Skocz do zawartości

Cyfra+ Promocje (dla obecnych abonentów, przedłużenie umów)


taiszo
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

A Ty się spodziewasz, że pierwsza propozycja od nich będzie nie wiadomo jak korzystna? Poczekaj na trzecią czy czwartą. A jak nie zadzwonią, to sam dzwoń. Niektórzy potrafią tylko narzekać jak to jest drogo, ale samemu ponegocjować, coś zaproponować to już się nie chce. A jak pokazują posty choćby z dziś, da się.

To już była trzecia propozycja. Dwa razy dzwonili a teraz ja zadzwoniłem.

Za każdym razem dają taką słabą ofertę.

Ciekawe jak wybierają klientów, którym dają lepszą ofertę.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam

Dzisiaj telefon od Cyfry

FULL 129zł

Multirum 15zł

PRV PACE 500 10 zł

 

Cena:154zł

 

Umowa 19 Miesiecy :(

 

Pan stwierdził ze to najlepsza oferta jaką maja

Chciałem podpisać na 15 miechów lecz Pan sie nie zgodził wiec podziekowałem

Oferta taka sama jak na stronie Cyfry wiec żadna rewelacja

Pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ja ze swojej strony mogę napisać, że w cyfrze jestem od 4 lat, ostatnio korzystałem z pakietu prestiżowego w promocji "oglądaj więcej", a wcześniej korzystałem z optimum, do tego opcja c+ i PVR bezpłatnie.

 

wypowiedzenie z powodu zmiany regulaminu wysłałem miesiąc temu (wcześniej przedłużałem w styczniu bo kończyła mi się umowa), zadzwonili do mnie 2 razy z tą samą ofertą tzn canal+optimum w "super promocji" za 78 zł bo jak stwierdził pan konsultant normalna cena to 99zł i mam się cieszyć, do tego chciałem kanały hd i PVR - dostałem propozycję 15 zł na wynajem bo "taniej napewno sie nie da i to ostateczna oferta", jak powiedziałem, że za takie warunki to ja dziękuję to pan stwierdził, że on również nic mi nie może zaproponować. po 4 dniach kolejny telefon - oferta cenowo była identyczna więc powiedziałem, że jak nie będą mieli dla mnie nic lepszego to niech nie dzwonią i nie zajmują mi czasu. po 2 dniach napisałem maila z moimi warunkami tzn. canal+optimum w cenie 57 zł, kanały HD za 11 zł, dekoder PVR za 0 zł - łączna kwota abonamentu to 68 zł. napisałem, że jeśli będą mieli dla mnie taką ofertę to proszę o telefon. po ok 10 dniach (dzisiaj) otrzymałem telefon, że dzwonią w odpowiedzi na mojego maila, że zgadzają się na moje warunki. Pan przeczytał mi wszystko raz jeszcze i przedłużyłem umowę na 15 miesięcy.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam.

2 tyg telefon z cyfry z ofertą:

-canal+ optimum 64 zł + 11 zł HD,oferty nie przyjąłem ,umówiłem się na kolejny telefon.

Dzisiaj zadzwonił ten sam kolsuntant z nową ofertą:

-canal+optimum 78 zł + 11 zł HD i jak stwierdził taniej się nie da i że ta oferta jest świetna bla,bla bla...

No cóż chyba będzie trzeba się pożegnać.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ja ze swojej strony mogę napisać, że w cyfrze jestem od 4 lat, ostatnio korzystałem z pakietu prestiżowego w promocji "oglądaj więcej", a wcześniej korzystałem z optimum, do tego opcja c+ i PVR bezpłatnie.

 

wypowiedzenie z powodu zmiany regulaminu wysłałem miesiąc temu (wcześniej przedłużałem w styczniu bo kończyła mi się umowa), zadzwonili do mnie 2 razy z tą samą ofertą tzn canal+optimum w "super promocji" za 78 zł bo jak stwierdził pan konsultant normalna cena to 99zł i mam się cieszyć, do tego chciałem kanały hd i PVR - dostałem propozycję 15 zł na wynajem bo "taniej napewno sie nie da i to ostateczna oferta", jak powiedziałem, że za takie warunki to ja dziękuję to pan stwierdził, że on również nic mi nie może zaproponować. po 4 dniach kolejny telefon - oferta cenowo była identyczna więc powiedziałem, że jak nie będą mieli dla mnie nic lepszego to niech nie dzwonią i nie zajmują mi czasu. po 2 dniach napisałem maila z moimi warunkami tzn. canal+optimum w cenie 57 zł, kanały HD za 11 zł, dekoder PVR za 0 zł - łączna kwota abonamentu to 68 zł. napisałem, że jeśli będą mieli dla mnie taką ofertę to proszę o telefon. po ok 10 dniach (dzisiaj) otrzymałem telefon, że dzwonią w odpowiedzi na mojego maila, że zgadzają się na moje warunki. Pan przeczytał mi wszystko raz jeszcze i przedłużyłem umowę na 15 miesięcy.

 

To super informacja :D , ja już jestem z nimi jakieś 12 lat i umowę mam do końca czerwca, w maju wysyłam kolejne wypowiedzenie i też im postawie swoje warunki.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zadzwońcie sami i przedstawcie waszą ofertę i pewnie ją przyjmą jak nie za pierwszym razem to potem oddzwonią z taką samą.

 

Da się przedłużać na 19 miesięcy czy tylko na 15?? Bo te 15 to niezły myk ze strony Cyfry umowa kończy się w okresie bez promocyjnym

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dzisiejsza oferta:

Telefon nr 2 - PROMOCJA PAKIET OPTIMUM za 54 zł + MULTIROOM 15 zł - Podziękowałem

Telefon nr 3 - PROMOCJA PAKIET CANAL+OPTIMUM za 78 zł + MULTIROOM 15 zł - Moja oferta za 57 zł + Multiroom - Miła pani powiedziała że takich ofert już nie ma od tygodnia, tylko się zastanawiam że telefon nr 1 był 2 tygodnie temu ale oferty za 57 zł nie otrzymałem, coś jest nie tak.

 

Narazie czekam na lepsze propozycje.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ludzie ogarnijcie się ! Konsultanci Cyfry+ na bieżąco czytają fora związane z C+, a szczególnie SatKurier.

Ponieważ coraz więcej ludzi zaczęło stawiać żądania podpierając się informacjami uzyskanymi min. z Satkuriera, ludzie związani z Cyfrą+ postanowili jakoś temu zaradzić.

Ktoś puścił tekst tu na forum, że nie ma już ofert za 57zł - ta osoba na 100% jest konsultantem lub osobą związaną z C+ - kolejna osoba z C+ prawdopodobnie tą informację potwierdziła, a reszta potoczyła się zwykłym torem...

Oczywiście że oferty za 57zł są nadal aktualne - po prostu bądźcie cierpliwi i wyśmiewajcie oferty za 64 czy 78zł.

Na logikę - mają stracić abonentów, bo nie chcą im dać tej samej oferty którą dano setkom innych w ciągu ostatnich kilku dni ????

Póki nie wejdą zmiany, jakieś nowe opcje pakietowe /czyt. zmiany nowej Pani Prezes/ - opcje przedłużeniowe będą aktualne dla wszystkich.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Swoją drogą to jak Canal+ ma na siebie zarabiać jak ma znikomą oglądalność? Wcześniej wszyscy grzecznie płacili abonament za C+ teraz większość ma go za free, skąd oni mają kasy na te filmy i różne sportowe przetargi? :-D

 

Jeśli C+ zależy na abonentach to im da w miarę dobre warunki umowy, jeśli nie to nadal będą palić głupa, że 68-78zł to max co mogą dać.

Dobrze jakby zeszli z ceną wynajmu, albo kupna dekoderów, bo jakoś drogo jest :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Panowie z racji tego że korzystam z Cyfry po za granicami kraju a umowa kończy się w lipcu to konsultant może dzwonić na numery zza granicy ?

Mam w ICA podane stare nieaktualne numer i zastanawiam się czy zadzwonić do nich i podać nowego numeru kom.Wiadomo umowa się kończy i pewnie będą chcieli ze mną się skontaktować.

Proszę szczerą odpowiedź.

 

Na marginesie teraz posiadam Optimum HD+ PVR 500GB i płacę 120zł.Jestem ciekaw co mi zaproponują. Żadnego pisma nie wysłałem.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zgodnie z regulaminem z Cyfry można korzystać wyłącznie na terenie Polski, ale jest prawie nie do udowodnienia, że ktoś łamie ten przepis. Prawie, bo Twój przykład pokazuje, że czasem może się to wydać. Jak trafisz na służbistę i formalistę, to klops. Nie wiem jakie są konsekwencje łamania tego punktu regulaminu.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nic nie zaproponują, bo niby dlaczego?

Umowa przejdzie w bezterminowa.

Nie sądzę, żeby konsultant mógł dzwonić za granicę, bo dlaczego - odbiór jest tam nielegalny w świetle zapisów regulaminu.

 

Jedyna mozliwość to sam dzwonisz, a najlepiej jeszcze wysłać wypowiedzenie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

FFan. co mu to da jak wyśle wypowiedzenie ? przecież ma nowy numer ,a cyfra ma jego stary nie aktualny numer więc nie dodzwonią się by zaproponować lepszą oferte:brawo:

Ale będzie miał zarejestrowane wypowiedzenie i sam może zadzwonić, lub ktoś z rodziny z Polski.

Po drugie, chyba niedokładnie przeczytałeś co napisałem - jak nie wypowie to umowa przechodzi w bezterminową i zero jakichkolwiek negocjacji, promocji plus okres wypowiedzenia zwiększa się do 3 miechów itd. :brawo:

Więc co lepsze?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Kilka dni temu dzwonili do mojego ojca w sprawie przedłużenia umowy kończącej się w czerwcu. Miał 18 miesięczną umowę na komfort z C+ za 29 zł. Zaproponowali to samo za 43 zł. Czyli 50% drożej. Ojciec stwierdził że przez te 18 miesięcy to pensja mu nie wzrosła o 50 % więc się nie zgodził. Powiedzieli że jeszcze zadzwonią.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@jankusjan jakie dostałeś propozycje po wysłaniu wypowiedzenia czy dzwoniłeś do nich i proponowali ci to same co przed wysłaniem wypowiedzenia?

 

Nie dzwoniłem do nich jeszcze chyba ich przeczekam. U mnie główny problem to rachunki za kompakt + C+ za 77,80 PLN bodaj - i to może być problem w wynegocjowaniu czegoś lepszego...

 

dzwoniłem...to samo (62 zł kompakt z C+ na 15 m-cy) - nie wspominając o żadnym forum Pan z słuchawce powiedział: Ceny które krążą na forum SATKURIER nie obowiązują od wtorku (19/Apr)...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nic nie zaproponują, bo niby dlaczego?

Umowa przejdzie w bezterminowa.

Nie sądzę, żeby konsultant mógł dzwonić za granicę, bo dlaczego - odbiór jest tam nielegalny w świetle zapisów regulaminu.

 

Jedyna mozliwość to sam dzwonisz, a najlepiej jeszcze wysłać wypowiedzenie.

Pomyśl trochę. Jeśli ktoś odbierze telefon od konsultanta za granicą to nie znaczy, że nielegalnie korzysta tam z usług CYFRY+. Odebranie połączenia sugeruje, że znajduje się tam abonent, a nie zestaw do odbioru CYFRY+ bo zawsze możesz być tam na wakacjach lub służbowo.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Kolego, ja wiem jak funkcjonuje sieć komórkowa, więc sam pomyśl trochę zwłaszcza w świetle tego co pisze autor pytania ( bo po co by się pytał, gdyby miał "polski" numer?) :

Panowie z racji tego że korzystam z Cyfry po za granicami kraju a umowa kończy się w lipcu to konsultant może dzwonić na numery zza granicy ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A czy ktoś kto przebywa za granicą służbowo nie może korzystać z zagranicznej sieci choćby z powodu niższych stawek za połączenia w danym kraju lub częstego kontaktowania się z zagranicznymi klientami firmy? Natomiast rodzina takiej osoby w Polsce może korzystać legalnie z umowy, którą ów abonent podpisał...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
 Udostępnij

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...