Skocz do zawartości

Cyfra+ Promocje (dla obecnych abonentów, przedłużenie umów)


taiszo
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

@ Americano

nie liczę, liczę na obniżkę pvr i mr :) a nóż się uda :P

 

edit:

no i się wyjaśniło

odpowiadając na e-mail, proponuję Panu przedłużenie Umowy na 19-miesięczny Okres Minimalny na następujących warunkach:

 

- Zestaw Promocyjny CANAL+ HBO SUPERPREMIUM w cenie 99 zł miesięcznie (przez 19 pełnych miesięcy),

- usługa Multiroom w cenie 15 zł miesięcznie,

- wynajem terminalu HD PVR w cenie 10 zł miesięcznie (przez 19 pełnych miesięcy).

 

czyli się nie opłaca.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Obecnie mam pakiet optimum za 44,90 + 20 PVR = 64,9 zł. Miałem jeszcze promocyjnie Canal+ za 19 zł ale już wypowiedziałem.

Umowa kończy się z końcem listopada i w kółko wydzwaniają z nowymi ofertami. Wyszliśmy od ceny 79 zł, obecnie jest 69 zł (w tym PVR spadł do 10 zł).

Wychodzi na to, że pakiet Optimum będzie droższy niż mam obecnie, więc im wysyłam wypowiedzenie.

Kupiłem właśnie dekoder Ferguson 120 combo + HDD na USB i będę korzystał z FTA i DVB-T bez opłat - no chyba że dostanę swój pakiet optimum taniej niż mam obecnie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Obecnie mam pakiet optimum za 44,90 + 20 PVR = 64,9 zł. Miałem jeszcze promocyjnie Canal+ za 19 zł ale już wypowiedziałem.

Umowa kończy się z końcem listopada i w kółko wydzwaniają z nowymi ofertami. Wyszliśmy od ceny 79 zł, obecnie jest 69 zł (w tym PVR spadł do 10 zł).

Zaznaczone na czerwono stawki są niemożliwe do uzyskania i są wyłącznie Twoją twórczością.

 

Taniej niż za 69pln (54+15) w tym zestawieniu nie zejdziesz. Na pewno nie w październiku.

 

a mi przy superpremium zaproponowali sagemcoma za 198zl pff
Do tego pakietu można tylko dostać sagemcoma w bezpłatne użytkowanie. Nie ma możliwości zakupienia tego dekodera, przy tej ofercie.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie ma możliwości zakupienia tego dekodera, przy tej ofercie.

 

"Szanowny Panie,

 

odpowiadając na e-mail, proponuję Panu przedłużenie Umowy na 19-miesięczny Okres Minimalny na następujących warunkach:

 

- Zestaw Promocyjny CANAL+ HBO SUPERPREMIUM w cenie 99 zł miesięcznie (przez 19 pełnych miesięcy),

- usługa Multiroom w cenie 15 zł miesięcznie,

- wynajem terminalu HD PVR w cenie 10 zł miesięcznie (przez 19 pełnych miesięcy).

 

Ww. oferta jest dostępna do odwołania.

 

Jeśli jest Pan nią zainteresowany, proszę o informację zwrotną.

 

Jednocześnie wyjaśniam, że w przypadku chęci zakupu dodatkowego dekodera HD w cenie 198 zł, należy zwrócić sprzęt obecnie wynajmowany.

W przypadku pojawienia się pytań, chętnie udzielę informacji."

 

Kolega coś źle doinformowany ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jesli nie masz wypowiedzenia moze im zwyczajnie nie zalezec, bo cie juz maja :D

 

Zwyczajnie przy ich polityce jaka prowadza czesto nie zdazaja zadzwonic do wszystkich. Sam tak mialem ze wypowiedzenie mi sie konczylo a oni nie zadzwonili mimo ze wlascie wczesniej gadalem z miesiac wczesnie moze raz.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ale prawda jest taka, że wypowiedzenie wysłane to nie chcesz korzystać z ich usług. Nie mają obowiązku do Ciebie wydzwaniać i prosić o pozostanie...

 

Zawsze można nabyć nową ofertę jak dla każdego z ulicy jest przygotowana.

 

Wszyscy mówią, że trzeba wysłać wypowiedzenie, ja tego nie robiłem i prawie dwa miesiące przed końcem umowy przedłużyłem ją na odpowiednich dla mnie warunkach. Nie ma reguły.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

dzisiaj przedłużyłem umowę na canal+ optimum za 57 zł + 15 zł multiroom. Nawet się nie napociłem specjalne. Pierwszy telefon z cyfry był z propozycją 69 zł i jej nie przyjąłem. Przed chwilą dzwonił ten sam konsultant co za 1 razem i oferował 64 zł. Mówię mu,że znajomy dostał to za 57 zł ostatnio , poszedł do przełożonego i zgodził się.

@ Rigidigi Płaciłem do tej pory 64,80 za canal+ optimum i twierdziłeś,że przy takiej opłacie nie da rady wytargować 57 zł ( co najwyżej przez maila przy dużym szczęściu). A jednak można i przez telefon!!!

 

ps: da rade odebrać multiroom i dekoder od nich bez tego pisma co ma przyjść, bo nie chce mi się czekać?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Czy bardziej opłaca się niegocjować pakiet Canal+ HBO Supermpremium (podobno niżej niz 99zł nie da się zejść) + Multiroom i PVR, czy lepiej negocjować Canal+ Optimum (mozna zejść do 57zł) + HD Optimum 11zł + Multiroom i PVR, a po podpisaniu umowy właczyć HBO za 20zł? Z obliczeń wynika, że chyba korzystniejsza jest ta druga opcja (57+11+20=88zł)? Dobrze myślę, czy gdzieś popełniam błąd w moich obliczeniach i toku rozumowania?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Właśnie potwierdzili mi że zarejestrowali wypowiedzenie. I potwierdzili też (niestety) ostatnią ofertę - C+OPTIMUM+MULTI+HD OPTIMUM+MR za 129zł + PVR za 10zł bez możliwości dokupienia dekodera HD. Udało się komuś wynegocjować taką samą ofertę taniej ? Umowa kończy się w listopadzie więc jeszcze mam trochę czasu. Może pojawi się nowa oferta związana z nowymi kanalami i internetem? Mam jeszcze pytanie - u mnie w zakładce OFERTA SPECJALNA pojawia się tylko moja aktualna oferta + eXXXtra za 21 zł. To normalne / -:)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam. Właśnie miałem telefon z Cyfry że zgadzają się na moją propozycję dotyczącą przedłużenia umowy na Pakiet Canal+Kompakt w cenie 47zł miesięcznie. Jednak za multiroom miałbym płacić (nie dopytałem ile) i za użytkowanie dekodera SD 10 zł miesięcznie !!!, lub mogę kupić dekoder sd za 49 zł. Orientuje się ktoś czy faktycznie za użytkowanie dekodera sd pobierana jest obecnie opłata i czy jest możliwosć otrzymania darmowego multiroomu ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie przyjmuj takiej oferty. Spokojnie czekaj na coś lepszego. Masz jeszcze dużo czasu. Niektórzy dostawali na tym forum C+Optimum za 54zł + Multi HD za 11zł.

 

Zdaje się że masz rację. Wysłałem im jeszcze jednego maila z epistołą dlaczego, co jak i gdzie :D i dostałem odpowiedź, że moje zgłoszenie zostało przekazane do odpowiedniego działu i skontaktuje się ze mną w najbliższym czasie Specjalista ds. oferty programowej Cyfry + (dotąd mailowałem z działem relacji z klientami). Z ofertą poszedłem po bandzie. Ciekawe co z tego wyniknie. Mam czas - można im trochę jeszcze :censored: potruć :D

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
 Udostępnij

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...