Skocz do zawartości

Cyfra+ Promocje (dla obecnych abonentów, przedłużenie umów)


taiszo
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

@CZARNYKO

Jeśli się nie mylę to najlepszą ofertą jest:

C+Optimum HD 1 miesiąc za darmo, 2-9 miesiąc 53,5 ZŁ 10-12 miesiąc 107 zł

HD PROMO 0 ZŁ

PACE PVR HD 0 ZŁ

MULTIROOM 0 ZŁ

EW. DODATKOWY DEKODER PVR DO MULTIROOM PHILIPS ZA 5 ZŁ/msc

 

Obecnie mam Sagemcoma HD (tego z pierwszej generacji) czy nada się on do Multiroom ? Czy będę musiał zamówić inny dekoder u Cyfry ?

Tak tylko splliter z nim nie bedzie dzialal. Do multiroomu sie nadaje :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja na przedłużenie umowy dostałem CANAL+ KOMPAKT HD (wcześniej miałem bez HD) za 68 pln miesięcznie przez półtora roku i Sagemcom na wynajem za 0 pln. Ale bez kanałów HD takich jak np. Eurosport HD, Eurosport 2 HD, TVP HD, National Geographic HD itd. Jakbym je chciał, to dodatkowo 11 pln miesięcznie. I teraz, jak czytam, że inni mają to wszystko za ok. 50 pln, to mam - łagodnie mówiąc - mieszane uczucia. Umowa, niestety, ważna jeszcze przez około rok, ale już wiem, że choćby nie wiem co, to nie przedłużę, bo czuję się oszukany. Zastanawiam się co to była za promocja dla stałych klientów (tak to nazywali), skoro teraz dla nowych dają więcej kanałów za niższą opłatę miesięczną.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No i dostałem pierwszą odpowiedź mailem w sprawie dobrania MR w czasie umowy. Na razie jest d_pa. Odpowiedź 20 zł. Wysłałem ich na drzewo w stylu "...rodzina byłaby zadowolona i z pewnoscią wpłynęłoby to pozytywnie na chęć przedłużenia umowy na kolejny okres. Przedstawianie mi jako długoletniemu abonentowi oferty standardowej jest niepoważne..." . Zobaczymy czy coś odpiszą. Jak nie to trącał ich pies.

:lol2:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam. Dziś otrzymałem ofertę na przedłużenie umowy. Obecnie posiadam Pakiet Optimum w cenie 50zł, Canal+ za 25,90zł i Multiroom za 10zł. Oferta którą otrzymałem wygląda tak:

Canal+ Optimum HD za 75zł oraz Multiroom za 10 zł, pakiet kanałów HD gratis. Na coś takiego nie pójde, nie ma opcji :P Czy ktoś może podac mi majla, na którego mogę wysłac moją propozycje?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Może nie do końca wkręcił ja dostałem taką odpowiedź

Szanowny Panie,

odpowiadając na e-mail, uprzejmie informuję, że z uwagi na dotychczasową współpracę, istnieje możliwość skorzystania z usługi Multiroom z rabatem 10 zł do końca Okresu Minimalnego, czyli do 30 czerwca 2013 roku.

 

Pragnę wyjaśnić, iż standardowa stawka miesięczna za ww. opcję wynosi 20 zł.

 

Jeżeli jest Pan zainteresowany powyższą propozycją, proszę o informację zwrotną.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

... nie zapominajcie ze sezon ogórkowy wkoncu sie konczy,

zaczyna sie wczesna jesienna batalia o KAZDEGO klienta ,

czas przed tv spedzany dluzej ,

zapowiadana powolna fuzja CYFRA+ / N

osoby ktorym konczy sie umowa wrzesien -pazdziernik powinny intensywnie negocjowac by osiagnac MAXIMUM za minimum ceny ...

 

przynajmniej mnie sie taka strategia wydaje rozsadna :D

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

tez sie podziele informacja chociaz nie pisze w temacie ale wyslalem im zapytanie tyle tylko ze odnosnie wlaczenia bezplatnie opcji HD optimum promo do konca umowy(maj 2013) i po kilku korespondencjach otrzymalem to co chcialem a nawet wiecej bo wlaczyli mi opcje HD optimum, wiec warto probowac

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ja też dziś wytargowałem HD Optimum za free do końca trwania umowy, więc potwierdzam słowa slayera - umowa kończy mi się za parę miesięcy

 

Cyfra ostatnio mnie zaskakuje! Najpierw dorzucili mi pakiet HBO za 9,90zł a właściwie to za 8,90zł (bo jeden miesiąc gratis) a teraz dorzucili za free pakiet HD Optimum.

 

Za 84,90zł mam pakiet Canal+ Optimum, pakiet HD Optimum, pakiet HBO, Multiroom i PVR. Wcześniej płaciłem 75zł za C+ Optimum, PVR i MR.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam wszystkich!

 

Umowę mam do końca września,wypowiedzenie wysłałem dwa tygodnie temu,a tydzień temu wysłałem maila z potwierdzeniem przyjęcia wypowiedzenia i przedstawiłem swoją propozycję tj. C+ Optimum 10*53,50 PLN i 2*107 PLN,HD Promo,MR,moduł CI+ na wynajem za 0 PLN.

Napisałem też,że oferta taka jest opisywana na forum internetowym przez ich abonentów.

W środę odezwał się konsultant i na wstępie poinformował mnie,że to co piszą ludzie na forach to jest anonimowe i większość pisze bzdury. Przerwałem Panu i powiedziałem,że jak rok temu przedłużałem umowę to też po dwóch śmiesznych ofertach otrzymałem to,co podpowiedzieli na forum :shock:

Ogólnie to źle trafiłem,bo ten konsultant był bardzo nadąsany :/ ,zaproponował mi wszystko co chciałem za 80 PLN. Podziękowałem,a On mi na to,że mi chyba nie zależy na C+. To ja mówię,że bez C+ jeszcze nie koniec świata,znowu On,że co ja powiem dzieciom jak nie będzie Mini mini :lol2:

Na koniec grzecznie podziękowałem i poprosiłem o kontakt telefoniczny,kiedy będzie miał lepszą ofertę.

Myślę,że miałem pecha,że trafiłem na takiego konsultanta,bo niektórzy otrzymują to przy pierwszym telefonie :wink:

O dalszych losach negocjacji poinformuję na forum.

Pozdrawiam.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja na przedłużenie umowy dostałem CANAL+ KOMPAKT HD (wcześniej miałem bez HD) za 68 pln miesięcznie przez półtora roku i Sagemcom na wynajem za 0 pln. Ale bez kanałów HD takich jak np. Eurosport HD, Eurosport 2 HD, TVP HD, National Geographic HD itd. Jakbym je chciał, to dodatkowo 11 pln miesięcznie. I teraz, jak czytam, że inni mają to wszystko za ok. 50 pln, to mam - łagodnie mówiąc - mieszane uczucia. Umowa, niestety, ważna jeszcze przez około rok, ale już wiem, że choćby nie wiem co, to nie przedłużę, bo czuję się oszukany. Zastanawiam się co to była za promocja dla stałych klientów (tak to nazywali), skoro teraz dla nowych dają więcej kanałów za niższą opłatę miesięczną.

 

O czym Ty mówisz? Masz umowę jeszcze przez rok i Ci dzwonią z ofertą przedłużeniową? Dobrze się czujesz?

 

Może to po prostu oferta przejścia na wyższy pakiet? Sam jak miałem C+ Start to oferowali, żeby wziąć wyższy pakiet.

 

@Benek, najlepszym sposobem, jest milczenie. Jak już zaczyna wciskać kit, że takich ofert nie ma, to po prostu nie odpisujesz, lub dziękujesz za rozmowę. Moja taktyka była taka, że od połowy lipca do początku sierpnia zawsze wyganiałem konsultanta tekstem, że nie ma w domu osoby decyzyjnej o C+, aż w końcu odebrałem, i dostałem co chciałem :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja na przedłużenie umowy dostałem CANAL+ KOMPAKT HD (wcześniej miałem bez HD) za 68 pln miesięcznie przez półtora roku i Sagemcom na wynajem za 0 pln. Ale bez kanałów HD takich jak np. Eurosport HD, Eurosport 2 HD, TVP HD, National Geographic HD itd. Jakbym je chciał, to dodatkowo 11 pln miesięcznie. I teraz, jak czytam, że inni mają to wszystko za ok. 50 pln, to mam - łagodnie mówiąc - mieszane uczucia. Umowa, niestety, ważna jeszcze przez około rok, ale już wiem, że choćby nie wiem co, to nie przedłużę, bo czuję się oszukany. Zastanawiam się co to była za promocja dla stałych klientów (tak to nazywali), skoro teraz dla nowych dają więcej kanałów za niższą opłatę miesięczną.

 

O czym Ty mówisz? Masz umowę jeszcze przez rok i Ci dzwonią z ofertą przedłużeniową? Dobrze się czujesz?

 

Naucz się w końcu czytać ze zrozumieniem, bo to już nie pierwszy raz, gdy wypisujesz bzdury, doszukując się czegoś w wypowiedziach innych, czego de facto nie ma napisanego. emc nigdzie nie napisał, że dzwonią do niego z ofertą przedłużeniową.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Potwierdzam. To było ok. pół roku temu jak kończyła mi się poprzednia umowa na pakiety KOMPAKT i CANAL+ (bez kanałów HD), za które płaciłem 80,90 zł. Konsultant zaproponował "promocyjne" warunki w postaci opcji CANAL+ KOMPAKT HD za 68 pln. Problem polega na tym, że teraz nowy klient dostaje na starcie to samo plus do tego kanały z paczki HD OPTIMUM w niższej cenie, a ja zaczynam się zastanawiać na czym polegała ta promocja dla stałego klienta. Dzwoniąc niedawno na infolinię dowiedziałem się, że za włączenie tych dodatkowych kanałów HD musiałbym dopłacać 11 zł, ale z tego co widzę, to niektórym z Was udało się wynegocjować ten pakiet bez dodatkowych kosztów. W takim razie ja też spróbuję napisać do nich maila, być może tą drogą coś uda się załatwić.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Konsultant zaproponował "promocyjne" warunki...

 

Ja przedłużyłem w zeszłym roku Canal+Optimum i optimum HD 68zł, teraz na przedłużenie średnia wychodzi 66zł, dodatkowo multiroom i PVR gratis, nie czuję się oszukany.

 

Zresztą dostałeś upust z 80,90 na 68zł... Jak kupisz telewizor za 2000 a za pół roku TE SAME stoją po 1600, to masz pretensje do sklepu???

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Konsultant zaproponował "promocyjne" warunki...

 

Ja przedłużyłem w zeszłym roku Canal+Optimum i optimum HD 68zł, teraz na przedłużenie średnia wychodzi 66zł, dodatkowo multiroom i PVR gratis, nie czuję się oszukany.

 

Zresztą dostałeś upust z 80,90 na 68zł... Jak kupisz telewizor za 2000 a za pół roku TE SAME stoją po 1600, to masz pretensje do sklepu???

Nie, pretensje mam, że nie wykazują dobrej woli i nie chcą mi dorzucić tych kanałów HD bez dodatkowej opłaty. Zresztą, jednym dają, innym - nie. Kolega kilka postów wyżej napisał, że dostał, a jest w podobnej sytuacji, bo ma umowę do maja (ja do kwietnia). Poza tym, nic dziwnego, że nie czujesz się oszukany, bo płacisz dokładnie tyle co ja, a masz pakiet wyżej. Skoro w ten sposób różnicują klientów, to powinni się spodziewać, że ci "gorsi" w końcu pójdą sobie gdzie indziej. Pozdrawiam.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
 Udostępnij

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...