Skocz do zawartości

Cyfra+ Promocje (dla obecnych abonentów, przedłużenie umów)


taiszo
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

@Bogdan - Rigidigi ma rację. Ja też po przeczytaniu nie mam wątpliwości o co chodziło cyfrapro.

 

Najpierw ikaridetal napisał:

Wyślij maila , opisz sytuacje i poproś o kontakt ;)

 

Wysłałem email zadzwoniła kobieta i twierdzi że ma w systemie na 69zł propozycje ostatnią dla mnie a że nie znam nazwiska konsultanta z propozycji 57 zł to nic nie sprawdzi.

 

I na tego posta odpisał cyfrapro:

Wysłałem email zadzwoniła kobieta i twierdzi że ma w systemie na 69zł propozycje ostatnią dla mnie a że nie znam nazwiska konsultanta z propozycji 57 zł to nic nie sprawdzi.

 

Dobry bajer! Każdy konsultant może zaproponować takie same warunki. Co do odnalezienia nieznanego kolegi to jest to bardzo proste. Każdy w Cyfrze w systemie ma swój unikalny login więc dzięki team leaderowi na pewno go odnajdzie. Utrzymaniem klienta zajmuje się wewnętrzne CC a nie zewnętrzne a na pewno więcej niż 100 konsultantów nie pracuje na utrzymaniu klienta. Pozdrawiam!

 

Ps. Po prostu próbuje Cię złapać na wyższą ofertę!

 

 

Pierwsze pogubienie, to tylko przypuszczenie cyfrapro, że nie ma na dziale utrzymania klienta więcej niż 100 konsultantów.

 

Drugie pogrubienie, czyli P.S. odnosi się do pierwszego zdania napisanego przez ikaridetal, w którym to zdaniu zostało napisane, że kobieta z Cyfry udawała Greka, że nie może zaproponować oferty za 57zł tylko za 69zł w momencie kiedy wszyscy mogą to zaproponować. Zdanie "Po prostu próbuje Cię złapać na wyższą ofertę!" sugerowało nie fakt pracy cyfrypro w dziale utrzymania ale tego, że ta konsultantka próbuje naciągnąć ikaridetal na wyższy abonament.

 

 

Czy teraz rozumiesz, dlaczego Rigidigi sugerował, że bez potrzeby się czepiasz?

 

SORRY ZA OFF TOP

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dobry bajer! Każdy konsultant może zaproponować takie same warunki. ...

 

Ps. Po prostu próbuje Cię złapać na wyższą ofertę!

Chyba raczej nie każdy, bo pracuje iluś konsultantów w C+, a tylko jakaś grupa w dziale utrzymania klienta i oni mogą lepsze oferty dawać.

Było to potwierdzone na moim przypadku, gdy konsultant po wypowiedzeniu dzwonił i proponował wyższe ceny niż na stronie i kilka dni później oferta tańsza o 25%

 

Co do drugiego to normalka - chłyt malketingowy i psychologia.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Umowa kończy mi się 30.10.2011

Oferta z cyfry +

z dnia 30 .08.2011

Canal + Optimum 64 zł

dekoder na własność za 149 zł

umowa 15 miesięcy

 

- nie przedłużałem

 

telefon dziś

oferta z dnia 02.09.2011

Canal + Optimum 78 zł

dekoder na własność za 149 zł

umowa 19 miesięcy

Oferta ostateczna innych ofert nie ma

 

żegnaj cyfro w poniedziałek ślę wypowiedzenie

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@redmarek, to nie była oferta ostateczna... ;)

Ślij wypowiedzenie, dostaniesz 57zł za C+Optimum bez problemu... to marketing C+. Żwróć uwagę na różnicę w długości umów (teraz im dłuższa... tym droższa). Na 15 mies dostaniesz bez problemu 57zł .

 

I nie bądź tak narwany... jak ja słałem wypowiedzenie nie wołałem "żegnaj Cyfro", ja wiedziałem, że bez wysłania nie ugram tego, co chcę.

A tak... mam superofertę, to, co teraz zwą superpremium HBo, (czy jakoś tak) mogę mieć za 91zł (i multiroom).

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Od dzisiaj w punktach C+ obowiązuje promocja przedłużeniowa "Canal+ HBO Superpremium"

 

W ofercie macie: Canal+ Optimum + HBO + HD Optimum (9 kanałów HD) za 99 zł na cały okres minimalny 19 miesięcy :D

 

Dodatkowo w tej ofercie możecie wynająć bezpłatnie na cały okres umowy Sagemcoma HD z aktywacją 0 zł :D

 

Pozdro 8)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Z tą ceną to chyba różnie bywa - co konsultant to chyba inna .

W poniedziałek kupiłem za 129 zł a wczoraj wieczorem telefon , czy nie jestem zainteresowany zakupem na własność SAGEMCOM za 149 zł.

Mogli Ci oferować dek. za 149 zł przy załączeniu HBO za 19,90 zł przez 9 miesięcy.

 

Czy widzisz w powyższym zdaniu żebym napisał o opcji HBO ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jednak nie zdecydowałem się na przedłużenie umowy, moje wypowiedzenie nabrało mocy. Dla zainteresowanych, starałem się o przedłużenie umowy z pakietem Canal+ Start (wcześniej miałem Prestiż HD), do końca proponowano mi cenę 37 zł, nikt nie chciał się zgodzić na darmową dzierżawę któregokolwiek dekodera HD. Nie chciałem kupować Sagemcoma (przy tym pakiecie 198 zł), bo szczerze mówiąc liczę, że to właśnie Vivendi kupi n-kę - byłaby to dla mnie komfortowa sytuacja - Cyfra na n-boxie :lol2: A jeśli się mylę, zawsze mogę dobrać Multipakiet z kanałami Canal+. A tymczasem odpocznę trochę od piłki ligowej i francuskiej kinematografii :wink:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
 Udostępnij

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...