Skocz do zawartości

Cyfra+ Promocje (dla obecnych abonentów, przedłużenie umów)


taiszo
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

.../ A jak napisałem że mi na pasi to pani mi odpisała żeby co jakiś czas dzwonic na infolinie.

przepraszam czy to jest poważne traktowanie?

 

Ja juz kilka razy przedluzalem umowy z C+. Z mojego doswiadczenia z babami z C+ nigdy nie mozna sie dogadac. Nigdy! za kazdym razem gdy rozmawiam z facetem to umowe przedluzam na korzystnych warunkach w 5 minut. :D

 

Zazwyczaj gdy zapytasz babe z C+ o znizke to w odpowiedzi dostajesz: nie / nie da sie / bo nie / nie ma takiej opcji / komputer mowi nie!

 

Tak samo bylo dwa tygodnie temu przez email - trzy razy jakies baby odpisywaly mi bzdurne email wogole nie na temat w stylu kopiuj/wklej. Czwarty email (napisany przez jakiegos faceta) byl o dziwo i na temat i zawieral znizke na pakiet.

 

Jak do nich dzwonisz i telefon odbierze baba to odloz sluchawke - strata czasu. :lol:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

.../ A jak napisałem że mi na pasi to pani mi odpisała żeby co jakiś czas dzwonic na infolinie.

przepraszam czy to jest poważne traktowanie?

 

Ja juz kilka razy przedluzalem umowy z C+. Z mojego doswiadczenia z babami z C+ nigdy nie mozna sie dogadac. Nigdy! za kazdym razem gdy rozmawiam z facetem to umowe przedluzam na korzystnych warunkach w 5 minut. :D

 

Zazwyczaj gdy zapytasz babe z C+ o znizke to w odpowiedzi dostajesz: nie / nie da sie / bo nie / nie ma takiej opcji / komputer mowi nie!

 

Tak samo bylo dwa tygodnie temu przez email - trzy razy jakies baby odpisywaly mi bzdurne email wogole nie na temat w stylu kopiuj/wklej. Czwarty email (napisany przez jakiegos faceta) byl o dziwo i na temat i zawieral znizke na pakiet.

 

Jak do nich dzwonisz i telefon odbierze baba to odloz sluchawke - strata czasu. :lol:

 

 

Dzieki za rady:)

 

Dziś właśnie miałem do czynienia z facetem.

Ale sytuacja mojej umowy jest nieco skomplikowana. Najpierw muszę zrobic cesję bo osobą na którą był abonament nie żyje. W ciągu 7 dni ma dotrzec , więc po wypełnieniu zawiozę pismo.Powiedział mi że mogę działac ale najpierw musi byc jasne że umowa jest przepisana

 

Jak już to zrobię to wyślę wypowiedzenie. To będzie trochę takie dziwne.

Jedno jest pewne że będę walczył do utraty tchu o c+optimum za 57 zł i pvr za 10/15 zł inaczej kończę przygodę z c+.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Sprawe zmiany podejscia Cyfry do konczacych umowe abonenetow widze nie tylko w mniejszych znikzach ale tez ogolnie w podejsciu do klienta. Na swoim przykladzie: w poprzednich latach wydzwaniano do mnie co drugi dzien pod koniec umowy a teraz umowa konczy mi sie z koncem listopada i był tylko 1 telefon (!!!) tydzien temu plus kontakt e-mailowy we wrzesniu i pazdzierniku ale to z mojej inicjatywy. Nie zależy im czy mają mniej pracowników ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

w poprzednich latach wydzwaniano do mnie co drugi dzien pod koniec umowy a teraz umowa konczy mi sie z koncem listopada i był tylko 1 telefon (!!!) tydzien temu plus kontakt e-mailowy we wrzesniu i pazdzierniku ale to z mojej inicjatywy. Nie zależy im czy mają mniej pracowników ?
Za dużo wypowiedzeń dotarło, także za dużo kontaktów ze strony C+ się nie doczekasz.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ale po modyfikacji od razu leci sygnal z aktualizacja uprawnien. Wiec tylko omijanie tp Cyfry plus Cie ratuje :P

Ps. Słyszal ktos juz o C+optimum za 50zl? Bo pare dni bylo dostepne :)

 

 

Teoretycznie miałem taka ofertę, ale nie skorzystałem z niej. Obecnie mam Kompakt + 5xHD + Canal+ HD + PVR za 0 zł, obecnie płacę 55,63 zł, umowa do końca listopada. Pierwszy kontakt za strony Cyfry na początku października (jeszcze przed wysłaniem wypowiedzenia). Pod koniec października (po zarejestrowaniu wypowiedzenia w systemie) zadzwonił do mnie konkretny konsultant - wspólnie doszliśmy do wniosku, że lepszą ofertę będzie dla mnie miał na pakiet Optimum+, niestety z płatnym pvr (57 zł Optimum+, 11 zł Optimum HD, 15 zł PVR). Zależało mi jednak na darmowym PVR, stąd umówiliśmy się na telefon już w listopadzie. Tymczasem mineło kilka dni (jeszcze w październiku) i ten sam symaptyczny konsultant zadzwonił z wyjątkowa ofertą - to co wyżej, ale za 76 zł zamiast 83 zł (50 Optimum+, 11 HD, 15 PVR) - umowa na 13 miesięcy. Niestety nie zdecydowałem się (licząc na to, ze może w listopadzie będzie darmowy PVR) - a obecnie ta oferta za 76 nie jest już dostępna :(. Muszę jednak przyznać, że konsultant z którym rozmawiałem był bardzo konkretny i pomocny klientowi, co nie zawsze się zdarza.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jedno jest pewne że będę walczył do utraty tchu o c+optimum za 57 zł i pvr za 10/15 zł inaczej kończę przygodę z c+.

Przecież PVR przy Superpremium, Optimum i Kompakcie jest za 10zł/m-c, a tylko przy Starcie jest za 15zł/m-c

 

Czy ta oferta dotyczy tylko nowych? Starym abonentom nie proponują takich cen dzierżawy?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ja wczoraj napisalem meila do cyfry i odpisali mi zebym zadzwonil, wiec dzis zadzwoniłem i co? i normalnie zal pl.

na 2 tyg przed koncem umowy ktora wypowiedzialem miesiac temu proponuja normalna oferte czyli np c+optimum za 78zl na 19 miesiecy i nic taniej nie da rady....

a [beep] ich pies....

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Z końcem roku kończy mi się umowa z TV. Chce przedłużyc umowę i wziąć OPTIMUM+ OPTIMUM HD +PVR. Czy kwoty 57pln + 11pln + 15pln to max, do których da się zejść? I czy to że mam umowę z tv będzie miało znaczenie przy ofercie przedłużeniowej? Wypowiedzenie już wysłałem.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mam pytanie, jak to jest, że przy przedłużaniu umowy cyfra każe sobie płacić za dekodery PVR (tak przynajmniej wynika z tego wątku na forum), kiedy według ofert na stronie cyfry użytkowanie dekodera HD jest za darmo? Czy może ja źle rozumiem to co jest napisane na stronie cyfry i za darmo jest tylko dekoder HD, a za dekoder z PVR przy nowej umowie jednak trzeba płacić? Kolejna sprawa, często padały tu stwierdzenia, ze ktoś wynegocjował Optimum+ za 57 plus multi za 15zł. Dlaczego tak drogo za multiroom, jeśli przy podpisywaniu nowej umowy kosztuje on 10zł?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
 Udostępnij

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...