Skocz do zawartości

Cyfra+ Promocje (dla obecnych abonentów, przedłużenie umów)


taiszo
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Witam. Wysłałem im wypowiedzenie ze względu na wyłączenie TVN Warszawa- dwa maile z propozycjami które mnie nie zadowalały- wczoraj telefon do nich- konsultant , że nie ma żadnych propozycji ze względu na temat wypowiedzenia- jedyne co może zrobić to wrócić do oferty jaka miałem teraz. Ja podziękowałem. Dziś telefon o wznowienie- powiedzieli ze mam zdać sprzęt do końca lipca. Jutro biorę umowę dla abo innych platform- 4 miechy gratis za pakiet główny(62zł za pakiet c+kompakt) pvr10, hd kompakt 11, multiroom 10. Aktywacja 99zł(tu jest lipa) . Cyfra+ chce uczyć abo. lojalności- i mają racje- choć ja to robiłem,ze względu na obniżenie abo po promocji teraz okolo 90zł po promocji 134zł (opticum hd+c+pvr) . Takie info ogólne. pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja dałem sobie spokój z dzwonieniem, mailami, wypowiedzeniami

i wziąłem C+ Optimum za 64, multiroom 15, HBO HD 27, (wcześniej kupiłem sagemcom'a hd za 49zł)

lenistwo kosztuje :)

 

umowa z którą moge odebrać multiroom i dekoder ma dotrzeć w ciągu 10dni

 

do zobaczenia za 14-15 miesięcy

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Po jakim czasie moge sie spodziewac nowej umowy (przedluzylem 37zl za start canal+) oraz pisma dzieki ktorego moge zakupic nowy dekoder w salonie cyfry?

Dwa tygodnie.

W moim przypadku moja korespondencja gdzieś zaginęła. Po reklamacji w Cyfrze+ tego samego dnia "papiery" otrzymałem w PDF-ie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No to cyferka pograła sobie ze mną ładnie. Dziś zadzwoniłem i mówie, że może porozmawiamy o wznowieniu umowy (chcę C+Optimum za 57zł) a gość na to, że dziś się skończyła i gdybym wczoraj się zdecydował to była. No kuźwa wczoraj gadał inny, że nie może mi tego dać!! Po paru godzinach dzwonię i gadam z innym. Ten najpierw się wił, że nie może dac 57, jednak po paru argumentach dał się przekonać. I już się ucieszyłam, ale tylko na chwilę, bo koleś mówi, że za 1 miesiąc naliczą mi pełną opłate (ponad 150 zeta!!!). I znów ta śpiewka, że mogłem wczoraj. Wk...wiłem się i podziękowałem za świetne traktowanie klientów. To on mi na to, że mogę złożyć zażelenie i już.

 

Myślicie, że walczyć dalej czy to nie ma już sensu i czas pożegnać się z Cyfrą? Szkoda mi tylko splittera i Canala, ale z drugiej strony na PVR Philipsa patrzeć już nie mogę.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@Shaqu.

to skoro chciales takie warunki to po kiego czekales na wznowienie? zeby zobaczyc co beda dawac po rozwiazaniu?

to sie dowiedziales

 

O to chodzi, że 30 czerwca nie chciano mi takiej oferty dać a 1 lipca mówią, że właśnie się wczoraj skończyła i czemu się nie decydowałem???!!!

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

hej:) mam pytanie.. mam taką umowę, że mogę w tej samej cenie przechodzić z pakietu optimum na canal+ komfort. Widziałam, że mogę zmienić pakiet przez ICA..po jakim czasie pojawią mi się w TV nowe kanały ? Od nowego miesiąca kalendarzowego czy szybciej ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Koniec przepychanek. Przed chwią przedłużone C+Optimum, kanały HD oraz PVR za 83 zł. Tylko lipiec płatny bez zniżek ale dzieląc to na 15 miesięcy umowy to wychodzi 88 zł za miesiąc. Do tej pory płaciłem 80, więc do przyjęcia a nikt mi głowy nie suszy, że nie ma telwizji:) A swoją drogą dziwne że do tej pory każda rozmowa była o 19 miesiącach a dziś najmilszy z konsultantów sam zaproponował 15 a to chyba lepsze bo skończy się przed świętami a nie po.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Do mnie dzwonili dwa dni przed zakończeniem umowy i zaproponowali takie warunki jakich wcześniej oczekiwałem. Przyjąłem. Mam tylko problem z dekoderem. Zgodziłem sie na sagemcoma hd za 199zl i nie wiem co robi, brać go od cyfry czy szukać coś tańszego na portalu aukcyjnym. Poradźcie co zrobić.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Niezla sciema, gdy ludzie dzwonili to odpowiadali ze takiej oferty nie ma (57zl/mies), a teraz mowia ze byla do konca czerwca i juz nie ma. Widze ze cyfra zmienila polityke i zaczyna grac ludziom na nerwach. Gdy wyslalem maila z zapytaniem o nowa oferte przedluzeniowa, zaproponowali mi warunki jak dla nowego abonenta - 68zl za canal+kompakt, po 4 latach bycia ich abonentem. Wyslalem wypowiedzenie i nic sie nie odezwali tylko jakies glupie smsy, ze maja nadzieje ze zostane i zebym sie z nimi skontaktowal. Zignorowalem to, bo liczylem ze zadzwonia. Teraz umowa mi sie skonczyla w czerwcu i pisze znowu maila o zaproponowanie nowych warunkow i dostaje odpowiedz "Jeżeli jest Pan zainteresowany jej kontynuacją, proszę o przesłanie pisemnego wniosku w tej sprawie z własnoręcznym podpisem pod numer faksu: 22 310 45 44, bądź w formie załącznika do e-maila w formacie JPG, PDF, TIFF lub pod adres korespondencyjny"

Nie podali nawet zadnych szczegolow dot. ceny abonamentu, itp. CWANIACY :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
 Udostępnij

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...