Skocz do zawartości

Cyfra+ Promocje (dla obecnych abonentów, przedłużenie umów)


taiszo
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Mam prośbę do opisujących, jakie pakiety/opcje dodatkowe udało Wam się utargować. Jeśli dostajecie coś gratisowo powiedzmy na 6 miesięcy np. HBO, to podajcie cenę tego HBO, po okresie tych 6 miesięcy. Czy po tym okresie trzeba już płacić normalnie za HBO, czy może będzie "czarny ekran" i ewentualnie jeśli chcemy HBO, to dzwonimy do Cyfry z prośbą: "uruchomcie mi HBO do końca umowy" (oczywiście wtedy już z normalną ceną).

 

Pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Canal+ Kompakt HD 50pln + pierwszy miesiąc za darmo

HBO, Cinemax, Filmbox 7 miesięcy 0 pln

MGM HD/NSport HD 6 miesięcy 0 pln

Dwa filmy z VOD z 0 pln

PACE PVR HD 0 pln

Multiroom 0 pln

 

Umowa na 18 miesięcy.

 

pozdrawiam

 

Czy ktoś jeszcze dostał to samo, czy kolega to wyjątkowy odosobniony szczęściarz? Trochę za piękne aby było powszechne...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A ja mam takie dziwne wrażenie że to już kilka razy przerabiałem w historii. teraz wszyscy walczymy jak lwy, odgrażamy się, negocjujemy notabene świetne warunki. I wszystko fajnie ale gdy już dojdzie do fuzji i rzeczywiście nastąpią przetasowania w ramach pakietów, nowe regulaminy to nasza radość pójdzie w diabły. Prawdopodobnie negocjujemy warunki na najbliższy miesiąc lub dwa bo potem Cyfra postawi nas wszystkich pod ścianą. Masz dziś 65 zł za Optimum Hd + dodatki to fajnie ale od jutra z twojego pakietu znikają ............. i jak chcesz nadal mieć to co miałeś to pakiet za 99 zł superhiperturbo nc+. Żeby nie było, sam negocjuje te 65 zeta tylko mam coraz większą świadomość że to nie będzie na 18 miesięcy ....

 

Coś za łatwo dają rewelacyjne oferty, dają bo wiedzą że to tylko na miesiąc lub dwa.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mam prośbę do opisujących, jakie pakiety/opcje dodatkowe udało Wam się utargować. Jeśli dostajecie coś gratisowo powiedzmy na 6 miesięcy np. HBO, to podajcie cenę tego HBO, po okresie tych 6 miesięcy. Czy po tym okresie trzeba już płacić normalnie za HBO, czy może będzie "czarny ekran" i ewentualnie jeśli chcemy HBO, to dzwonimy do Cyfry z prośbą: "uruchomcie mi HBO do końca umowy" (oczywiście wtedy już z normalną ceną).

 

Pozdrawiam

 

Bodajze w przypadku HBO nie musisz dzwonic jezeli chcesz go nadal ogladac(kanal automatycznie pozostaje wlaczony) co innego filmbox czy cinemax w tym przypadku po promocyjnym okresie "czarny ekran"

 

@apanasbudriszko, nikt cie nie zmusi abys przeszedl do nc+

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

miałem pół godz tel z z opcją przedłużeniową na 12 miesięcy (posiadam umowę do końca marca)- abonentem cyfry jestem 6 lat

- opcja superpremium 110 zł

- peace 5 zł

 

- dołączając do tego multiroom którego nie miałem wychodzi:

- superpremium 99zł

-peace 5zł

- multiroom 10 zł

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

miałem pół godz tel z z opcją przedłużeniową na 12 miesięcy (posiadam umowę do końca marca)- abonentem cyfry jestem 6 lat

- opcja superpremium 110 zł

- peace 5 zł

 

- dołączając do tego multiroom którego nie miałem wychodzi:

- superpremium 99zł

-peace 5zł

- multiroom 10 zł

 

Targuj się bo to nie jest za ciekawa cena. Ludzie tu superpremium za 89 dostają, poczytaj kilka stron wcześniej.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Pierwszy telefon z działu utrzymania klienta

 

Canal plus optimum hd 71 zł plus opłata za dekoder peace 5 zł powiedziałem ze jak będzie miała Pani lepszy dzień i oferte na poziomie 65 zł to prosze zadzownic

 

identyczną ofertę dostałem. też powiedziałem, że coś słabo i konsultantka twardo zakończyła rozmowę :)

umowę mam do końca kwietnia, wypowiedzenie wysłane, więc na razie zachowuję spokój.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam,

 

Dzisiejsza propozycja:

CANAL+ Optimum HD (77zł)

Philips PVR 250 GB (5zł)

W sumie 82zł

 

Nowi klienci mają za 77 zł to samo. Żadna rewelacja. Poczekam na lepszą ofertę. Jak następnym razem zadzwonią to zaproponuję canal+superpremium za 89zł, lub canal+optimum za 69. Bez dodatkowych haraczy za PVR.

 

W opisie poniżej jest to co mam do tej pory. Dodam, że nie zależy mi na kanałach filmowych: HBO, Cinemax, Filmbox.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam

Dziś rozmawiałem w sprawie przedłużenia umowy z Cyfrą - zażyczyłem sobie ten sam pakiet i sprzęt co mam więc :

 

C+optimum HD

HD Promo

PVR 500GB

MR

umowa 13m.

Cena za wszystko 93 pln

 

Obecnie płace za powyższa ofertę 113 pln .Oczywiście nie zgodziłem się mam umowę do końca marca - nie wysłałem rezygnacji . Będę musiał jutro wysłać tę rezygnację bo rzeczywiście można więcej zyskać .

 

Dopytałem konsultanta jak cała sytuacja wygląda z fuzją - to tak naprawdę konsultanci nie mają bladego pojęcia przychodzą rano dostają wytyczne bez żadnego szkolenia - nawet nie wiedzą dokładnie kiedy będzie oficjalnie start nowej platformy . Z opcją programów może być różnie - równie dobrze może być taka sytuacja ,że dane pozycje programowe pójdą do wyższych pakietów i będzie [beep]a blada - trochę to wygląda jak brania kota w worku teraz .Jedna ważna rzecz : nsport i MGM są dawane klientom tylko tym którzy złożyli rezygnację i zostali natomiast nie przesługują tym którzy przedłużają umowę bez wcześniej wysłanego wypowiedzenia taki stan jest na dzień dzisiejszy .

 

Czy ktoś mógłby wysłać mi wzór na wypowiedzenie z Cyfry - dziękuje z góry ,

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

{Data i miejscowość}

Rezygnacja z umowy o abonament

Niniejszym wypowiadam umowę o abonament zawartą w dniu {Data zawarcia umowy} z zachowaniem określonego w umowie okresu wypowiedzenia.

Z poważaniem,

{Imię i nazwisko}

{Adres},

{Telefon},

{Nr abonenta}

 

to wystarczy, swoja drogą też chyba jutro im wyśle jak znajdę czas

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Komuś jeszcze nie działa nSport/MGM, czy tylko ja mam pecha :?: Przedłużyłem umowę tydzień temu, parę razy reaktywowalem karty i nic. Codziennie piszę maila, na pierwszy odpowiedzieli, że reklamację rozpatrzą W CIĄGU 30 DNI :crazy: Każdy następny mail bez odpowiedzi :/

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
 Udostępnij

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...