Skocz do zawartości

Cyfra+ Promocje (dla obecnych abonentów, przedłużenie umów)


taiszo
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

"Złodziej" to powszechne określenie kogoś, kto chce z nas zedrzeć skórę :)

Czy np. na stacjach paliw nie klniecie "złodzieje! takie drogie paliwo!" ?

Mamy prawo tak mówić, bo oferują nam mniej za więcej, ha!

 

Oczywiście - zerwanie umowy i pożegnanie sięz Cyfrą jest wyjściem. Mecze mogę oglądać na "meczyki.pl", niestety nie w HD. Ale może to i dobrze? Nie bedę widział braku orzełka na koszulkach naszych :lol2:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

kogo nazywasz zlodziejem? konsultanta ktory korzysta z gotowych ofert? Co on Ci ukradł? Nie podoba sie to nie przedluzaj - a najlepiej rozwiaz umowe :P

 

@keers - nie uważasz, że jako człowiek pracujący dla "Cyfry+", powinieneś zachęcać klienta do za zawarcia/przedłużenia umowy. Po Twoich postach widzę, że nie szanujesz abonentów, a przecież z ich pieniążków masz wypłatkę od Cyferki :>

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mam pytanko. Mam jeszcze umowe przez rok jednak chciałbym użyczyć od Cyfyr+ dekoder HD SagemCom na użytkowanie w tym momencie, żeby móc za free oglądać kanały HD od Canal+. Czy dostane go za darmo, czy musze coś zapłacić za niego? W tym momencie mam Pace 2231 na własność. Jakie kanały HD bym odbierał w swoim pakiecie - Optimum z Opcją Canal+?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mi właśnie przyszedł rachunek i jestem pozytywnie zaskoczony.Po rozmowie z konsultantem do opcji kompakt i canal+sport dołączyłem resztę paczki czyli kanały filmowe i całość w HD. Miało to kosztować 46 + 26 = 72 a tu na rachunku 62zł. Miało być 6zł drożej a jest 4zł taniej.Ciekawe co będzie za dwa miesiące ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

kogo nazywasz zlodziejem? konsultanta ktory korzysta z gotowych ofert? Co on Ci ukradł? Nie podoba sie to nie przedluzaj - a najlepiej rozwiaz umowe :P

 

@keers - nie uważasz, że jako człowiek pracujący dla "Cyfry+", powinieneś zachęcać klienta do za zawarcia/przedłużenia umowy. Po Twoich postach widzę, że nie szanujesz abonentów, a przecież z ich pieniążków masz wypłatkę od Cyferki :>

Ale nie nazywam Ciebie zlodziejem... uwiez mi ze nie jest to miłe. A uzeranie sie z takimi abonentami mocno obniza morale:P bo ja staram sie jak moge - pod warunkiem ze ktos tez jest mily itp (dzwoniac z krzykiem nic nie zalatwisz)

 

Tak samo nie mowie na pania w supermarkecie złodziejka bo ona nie odpowiada za ceny i promocje.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@godunow - Cyfra nie jest złodziejem, ale z całą pewnością nierówno traktuje abonentów - a to rodzi negatywne emocje.

 

"Handel to handel" - jak obrażasz klienta, to pójdzie do konkurencji. Pracodawca nie będzie zadowolony z takiego zachowania swojego pracownika.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Banda złodziei ...

 

kogo nazywasz zlodziejem? konsultanta ktory korzysta z gotowych ofert? Co on Ci ukradł? Nie podoba sie to nie przedluzaj - a najlepiej rozwiaz umowe :P

 

keers? nie za bardzo się emocjonujesz? przecież on wcale nie napisał czy szefostwo czy konsultanci to banda złodziei. Rozumiem, że gorączka związana z nowym regulaminem i kolejna związana z ofertami noworocznymi może dać we znaki. Keers jesteś fajnym i pomocnym konsultantem, którego warto mieć na forum - nie zmieniaj swojego wizerunku przez niepotrzebne podgrzewanie atmosfery :) Pozdrawiam.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@godunow - Cyfra nie jest złodziejem, ale z całą pewnością nierówno traktuje abonentów - a to rodzi negatywne emocje.

 

"Handel to handel" - jak obrażasz klienta, to pójdzie do konkurencji. Pracodawca nie będzie zadowolony z takiego zachowania swojego pracownika.

dzieki

@cytrynek postaram - sie. Ale nie ukrywam ze mnie do zabolało - stad moja reakcja :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mi też średnio się podoba takie targowisko w Cyfrze. Powinni wzorem operatorów komórkowych przygotować JAWNĄ ofertę dla przedłużających, dostępną w necie, na warunkach nieco lepszych niż dla nowych i by grało. Ci co mają zawsze lekką ręką megapromocje by stracili ale pechowcy lub nie mający ani ochoty ani czasu na jakieś "negocjacje" by zyskali. Tak byłoby sprawiedliwiej.

@keers, zachowuj stalowe nerwy i nie daj się prowokować. ;) Musisz być gruboskórny - jak każdy który pracuje z tzw. klientami.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

dla mnie ciągle mają superpremium za 99 zeta i z tv superpremium za 137. Do tego 10 zeta za philips pvr hd i multiroom za 15 zeta. Tunera nie chcą dać za darmo w dzierżawę. Wypowiedzenie wysłane, umowa do końca listopada. Walczę już trochę z nimi chociaż o darmowy pvr ale są nieugięci.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mam pytanie czy to dobra Oferta????? mam w tej chwili Prestiż+HD i pace PVR HD płacę 129 zł miesięcznie. Właśnie kończy mi się umowa zadzwoniłem i taka oferte dostałem 129 + 10zł najm za dekoder na ful opcje czyli to samo plus 10 zł najmu bo dotej pory nie płaciłem i na 19 miesięcy ????? jestem w C+ od ponad 10 lat.

 

 

Dalej mi nikt konkretnie nie napisał czy to dobra cen i oferta czy próbować jeszcze negocjować ?????

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Keers wyluzuj :-)

 

Dokładnie stwierdzenie złodzieje, nie ma na celu obrażenie kogoś ;) A raczej stan rzeczy kombinowanie wciskania drogich ofert (tutaj mistrzem ASTER) dla przedłużających umowę. Tylko chyba w tv, internet i telefony. Jest tak małe poszanowanie klienta. Przez mała konkurencję (tutaj jak nka odpadnie to bedzie jeszcze gorzej) i naiwność klientów. Jak by mnie tak fryzjer, restaurator czy ktoś tego pokroju tak traktował że dla nowego z ulicy cena za ścięcie to 20 zł a dla mnie 25zł bo chodzę do niego regularnie to przegięcie.

 

A dodatkowo wkurza mnie bałagan, pierwszy telefon z cyfry do jakiegoś Stanisława ( ja tak nie mam na imie :P), dziś wieczorem drugi telefon, ale nagle sie operator kapuję że już dziś dzwoniono było. [beep] duży ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No właśnie panowie, kroi się coś na koniec listopada/grudzień czy dalej dryf na obecnych promocjach (dodajmy bardzo zróżnicowanych w zależności od abonenta)? Była tu wzmianka o C+optimum za 50zł ale temat nie chwycił bo pewnie nikt takiej oferty nie dostał...

Pytam bo już niedługo będę sam "negocjował".

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mam pytanko. Mam jeszcze umowe przez rok jednak chciałbym użyczyć od Cyfyr+ dekoder HD SagemCom na użytkowanie w tym momencie, żeby móc za free oglądać kanały HD od Canal+. Czy dostane go za darmo, czy musze coś zapłacić za niego? W tym momencie mam Pace 2231 na własność. Jakie kanały HD bym odbierał w swoim pakiecie - Optimum z Opcją Canal+?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dzwonił dziś do mnie konsultant i bardzo się zawiodłem. Po 3 latach zaoferował mi Kompakt za 38 zł (obecnie 29,90 zł), i nic więcej, żadnej zniżki. Gdzie te czasy gdy w pierwszych zdaniach mówili o zniżce? :lol: Trochę przegapiłem sprawę bo myślałem że umowę mam do końca roku i mam czas na wysłanie wypowiedzenia ale okazało się że do końca tego miesiąca. Mogli jednak trochę wcześniej zadzwonić a nie 2 tygodnie przed końcem umowy.

 

Aha, za grudzień mam do zapłacenia 46 zł. Skąd ta cena? Z tego co pamiętam Kompakt nie kosztował aż tyle, bez żadnych zniżek.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
 Udostępnij

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...