Skocz do zawartości

Cyfra+ Promocje (dla obecnych abonentów, przedłużenie umów)


taiszo
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Czyli moga mi mimo umowy telewizyjnej zaoferowac opcje bez PS3? I nawet jak sie postawie, to nic nie ugram?
Ofertę na PS3 przy przedłużeniu ma każdy, kto dwa lata temu dostał TV. Jednak nie wszyscy mają wybór oferty, czy chcą konsolę do full opcji, czy do Superpremium. Za to pojawiają się gratisy w postaci darmowego PVR, lub multiroomu.

 

W październiku przedłużyć mogą umowę tylko "listopadowe telewizory". Grudniowi i reszta dopiero od listopada.

Ci co nie chcą PS3 mogą liczyć co najwyżej na standardową ofertę jak dla nowych i to też z ograniczeniami..

 

Mam umowę z TV do końca listopada a cyfra twierdzi że oferta na przedłużenie umowy zostanie przedstawiona w listopadzie :shock:

Dodam że wypowiedzenie już zarejestrowane w systemie... :> :shock:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jest kilkanaście czynników, które wpływają na liczbę i rodzaj ofert na koncie klienta 8) Już nie ma czegoś takiego, że obecny klient może skorzystać ze wszystkich ofert jak dla nowych klientów 8)

 

Zastanawia mnie tylko, jakie to czynniki, skoro jestem abonentem od kilkunastu lat, rachunki są płacone regularnie, mam najwyższy pakiet....co jeszcze trzeba zrobić, aby otrzymać ofertę chociażby taką, jako nowi abonenci. Jak na razie indywidualna oferta dla mnie jest dużo gorsza.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jako, że oferty dla TV to zupełna nowość, w związku z tym jest niezły bałagan.

Jeśli umowę masz do końca listopada, to możesz przedłużyć umowę już teraz o ile zapoznałeś się z nowym regulaminem. Bez tego dostaniesz odmowę przedłużenia umowy.

 

Regulamin nowy otrzymałem,pisałem e-maila do cyfry i znowu to samo:

 

"Szanowny Panie,

 

odpowiadając na e-mail, uprzejmie informuję, że CYFRA+ zarejestrowała pismo z wypowiedzeniem Umowy.

 

Kontrakt zostanie rozwiązany 30 listopada 2011 roku.

 

Jednocześnie wyjaśniam, iż oferta dotycząca przedłużenia Umowy przygotowana będzie w listopadzie 2011 roku.

 

Proszę o kontakt w ww. terminie."

 

:shock:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jest kilkanaście czynników, które wpływają na liczbę i rodzaj ofert na koncie klienta 8) Już nie ma czegoś takiego, że obecny klient może skorzystać ze wszystkich ofert jak dla nowych klientów 8)

 

Zastanawia mnie tylko, jakie to czynniki, skoro jestem abonentem od kilkunastu lat, rachunki są płacone regularnie, mam najwyższy pakiet....co jeszcze trzeba zrobić, aby otrzymać ofertę chociażby taką, jako nowi abonenci. Jak na razie indywidualna oferta dla mnie jest dużo gorsza.

 

Wyślij wypowiedzenie, a potem jak sami nie zadzwonią, to zadzwoń pod numer 22 310 45 65 (dział utrzymania dla abonentów z zarejestrowanym wypowiedzeniem).

Nie zgadzaj się na przedstawioną ofertę przy pierwszej rozmowie - mów, że za drogo, że nowi mają taniej.

Nie zgadzaj się też na ofertę przy drugim kontakcie, utrzymuj, że za drogo.

Trzecia przedstawiona oferta będzie najkorzystniejsza - lepszej już Ci nie zaproponują.

Jeżeli tą trzecią jesteś w stanie zaakceptować - to wtedy się zgódź na wycofanie wypowiedzenia i przedłużenie umowy.

Jeżeli nie - Twoja umowa zostanie rozwiązana zgodnie z okresem wypowiedzenia i będziesz mógł podpisać nową.

Pamiętaj jednak, że podpisując nową umowę będziesz musiał zapłacić opłatę aktywacyjną, która wynosi chyba 99zł - chyba, że jest jakaś promocja, to jest to 0zł.

Minusem jest też to, że nowe umowy są zazwyczaj na dwadzieścia ileś miesięcy, a przedłużenie tylko na 19.

Mam nadzieję, że trochę pomogłam :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja chcę C+Optimum za 57 PLN, napisałem do Cyfry przedstawiając swoje oczekiwania. A oto odpowiedź:

 

odpowiadając na e-mail, uprzejmie informuję, iż próbowałam się z Panem skontaktować, niestety bez skutecznie.

>

> W związku z powyższym bardzo proszę o wskazanie dogodnego terminu, w którym będzie możliwość przedstawienia oferty promocyjnej lub kontakt telefoniczny pod numerem telefonu 22 310 45 45 lub 0801 066 066.

>

> W przypadku pojawienia się pytań, pozostaję do dyspozycji.

>

>

> Z poważaniem,

 

Najciekawsze że nikt się ze mną nie próbował kontaktować, a nr telefonu jest podany prawidłowy. Chciałbym aby mi sprzedali ten pakiet za takie pieniążki. Wypowiedzenia nie wysłałem jeszcze, ale napisałem że jak się nie zgodzą to wysyłam i rozglądam się co oferuje konkurencja. Czas pokaże. Nie stać mnie na opłaty za TV rzędu 140 PLN.

Jak sądzicie, wysyłać od razu wypowiedzenie czy poczekać co mi zaoferują?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Oferty typu c+kompakt, czy c+optimum nie są przeznaczone dla każdego.

To wszystko zależy od tego w jakim czasie podpisaliście lub przedłużyliście swoją poprzednią umowę.

Jeżeli umowę masz taką, że np. płaciłeś 60zł za pakiet wart 140zł, to teraz dostaniesz lepszą ofertę

niż ktoś, kto za to samo płacił np. 110.

I to nie zależy od dobrej woli konsultanta czy Twoich zdolności do negocjacji.

Po prostu konkretne oferty są przypisane do konkretnych umów.

A konsultant nie ma na to większego wpływu, może jedynie stopniować ofertę z grupy dostępnych dla danego abonenta.

I na pewno jak już z konsultantem rozmawiacie, to nie popełniajcie wciąż tego samego błędu - nie mówcie, że w n-ce za 50zł macie full pakiet na całą umowę,

bo prawdą to nie jest - reklama kłamie, a po takim tekście jedyna myśl, jaka przychodzi konsultantowi do głowy, to: "to idź sobie do n-ki, skoro tam jest tak fajnie i nie zawracaj mi d...."

To, że powiesz, że chcesz iść do n-ki zadziała tylko na Twoją niekorzyść.

 

Oferty konstruuje ktoś "wyżej", konsultant tylko te oferty przedstawia.

 

Wypowiedzenie oczywiście warto wysłać, ale nie wyskakuj z tekstem, że rezygnujesz, bo n-ka ma lepszą ofertę, powiedz po prostu, że jest za drogo...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jak sądzicie, wysyłać od razu wypowiedzenie czy poczekać co mi zaoferują?

 

wysyłaj: mi bez wypowiedzenia nie chcieli dać, a jak tylko dotarło to od razu telefon i akceptacja mojej propozycji. Wypowiedzenie zawsze można wycofać, bezpieczniej wysłać niż czekać i przegapić termin wypowiedzenia: ~6zł za polecony z potwierdzeniem odbioru to nie majątek ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

przed chwilą dzwoniłem odnośnie swojej umowy

obecnie mam wszystko oprócz cinemaxów i mezzo za 126 zł ( w tym wynajem pvr)

umowa kończy mi się 30 listopada

 

jedyne co mi zaproponowano to

 

full pakiet z multiroom za darmo i wynajmem dekodera 149 zł - 19 miesięcy

 

opcja powyższa ale z konsolą 179 - 26 miesięcy

 

 

na razie podziękowałem, jutro ślę wypowiedzenie zobaczymy czy mi się oferta zmieni

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Właśnie odłożyłem słuchawkę przedłużyłem umowę po wysłaniu wypowiedzenia na pakiet

 

canal+ optimum - 57 zł (w tym C+ HD)

 

przy umowie na 15 miesięcy.

 

po kilku mailach i rozmowach

zakończyłem negocjacje - umowa do końca listopada,rezygnacja wysłana w wrzesniu

listopad miało być 108,90 zł za canal+ optimum

a będzie już 57zł i tak do 30.01.2013r

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dzis tez wyslalem wypowiedzenie. Bylem w punkcie cyfra i tam juz widzialem ze zadnej ciekawej oferty nie przygotowano. Mimo to zadzwonilem na linie utrzymaniowa. Oferta zwalila mnie z nog. Nie potrzebuje konsoli i chce placic okolo 120 zl (teraz mam full pakiet za 124 zl razem z multiroomem wiec to mnie interesuje taka opcja). Jednak oferty ktore teraz mi przedstawiaja zupelnie mnie nie interesuja. Poczekam co sie bedzie dzialo gdy odnotuja wypowiedzenie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A jaki pakiet miałeś wcześniej?

canal+ optimum

ostatnie 2 mie

canal+ optimum C+ HD

 

Ja mam teraz Prestiż HD + do końca listopada i też bym chciał wyrwać Canal + Optimum za 57 i HD za 11. Ciekawe czy się uda. Żadne PS3 mnie nie interesuje. Dziś wysłałem wypowiedzenie bo na dwa ostatnie maile napisane do nich odpowiedzieli tylko że nie maja dla mnie żadnej przygotowanej oferty i każą czekać.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Właśnie odłożyłem słuchawkę przedłużyłem umowę po wysłaniu wypowiedzenia na pakiet

 

canal+ optimum - 57 zł (w tym C+ HD)

 

przy umowie na 15 miesięcy.

 

po kilku mailach i rozmowach

zakończyłem negocjacje - umowa do końca listopada,rezygnacja wysłana w wrzesniu

listopad miało być 108,90 zł za canal+ optimum

a będzie już 57zł i tak do 30.01.2013r

A ile płaciłeś za ten pakiet?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
 Udostępnij

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...