taiszo Opublikowano 12 Lutego 2010 Udostępnij Opublikowano 12 Lutego 2010 Witam, Postanowiłem założyć nowy wątek, ponieważ zauważyłem iż temat przedłużenia umowy jest bardzo popularny i opisywany w dziale "Promocje" , a przez to w/w dział staje się trudnym do czytania. Mam nadzieję , że wątek nie zostanie usunięty , a wszelkie oferty związane z przedłużeniem będą opisywane w tym wątku. A zatem zapewne części z Was skończyła się dotychczasowa umowa lub wkrótce się skończy, w związku proszę opisywać co platforma proponuje takim osobom za przedłużenie umowy i czy można negocjować z nimi nowe warunki. Ja przedłużyłem umowę na 18 miesięcy w grudniu 2009r. na następujących warunkach: Pakiet Komfortowy : 49,90zł - przez 18 miesięcy Paczka Canal+ : gratis przez 18 miesięcy Paczka Filmbox (razem z Filmbox HD) : gratis przez 18 miesięcy Paczka HBO : 5 miesięcy gratis Wynajem dekodera HD (bez PVR) : gratis przez 18 miesięcy 5xHD i kanały premium HD : gratis przez 18 miesięcy Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Amaś 1990 Opublikowano 12 Lutego 2010 Udostępnij Opublikowano 12 Lutego 2010 ja dostałem to co w podpisie ale jak chciałem + opcja FILMBOX to pani powiedziała ,że dawali tylko do umów w grudniu nowych i przedłużonych a o gratisowym na kilka miesięcy HBO nawet nikt nie wspomniał mi Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Marek76 Opublikowano 12 Lutego 2010 Udostępnij Opublikowano 12 Lutego 2010 Ja przedlużylem umowe 9 grudnia i teraz za pelen pakiet full z multiroomem, HBO digital , dekoderem PRV i Wszystkimi kanalami HD + TV za zlotowke 2 lata bede placil 164 zl. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wepses Opublikowano 25 Lutego 2010 Udostępnij Opublikowano 25 Lutego 2010 Witam. Włączę się do dyskusji na temat przedłużania umów - już 3 razy do mnie dzwonili, ale za każdym razem oferowali tak beznadziejne warunki, że normalnie nie chciało mi się z nimi rozmawiać. Mianowicie oferowali identyczne warunki jak dla nowych klientów, heh prawde mówiąc jest to żałosne. Nie wiem, poczekam jeszcze kilka dni i zobaczymy co się zdarzy, jeśli nie dadzą dobrych warunków to po prostu zrezygnuję. AHA mam wielką prośbę do szanownych forumowiczów, którzy podpisali już aneksy na korzystnych warunkach - czy moglibyście przesłać mi skany swoich aneksów?? Chciałbym zobaczyć na własne oczy czy takie warunki są możliwe do wynegocjowania. Ślijcie na wepses@wp.pl. Pozdrawiam wszystkich serdecznie! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
majk Opublikowano 25 Lutego 2010 Udostępnij Opublikowano 25 Lutego 2010 O, kolega jakis podejrzliwy Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wepses Opublikowano 25 Lutego 2010 Udostępnij Opublikowano 25 Lutego 2010 Nie jestem, nie chcę po prostu negocjować niemożliwych warunków więc wolę się upewnić Na pewno łatwo im nie odpuszczę. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
majk Opublikowano 25 Lutego 2010 Udostępnij Opublikowano 25 Lutego 2010 To może napisz co Ci proponowali Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
taiszo Opublikowano 25 Lutego 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 25 Lutego 2010 Oferta świąteczna się już skończyła, więc warunki dla osób które przedłużają umowę nie będą już wcale takie rewelacyjne. Z moich obserwacji wychodzi na to, że proponowane oferty dla stałych abonentów są bardzo podobne do ofert, które są aktualnie proponowane dla nowych w promocji. Cyfra nie bez powodu proponowała najlepsze warunki na 18 miesięcy. Umowa będzie się kończyć w połowie roku , a wiadomo , że wtedy są najgorsze promocje u każdego. Wtedy wiele osób będzie przedłużać na gorszych warunkach , aby nie zostać całkowicie bez telewizji, a o to właśnie chodzi Cyfrze. Podsumowując - najlepiej przedłużać w listopadzie lub grudniu umowy Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
slawek.ka Opublikowano 25 Lutego 2010 Udostępnij Opublikowano 25 Lutego 2010 ja przedłużyłem umowę w grudniu która obowiązywała do końca maja. czyli da się nawet 18 miesięczne umowy przedłużyćw ofercie świątecznej ) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dumper22 Opublikowano 25 Lutego 2010 Udostępnij Opublikowano 25 Lutego 2010 Oferta świąteczna się już skończyła, więc warunki dla osób które przedłużają umowę nie będą już wcale takie rewelacyjne. Z moich obserwacji wychodzi na to, że proponowane oferty dla stałych abonentów są bardzo podobne do ofert, które są aktualnie proponowane dla nowych w promocji. Cyfra nie bez powodu proponowała najlepsze warunki na 18 miesięcy. Umowa będzie się kończyć w połowie roku , a wiadomo , że wtedy są najgorsze promocje u każdego. Wtedy wiele osób będzie przedłużać na gorszych warunkach , aby nie zostać całkowicie bez telewizji, a o to właśnie chodzi Cyfrze. Podsumowując - najlepiej przedłużać w listopadzie lub grudniu umowy Zapewne będe miał podobną sytuacje,ale jak zaoferują mi coś zaco będe miał dużo więcej płacić niż obene 42zł.to na pewno zrezygnuje.Ale to mnie czeka dopiero w połowie przyszłego roku Tak kiedyś postanowiłem,że za telewizje niezapłace więcej jak 50 zł.I się tego trzymam,a jak zaoferowali mi ciekawą oferte teraz to niemysle o gorszej pod koniec umowy. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Marcin23 Opublikowano 25 Lutego 2010 Udostępnij Opublikowano 25 Lutego 2010 Mi oferowali właściwie to samo, co dla nowych, z tymże zamawiając przez internet mam jeszcze 1 miesiąc dodatkowo rabatu. Niestety konsultant powiedział, że on nie może mi tego zaoferować, co jest dla mnie paranoją, lecz cóż, tak bywa w tym kraju nie tylko w telewizji cyfrowej, ale i w innych dziedzinach życia. Ja chyba poczekam na promocję Wielkanocną, choć od biedy, teraz też nie jest tak źle, skoro komfortowy wyniósłby mnie średnio 59,05zł/miesiąc. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dumper22 Opublikowano 25 Lutego 2010 Udostępnij Opublikowano 25 Lutego 2010 No ja mam komfortowy z c+ za 42 zł w stałej cenie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
taiszo Opublikowano 25 Lutego 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 25 Lutego 2010 Zapewne będe miał podobną sytuacje,ale jak zaoferują mi coś zaco będe miał dużo więcej płacić niż obene 42zł.to na pewno zrezygnuje.Ale to mnie czeka dopiero w połowie przyszłego roku Tak kiedyś postanowiłem,że za telewizje niezapłace więcej jak 50 zł.I się tego trzymam,a jak zaoferowali mi ciekawą oferte teraz to niemysle o gorszej pod koniec umowy. No ja też wziąłem na 18 miesięcy i jeżeli warunki będą słabe to też zrezygnuje. Odpalę dekoder Polsatu, który mi pozostał i przeczekam te 6 miesięcy do świąt na pakiecie familijnym Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wepses Opublikowano 25 Lutego 2010 Udostępnij Opublikowano 25 Lutego 2010 A zaproponowali mi dokładnie to samo co dla nowych klientów, a nawet mniej bo: umowa na 18 miesięcy, pakiet podstawowy za 25,74 przez 9 miesięcy no i canal+ za 9,90 i to wszystko (nie wspomnieli nawet o zniżce na HBO). Najbardziej rozbawił mnie fakt, iż pani konsultantka przyznała, że "lepiej dbamy o nowych klientów" więc pozostawię to bez komentarza... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kazbud 33 Opublikowano 25 Lutego 2010 Udostępnij Opublikowano 25 Lutego 2010 To prawda od 31 grudnia 1999 roku mam umowe z cyfrą / przedtem canal analogowy/ i nigdy do mnie nie dzwonili, zebrałem z 1000 zlotych plusów , miałem 2 listy aby je na coś zamienić / nie skorzystałem/ ale nie zamierzam jej rozwiązać .Bolało mnie tylko jak była ta akcja z peugotami -tam wygrywali ludzie co mieli cyfre 2 miesiące./akcja na 5 lecie chyba - ja już miałem z analogowym 10 chyba/ Na 10 lecie dostałem canal + przez 10 miesiecy gratis /- 29 zl z faktury/Może kiedyś docieniom pierwszych , wiernych klientow / miałem nr 11w analogowym/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pawo24 Opublikowano 25 Lutego 2010 Udostępnij Opublikowano 25 Lutego 2010 pytanko-udało sie komus wynegosjowac tym co podpisywali umowy w grudniu lub styczniu multiroom gratis przez cały okres umowy.Od jakiego pakietu dawali wogole multiroom? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MZKS1929 Opublikowano 25 Lutego 2010 Udostępnij Opublikowano 25 Lutego 2010 Nie dalo rady probowalem opcja byla tylko dla nowych umow. TV byly ale multiroom za free niestety nie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
taiszo Opublikowano 25 Lutego 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 25 Lutego 2010 Potwierdzam. Brak możliwości otrzymania multiroomu dla osób, które chcą przedłużyć umowę. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
volcan Opublikowano 25 Lutego 2010 Udostępnij Opublikowano 25 Lutego 2010 Podsumowując - najlepiej przedłużać w listopadzie lub grudniu umowy Dodam - przedłużać na okresy równe wielokrotności 12 miesięcy lub niewiele się od tej wielokrotności różniące - 13 lub 24 miesiące. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
cyfrapolska.pl Opublikowano 25 Lutego 2010 Udostępnij Opublikowano 25 Lutego 2010 Reasumując: Oferty utrzymaniowe budowane są na bazie ofert promocyjnych dla nowych abonentów. Teraz abonent będzie mógł podpisać aneks na warunkach zbliżonych lub takich samych, jakie otrzymują nowi abonenci Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Marcin23 Opublikowano 26 Lutego 2010 Udostępnij Opublikowano 26 Lutego 2010 Reasumując:Oferty utrzymaniowe budowane są na bazie ofert promocyjnych dla nowych abonentów. Teraz abonent będzie mógł podpisać aneks na warunkach zbliżonych lub takich samych, jakie otrzymują nowi abonenci Na warunkach zbliżonych, to i owszem, ale na takich samych to już niestety nie. W Cyfrze+ jak narazie przyjmują taką dewizę, że stary abonent jest gorszy niż nowy. Nie interesuje ich to, że przez 10lat jesteś u nich i płaciłeś często więcej, niż było trzeba, bo nie korzystałeś z promocji, to się tam nie liczy, nie dostaniesz z tego względu lepszego rabatu niż nowy, którego za rok może już tu nie być. To jest jedyne moje poważne zastrzeżenie do Cyfry+. Starych abonentów powinno się wynagradzać, że są lojalni przez długi okres. Reasumując, ja jako wieloletni abonent Cyfry+ oczekuję, że przedłużając umowę usłyszę: "Panie Marcinie, w tej chwili mamy promocję i pakiet taki a taki dla nowych klientów kosztuje np 60zł, ale ze względu, że jest Pan z Nami tyle lat, to dla Pana ten sam pakiet jest po 55zł." Dziękuję i gra muzyka. Jeśli natomiast konsultant mówi mi, że nie może mi zaoferować tego samego, co uzyska nowy abonent, to coś jest tu nie tak. Więc muszę poczekać na ofertę Wielkanocną i podpisać umowę, jako "nowy" klient. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dario77 Opublikowano 26 Lutego 2010 Udostępnij Opublikowano 26 Lutego 2010 Ubawił mnie ten post z konkursem Jak sama nazwa mówi konkurs to konkurs, więc Ci którzy mają cyfrę miesiąc mają takie same szanse jak ci którzy mają 10 lat. A za staż Peugeota nie dostaniesz Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dario77 Opublikowano 26 Lutego 2010 Udostępnij Opublikowano 26 Lutego 2010 Nie będę tu wykładał zasad marketingu ale to jest jasne że każda firma bardziej dba o przyciągnięcie nowych klientów niż utrzymanie starych. A obrażanie się na platformy nic nie da. Jeżeli dają nam takie same warunki jak nowym to trzeba się cieszyć. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Marcin23 Opublikowano 26 Lutego 2010 Udostępnij Opublikowano 26 Lutego 2010 Jeżeli dają nam takie same warunki jak nowym to trzeba się cieszyć. No przecież napisałem, że nie dają! I coś z tym marketingiem u Ciebie chyba nie tak, skoro uważasz, że nie należy tak przywiązywać wagi do utrzymania klientów. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Marek76 Opublikowano 26 Lutego 2010 Udostępnij Opublikowano 26 Lutego 2010 Mi dali jak przedluzalem w grudniu. A tak naprawde cennik uslug masz na stronie. To ze daja ci upust to dobra wola operatora. Mozna sie obrazac, ale tak jest. N-ka przy przedluzeniu NIC nie daje. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi