Skocz do zawartości

Zmiany w ofercie (kanałach Polsat Box) - czy można wypowiedzieć umowę?


Duro Hombre
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Podziekował

 

 

Rozumiem ze taki wystarczy:

 

 

Wypowiadam umowę zawartą w dniu xxxx między mną, tj. xxxx a Cyfrowym Polsatem.

Swoją decyzję motywuję faktem, iż kanały BBC (Knowledge, CBeebies, Enterteinment, Lifestyle) zostały wycofane z oferty, przez co staje się ona dla mnie nieatrakcyjna.

Powołuję się tu na Regulamin świadczenia usług, tj.

Rozdział 5 (Warunki świadczenia Usług) §7 punkt 5, który umożliwia mi rozwiązanie umowy bez zachowania okresu wypowiedzenia, oraz bez ponoszenia jakichkolwiek konsekwencji pieniężnych.

 

 

Numer karty abonamenckiej : xxxx

PESEL: xxxx

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A więc udało się, kilka postów wcześniej zadawałem pytania na temat wypowiedzenia umowy z Cyfrowym Polsatem, dzisiaj Pani z obsługi klienta potwierdziła, że moje wypowiedzenie dotarło i zostało "pozytywnie" rozpatrzone. Pani poinformowała mnie, że umowa wygasa 7 marca i wtedy zostanie odcięty sygnał, ponadto zostanie do mnie wysłana pisemna informacja potwierdzająca rozwiązanie umowy a także instrukcja w jaki sposób i gdzie odesłać dekoder.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

witam to juz koniec mojej umowy z CP okres rozliczeniowy konczył mi się 11lutego ale sygnał wyłączyli mi dzisiaj niby mam czekac jeszcze na pismo od nich ale wydaje mi sie ze przyjdzie za puzno na odesłanie im dekodera na czas a nie chciał bym im za nie płacic wiec wolał bym juz im je wysłac tylko na jaki adres? na taki jak na umowie czy inny?z góry dzieki za odp.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No, nareszcie jakieś konkrety.

Konsultantka powiedziała, żebym już niczym się nie przejmował, umowa podobno 19stego została rozwiązana i teraz już nic nas nie łączy. Płacić podobnież już za marzec nie muszę (co prawda w iCOK pisze co innego). Pisma już żadnego nie będzie, bo dekoder zostaje u mnie. Czyli, koniec. :)

Czy mówiła prawdę, czy znowu 'ale o so chozi' z ich strony?

 

W czw. biorę eNkę, jak CP będzie chciał jeszcze zapłaty, to najpierw zadzwonię, zeklnę ich i złożę skargę do UOKiK. 8)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

4 dni temu wyłączyli mi sygnał czy mogę już wysłać im dekodery czy czekać na instrukcje od nich ???

Ktoś z kolegów już im wysyłał ?

 

Wysyłałem kurierem. Umowa rozwiązana 5-go lutego i nie doczekałem się pisma a zostałem zapewniony że mam czekać. Jak zobaczyłem w cenniku ile musiałbym zapłacić (640zł) za niezwrócenie dekodera na czas (30 dni) to stwierdziłem że wyśle kurierem żeby mieć pewność że z tą platformą nic już mnie nie łączy i nie będzie łączyć! nigdy!

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Prawdopodobnie nie przysyła.

Z pewnością nie przysyła. Natomiast jeżeli coś się nie zgadza, jest uszkodzone to wtedy były abonent się dowie w odpowiedniej formie (rachunek do zapłaty). Jeżeli bym przeczytał ten regulamin przed podpisaniem umowy i zobaczył że tak traktują abonentów jeżeli chodzi o oddawanie sprzętu w życiu bym umowy nie podpisał. Ale komu by się chciało czytać tyle kartek :jupi:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

To właśnie cały problem ze człowiek interesuje się ceną , rabatami i długością umowy a nie czyta całej umowy na co zresztą nie ma czasu. Siadasz naprzeciwko pani czy pana i podpisujesz a za tobą kolejka. Potem wychodzą klocki z rollowaniem , odsyłaniem dekoderów itp.(też o tym nic nikt nie powie).

Naprawdę ale takiego traktowania klientów jak robi to CP to bym się nie spodziewał. Jak bierzesz dekoder to cacy , jak oddajesz to nic ich nie obchodzi i pewnie będą żerować na tym że coś przyszło do nich uszkodzone lub czegoś brak. Najgorsze jest to że nie ma jak tego zweryfikować.

Podziwiam Cyfre+ gdzie po rozwiązaniu umowy oddajesz sprzęt do dowolnego dystrybutora i otrzymujesz pokwitowanie oddania sprzętu.

A w tym [beep]ie patrzą tylko jak z człowieka zedrzeć jakąś kasę.

Nigdy więcej nie chcę mieć nic wspólnego z Cyfrowym Polsatem i odradzam tą platformę.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W tym momencie, o ile uda mi się rozwiązać umowę z CP, zastanawiam się na N-ka i już poczytałem ich regulamin.

 

Jest w nim napisane, że "12. W razie rozwiązania, wygaśnięcia lub zakończenia w inny sposób Umowy, Abonent zobowiązany jest do niezwłocznego zwrotu ITI Neovision udostępnionych Dekodera, Karty dekodującej, z zastrzeżeniem,iż nie może nastąpić to później niż w terminie 14 dni od dnia rozwiązania, wygaśnięcialub zakończenia w inny sposób Umowy. Z tytułu opóźnienia w wykonaniu tego obowiązku, Abonent będzie zobowiązany do uiszczenia na rzecz ITI Neovision kary w wysokości określonej

w Cenniku."

 

Nie jest napisane, gdzie zwrócić dekoder. Też takie niejasne...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...