Skocz do zawartości

Cyfra+ Promocje (dla obecnych abonentów, przedłużenie umów)


taiszo
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Moj znajomy tez ma wejścia w cplus i mówił ze nowemu prezesowi chyba nie podoba się takie rozdawnictwo jakie było za LeGuerna, klienci się im rozbestwili i muszą taki proceder ukrócić. Promocje będą przed świętami trochę lepsze, ale co do długości umowy to takie aby się ludzie aby nie załapali na Gwiazdkę 2011, a obecnych abonentów- naciągaczy w tym roku utemperują. Przypomnijcie sobie jakie promocje były w 2006 roku, po prostu wam się w d. poprzewracało. Niezadowolonych klientów uprasza się o przejście do innych platform.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Skończcie już z tymi znajomymi :P

 

Ja też mam znajomego, co ma znajomego, którego znajomy jest znajomym prezesa Cyfry+ i on mu mówił, ze będzie za darmo. :lol2:

 

Raczej nic się nie zmieniło i prawami zdrowego rynku rządzi podaż i popyt.

Chyba, że u nas prowadzi się biznes bez walki o klienta.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Moj znajomy tez ma wejścia w cplus i mówił ze nowemu prezesowi nie podoba się takie rozdawnictwo jakie było za LeGuerna, klienci się im rozbestwili i muszą taki proceder ukrócić. Promocje będą przed świętami trochę lepsze, ale co do długości umowy to takie aby się ludzie aby nie załapali na Gwiazdkę 2011, a obecnych abonentów- naciągaczy w tym roku utemperują. Przypomnijcie sobie jakie promocje były w 2006 roku, po prostu wam się w d. poprzewracało. Niezadowolonych klientów uprasza się o przejście do innych platform.

A co to kogo obchodzi jakie promocje były w 2006 teraz mamy 2010 juz prawie 2011 a nie 2006. W 2006 dobry laptop kosztował 5tyś a teraz za 2,5tys mozna kupić kilka razy lepszy. W 2006 roku minuta rozmowy z komórki kosztowała 70gr a teraz 29gr, no i co z tego? Teraz mamy 2010 rok a nie 2006. Wiesz 1985 roku były promocje na rumuńską DACIE 1310 czy to oznacza, że mamy dzis kupowac DACIE 1310 z cene nowego opla astry? Nie bo teraz są promocje na opla astrę bo mamy 2010 rok a nie 1985. Świat idzie do przodu i technologia staje się coraz tansza ale jak widac nie dla C+. Po prostu dzisiejsza promocja C+ to kpina a nie promocja, jezeli proponują mi gorszą ofertę niż rok i dwa lata temu.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

To samo im pisze od miesiąca ale oni swoje, ale przekonają się w grudniu ;-) Prawami zdrowego rynku rządzi się czysty zysk, jak klient na którym się do tej pory zarabiało nie przynosi już takiego zysku to trzeba się rozstać ;-)

 

Tak, i będzie gorsza niż rok i 2 lata temu :D

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

OK, każdy ma swoje rację.

I jak to mawiali starożytni Indianie: "Pożyjom uwidim"

 

A tak przy okazji, to Cyfra+ byłaby dziwną firmą, gdzie "strategiczne plany działania" jeszcze przed ich wprowadzeniem byłyby znane nie tylko zarządowi i prezesowi ale również "zwykłym" pracownikom. No chyba tylko po to aby ujawnić je ogółowi w tym konkurencji.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Moj znajomy tez ma wejścia w cplus i mówił ze nowemu prezesowi nie podoba się takie rozdawnictwo jakie było za LeGuerna, klienci się im rozbestwili i muszą taki proceder ukrócić. Promocje będą przed świętami trochę lepsze, ale co do długości umowy to takie aby się ludzie aby nie załapali na Gwiazdkę 2011, a obecnych abonentów- naciągaczy w tym roku utemperują. Przypomnijcie sobie jakie promocje były w 2006 roku, po prostu wam się w d. poprzewracało. Niezadowolonych klientów uprasza się o przejście do innych platform.

 

 

Tylko takie gadanie czy rzeczywiste podejscie cyfry raczej spowoduje ze moze abonentow utemperuja, ale w efekcie znajda sie oni w n-ce albo w cyfrowym polsacie. Bo prozni nie mamy, cyfra nie jest monopolista ze moze sobie dyktowac warunki. Moze troche rozpuscili abonentow ale konkurencja sie dopasowala do regul gry i c+ conajwyzej potraci abonentow a nie cos sensowengo ugra :P I nowy prezes wyladuje na zasilku :PPPP

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Rozstańmy się więc w dużej ilości -niech odejdzie kilkaset (a nawet chociażby kilkadziesiąt) tysięcy osób, to cyfra w przyszłym roku będzie za pół darmo, będą błagać wręcz telefonicznie aby z nimi zostać, będą przerywać rozmowy 3 razy i biec z zapytanie do szefa o wynegocjowanie jeszcze lepszych warunków. To są prawa rynku :)

KLIENT RZĄDZI. Będą straty, będzie trzeba odpuścić. Tak jak mówiłem wcześniej brakuje jeszcze chociaż jednego porządnego gracza na rynku, takiego PLAY odpowiednika sieci komórkowych, który na rynku telewizji cyfrowych sporo by namieszał, zarówno promocjami, kuszącymi cenami i ofertą - tak dba się o klienta właśnie w cywilizowanym kraju, widocznie w Polsce Cyfra wychodzi z innego założenia i najwyraźniej uważa swoich abonentów za niezbyt rozgarniętych. Zobaczcie co było kilka lat temu na rynku telefonii kom. ceny w Polsce były najwyższymi w Europie, w Polsce było zapotrzebowanie na tego typu usługi, ale traktowano nas jak państwo afrykańskie, operatorzy chcieli na nas zarabiać kokosy, bo był na to popyt. Od niedawna mamy w ofertach rozmowy za darmo, smsy za darmo - gdzie kilka lat temu na zachodzie Europy było to codziennością, a to wszystko w dużej mierze dzięki nowej sieci PLAY, która pokazała że można oferować usługi nie skubiąc przy tym aż tak bardzo polskiego abonenta. Inne sieci zaczęły konkurować chcąc wyeliminować nowego gracz bardzo niewygodnego wyskakującego z supr promocjami i co w tamtych sieciach ceny rozmów czy smsów specjalnie zaważano do sieci PLAY - co uważam że odniosło odwrotny skutek. My całą rodziną przenieśliśmy się właśnie do tej sieci, usługi są świadczone na wysokim poziomie, zero problemów, 3 telefony biznesowe i nawet nie patrzę na innych operatorów. Z cyfrą jest to samo nie jestem z nią związany, więc takie straszenie, że cyfra nie zrobi promocji, bo zbyt rozpieszczono swoich abonentów, nie robi na mnie wrażenia. Prawa rynku są inne niż zachłanność prezesów danej spółki. Teraz cyfra nastawiła się na łupienie abonentów. Przypominam moją ofertę przedłużeniową płacę 80 zł i nie mam w tym żadnego kanału HD, to jest okres promocyjny, bo poza nim będę płacił ok. 100 zł i nie mam w tym żadnego kanału HD ? Czy to nie zdzierstwo ? Sami pomyślcie. Bez zbędnych komentarzy proszę typu "jak cie nie stać to przejdź do konkurencji", bo przypominam, że mnie stać, tylko nie pozwolę aby mnie łupiono, a tacy którzy o taki komentarz by się pokusili są najwyraźniej bardzo malutkimi zakompleksionymi ludźmi, przez nich świat staje w miejscu, to są tak zwani hamulcowi. Takim łatwo odpowiedzieć komuś narzekającemu np. na zły stan dróg w Polsce : "jak Ci się nie podoba to wyjedź" - nie pozwólmy aby tacy tzw. "hamulcowi" mieli cokolwiek do powiedzenia. Nie możemy godzić się na dziadostwo. A za tą uważam ofertę cyfry+ jeśli patrzeć na stosunek jakość/cena - właśnie dziadowską, z nastawieniem tylko i wyłącznie na zysk. Mam nadzieję że nikogo nie uraziłem, każdy ma prawo wyrazić swoje zdanie i każdy ma prawo wyboru, dla innych może ta oferta jest spełnieniem marzeń, nie oceniam ich, to ich wybór. Pozdrawiam.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

PLAY raczej nie pokazał jak można tanio oferować usługi ponieważ są niesymetryczne stawki między operatorami i jak chyba każdy wie za połączenia do Play płaci się jak za zboże :D

 

To tak jakby N-ka wchodziła na rynek i do każdego pozyskanego abonenta dostawała od CP i C+ kilka złotych na podstawie rozporządzenia urzędu :D

 

Gdyby PLAY nie miał pewności że bedą niesymetryczne stawki też by nie wszedł na rynek, po drugie PLAY to było dziecko Netii od samego początku więc czemu Netia sprzedała wszystkie udziały funduszom inwestycyjnym jak to taki dobry interes, przecież tak świetnej konkurencyjnej firmy się nie sprzedaję ? Za klila lat stawki miedzy operatorami zrównają się i co zrobią fundusze ? Sprzedadzą udziały bo już nie bedzie takiego przebicia na połączeniach od innych operatorów albo bedą mieli tyle zarobionych pieniędzy przez ten okres że zrównają ceny do reszty i bedą spokojnie działać na rynku 8)

 

Inne firmy takie jak C+ muszą liczyć kasę i dochód netto bo nikt im nie da kasy z zewnątrz w ramach rozwijania konkurencji :D Jeśli policzyli że zdobywanie klienta za wszelką cenę im się nie opłaca to jest to ich decyzja, może jednak wolą mieć mniej klientów, ich firma ich biznes, klient nigdzie nie rządzi i nie ustala cen jak się niektórym wydaje :D Jak się nie będzie opłacało zawsze można komuś interes sprzedać i jeszcze na tym zarobić a potem otworzyć gdzie indziej i znowu sprzedać jak to było np. z Wizją która z założenia powstała aby z zyskiem sprzedać krajowym graczom :) Zawsze to lepsze niż socjalizm na Kubie :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ja obecnie płacę grubo ponad 100 zł i byłem, przepraszam jestem abonenetem, który wziął C+ ze względu na kanały i C+ (oferta filmowa) po tych kilkudziesieciu miesiącach pożegnam Cyfrę ale tylko dlatego, że porównując cenę do zawartości to jest MARNIE - ceny WYSOKIE - kanały praktycznie wszyscy mają te same, a Canal+ oferta filmowa to jeszcze przebić się przez MUŁ i dobije do dna. PRawda jest taka chcą kasy jak za ofertę SKY UK a oferują lekko mówiąc dostateczną ofertę. Ja mogę płacić tyle ile oni chcą ale niech mam ten komfort, że mam dekoder PRV bez dodatkowych opłat, bardzo dobrą ofertę filmową i stałą cenę. A teraz otworzyli kolejny kanał sportowy na którym praktycznie lecą tylko powtóki a co do C+ to niech kupią jeszcze kilka seriali to może będą mogli konkurować z AXn. DLa mnie obecna oferta to szukanie [beep]a - za takiego się nie uważam i ODCHODZĘ no chyba, że C+ wkońcu zrozumie że ci co płacą ponad 150zł CHCĄ MIEĆ PRODUKT WART SWOICH PIENIĘDZY!!!!

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

kowalll dokładnie tak, jak już płacić te 150 zł to już niech przynajmniej będzie się operator wyróżniał znacząco na tle innych np. lepszym dekodererm, lepszymi kanałami i to pod każdym względem. A cyfra wcale się nie wyróżnia, ofertę programową ma pod niektórymi względami nawet gorszą, albo podobną w paroma różnicami, dekodery są słane, ale przyznaję nie miałem problemów z ich awaryjnością. Tutaj nie chodzi o narzekanie, sam nie lubię malkontentów, ale o adekwatną odpowiedź ze strony operatora w stosunku do oczekiwań klienta i jakości świadczonych usług. Ja nie jestem do końca zadowolony np. z funkcjonowania dekodera, jest flegmatyczny, za wolny i do tego płacę za niego 15zł miesięcznie - co jest pieniędzmi raczej wyrzuconymi w błoto, bo nie jest on tego wart. Multiroom jest tym czym cyfra jak na razie jest od innych operatorów lepsza - miejmy nadzieję że niebawem się to zmieni.

Wszystko też przez to, że Polska jest daleko w tyle jeśli chodzi o ilość kanałów naziemnych. Gdyby było ich kilkadziesiąt, tak jak ma to miejsce w innych krajach europ. bardziej rozwiniętych, to mało kto decydowałby się na płacenie abonamentu takim operatorom jak Cyfra.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

iksmotop może być dokładnie tak jak mówisz - jeden z operatorów twierdził, że może będzie coś lepszego dla mnie dwa dni przed końcem listopada. Jeśli chodzi o operatorów to należy pamiętać że to nich wina i wyśmiewanie ich, czy obrażanie nie ma najmniejszego sensu, to tylko źle świadczy o człowieku, który się dopuszcza takiego zachowania.

Tak więc jeszcze co najmniej dwa telefony zostaną do mnie wykonane w celu wyboru nowej oferty, na jeden z nich umówiłem się na sobotę, ale chyba wątpliwe żeby było to coś rozsądnego, więc przeczekam do końca listopada (dwa dni przed).

Ostatnio zdecydowałem się na pakiet prestiż HD+ z multiroomem i pani poszła się zapytać czy mogę kupić dekoder do multiroomu Philips HD (bez PVR) , okazało się (poszła się zapytać szefa dla upewnienia) że nie mogę kupić do multiroomu dekodera HD, tylko SD. Na to odpowiedziałem, że przecież chcę zamówić pakiet najwyższy z wszystkimi kanałami HD to właśnie po to aby móc te kanały odtwarzać na dwóch telewizorach. Niestety stwierdziła, że takie są żałosne (tego określenie nie użyła, ale wyraziła to innymi słowami że nic nie poradzi na głupie i nie przemyślane oferty) opcje w Cyfrze +.

Człowiek chce wydać u nich ponad 180 zł miesięcznie (bez promocji) i nie może kupić dekodera, który umożliwi odbiór kanałów HD. Więc po co mi ten multiroom ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jestem abonentem Cyfry+ 11lat (prawie od początku), pakiet prestiż HD+.

I krótko mówiąc, taką ofertę przedłużeniową, tudzież dla nowych abonentów niech sobie wsadzą w.... :censored:

Najbardziej rozbawił mnie tekst konsultanta po zaoferowaniu super promocji (11 miesięcy-50%, 8 miesięcy 100%):

"Sam pan przyzna, że to nader atrakcyjna i korzystna dla pana promocja" :lol2::lol2::lol2:

Odpowiadając sam sobie przedstawiam ciąg dalszy dobrych wiadomości. :jupi::jupi::jupi:

Po odebraniu kilku telefonów i grzecznym podziękowaniu za przedstawiane oferty było kilka dni przerwy.

Dziś po południu otrzymałem list z Działu Utrzymania Klienta.

Po iluś tam zdaniach typu ble ble, ble cytuje najważniejsze:

 

Miło nam poinformować, że przygotowaliśmy dla Państwa specjalną ofertę:

40% rabatu na wybrany pakiet nawet przez 11 miesięcy!

Dobrze, że akurat siedziałem, bo z wrażenia mógłbym upaść i stłuc sobie d...:censored:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Oni są śmieszni ciekawe co mi dadzą w Sierpniu po 5,5 roku umowy po 100zł mies jak nie dadzą Prestiża HD+ za 120zł (pvr w cenie ) umowa może być na 36 to przechodzę do n-ki na Full za 99zł turbo

Ps: I to mi wystarczy a Cyfra+ może ma super ofertę ale ma sprzęt do niczego :D

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Czemu zamiast po prostu iść do nki/cp to lamentujecie na forum? Nic to wam nie da, jak dzwonicie do CTA to tez im tak płaczecie? :crazy:

 

PS. I się nie nabijajcie z konsultantów, bo to [beep]owa robota... a tekstów np. "Sam pan przyzna, że to nader atrakcyjna i korzystna dla pana promocja" to oni sami nie wymyślają.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Człowiek chce wydać u nich ponad 180 zł miesięcznie (bez promocji) i nie może kupić dekodera, który umożliwi odbiór kanałów HD. Więc po co mi ten multiroom ?

Kolor czerwony to nas ulubiony kolor! Zatem proszę już go więcej nie używać.

Więcej o tym jest w Regulaminie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Miło nam poinformować, że przygotowaliśmy dla Państwa specjalną ofertę:

40% rabatu na wybrany pakiet nawet przez 11 miesięcy!

Dobrze, że akurat siedziałem, bo z wrażenia mógłbym upaść i stłuc sobie d...:censored:

 

Chciałeś 100 proc. rabatu? :D

 

Nie, nie chce 100% rabatu.

A zresztą Józuś dlaczegóż by nie, chce nawet 200% rabatu. :lol2::lol2::lol2:

Przez te 11 lat trochę kasy u nich zostawiłem (z własnej woli oczywiście) i nie chcę aby traktowali mnie jak abonenta-idiotę.

Nie wymagam gruszek na wierzbie, ale odrobinę chęci ze strony operatora.

Czy to wiele.............odpowiedz sobie sam :P .

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
 Udostępnij

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...