Skocz do zawartości

Cyfra+ Promocje (dla obecnych abonentów, przedłużenie umów)


taiszo
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Styczniowa promocja Cyfry+

 

Witam wszystkich.

Mam kilka pytań w kwestii abonamentu C+, zakończenia umowy, promocji, zwrotu sprzętu…

 

Jak wygląda zakończenie umowy z C+?

Obowiązuje 1-miesięczny okres wypowiedzenia.

(Wiem, że jest tutaj bardziej przyjaźnie niż w Cyfrowym Polsacie, gdzie mam nienajlepsze wspomnienia).

Czy wystarczy wysłać pisemne wypowiedzenie w ostatnim miesiącu trwania umowy, czy też należy je wysłać tak, by dotarło do C+ przed rozpoczęciem ostatniego miesiąca?

Czy można to załatwić telefonicznie przez BOA (czy BOK)?

 

Dekoder mam na własność.

Czy trzeba zwrócić kartę abonencką?

Jeśli tak, to gdzie (tam gdzie podpisywałem umowę)?

Jeśli tak, to w jakim terminie?

 

Kiedy kończy się umowa?

Umowę podpisałem 23.12.2009 (na 18m-cy), ale okresy płatności obejmują pełne miesiące.

Czy umowa zakończy się 23.06.2011, czy 30.06.2011?

 

Jak rozumieć warunki promocji C?

Podpisywałem umowę na bardzo korzystnych warunkach w ostatnim tygodniu przed świętami Bożego Narodzenia w 2009 r. Nie bardzo potrafię dopasować mój pakiet do obecnie obowiązujących (po zmianie nazewnictwa).

Mam „tak jakby” pakiet OPTIMUM HD z dodatkowymi opcjami CANAL+ i FILMBOX.

W obecnej promocji C+ od 15.01 do 15.02. dostałem pełny pakiet programów CYFRY.

 

Przez 3 miesiące mogę mieć pełny pakiet w tej samej cenie…

Przez 3 miesiące od 16.02? (przecież opłacam od 01.02 do 28.02 / od 01.03 do 31.03 itd.)

Jeżeli przez 3 miesiące od 16.02 – czyli do 16.05…

Wówczas pozostaje mi niecałe półtora miesiąca do końca trwania mojej umowy…

Jakie będą płatności w tym okresie?

Czy ktoś zna te zasady C+ i może mi wszystko trochę rozjaśnić?

Czy wyrażenie zgody na tę promocję, nie powoduje jakiegoś automatycznego przedłużenia umowy?

 

Ewentualna kontynuacja

Czy można jakoś spowodować, by moja (wydaje mi się, że dość korzystna oferta) została przedłużona po zakończeniu umowy na kolejny okres z zachowaniem obecnej ceny?

Czy jest możliwość podpisania nowej umowy na tych samych warunkach (cena abonamentu + oferta), ale tak, bym mógł korzystać z dotychczasowej karty abonenta, a otrzymać dodatkowo od C+ dekoder HD?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Przedłużyłem umowę pod koniec stycznia (darmowy PRV, wcześniej miałem darmowy HD).

 

Zastanawiam się jak wygląda sprawa z promocją "Oglądasz więcej za mniej". Teraz mam Kompakt HD z 30% rabatem z umową 13 m-czną. Czy przy skorzystaniu z promocji będę miał 3 miesiące (marzec - kwiecień - maj) cena 70%Kompakt HD, a później (czerwiec - styczeń) 70%Optiomum HD? Czy inną kwotę?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zrób symulację w ICA a będzie wszystko jasne. Teraz masz 30% rabatu czyli 16,47 zł. Po podniesieniu pakietu rabat pozostaje ale niestety kwotowy a nie procentowy. Czyli za Optimum HD wyjdzie 68,43 zł. Kolega wyżej napisał że po obniżce z powrotem na Kompakt HD rabat pozostaje (a tego właśnie nie byłem pewien).

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Chciałbym zapytać o warunki lutowej promocji OGLĄDAJ WIĘCEJ W TEJ SAMEJ CENIE! Kiedy wchodzę na stronę CYFRY+, widzę komunikat zachęcający do zmiany pakietu na wyższy (http://www.cyfraplus.pl/cyfra_promo-201 ... warte.html). Opłata za wyższy pakiet miałby nie być naliczana przez okres 3 miesięcy. Nigdzie jednak nie widzę regulaminu tej promocji, ani też żadnych szczegółów z nią związanych.

Może Wy wiecie coś więcej? Szczególnie interesuje mnie to, na jaki minimalny okres można podnieść pakiet? Mogę podnieść pakiet na 4 miesiące?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Problem z wyższą opłatą za multiroom przy umowach przedłużeniowych to jakaś plaga. Przedłużyłem swoją umowę w grudniu biorąc multiroom, tak samo jak brat na 25 miesięcy w cenie 1zł z każdy miesiąc, teraz dzwoniąc na infolinię cyfry z innym problemem, dowiedziałem się, że od września będę płacił już 20zł, po podaniu danych brata, okazało się, że jest taki sam problem. Chyba naprawdę szukają jeleni, a zasłaniają się problemami technicznymi.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ale tu nie bylo mowy o wypowiedzeniu umowy a o ewentualnej oplacie od wrzesnia

poza tyn z multirumu mozna zrezygnowac po 2 pelnoplatnych miesiacach

wiec problemu nie ma

ps. Ty mowisz o wypowiedzeniu Umowy o abonament czy umowy o multirum?

bo jesli o abonament to na jakiej podstawie ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dla abonentów pakietu Kompakt

http://www.cyfraplus.pl/html/promocje/2 ... ptimum.pdf

Dla abonentów pakietu Optimum

http://www.cyfraplus.pl/html/promocje/2 ... tizHD+.pdf

 

Macie też propozycje wykupu tunera HD za 49zł do tej promocji?

Promocja jest tylko dla abonentów pakietu Optimum. Powyżej jest link do regulaminu.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ty mowisz o wypowiedzeniu Umowy o abonament czy umowy o multirum?

bo jesli o abonament to na jakiej podstawie ?

 

Ponieważ cena jednej z usług wzrasta. Zawieram umowę, cena za pakiet wynosi 63,9 (załóżmy), za multiroom 15, od tego mam rabat. Od września (załóżmy) multiroom wzrasta do 34zł (minus rabat), więc jest wzrost (chyba, że zawierając umowę zostaliśmy poinformowani, że cena wzrośnie i to zaakceptowaliśmy). Opcja rezygnacji z multiroomu nie rozwiązuje problemu, można zrezygnować z niego ale jeśli multiroom za 15zł (minus rabat) był istotną częścią umowy??

W mojej opinii wzrost ceny jakiejkolwiek z usług zawartej w umowie upoważnia do rozwiązania umowy.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ty mowisz o wypowiedzeniu Umowy o abonament czy umowy o multirum?

bo jesli o abonament to na jakiej podstawie ?

 

Ponieważ cena jednej z usług wzrasta. Zawieram umowę, cena za pakiet wynosi 63,9 (załóżmy), za multiroom 15, od tego mam rabat. Od września (załóżmy) multiroom wzrasta do 34zł (minus rabat), więc jest wzrost (chyba, że zawierając umowę zostaliśmy poinformowani, że cena wzrośnie i to zaakceptowaliśmy). Opcja rezygnacji z multiroomu nie rozwiązuje problemu, można zrezygnować z niego ale jeśli multiroom za 15zł (minus rabat) był istotną częścią umowy??

W mojej opinii wzrost ceny jakiejkolwiek z usług zawartej w umowie upoważnia do rozwiązania umowy.

jeden rabat masz na pakiet, drugi na multirum (to nie sa nierozlaczne czesci umowy)

na pakiet dostajesz rabat od ustalonej kwoty (zmiana ceny pakietu jest zmiana umowy)

na multirum dostajesz rabat 14 zl (ale nie od konkretnej kwoty)

wiec moim zdaniem zmiana ceny multirumu nie jest zmiana warunkow umowy (bo w niej nie ma ceny za multirum)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

w aneksie masz rabat 14 zl na 25 miesiecy

wiec jesli zdrozeje do 34 zl to bedziesz placil 20 zl (34 - 14)

nie ma zapisu o cenie 1 zl przez 25 miesiecy

to jest wlasnie ten haczyk

Tak się składa, ale nie otrzymałem do dnia dzisiejszego żadnego aneksu, a umowę przedłużyłem 18 grudnia. Pamiętam, że podczas rozmowy telefonicznej, pytałem się kilka razy, ile będę płacił co miesiąc za multiroom, a konsultant za każdym razem powtarzał, że co miesiąc do opłaty za pakiety, doliczać będą mi 1zł za multiroom. To chyba logiczne i zrozumiałe. Co najwyżej dla mnie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

no zrozumiale dla mnie tez

ja nie bronie Cyfry

ja tylko mowie co mam w aneksie

a konsultanci rozne rzeczy mowia (malo tu jest roznych przypadkow?)

na Twoim miejscu skladalbym reklamacje

ja tez zlozylem ale w innej sprawie

konsultant kilkakrotnie mnie zapewnial ze mam pvr cala umowe za darmo

a okazalo sie ze w systemie mam 18 miesiecy

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dziś dzwonili do mnie aby skorzystać z promocji oglądaj więcej nie wyraziłem zgody bo

 

Nie mam w tej chwili żadnej zniżki i wychodzi średnio 116 za prestiż HD(okres minimalny 6 miesięcy) plus kupno dekodera HD+telewizora HD. Szkoda że nie można wziąć prestiżu bez HD ;)

 

Ale dostałem to na czym mi zależało najbardziej, opcje sportową Canal+ ze zniżką 50 % na 3 miechy

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
 Udostępnij

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...