Sebe Opublikowano 20 Maja 2011 Udostępnij Opublikowano 20 Maja 2011 Mnie osobiście bardziej irytuje podejście operatora do sprzętu PVR HD, czyli nie małych kwot za korzystanie z luksusu jakim jest dekoder hd, w sytuacji kiedy ktoś jest abonentem chociaż kilka lat to kwota staje się trochę wygórowana za posiadanie dedykowanego sprzętu, zdecydowanie wyższa od aktywacyjnych opłat u konkurencyjnych firm. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
adrem Opublikowano 20 Maja 2011 Udostępnij Opublikowano 20 Maja 2011 Sprawy szczegółowe,takie jak wszelkiego typu opłaty dodatkowe,jakość sprzętu,oprogramowania,kanałów,szczególnie HD,a także braku niektórych,to inna bajka.Mimo wszystko i tak jest nieźle.Pamiętam początki cyfry....nie narzekajmy za bardzo. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
krisus Opublikowano 20 Maja 2011 Udostępnij Opublikowano 20 Maja 2011 Przeglądam na bieżąco ten wątek i chciałbym się zapytać czy jest jeden tel. utrzymania klienta czy kilka , bo w wątku przewija się 223104560 a mi w liście podali jakiś inny. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Grabar Opublikowano 20 Maja 2011 Udostępnij Opublikowano 20 Maja 2011 Mnie chcieli zagnębić spod: 222200180 222200181 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kojak Opublikowano 20 Maja 2011 Udostępnij Opublikowano 20 Maja 2011 Numer ma mało tu do znaczenia i tak rozmowy są przekierowywane do określonych konsultantów zajmujących się utrzymaniem klienta. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
zebraheat Opublikowano 20 Maja 2011 Udostępnij Opublikowano 20 Maja 2011 Dzisiaj z rana napiałem emaila do C+. Z propozycją 59 za optimumC+ na 15 miesięcy z możliwością wynajęcia PVR za 10 zł. W odpowiedzi odpisali, że mogą mi zaoferować C+Optimum za 69 zł, opcje HD 7 kanałów za 11 zł plus wykupienie tunera HD za 129zł, umowa na minimum 19 miesięcy. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
krisus Opublikowano 20 Maja 2011 Udostępnij Opublikowano 20 Maja 2011 Mnie chcieli zagnębić spod: 222200180 222200181 Ja z ich strony na razie mam spokój zero kontaktu, umowa do końca czerwca. Ja się też na razie wstrzymuje z kontaktem poczekam na ruch z ich strony ( wypowiedzenie wysłane i zarejestrowane ). Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tomo21 Opublikowano 20 Maja 2011 Udostępnij Opublikowano 20 Maja 2011 ( wypowiedzenie wysłane i zarejestrowane ). W jakim sensie "zarejestrowane" ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
krisus Opublikowano 20 Maja 2011 Udostępnij Opublikowano 20 Maja 2011 W sensie dotarło i zostało zarejestrowane w ich systemie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tomo21 Opublikowano 20 Maja 2011 Udostępnij Opublikowano 20 Maja 2011 Ale skąd to wiesz? Skoro mówisz, że zero kontaktu. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ztomasz Opublikowano 20 Maja 2011 Udostępnij Opublikowano 20 Maja 2011 Zapewne na ICA nie ma na kolejne miesiace harmonogramow oplat. Ja tez rezygnacje zlozylem i z koncem lipca finito chyba, ze cos ciekawego zaproponuja. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kozi47 Opublikowano 20 Maja 2011 Udostępnij Opublikowano 20 Maja 2011 hej,przedłużyłem umowę kończącą się w czerwcu na 15 miesięcy, kompakt+canal, 54 zł/miesiąc + pvr 0 zł/miesiąc. targowałem się "mailowo" po czym zadzwonił konsultant. Zainteresowała mnie twoja wypowiedź jak się targowałeś mailowo a mianowicie na jaki adres pisałeś? Przede wszystkim witam, kończy mi się umowa z cyfra+ w czerwcu i lada dzień muszę wysłać list z rezygnacją ale na śmierć nie wiedziałem, że z konsultantami można się licytować ba! przyszedł mi niedawno do domu list z cyfry gdzie pogrubioną czcionką było zaznaczone słowo wyjątkowa chodziło o ofertę którą chcieli mi przedstawić, zadzwoniłem pod wskazany numer i otóz okazało się, że ta wyjątkowa oferta to bodajże 103zł za pakiet optimum+canal+ coś jeszcze, oczywiście powiedziałem, że rezygnuje pani konsultantka przyjeła tą wiadomość raczej ze zrozumieniem...ale teraz wiem, że miałem się targować jak na jakimś targu.... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Wojtuk Opublikowano 20 Maja 2011 Udostępnij Opublikowano 20 Maja 2011 Zapewne na ICA nie ma na kolejne miesiace harmonogramow oplat. Ja tez rezygnacje zlozylem i z koncem lipca finito chyba, ze cos ciekawego zaproponuja. W którym miejscu w ICA są te kolejne miesiące opłat? Nie mogę tego znaleźć. Kolejne miesiące pojawiają się jedynie po wyborze jakiejś symulacji do aktualnej oferty. Czy to o to chodzi? W zasadzie z ICA nie korzystałem dotychczas. Wypowiedzenie wysłałem i chciałbym sprawdzić czy przyjęli. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kozi47 Opublikowano 20 Maja 2011 Udostępnij Opublikowano 20 Maja 2011 Moje płatności ->>ostatnie wpłaty ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Wojtuk Opublikowano 20 Maja 2011 Udostępnij Opublikowano 20 Maja 2011 Tam są tylko : "Lista trzech ostatnich wpłat odnotowanych na Twoim koncie abonenckim:" Nie ma prognoz na przyszłość. Przynajmniej ja nie widzę. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
zenek123 Opublikowano 20 Maja 2011 Udostępnij Opublikowano 20 Maja 2011 Czas chyba uciec do N , duzooo za duzo w c+ , te ich premiery na canal + to niestety porazka , teraz za friko , dzuo szybciej online mozna ogladac w super jakosci nowosci , jedyny plus cyfry to pilka nozna bo HD daleko za N , jak mi zaproponuja optium z canal+ + 11 hd ponizej 60 zl to zostane. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Sky Hunter Opublikowano 20 Maja 2011 Udostępnij Opublikowano 20 Maja 2011 Fajny wątek! Sam przejrzałem ostatnie strony z ciekawości co można dostać od Cyfry+ "na mecie" bo sam na razie przymierzam się dopiero do zawarcia z nimi pierwszej umowy. Konkretnie zawrę najpewniej umowę w opcji na 19 m-cy na pakiet Optimum bez pakietu C+ i kanałów HD za 52 zł/m-c dostępną teraz w ofercie na ich stronce. Stąd moja ciekawość jaką cenę za abonament można teraz dostać, gdyby się miało kończącą się umowę na pakiet Optimum i oczekiwało w kontynuacji dalej pakietu Optimum na kolejne kilkanaście miesięcy posiadając cały własny sprzęt? Ile można by ugrać na poszerzeniu takiej oferty o multiroom? Dla porównania podobno teraz pakiet Canal+Optimum można dostać za 57 zł/m-c... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kojak Opublikowano 20 Maja 2011 Udostępnij Opublikowano 20 Maja 2011 W tej kwestii dużo się zmienia, teraz platformy nie mają fajnych promocji, tylko w okresie świątecznym można liczyć na coś więcej. Jak na razie telefony ustąpiły, powiedziałem czego chce, oni mają się "zastanowić" jak nie to 30 czerwca finito i będę czekał na oferty świąteczne Cyfry oraz innych platform. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
djarek4 Opublikowano 21 Maja 2011 Udostępnij Opublikowano 21 Maja 2011 Smiech na sali co cyfra proponuje Szanowny Panie, odpowiadając na e-mail, uprzejmie informuję, że mogę Panu zaproponować przedłużenie Umowy ona 19-miesięczny Okres Minimalny, na następujących warunkach promocyjnych: - zestaw promocyjny CANAL+ Optimum za 78 zł przez 19 miesięcy (standardowa opłata - 99 zł), - opcja Multi za 40 zł przez 19 miesięcy (standardowa opłata - 58 zł 90 gr), - opcja HD Optimum za 11 zł przez 19 miesięcy. To teraz mam full pakiet i płace mniej niż zaoferowali Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
blue_voyager Opublikowano 21 Maja 2011 Udostępnij Opublikowano 21 Maja 2011 I taniej nie dostaniesz, to jest jedyna opcja na full pakiet w tej chwili. Nie ma znaczenia w jakiej cenie miałeś. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Sky Hunter Opublikowano 21 Maja 2011 Udostępnij Opublikowano 21 Maja 2011 No ale patrząc perspektywiczne to biorąć teraz promocję na 19 m-cy okaże się, że ta umowa skończy się na Gwiazdkę 2012 roku! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
krisus Opublikowano 21 Maja 2011 Udostępnij Opublikowano 21 Maja 2011 Ale skąd to wiesz? Skoro mówisz, że zero kontaktu. To był jedyny kontakt z mojej strony po prostu zapytałem czy wypowiedzenie dotarło do nich i nic więcej i dostałem odpowiedz o następującej treści: Szanowny Panie, odpowiadając na e-mail, uprzejmie informuję, że wypowiedzenie Umowy zostało zarejestrowane. Na podstawie przesłanej korespondencji kontrakt zostanie rozwiązany na koniec Okresu Minimalnego, który upływa 30.06.2011 roku. Jednocześnie zachęcam Pana do zapoznania się z ofertą promocyjną pod specjalnie przygotowanym numerem telefonu 22 310 45 60. Infolinia czynna jest od poniedziałku do soboty w godzinach 9:00 ? 21:00. Wierzę, ze przygotowana promocja spełni Pana oczekiwania i zaowocuje dalszą współpracą. W przypadku pojawienia się pytań, zapraszam do kontaktu. Z poważaniem, G............................. Dział Relacji z Abonentami Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tvcyfra Opublikowano 23 Maja 2011 Udostępnij Opublikowano 23 Maja 2011 Witam. Mam pytanie do osób orientujących się w temacie. Jeżeli umowa jest na czas określony np. 15 miesięcy i zniżki są na okres tych 15 miesięcy, to jeśli wyślę wypowiedzenie w ostatnim miesiącu, to ulegnie ona przedłużeniu o miesiąc. I teraz pytanie czy za ten ostatni miesiąc też zostaną naliczone zniżki (jak dotychczas) czy jednak będzie to już opłata bez zniżek ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
blue_voyager Opublikowano 23 Maja 2011 Udostępnij Opublikowano 23 Maja 2011 Bez zniżek. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tomo21 Opublikowano 23 Maja 2011 Udostępnij Opublikowano 23 Maja 2011 @krisus, no to teraz jestem zaniepokojony Napisałem do nich pytanie o to, czy dotarło moje wypowiedzenie i oto co otrzymałem: Szanowny Panie, odpowiadając na e-mail informuję, iż rozwiązanie Umowy zostało zaplanowane na 30 czerwca 2011 roku. W związku z tym w terminie miesiąca od daty rozwiązania Umowy proszę o dokonanie zwrotu sprzętu do najbliższego punktu dystrybucyjnego. Lista punktów znajduje się na poniższej stronie internetowej http://www.cyfraplus.pl/kontakt/nowi_klienci.html W przypadku pojawienia się pytań, proszę o kontakt. Z poważaniem, ...... Dział Relacji z Abonentami Może jednak TRZEBA do nich zadzwonić? Bo oni się jakoś nie fatygują i napisali tak jakby nie zamierzali. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi