Skocz do zawartości

Cyfra+ Promocje (dla obecnych abonentów, przedłużenie umów)


taiszo
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Po co udzielają się osoby, które nie mają zielonego pojęcia o ofertach dla tych, którzy wypowiedzieli ze względu na TVN Warszawa?

@wujektom

Co to za tekst, że trafił na konsultanta, ktoremu się nic nie chce? Dla Twojej wiadomości - dzwoniąc nic nie ugra, bo wszelkie oferty dla takich abonentów są zablokowane i nie ma możliwości przedłużenia umowy pod numerem desabo/churn, pod który dzwonicie. Jedyna opcja to może spróbować wysyłając e-maila.

To rozumiem, że wg Ciebie forum jest dla tych, którzy wypowiedzieli umowę ze względu na TVN Warszawa? Albo może jeszcze dla tych co mają jakiekolwiek pojęcie? Brawo. Rozumiem, że w temacie konsultantów bronisz swego ogródka. Słusznie. Ja trafiłem na konsultanta, któremu nawet nie chciało się sprawdzić do kiedy mam umowę. Powiesz niemożliwe - a ja Ci, że jednak możliwe. Był [beep]ki i bezczelny. Jak zapytałem o nazwisko to się wyłączył. Do Twojej wiadomości - zamiast pisać do mnie i o mnie napisz coś do tej osoby, która pisała w temacie, przysłużysz się sprawie

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wszystkie rozmowy są nagrywane, wystarczy godzina i data kiedy to było, warto jednak powołać do porządku konsultantów, bo odnoszę wrażenie że presja z góry na przedłużenia daje sobie znac i konsultanci po prostu mają dość ludzi którzy nie biorą co popadnie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Znudziły mnie już personalne uwagi, że bronię konsultantów etc. więc mnie to nie rusza.

Chodzi mi o wprowadzanie w błąd na forum. Jedni piszą, że można przedłużyć umowę ze względu na wypowiedzenie TVN Warszawa, dzwonią z lamentem że jak to, dla stałych abonentów nic nie ma (najlepsze jak staż jest 1,5 roku - czyli pierwsza umowa). Pod numerami, które dzwonicie - nie można, bo są zablokowane oferty. Skoro wypowiedziałeś umowę bo TVN Warszawa odchodzi to wygasa z końcem czerwca i masz to w Regulaminie. I tyle w tym temacie. Jedyną opcją jest e-mail do działu relacji z abonentami.

Druga sprawa, blue_voyager, którego szanuję, bo stara się zaprowadzić porządek na tym forum, rzuca cenami 123zł za full opcję. Trafia się abonent, którego interesuje ta cena, bo zobaczył jeden post na forum, ale nie chciało mu się już czytać następnych. Żadne tłumaczenie, ze podłączy multi od następnego miesiąca itp. nie pomaga, on chce tu i teraz, bo na forum podostawali i koniec, foch z przytupem. Więc blue, to nie takie proste, że można podpowiedzieć itd.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie orientuję się jak to jest, bo nie mamy dostępu w systemie do promocji Upgrade, jak napisał danio. Mamy tylko oferty na przedłużenie. Nic nie szkodzi zaryzykować, przecież w tych najlepszych ofertach na 15 miesięcy i tak są ceny standardowe i HBO HD i Multi, wobec czego można przedłużyć np. na C+Optimum za 57/64, a w nowym miesiącu przedzwonić na infolinię podłączyć te opcje z zapytaniem przy okazji czy nie ma na nie jakichś promocji :) w najgorszym razie podłączy się i tak po normalnej cenie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Przedwczoraj przedluzylem umowe: C+ Optimum za 57 + 15 za PVR.

Wczesniej korzystalem z takiego samego pakietu plus dodatkowo HBO. Umowe stara mialem do konca czerwca, a tuz po rozmowie wylaczono mi HBO. Nie powinno byc tak, ze HBO powinno dzialac do konca czerwca, a dopiero jak wchodzi nowa umowa (czyli 1 lipca) to wtedy dostaje nowe warunki?

 

edit: dodatkowo widze, ze zniknely mi wszystkie Zlote Plusy... W programie jestem od grudnia 2009. Czy to normalne przy przedluzeniu umowy?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie orientuję się jak to jest, bo nie mamy dostępu w systemie do promocji Upgrade, jak napisał danio. Mamy tylko oferty na przedłużenie. Nic nie szkodzi zaryzykować, przecież w tych najlepszych ofertach na 15 miesięcy i tak są ceny standardowe i HBO HD i Multi, wobec czego można przedłużyć np. na C+Optimum za 57/64, a w nowym miesiącu przedzwonić na infolinię podłączyć te opcje z zapytaniem przy okazji czy nie ma na nie jakichś promocji :) w najgorszym razie podłączy się i tak po normalnej cenie.

 

Ja napiszę jak to jest u Mnie. Na początku Czerwca przedłużyłem umowę na 15 miesięcy z pakietem Canal+Optimum za 57 zł. Gdy wszedłem na Moje konto w ICA zobaczyłem w zakładce MOJA OFERTA zakładkę OFERTY SPECJALNE a tam pakiet Multi w gwarantowanej cenie 40 zł przez 26 miesięcy przy zobowiązaniu przez 14 miesięcy. Co daje razem z kanałami HD (11 zł) pełną ofertę za 108 zł.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Złote plusy mogły Ci zniknąć ponieważ cyfra co ileś lat anuluje niewykorzystane plusy ale dzieje się tak tylko wtedy gdy np. w ciągu dwóch lat nic nie zamówisz za złote plusy gdybyś coś zamówił np. za 100 plusów to nie zabrali by Ci.

 

Wracając do tematu dziś miałem telefon od pani konsultantki i zaproponowała mi pakiet optimum i canal + za 64 zł umowa na 15 miesięcy i dekoder HD za chyba 128zł. Na razie nie przedłużyłem może zaproponują coś lepszego. Nie wiem czy nie będę musiał wysłać wypowiedzenia żeby jeszcze coś wytargować :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie orientuję się jak to jest, bo nie mamy dostępu w systemie do promocji Upgrade, jak napisał danio. Mamy tylko oferty na przedłużenie. Nic nie szkodzi zaryzykować, przecież w tych najlepszych ofertach na 15 miesięcy i tak są ceny standardowe i HBO HD i Multi, wobec czego można przedłużyć np. na C+Optimum za 57/64, a w nowym miesiącu przedzwonić na infolinię podłączyć te opcje z zapytaniem przy okazji czy nie ma na nie jakichś promocji :) w najgorszym razie podłączy się i tak po normalnej cenie.

 

Ja napiszę jak to jest u Mnie. Na początku Czerwca przedłużyłem umowę na 15 miesięcy z pakietem Canal+Optimum za 57 zł. Gdy wszedłem na Moje konto w ICA zobaczyłem w zakładce MOJA OFERTA zakładkę OFERTY SPECJALNE a tam pakiet Multi w gwarantowanej cenie 40 zł przez 26 miesięcy przy zobowiązaniu przez 14 miesięcy. Co daje razem z kanałami HD (11 zł) pełną ofertę za 108 zł.

Ale sprecyzuj czy masz w zakładce w ICA taką możliwość, czy skorzystałeś z tego. Nauczony doświadczeniem nie dowierzam temu co pokazują oferty w ICA

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Przedwczoraj przedluzylem umowe: C+ Optimum za 57 + 15 za PVR.

Wczesniej korzystalem z takiego samego pakietu plus dodatkowo HBO. Umowe stara mialem do konca czerwca, a tuz po rozmowie wylaczono mi HBO. Nie powinno byc tak, ze HBO powinno dzialac do konca czerwca, a dopiero jak wchodzi nowa umowa (czyli 1 lipca) to wtedy dostaje nowe warunki?

 

edit: dodatkowo widze, ze zniknely mi wszystkie Zlote Plusy... W programie jestem od grudnia 2009. Czy to normalne przy przedluzeniu umowy?

 

Do konca miesiaca powinienes odbierac hbo - w koncu za nie zaplaciles. Zadzwon lub napisz maila to Ci podlacza do konca miesiaca.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Przedwczoraj przedluzylem umowe: C+ Optimum za 57 + 15 za PVR.

Wczesniej korzystalem z takiego samego pakietu plus dodatkowo HBO. Umowe stara mialem do konca czerwca, a tuz po rozmowie wylaczono mi HBO. Nie powinno byc tak, ze HBO powinno dzialac do konca czerwca, a dopiero jak wchodzi nowa umowa (czyli 1 lipca)

Jak to dobrze rozegrasz, to możesz dostać w ramach rekompensaty HBO w lipcu, jako gratis.

Nie telefonuj, tylko ładnie o wszystkim z żalem napisz w e-mailu.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie orientuję się jak to jest, bo nie mamy dostępu w systemie do promocji Upgrade, jak napisał danio. Mamy tylko oferty na przedłużenie. Nic nie szkodzi zaryzykować, przecież w tych najlepszych ofertach na 15 miesięcy i tak są ceny standardowe i HBO HD i Multi, wobec czego można przedłużyć np. na C+Optimum za 57/64, a w nowym miesiącu przedzwonić na infolinię podłączyć te opcje z zapytaniem przy okazji czy nie ma na nie jakichś promocji :) w najgorszym razie podłączy się i tak po normalnej cenie.

 

Ja napiszę jak to jest u Mnie. Na początku Czerwca przedłużyłem umowę na 15 miesięcy z pakietem Canal+Optimum za 57 zł. Gdy wszedłem na Moje konto w ICA zobaczyłem w zakładce MOJA OFERTA zakładkę OFERTY SPECJALNE a tam pakiet Multi w gwarantowanej cenie 40 zł przez 26 miesięcy przy zobowiązaniu przez 14 miesięcy. Co daje razem z kanałami HD (11 zł) pełną ofertę za 108 zł.

Ale sprecyzuj czy masz w zakładce w ICA taką możliwość, czy skorzystałeś z tego. Nauczony doświadczeniem nie dowierzam temu co pokazują oferty w ICA

 

Nie nie skorzystałem, ponieważ Mnie te kanały nie interesują. Ale cały czas od przedłużenia umowy (ponad 2 tygodnie) wyświetla Mi się ta oferta. Robiłem też symulację z dodaniem pakietu Multi i pokazuje Mi płatności 97 zł.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ja dziś dostałem maila który mnie powalił :D

 

- zestaw promocyjny CANAL+ Optimum z opcją Multi w cenie 138 zł, (standardowa opłata 157 zł 90 gr),

- opcję HD Optimum w cenie 11 zł,

- wynajem dekodera HD PVR w promocyjnej cenie 10 zł (standardowa opłata 20 zł), bądź zakup terminalu Sagemcom HD w promocyjnej cenie 99 zł.

 

na stronie cyfry w konfiguratorze optimum+ multi wychodzi 116 zł, wypożyczenie w standardzie 10 zł a sagem za 0 zł - konsultant nie czyta własnej strony czy ja nie rozumiem oferty :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
 Udostępnij

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...