Skocz do zawartości

Cyfra+ Promocje (dla obecnych abonentów, przedłużenie umów)


taiszo
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Nie tak nerwowo. Po każdym telefonie, gdy oferta nie pasuje zagadkowo poprosić o telefon w innym terminie. Można się umawiać. Zawsze po tym do mnie dzwonił już kto inny. I ważne! Rozmowę kończyć, jak bardzo jesteście przywiązani do oferty Cyfry+

To nic nie kosztuje – a jak pomaga w negocjacjach. I być zawsze grzecznym. Trudne?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

nie kminie , umawiasz sie z konsultantem A o kontakt w przyszlym tyg a oddzwania konsultant B? co on koledze daje kartke zeby oddzwonil? i tyle to pomaga w negocjacjach z cyfra co trzymanie tel w lewej rece podczas rozmowy ale o tym juz bylo

(nie neguje grzecznosci oczywiscie)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A co z tymi mailami? Gdzie to slac i co? Bo 74zl za optimum to porazka dla mnie... co dzis dostalem..

 

https://www.ica.cyfraplus.pl/iafs/html/kontakt_new.html

 

formularz email do kontaktu, temat zmiana pakietu/sprawy techniczne. napisz, gdzie masz złożyć rezygnację, po czym spytaj co zaproponowaliby na przedłużenie umowy. odeślą pewnie zaporową cenę, więc odpisz, że nie jesteś zainteresowany i przedłużysz tylko i wyłącznie na warunkach takich jak dostał Twój znajomy/sąsiad/kolega/nie wiem kto tam jeszcze ;) i podaj cenę, która Cię zadowoli, a jest do wywalczenia. 43C+ kompakt/57C+ optimum.

na drugiego maila już mi nie odpisali, ale na drugi dzień zadzwonili i powiedzieli, że zgadzają się na zaproponowane przeze mnie w mailu warunki z umową na 15 miesięcy.

 

ps. przez telefon nawet nie chcieli o tym słyszeć.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

i czemu kolega b oddzwania a nie kolega a ?

Dane mają z komputerów. Jak powiesz jaki Twój nr, to zaraz widzi jaki masz pakiet, dekoder, kto i kiedy z Tobą rozmawiał i na czym rozmowa stanęła.

Każdy "negocjator" ma do wykonania Ileś rozmów. I najlepiej aby te rozmowy kończyły się powodzeniem. To jest zarazem ocena ich pracy + odpowiednio przedłużona umowa.

Ale o czym tu rozmawiamy? Tu ma być o przedłużeniach. W końcu wypowiedzenia to porażka abonenta i konsultanta.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Skoro konsulatant wmawia mi dzis ze ma tylko optimum za 76 i nic wiecej, a ja mu na to ze ide do enki on mowi ze nic wiecej nie ma i czy moze mi w czyms pomoc jeszcze, mowie ze nie a on dowidzenia... to co to oznacza niby w jego ocenie?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Pewnie rozmowa (negocjacje) poszła na ostro.

Konsultant zaproponował bodajże 78 zł za Canal+Optimum. Jak wspomniałem o 57 zł oświadczył, że nie mam szans na taką cenę. Odpowiedziałem, że poczekam, może coś się zmieni. Jeżeli w ten sposób można obrazić Jaśnie Pana Konsultanta, to faktycznie, byłem ostry :crazy:

W końcu wypowiedzenia to porażka abonenta i konsultanta.

Z mojego punktu widzenia, raczej tylko konsultanta/platformy. W końcu to 13-19 miesięcy razy jakieś 90 zł stracone przez nich a zaoszczędzone przeze mnie lub zarobione przez konkurencję.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Panowie! Jak sprzeda za 76 to, co może za 57, to zysk jest większy. Jak się nie da, to dają te 57 (czasem nawet taniej o 1zł). Dostałem C+Opt za 57 (a w zasadzie C+Komp za 47 podniosłem do C+Op), jestem zadowolony. Po podniesieniu pakietu policzyli za lipiec (podwyższenie pakietu 2 lipca) 76 zamiast 57 (a w sumie powinno być w cenie niższego pakietu - 47), jednak zapytanie "czemu?" wystarczyło, jest korekta za lipiec, zamiast 76, 47zł. Więc nie narzekajcie, zapytajcie, negocjujcie, w ostateczności reklamacja. Uważam, że Cyfra+ zmienia się na lepsze, podejście do klienta sie poprawia. Może czasem początkowo starają się "wydoić", jednak umiejętnie rozmawiając można się dogadać.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie jest to łatwy chleb.

Wierzę i bynajmniej nie urządzam nagonki na konsultantów. Próbuję jedynie dociec, jak tracenie w ten sposób klientów opłaca się Cyfrze. A już absurdalnie wygląda traktowanie "z buta" tych, którym wypowiedzenie upłynęło, a jeszcze chcieli dać ostatnią szansę platformie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam, zarejestrowałem się specjalnie żeby: a) podziękować za wskazówki, jak rozmawiać z konsultantami, B) opisać moją dzisiejszą rozmowę z BOK.

Umowę wypowiedziałem miesiąc przed końcem umowy i czekałem na telefon. I się do końca czerwca nie doczekałem. Czekam sobie spokojnie - znaczy się wyłączą mi pewnego dnia i tyle... Aż tu dzisiaj dzwoni do mnie pan i mówi, że mają tu wypowiedzenie, i że dlaczego. No to tłumaczę jak komu dobremu, że propozycja mi przedstawiona kilka miesięcy wcześniej była guzik warta, i ja dziękuję, bo Polsat mi daje dekoder z nagrywarką i wypasiony pakiet za ok. 50-60 zł, a C+ mi powiedział że dekoder to muszę kupić itd. No to Pan siępyta, czy jak dostanę dekoder z dyskiem 500GB to będzie git. Nie wiem, mówię, zależy ile mi powie za pakiet optymalny. W skrócie - optymalny plus + C+ + 11 kanałów HD (a tak naprawdę to tylko na bbc mi zależy) no i nowy dekoder - 99 zł/mc. Nie dam rady tyle płacić, mówię No to Pan, mogę Panu zaproponować 95 zł! K...a! Ale promocja! Poprosiłem o tel. później. Pan dzwoni, i pyta, czy podpisuję. A ja, wie pan, otworzyłem wasząstronę int. i widzę, że nowy klient dostanie wszystko to czego ja chcę za 96 zł! (76 opt+ , 11 kanały hd, 10 dekoder) i pytam czy chcą mnie kupić za 1 zł! Pan mówi, że porozmawia z szefem. (wg mnie, to tam żadnego szefa nie ma, gościu mówi to, co mu sięna monitorze wyświetli, ale nieważne). Za minutę albo dwie, koleś włącza mikrofon i mówi, że na stronie, nie ma podanej informacji, że za aktywację jest 100 zł jeszcze, więc to wychodzi więcej niż 1 zł różnicy. cdn.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Cd. Mówię panu, żeby nie był śmieszny, bo za aktywacjęw 2008 płaciłem 1zł, a pan, że wtedy zapłaciłem za dekoder i antenę, tak, mówię, ale teraz już antenę mam :) No to pan pyta, jakie warunki by mnie zadowalały. Odpowiadam - 90 zł za optimum+, z C+ i kanałami HD i oczywiście dekoderem. Aha! jeszcze wcześniej pan powiedział, że może mi skrócić czas trwania umowy, z 19 do 15 miesięcy. Na bogato, znaczy się.

Ale, wracająć do wątku. Pan mówi, że idzie porozmawiaćz szefem (przypominam, mówimy o PIĘCIU złotych miesięcznie). Wraca, i mówi że takiej opcji nie ma(w skrócie, grzecznie to powiedział). Pytam więc, czy zdaje sobie jego szef sprawę, że jest kryzys, który na pewno jego firmę dotknął, bo moją też, i każdy grosz sięliczy i mówimy o kwocie 60 zł rocznie, czyli nawet nie abonament za JEDEN miesiąc! Poprosiłem o rozmowęz szefem, bo, mówię, wiem że Pan nie jest władny po podejmowania decyzji w takim przypadku. Pan poszedł do szefa, i szef podobno powiedział, że ma dużo zajęć i niestety nie może ze mną porozmawiać. Tu mną lekko zatrzęsło. Koleś nie ma czasu żeby porozmawiać o kliencie, który chce zakończyć współpracę? Mam własną firmę i wiem, że o każdego płacącego trzeba siętroszczyć nawet jak jest u[beep]liwy - szczególnie obecnie. Poprosiłem o kontakt już nie tego konsultanta (BTW był bardzo uprzejmy) tylko tego szefa, skoro on nie może podjąć decyzji o obniżeniu ceny abonamentu o 5 zł. I dodałem, że jak szef jutro nie zadwoni, to pojutrze podpisuję umowę z Polsatem. No, zobaczymy, najwyżej mecze będęna Publicsporcie oglądał, albo innym sopcascie :) W każdym razie, dobrze, że wysłałem wypowiedzenie, bo teraz bym musiał 149zł zapłacić za pakiet, który mam (bo jeszcze mam HBO).

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No to na pewno zatrząsłeś całym działem utrzymania klienta. Oni mają takich klientów jak Ty na pęczki i nie rusza ich że odejdziesz do Polsatu. Jak poczytasz 90 % z tych 484 stron tego wątku to dojdziesz do wniosku, że nic takiego się nie stało - co najwyżej trafiłeś na opornego konsultanta. Szef do Ciebie nie zadzwoni bo szefowie... albo nie dzwonią albo ... nie istnieją.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

i przedmówco, nie wracajmy do wczorajszej gadki o rezygnacjach. Stawski ma rację .(tym bardziej, że te cuda kupi za żądaną cenę (ok.90 zł) od ręki w każdym punkcie C+ i jeszcze dostanie do 4 miesięcy gratis). I gdzie tu łaska pana kierownika??

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

bat, Pani / Pana Kierownik (szefa/ szefowej) nie ma.

 

Z miłą chęcią bym zobaczył jak cześć z was negocjuje jakieś poważne kontrakty dla firm, jakieś porozumienia między państwowe. Wszystko byście chcieli na już i na teraz. Czasem trzeba się pomęczyć przy rozmowie i nie obrażać się po pierwszym telefonie tylko czekać / samemu dzwonić i walczyć o wymarzoną ofertę.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
 Udostępnij

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...