Skocz do zawartości

Cyfra+ Promocje (dla obecnych abonentów, przedłużenie umów)


taiszo
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Dzięki za informacje. Wysyłam w związku z końcem umowy, żałuję teraz że nie wypowiadziałem przy poprzedniej zmianie regulaminu.

 

niestety dopóki nie będzie odpowiedniej świadomości wśród abonentów, że mogą i powinni składać wypowiedzenia w takich sytuacjach- to tak długo operator nie będzie miał żadnych skrupułów, żeby tak swoich klientów traktować. Powiedziałem DOŚĆ tym bardziej, że osoba dokonała zamówienia w C+ z mojego polecenia i teraz jest mi strasznie głupio :oops: W piśmie powinna być krótka notka, że odstępuje się od umowy ze względu na wprowadzone zmiany, oraz pełne dane osobowe- warto napisać nr klienta i koniecznie polecony, albo nawet ze zwrotnym potwierdzeniem odbioru.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dzięki za informacje. Wysyłam w związku z końcem umowy, żałuję teraz że nie wypowiadziałem przy poprzedniej zmianie regulaminu.

 

niestety dopóki nie będzie odpowiedniej świadomości wśród abonentów, że mogą i powinni składać wypowiedzenia w takich sytuacjach- to tak długo operator nie będzie miał żadnych skrupułów, żeby tak swoich klientów traktować. Powiedziałem DOŚĆ tym bardziej, że osoba dokonała zamówienia w C+ z mojego polecenia i teraz jest mi strasznie głupio :oops: W piśmie powinna być krótka notka, że odstępuje się od umowy ze względu na wprowadzone zmiany, oraz pełne dane osobowe- warto napisać nr klienta i koniecznie polecony, albo nawet ze zwrotnym potwierdzeniem odbioru.

Operator nie miał i mieć nie będzie skrupułów względem abonenta, zawsze wszystko wygląda miło i ładnie jak się podpisuje umowę, niestety później rożnie to bywa, z autopsji mogę stwierdzić , jak dość niemiła była konsultantka jak zadzwoniłem z zapytaniem czy moje wypowiedzenie zostało zarejestrowane w systemie, de facto był to odosobniony przysadek , ale był.

Wysyłając wypowiedzenie trzeba brać pod uwagę, co można zyskać lub ewentualnie stracić, tylko takie wypowiedzenie ma sens.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeżeli postępuje się z cyfrą zgodnie z regulaminem,to nie mogą nic zrobić przeciwko niemu,a w wypadku wątpliwości są urzędy,prawnicy by to rozstrzygnąć.Nie bardzo widzę gdzie mogą tkwić punkty sporne.Wg mnie regulamin jest czytelny,tylko trzeba go poznać,jak w wypadku wszelkich umów.Napewno są nieraz jakieś utrudnienia,sam tego doświadczyłem,ale summa sumarum zakończenie było wg mojego życzenia.Gdy ma się argumenty,operator nie ma wyjścia,przykładem tego jest np. zapis rozmów z konsultantem,na który można się powołać w wypadku sporu,sam fakt zapisu świadczy,że strony mają możliwość dochodzenia swojej racji poprzez odsłuch nagrania.Wiele osób na tym forum informowało o pozytywnym załatwieniu sprawy w takich okolicznościach.Na infolinii są różne osoby,jak zresztą wszędzie,nieraz mniej lub bardziej komunikatywni czy też rzeczowi,w tym samym dniu udzielano mi nieraz sprzecznych informacji,potrzeba więc cierpliwości :lol2:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam wczoraj mialem telefon z Cyfry . Po wypowiedzeniu z końcem grudnia jeszcze nie oddałem karty i tunera. Gościu zaproponował mi 57 pln C+ Optimum + 5pln Multiroom + 15 pln PVR po moich jojczeniach opuścił na 10 pln przez 12 miesięcy i 3 miesiące pełnopłatne. Dalej się zastanawiałem to klient dorzucił mi 2 miesiące za free. Powiedziałem że się zastanowię. Ma zadzwonić w środę. Mam drugą umowę na żonę i zastanawiam się czy w lutym coś ugrać można więcej. Jak myślicie ? Po podwyżce te ceny wzrosną odpowiednio do 65 pln i 10 pln. :?:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@keers, a brałeś pod uwagę taką opcję:

 

C+ Optimum za 57zł + Multi za 40zł + HD Optimum za 11zł + PVR za 10zł + Multiroom za 5zł. To jest dawniejszy pakiet Prestiż HD+ z PVR i MR.

 

Suma = 123zł

 

już wziąłem. W sumie można to mieć nawet za 113 zł, jak komuś z poprzedniego OM zostalo "bezplatne uztkowanie pvr" :)

 

Po podwyżce ta opcja będzie jak wyglądała?

 

C+ Optimum 64zł + Multi 40 + HD Optimum za 11 zł + PVR 15 zł + Multiroom za 10zł ?

 

Tak to drożeje?

 

HD Optimum można włączać i wyłączać?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Za ile można w tej chwili wynegocjować C+Kompakt + Multiroom (wypowiedzenie wysłane)?

Dodam, że multiiroomu wcześniej nie miałem a abonentem jestem już ładnych parę lat.

 

Edit:

Przed chwilą dzwonili z Cyfry (C+Kompakt za 60zł od marca; luty 54zł) i jak zapytałem o Multiroom to Pani stwierdziła, że za 20zł i to jest tylko opcja i mogę ją dobrać później. Nie da się taniej z tym multiroomem?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Czy udało się komuś w okresie ostatnich 2 tygodniach wynegocjować Canal+Optimum za 57zł (przed podwyżką) a potem 65zł (po podwyżce) umowa na 15 miesięcy.

Jeśli tak prosze to opisać jak wyglądały negocjacje.

 

Moja umowa kończy się 29.02.2012r. (zmiana regulaminu podwyżka wypowiedzenie wysłane i zarejestrowane) Konsultant twierdzi, że na chwilę obecną może mi tylko zaoferować Canal+Optimu za 72zł (po podwyżce) czy to wszystko co można aktualnie ugrać?

 

Powyższa cena była zaproponowana gdy konsultant dzwonił do mnie ja również do nich zadzwoniłem to samo usłyszałem od innego konsultanta.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Pozdrawiam

Jestem świeżo po rozmowie z konsultantem Cyfry.

Miałem umowę do lutego 2012 (co? patrz niżej mój podpis) i zostaje to co miałem.

Aneks do umowy.Akcja Cyfra Powrót.

Kompakt + dekoder PVR.

15 miesięcy, luty 53 zl, od marca 59.

Kara za zerwanie 299zl.

Jeśli kogoś to interesuje to były zaproponowane inne opcje:

- 44zl za kompakt od marca i dekoder Sagemcom DSI87 na własność za 129zl

lub

- to co wynegocjowałem + MR za 10zl i Sagemcom DSI87 na własność za 149zl.

 

NIE WYSYŁAŁEM WYPOWIEDZENIA. Cyfra sama dzwoniła i po kilku telefonach z różnymi propozycjami (zaczynali od 19 miesięcy i 66zl od marca) miły pan po rzeczowej rozmowie zaproponował sensowniejsze warunki.

Pisze bo może komuś się te informacje przydadzą.Komentarze że mogło być lepiej lub że w lutym ma być lepiej proszę sobie darować.

Pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Przedłużają ci niecierpliwi,ja czekam do końca......gra musi się toczyć dalej :lol2: kiedyś było takie hasło-każdy kłos na wagę złota,dziś-każdy grosz na wagę złota.Są dwie strony konfliktu cenowego,musi być kompromis.Cyfra zawsze idzie na rękę,ponieważ ma w zanadrzu tzw. minimum,a ono zawsze sprzyja abonentowi.Cóż...biznes,to biznes. :D

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Widocznie są niećierpliwi ja też byłem 11 dni temu ale udało się co chciałem, może trafią na odpowiednią oferte. Co drugi dzień od 4 stycznia wysyłałem emaile o mojej ofercie i udało się, tylko trzeba być u[beep]liwym.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
 Udostępnij

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...