Skocz do zawartości

Cyfra+ Promocje (dla obecnych abonentów, przedłużenie umów)


taiszo
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Podobny przykład - dzwoniłem sam 31.03 i konsultant widział już wypowiedzenie, ale twierdził, że nie jest jeszcze zapisane w systemie.

Obiecał, ze sam zadzwoni jutro tj. 1.04

I chyba to był już wczesny prima aprilis, bo do teraz nie zadzwonił.

 

P.S.

Lepiej dzwonić, przy złożonym wypowiedzeniu na 310 45 65, czy jednak 310 45 60 bo ponoć obydwa to do działu utrzymania klienta?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

danio

Dzwoniłem dwa razy na linie utrzymaniową bo myślałem że to pomyłka.Wypowiedzenie zarejestrowane.Jak kupowałem wczoraj opony to wulkanizator wkurzył się że hurtownia nie może ich dostarczyć w niedziele (klient jeszcze kupi u kogoś innego).Cyfra prowadzi biznes inaczej.I z tego powodu raczej nie zdecyduję się jednak na podpisanie nowej umowy.Nie warto ze smarkaczami wiązać się zobowiązaniem finansowym.Zwłaszcza że w moim przypadku już parokrotnie kłamali i nie mieli pojęcie gdzie pracują.Pierwsza umowa z 2009 była obsługa ok.Potem od grudnia 2010 już tylko ściema i oszustwo.Nowe propozycje będą pewnie dla takich osób jak ja karą za zerwanie niekorzystnych dla klienta umów.

 

Pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Moja aktualna oferta:

Umowa na 19 miesięcy:

=Pakiet start za 10 zł miesięcznie przez 10 miesięcy - potem 19,90 zł miesięcznie

=Pakiet Canal+ za 12,95 zł miesięcznie przez 6 miesięcy - potem 25,90 zł miesięcznie

Wysłałem wypowiedzenie w marcu ze względu na zmianę regulaminu i podwyżkę cen.

 

Jestem zainteresowany Pakietem CANAL+OPTIMUM oraz Multiroomem, jaką promocyjną ofertę mogę dostać? Tylko tą co mogą dostać nowi za 91 zł miesięcznie?

Uprzedzam że nie dostałem jeszcze telefonu od obsługi Cyfry+ z ofertą przedłużeniową.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dla mnie też przygotowali tylko standardową ofertę jak dla nowych . Widzę ,że trzeba posłać wypowiedzenie to się znajdzie coś lepszego najbardziej razi moją żonę opłata za dekoder PVR , który dziś wzięła a resztę dałoby się przeżyć w końcu nie są to aż tak ogromne pieniądze ale płacić czynsz to trochę chore a mamy też Nkę i tam nic nie placimy powiedzmy tak oficjalnie chociaż kto ich tam wie czy nie jest to juz jakoś wliczone ale ogólnie n full i cyfra optimum z c+ to najlepsza oferta ! :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dziwne ja wysłałem wypowiedzenie 25 marca 1 kwietnia zadzwoniłem do działu utrzymania abonamenta i dostałem nową umowę pakiet Canal+Optimium za 78 zł umowę na 19 miesięcy jak zadzwoniłem do nich do zapytałem sie czy jak wycofam wypowiedzenie do dostanę nową propozycje dzisiaj był tel od cyfry i sprawa zakończina.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Przed chwilką rozmawiałem z działem utrzymania klienta,wypowiedzenie wysłałem 22 marca,zaproponowali mi warunki jak dla nowych Canal+Optimum za 78zł,9kanałów HD za 11zł umowa na 19 miesięcy.Na razie wstrzymałem się z podjęciem decyzji,mam czas do końca kwietnia.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mam własny dekoder TopfieldaTF7700 od 5 lat dokupiłem dysk i mam możliwość nagrywania.Wysłałem e-maila z zapytaniem czy mam wypowiedzenie zarejestrowane w systemie,dostałem potwierdzenie,że tak i nr telefonu do działu utrzymania klienta 32 3104560.Zadzwoniłem sam,otrzymałem propozycję standard,czekam teraz na telefon od nich.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Niestety dziś dzwoniłem do cyfry na numer 223104565 i nic nie mamy dla pana oferty no śmiech na sali wypowiedzenie z powodu zmiany regulaminu.No to niezależy im na abonencie który płaci 93.00zł z groszami.Brawo cyfra :brawo::brawo::brawo:

 

Ja miałem takie coś 2 lata temu.Tez wysłałem wypowiedzenie z powodu zmiany regulaminu,to ani razu nie zadzwonili.Wg mnie oni wychodzą z założenia,że skoro nie akceptujesz nowego regulaminu,to nic dla ciebie nie mają,bo jakby ci coś zaoferowali to byłoby jednoznaczne z tym ,ze akceptujesz nowy regulamin,a przecież wysyłałeś wypowiedzenie,że nie akceptujesz

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dziś zadzwoniłem do Cyfry co by mi zaproponowali, dali standard+10zł na dekoder SD, oczywiście roześmiałem się, a on powiedział, że abonenci "nielojalni" szukający tanich ofert nie znajdą takich w C+. Dodał jeszcze, że sporo osób wydzwania i szuka ofert jakie były rok temu, powiedział że można zapomnieć, bo dodali Polsaty, to ja się pytam ile te Polsaty kosztowały C+, on odpowiedział "dużo za dużo" :D

Zakończyłem tą bezowocną rozmowę, na koniec dodałem, że jednak będę musiał się przywitać z N, a on na to "ale przecież nie ma tam Polsatów", ale mi argument, żeby chociaż tam było co oglądać...

 

Chyba wyślę wypowiedzenie umowy już teraz z dniem 30 czerwca 2011 w związku z końcem umowy jak mi poradził gość na forum N, może to złożone wypowiedzenie zmobilizuje ich do większej troski o starego klienta.

 

Aktualnie do końca czerwca Optimum i Canal+ za 42zł, wynajem tego szajsowego dekodera za free.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

witam :)

miałem dzisiaj telefon z działu utrzymania klienta, wypowiedziałem umowę z powodu zmiany regulaminu.

Najpierw standartowe pytania o powód wypowiedzenia, potem rozmowa na temat ewentualnego przedłużenia. Pan powiedział, że do tej pory mam świetne warunki ( 128 zł z hakiem za pełny pakiet + multiroom ). Zaproponował pełny pakiet za 143 zlote. Kiedy go wyśmiałem, powiedział, że może zaproponować mi Canal + optimum, orange sport, kanały HD, multiroom i dekoder pvr za 105 złotych. Nie miałem specjalnie czasu z nim rozmawiać, umówiłem się na rozmowę jutro o 14.00. Umowa na 15 miesięcy. Zastanawiam się, czy to dobra oferta...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W miarę... 57zł za C+ Optimum, 10zł za Orange, 11zł za kanały HD, 15zł za multiroom i 10zł za dekoder. Tylko że taka konfiguracja kosztuje 103zł więc nie wiem skąd się 105zł wzięło...

Pamiętaj tylko, że jak weźmiesz np. C+ Optimum za 57zł to jakbyś np. chciał dobrać opcję multi, to już nie za 40zł tylko za 58.9zł.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

witam :)

miałem dzisiaj telefon z działu utrzymania klienta, wypowiedziałem umowę z powodu zmiany regulaminu.

Najpierw standartowe pytania o powód wypowiedzenia, potem rozmowa na temat ewentualnego przedłużenia. Pan powiedział, że do tej pory mam świetne warunki ( 128 zł z hakiem za pełny pakiet + multiroom ). Zaproponował pełny pakiet za 143 zlote. Kiedy go wyśmiałem, powiedział, że może zaproponować mi Canal + optimum, orange sport, kanały HD, multiroom i dekoder pvr za 105 złotych. Nie miałem specjalnie czasu z nim rozmawiać, umówiłem się na rozmowę jutro o 14.00. Umowa na 15 miesięcy. Zastanawiam się, czy to dobra oferta...

Rzeczywiście jeśli zależy Ci na utrzymaniu pełnej oferty to 128pln to dobra cena. Pod warunkiem, że to stała cena przez cały okres umowy.

Jesteś pewien tej kwoty 105pln? Bo rzeczywiście ciężko to dopasować do jakiejkolwiek oferty.

 

@blueman

Do umów na 15mc PVR jest po 15pln.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Szczerze mowiac jak czytam tu niektore wpisy to az sie dziwie. Sam wyslalem pismo z rezygnacja z powodu zmiany regulaminu i bez problemu zadzwonili sami i spytali co moga zrobic abym zostal z Cyfra. Po 3 telefonach zrobili na tyle duzo ze mnie przekonali. I Ja mysle ze nie ma co samemu dzwonic i pytac co chwile czy cos dla Nas maja tylko grzecznie czekac az sami sie odezwa. Dzwoniac sami, dajecie sygnal ze jednak Wam zalezy i konsultanci to wykorzystuja tak jak ma to miejsce w niektorych przypadkach i nie oferuja nic ekstra. A moze to tez kwestia tresci wypowiedzenia? Ja osobiscie dodalem ze wypowiadam z powodu zmiany regulaminu i idacymi za tym podwyzkami.

 

@Kojak - podziwiam Cie jak bardzo nie podoba Ci sie to co Cyfra robi i jak bardzo przy tym chcesz z Nia zostac. Rozumiem ze walczysz o swoje i chcesz ugrac jak najwiecej ale skoro co chwile w roznych watkach podkreslasz ze czas uciekac do N-ki to co Cie powstrzymuje skoro to dobra opcja? Nie zrozum mnie zle, nie mam nic do Ciebie, ale jakos dziwnie to wyglada. Uwazam ze doszedles w koncu do dobrego wniosku zeby wyslac wypowiedzenie i walcz o jak najwiecej. Dopiero jak ten sposob zawiedzie to idz do N-ki i wtedy moze bedziesz faktycznie zadowolony :>

 

@kqmilo - tak dla stalych 57zl jak sie potargujesz a dla nowych 78zl.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Feniks1983 sama Cyfra to dobra oferta programowa, lecz ostatnio kompletnie im nie zależy na kliencie, oczywiście wyślę wypowiedzenie poczekam, może coś lepszego zaproponują. Przecież nie będę płacił za ofertę prawie 80zł, przecież to jakaś paranoja, aż tyle nie mam zamiaru wydawać za kanały.

 

Kiedyś wystarczał telefon do działu utrzymania i jakąś ofertę dobrą zaoferowali, teraz tylko przesłane wypowiedzenie ich przekonuje.

Pożyjemy zobaczymy, płakać nie będę za C+, dobrze że jakaś konkurencja jest.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

To teraz są oferty Canal+Optimum - 57 zł dla przedłużająch?

to dla kogo są oferty za 78 zł dla nowych?

 

Za 57 zł dostaniesz Optimum z Canal+ tylko wtedy, gdy kończy Ci się umowa i wysłałeś wypowiedzenie.

Natomiast cena 78 zł jest dla nowych klientów, oraz dla tych którzy wysłali wypowiedzenie z powodu zmiany regulaminu.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

To teraz są oferty Canal+Optimum - 57 zł dla przedłużająch?

to dla kogo są oferty za 78 zł dla nowych?

 

Za 57 zł dostaniesz Optimum z Canal+ tylko wtedy, gdy kończy Ci się umowa i wysłałeś wypowiedzenie.

Natomiast cena 78 zł jest dla nowych klientów, oraz dla tych którzy wysłali wypowiedzenie z powodu zmiany regulaminu.

 

Bzdura. Ja wysłałem wypowiedzenie ze względu na zmiany w regulaminie, a do końca umowy zostało jeszcze około 12 miesięcy i dostałem C+ Optimum za 57 PLN. I to z pakietu Start!

Podejrzewam, że wygląda to tak:

57 PLN jeśli wysłałeś wypowiedzenie i się potargujesz;

78 PLN jeśli kończy Ci się umowa, dzwonisz i coś chcesz, lecz wypowiedzenia nie wysłałeś, bądź wysłałeś ale nie targujesz się.

 

Zrozumiałym jest, że pierwsza propozycja pada - 78 PLN. Przecież to nie instytucja charytatywna i muszą ją proponować jako pierwszą. Jestem przekonany, że gro ludzi przystaje na tą ofertę, bo porównując chociażby do ceny poprzedniej dla Optimum (63,90?) w dodatku z pakietem C+(34,90?), to te 78 PLN nie wygląda znowu aż tak źle.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
 Udostępnij

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...