni otrzymać dostępu do TVN HD+1. A jesli mają dostęp, to oznacza, że operator poszerzył im AUTOMATYCZNIE (!!!!) zakres świadczonych usług. Nie ma znaczenia, kto wyrzuca kanał, umowę można wypowiedzieć ALE TRZEBA MIEĆ W TEJ UMOWIE KANAŁ KTÓRY JEST USUWANY!. Heheheheheheh. Nie wiem czy specjalnie wprowadzasz w błąd czy to oficjalne stanowisko CP i trzeba w takim razie zgłosić skargę do UOKiK Jak rozumiem, według Ciebie, jeśli "starzy" klienci na umowie nie mają TVN HD+1 to, w momencie włączenia tego kanału do oferty Cyfrowy Polsat nie powinien włączyć im tego kanału, bo nie maja wymienionego w umowie? Operator podczas trwania umowy ma prawo zmieniać ofertę "in plus" (włączenie nowych kanałów). To oznacza, że gdy Cyfrowy Polsat włącza oficjalnie kanał do pakietu Familny HD, to wszystkich abonentów tego pakietu obowiązuje nowy wykaz kanałów. Bez względu na to czy podpisywali umowę 10 czy 5 lat temu. W przeciwnym razie operator nie mógłby im włączyć tego kanału. Dziękuję Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.