Skocz do zawartości

Cyfra+ Promocje (dla obecnych abonentów, przedłużenie umów)


taiszo
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Po prostu nie do wiary, że nie chce Ci się zajrzeć do regulaminu umowy o abonament, tylko drugą stronę wątku wałkujesz ten sam temat i czekasz na odpowiedź.

Jeśli nie wypowiedziałeś umowy, a kończy się z końcem stycznia:

1) jeśli wypowiesz umowę w styczniu, to wygaśnie z końcem lutego

2) jeśli zadzwonisz, możesz przedłużyć na warunkach promocyjnych, które są obecnie i wtedy od lutego liczy się nowy Okres Minimalny

3) jeśli nie zrobisz nic, od lutego umowa przejdzie na czas nieokreślony z 3-miesięcznym okresem wypowiedzenia po standardowych stawkach za abonament, opcje dodatkowe, i ewentualnie dekoder.

 

Ponadto w tym miesiącu, póki z ofertami nic się nie zmieni (a możliwe że się zmieni), nie ma co liczyć na bezpłatny PVR, choćbyście dzwonili w niedziele, o 20.55, jak ktoś tu zasugerował, że brakuje wtedy do targetu, albo grozili. I nie ma możliwości, że ktoś w tym miesiącu uzyskał 100% rabatu na PVR-a, za wyjątkiem tych, którzy mieli go wcześniej jako Bezpłatne użytkowanie, więc nie ekscytujcie się, bo po prostu mijają się z prawdą. Jest zakaz o wiele wyżej niż kierowników w call center.

Pozdrawiam.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

OK czyli rozumiem, że jesli zadzwonie i przedluze umowe nawet 29 stycznia i podpisze aneks do umowy to sie to z zadnymi konsekwencjami nie wiaze i dostane akutalne warunki promocyjne ktore beda obowiazywaly od 1 lutego juz? i jesli tak jest to stad moje pytanie w jakim celu wysylane sa wczesniej wysylane wypowiedzenia skoro i tak chcemy przedluzyc umowe?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

OK czyli rozumiem, że jesli zadzwonie i przedluze umowe nawet 29 stycznia i podpisze aneks do umowy to sie to z zadnymi konsekwencjami nie wiaze i dostane akutalne warunki promocyjne ktore beda obowiazywaly od 1 lutego juz? i jesli tak jest to stad moje pytanie w jakim celu wysylane sa wczesniej wysylane wypowiedzenia skoro i tak chcemy przedluzyc umowe?

Bo był taki czas, że można było dzięki temu wynegocjować lepsze warunki. A kilka lat wcześniej nie było żadnych promocji dla aktualnych abonentów i dużo ludzi wypowiadało umowę, zanosiło sprzęt do APS i podpisywało kolejną umowę z promocjami.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Markar, a skąd mogę wiedzieć czemu taka decyzja kierownictwa? :) Chciałem tylko uciąć te dywagacje, które ciągneły by się jeszcze przez parę stron o darmowym PVR.

@east

Możesz i 31 stycznia zadzwonić. Do niedawna wysłanie wypowiedzenia równało się z lepszym polem do negocjacji, to znaczy np. dało się uzyskać PVR za 0zł, teraz już nie można.

@byczek

Dekoder SD możesz w dowolnym momencie kupić za 99zł.

@andyg

Niestety nie wiem, musiałbyś się dowiadywać na infolinii.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

54,8 zł to cena promocyjna,jak skończy się umowa to będziesz płacił 63,9 za Optimum + 34,9 za Canal + =98,8 zł

Jaka promocyjna?! Podpisałem umowę na jakiś tam okres na stałą stawkę 54.80pln, to jeśli umowa się kończy i przechodzi na czas nieokreślony, to chyba na tych warunkach, na których został zawarty aneks? Jeśli jest faktycznie tak jak mówisz, to znowu jest to wpędzanie klienta w kozi róg.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

54,8 zł to cena promocyjna,jak skończy się umowa to będziesz płacił 63,9 za Optimum + 34,9 za Canal + =98,8 zł

Jaka promocyjna?! Podpisałem umowę na jakiś tam okres na stałą stawkę 54.80pln, to jeśli umowa się kończy i przechodzi na czas nieokreślony, to chyba na tych warunkach, na których został zawarty aneks? Jeśli jest faktycznie tak jak mówisz, to znowu jest to wpędzanie klienta w kozi róg.

 

 

podpisałeś umowę na okres umowy i przez ten czas płacisz stałą cenę 54,8 zł a po zakończeniu umowy płacisz tyle ile jest w cenniku za te pakiety.Teraz nie dają przy przedłużeniu stałej ceny za pakiety z C+ więc pewnie będziesz płacił tyle ile wyliczyłem albo zgodzisz się na aneks(przedłużenie umowy) na innych warunkach.Czyli za optimum 50% przez 9 miesięcy i C+ z zobowiązaniem za 12,95 zl przez 8 miesięcy a potem 25,9 zł

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@przedstawiciele cyfry:

Byłem dzisiaj w Vobisie i zapytałem o dostępność Philips'ów HD. Pan potwierdził, że mają i to kilka sztuk ale jak powiedziałem, że przyjdę za tydzień z pismem od cyfry upoważniającym do zakupu dekodera za 99pln to najpierw powiedział, że wtedy już ich może nie być a potem szybko dodał, że u nich można dostać dekoder jedynie podpisując umowę a nie przychodząc z pismem. Podziękowałem grzecznie a po powrocie do domu natychmiast zadzwoniłem do działu utrzymania abonenta cyfry gdzie konsultant sprawdził status tego konkretnego punktu Vobis i stwierdził, że ma obowiązek mi sprzedać dekoder. Uspokoiło mnie to trochę ale przeszukałem forum i w wątku o multiroom znalazłem wpis, w którym człowiek miał dokładnie taki sam przypadek i powołał się na info z cyfry na co usłyszał, że tu jest vobis a nie cyfra i konsultanci cyfry mogą go co najwyżej poprosić o wydanie sprzętu a nie mogą mu niczego nakazać. Czy ktoś mi może napisać jak z tym jest naprawdę? Można się upierać czy trzeba liczyć na dobrą wolę?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wydaje mi się, że trzeba się upierać przy swoim. Pół roku temu, gdy przedłużałem umowę przez telefon, zapytałem, czy mogę sobie wymienić kiepski dekoder pvr Philipsa na nowego Pace'a. Przez telefon wszystko było możliwe, więc parę dni później udałem się ze starym dekoderem do punktu we wrocławskich Arkadach. Kobieta popatrzyła na mnie jak na idiotę i zaczęła mnie przekonywać:

1) najpierw, że wymiana dekodera mi nie przysługuje

2) może i mi przysługuje, ale ona ma tylko dekodery dla nowych klientów i w ogóle patrz punkt 1 ;)

 

Poprosiłem o przytoczenie punktu regulaminu, który mi tego zabraniał - oczywiście takiego nie było. Ich wewnętrzne instrukcje mnie nie obchodzą.

 

W końcu kobieta się poddała, ale zaczęła mnie ostrzegać, że wymieni mi dekoder, ale muszę się liczyć z opłatą! Że niby taka wymiana jest nielegalna, więc jeśli ona zostanie ukarana, to ja będę musiał zapłacić karę! :D

 

Minęło pół roku, a kary nie ma :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@przedstawiciele cyfry:

Byłem dzisiaj w Vobisie i zapytałem o dostępność Philips'ów HD. Pan potwierdził, że mają i to kilka sztuk ale jak powiedziałem, że przyjdę za tydzień z pismem od cyfry upoważniającym do zakupu dekodera za 99pln to najpierw powiedział, że wtedy już ich może nie być a potem szybko dodał, że u nich można dostać dekoder jedynie podpisując umowę a nie przychodząc z pismem. Podziękowałem grzecznie a po powrocie do domu natychmiast zadzwoniłem do działu utrzymania abonenta cyfry gdzie konsultant sprawdził status tego konkretnego punktu Vobis i stwierdził, że ma obowiązek mi sprzedać dekoder. Uspokoiło mnie to trochę ale przeszukałem forum i w wątku o multiroom znalazłem wpis, w którym człowiek miał dokładnie taki sam przypadek i powołał się na info z cyfry na co usłyszał, że tu jest vobis a nie cyfra i konsultanci cyfry mogą go co najwyżej poprosić o wydanie sprzętu a nie mogą mu niczego nakazać. Czy ktoś mi może napisać jak z tym jest naprawdę? Można się upierać czy trzeba liczyć na dobrą wolę?

 

APS bardzo często nie chcą realizować tych opcji bo nie mają z nich prowizji a sprzęt im znika z punktu, więc może zabraknąć dla nowego klienta za którego prowizja już jest.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

no własnie skoro do konca lutego, to z tego co tu czytam, to nie dostane lepszych warunkoch niz te co byly rok temu.... wiec jest jakas szansa ze w lutym dadza lepsze promocje niz obecnie aby chodz odrobine zblizone byly do tych co rok temu? bo chyba teraz nie mam co szukac dobrej oferty z tego co piszecie...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Co z abonentami posiadajacymi opcje Optimum HD+ bo o tej opcji nic nie pisze wiadomo ze na nia sie teraz umow nie podpisuje ....

Również posiadam ten pakiet i sam jestem ciekaw czy podwyższą nam do PrestiżuHD+.

Czy moze ktos rozwiazac ta zagadke ??

 

To aż taka zagadka że nie sposób jej rozwikłać?

Napisz maila na formularz kontaktu jak chcesz mieć na piśmie to o czym myślimy ;)

Ja wczoraj wieczór napisałem o warunki promocji tej od 2 lutego i dziś rano już odpowiedź ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
 Udostępnij

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...