Skocz do zawartości

Zmiany w ofercie (kanałach Polsat Box) - czy można wypowiedzieć umowę?


Duro Hombre
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Witam, w woli ścisłości żeby było jasne:

Każdy dokument który dotarł z wypowiedzeniem umowy ze względu na zmianę oferty programowej, bez względu na to czy dotarł przed 1 lutego czy po, będzie skutkował rozwiązaniem umowy programowej z najbliższym okresem rozliczeniowym (nie wcześniej niż 2 luty) gdy:

- data stempla na kopercie jest równa lub wcześniejsza niż 2 marca 2011

- abonent musi posiadać minimum pakiet D, czyli FAMILIJNY (ponieważ to najniższy pakiet z grupą BBC)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość Anonymous

Jeśli nie zostałeś powiadomiony to skąd o tym wiesz? :>

A tak w ogóle to już pozamiatane i nie masz takiej możliwości. A Twoja niewiedza nie ma znaczenia.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam. Nie zostalem powiadomiony od 1 lutego 2011r o zmianach CP. chcilbym teraz wypowiedziec umowe. Jak mam to zrobic? dziekuje i pozdrawiam

 

Ja Cię pocieszę- będziesz mógł wypowiedzieć umowę .... przy następnej okazji jak zniknie jakiś kanał , który masz w umowie albo zmienią regulamin. Niestety jest problem że na takie okazje raczej dłuuuuugo się czeka :mrgreen:

 

A teraz już całkiem poważna rada- jak chcesz wiedzieć "co w trawie piszczy" to musisz zaglądać częściej na TO forum :!::smile::smile:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Moje wypowiedzenie wysłałem też 22.02 i jak się przed chwilą dowiedziałem zostało zarejestrowane 4.03! Mam umowę na czas nieokreślony i zależało mi na tym żeby pismo wpłynęło do końca lutego. Efekt jest taki, że muszę płacić za dodatkowy miesiąc. CP ewidentnie poleciał sobie w kulki. Jak widać nie tylko ze mną.

Ja mam taką sytuację. Zależało mi na tym żeby pismo z 3-miesięcznym wypowiedzeniem wpłynęło do CP do końca września 2010r. Wysłałem wcześniej, dostałem potwierdzenie odbioru przez CP z dniem 2010-09-30 (czyli wszystko super tak jak chciałem). Teraz po kilku miesiącach dowiaduję się, że jestem im winny za jeden okres obrachunkowy, bo wypowiedzenie skutkuje na dzień 31.01.2011. Jak zapytałem dlaczego, bo miało być do 31.12.2010 to dostałem informację, że zerejestrowane w systemie mają już w październiku. I co teraz, po co CP ma te okresy wypowiedzenia jak i tak pisma rejestrują kiedy chcą. Co mi z tego, że dołożyłem specjalnie i wysłałem pismo za potwierdzeniem odbioru jak teraz mogę go sobie ... . Wydarłem się oczywiście na "biedną" Panią z infolini, ale co ona może. Nie ma na to jakiegoś sensownego rozwiązania? Co najśmieszniejsze, że dalej jestem abonentem CP, bo jak wszyscy wiedzą CP ma lepsze oferty dla nowych niż dla stałych klientów i po to rozwiązywałem umowę, żeby podpisać z nimi nową - paranoja :evil:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A ja mam pytanko odnośnie dekodera. Mam z CP na własność dekoder Sagem. Obecnie jednak korzystam już z innego dekodera. Jednak stary dekoder gdy go włączę pokazuje komunikat "Dekoder zablokowany kod 04". Czy CP nie powinien odblokować tego dekodera co umożliwiłoby oglądanie bezpłatnych kanałów z satelity? Bo teraz co z tego, że mam dekoder jak jest bezużyteczny.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość Anonymous

Aby odbierac kanaly FTA musisz zadzwonic do CP aby nadali uprawienia FTA, byc moze takze beda Ci kazali wymienic dekoder bez podpisywania umowy.

Ja na starym Sagemie mialem Wakacje z CP to kazali mi wymienic dekoder poniewaz byl juz za stary do uzytku.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

dokładnie to co zrobili z Sagemami to świństwo, do tego ta aktualizacja uszkadzająca dekodery, kto wyciągnął klucze z dekodera dobrze zrobił biorąc pod uwagę co robi CP, fakt że nie można teraz na tym oglądać kanałów HD, bo na sagemach nie można wziąć familijny HD ani pakietu HD

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja mam taką sytuację. Zależało mi na tym żeby pismo z 3-miesięcznym wypowiedzeniem wpłynęło do CP do końca września 2010r. Wysłałem wcześniej, dostałem potwierdzenie odbioru przez CP z dniem 2010-09-30 (czyli wszystko super tak jak chciałem). Teraz po kilku miesiącach dowiaduję się, że jestem im winny za jeden okres obrachunkowy, bo wypowiedzenie skutkuje na dzień 31.01.2011. Jak zapytałem dlaczego, bo miało być do 31.12.2010 to dostałem informację, że zerejestrowane w systemie mają już w październiku. I co teraz, po co CP ma te okresy wypowiedzenia jak i tak pisma rejestrują kiedy chcą. Co mi z tego, że dołożyłem specjalnie i wysłałem pismo za potwierdzeniem odbioru jak teraz mogę go sobie ... . Wydarłem się oczywiście na "biedną" Panią z infolini, ale co ona może. Nie ma na to jakiegoś sensownego rozwiązania? Co najśmieszniejsze, że dalej jestem abonentem CP, bo jak wszyscy wiedzą CP ma lepsze oferty dla nowych niż dla stałych klientów i po to rozwiązywałem umowę, żeby podpisać z nimi nową - paranoja :evil:

 

A jaki miałeś dokładnie okres rozliczeniowy i do kiedy miałeś okres podstawowy ?

 

I tutaj padłeś ofiarą raczej niedoinformowania konsultanta. W du**e masz kiedy CP sobie wprowadzi to do systemu. Może nawet za rok ;) Liczy się data odebrania od listonosza ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 4 tygodnie później...
Przepraszam jeśli moje pytanie się powtarza i została na niego udzielona odpowiedź - nie jestem w stanie przeglądnąć całego wątku.

 

Na jakiej podstawie Cyfrowy Polsat rozwiązuje umowę dopiero z końcem okresu rozliczeniowego, skoro warunki umowy zmieniają się dnia 01.02.2011? W moim przypadku okres rozliczeniowy kończy się 26.02.2011, jednak przez jego większą część Cyfrowy Polsat nie będzie świadczył usługi zgodnie z umową (w której mam wpisane kanały BBC). Nie widzę żadnych podstaw, bym musiał zapłacić abonament za okres 01.02.2011-26.02.2011 i jestem skłonny zapłacić tylko za część tego okresu (tj. od 26.01 do 31.01, czyli 6/31 należnej kwoty abonamentu).

Przepraszam, że odgrzewam tak stary kotlet, ale sprawa dopiero dziś się zakończyła - po interwencji u... rzecznika prasowego. Cyfrowy Polsat uznał moją reklamację i zwrócił mi część abonamentu za okres od 1.02 do końca okresu rozliczeniowego, czyli 26.02. Warto walczyć o swoje.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A ja mam pytanko odnośnie dekodera. Mam z CP na własność dekoder Sagem. Obecnie jednak korzystam już z innego dekodera. Jednak stary dekoder gdy go włączę pokazuje komunikat "Dekoder zablokowany kod 04". Czy CP nie powinien odblokować tego dekodera co umożliwiłoby oglądanie bezpłatnych kanałów z satelity? Bo teraz co z tego, że mam dekoder jak jest bezużyteczny.

 

 

Aby odbierać bezpłatne kanały tzw. FTA na dekoderze od CP umowa musi być "poprawnie zakończona", nie może być żadnych zaległości na koncie. Swoją droga wkurza to, że np. gdy dekoder nie jest długo użytkowany i się go włączy za każdym razem trzeba dzwonić do CP o ponowne przesłanie uprawień.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 5 tygodni później...

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...