Skocz do zawartości

Cyfra+ Promocje (dla obecnych abonentów, przedłużenie umów)


taiszo
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Ja przedłużyłem umowę i dostałem ją na 13 miesięcy.

Mam Optimum HD i Canal+ HD

Optimum HD przez 12 miesięcy z 20%-ym rabatem, a Canal+ HD przez 8 miesięcy 50%rabatu

W sumie przez 8 miesięcy 87,87 zł,

w 9,10,11,12 miesiącu 107,85z

13 miesiąc 124,80zł

Co o tym sądzicie?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dzisiaj dzwoniono do mnie z propozycją pakietu HBO za pół ceny przez 4 miesiące. Po tym okresie mam prawo do wyboru co dalej. Pozostawić, czy też nie. Powiedziałem, że nie mam czasu na oglądanie TV i kanały z Pakietu Kompakt wystarczą mi w zupełności. Swoją drogą wolałbym Canal+, ale na razie jeżeli chodzi o premiery według mnie w Canal+ trochę cienko. :(

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wczoraj dostałem ofertę: umowa na 13 m-cy PrestiżHD+ cena przez 12 m-cy z 30% bonifikatą, tl 118,23 zł a 13 m-c pełnopłatny. Nic więcej nie chcieli dac więc się zdecydowałem. Myślę, że jest OK.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Do mnie dzwonił konsultant w środę albo czwartek z PROPOZYCJĄ HBO NA 6 miesięcy za 19,90. Rozmowa była szybka jak nigdy, powiedziałem, że przez ten miesiąc kiedy miałem kanały z Prestiżu, w HBO oglądałem tylko "Zakazane imperium", więc uważam płaceniu 20 zł miesięcznie za jeden serial jest bez sensu. Zaproponował zejście do 15 zł, odpowiedź ta sama i rozmowa się zakończyła.

A sam konsultant rozmawiał ze mną tak jakby mi robił łaskę i wielką przysługę, że do mnie zadzwonił.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

lukaszo85

U mnie była taka sama sytuacja, czyli 14.99zł ze względu na długi staż. Powiedziałem, że mnie nie stać na płacenie wyższego rachunku, a konsultant na to: To nie chce Pan uszczęśliwić domowników nowymi kanałami, z pewnością żona i dzieci będą zachwycone?!

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

witam,

mam pytanie do forumowiczów którzy wysyłali wypowiedzenia,wiec umowa konczy mi sie z koncem marca ,wypowiedzenie wyslalem pod koniec lutego kiedy moge spodziewac sie telefonu z cyfry?a moze mam sam do nich zadzwonic?to pewne ze ktos do mnie zadzwoni?z góry dzieki za odp.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W każdej chwili mogą się odezwać,nie ma się co spieszyć,grunt,że pismo poszło,teraz piłeczka po wiadomej stronie...niech walczą o klienta.Ja ze swojej strony zawsze w takich sytucjach dużo uzyskiwałem.Obecnie za optimum,canal+HD , HBO HD i paczkę Filmbox płacę do końca umowy 61,85 zł.Umowa została podpisana w styczniu 2010 na 18 miesięcy.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Obecnie za optimum,canal+HD , HBO HD i paczkę Filmbox płacę do końca umowy 61,85 zł.Umowa została podpisana w styczniu 2010 na 18 miesięcy.

To też świetna cena jest :shock: Ciekawe czy teraz też będzie się dało uzyskać chociaż zbliżone warunki...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@adrem Trochę przesadziłeś z podaną przez Ciebie ceną bo na 100% nie masz za tyle tego pakietu. W styczniu 2010r. była promocja 49,90zł za pakiet Optimum, Canal+ HD, Filmbox , ale za pakiet HBO na pewno płacisz więcej niż 12zł.

 

P.S. W czerwcu nawet nie licz nawet na taką cenę :]

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie przesadziłem,tyle mam naliczone za marzec,miałem jeszcze mixa ale robiłem jakieś zmiany we wrześniu,w marcu zdjęto mi go,dzwoniłem w tej sprawie do cyfry,ale okazało się,że skończył się okres promocyjny,na początku miałem 5 kanałów HD.Jeszcze dodam,że od marca przedłużyłem opcję HBO HD na cztery miesiące..miała być w sumie wyższa suma,ale gość który to robił wskazał,że system wyliczył sumę właśnie o kilka zł. mniejszą.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tylko bez słów typu nie kłam,nie znam się na procedurach dotyczących wyceny pakietów przez system,napisałem zgodnie z prawdą,ile mam płacić za te opcje...na dodatek uważam,że cyfra pilnuje swoich procedur i wszystko jest zgodne z promocjami.Sorry,ale dałeś facet plamy.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gdyby wszystko było zgodne z promocjami to bym nawet nie odpowiedział na twój post. Ale wkurzają mnie osoby, które wypisują bzdury na forum, a inni później myślą, że takie rzeczy są możliwe do wynegocjowania.

 

P.S. W czerwcu przygotuj się na podwyżkę abonamentu przynajmniej o 50% w stosunku do tego co posiadasz obecnie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam ,ja troche o opcjach dodatkowych , mianowicie chcialbym wziac sobie paczke CANAL+ HD z ktora jest zamieszczona informacja kwota abo z zobowiazaniem na 22miesiace, i kwota standardowa drozsza bez zobowiazania ale brak ceny na stronie cyfry , moje pytanie jakbym chcial wziac sobie np dzis C+HD i wlacze go przez ICA to system naliczy mi czastkowa oplate za ten miesiac tak ?? a w kwietniu za caly miesiac , I TU HACZYK a jak nie chcialbym juz ogladac w maju C+HD to moge to zglosic telefonicznie czy jak to funkcjonuje w cyfrze ?

 

 

no i jakie sa ceny OPCJI dodatkowych PAKIETOW C+ HD , HBO HD , bez zobowiazania na okreslony czas bo jakos nie moge znalesc :(

 

dzieki za pomoc

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ceny opcji bez zobowiązania :

C+ HD - 39,90zł

HBO HD - 35,90zł

 

Miesiąc w którym aktywujesz sobie opcję dodatkową jest darmowy, czyli zapłacisz dopiero za cały kwiecień. Jeżeli nie chcesz oglądać w maju to w kwietniu musisz zgłosić telefonicznie lub wysłać emaila , że chcesz od przyszłego miesiąca zrezygnować z usługi dodatkowej.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ceny opcji bez zobowiązania :

C+ HD - 39,90zł

HBO HD - 35,90zł

 

Miesiąc w którym aktywujesz sobie opcję dodatkową jest darmowy, czyli zapłacisz dopiero za cały kwiecień. Jeżeli nie chcesz oglądać w maju to w kwietniu musisz zgłosić telefonicznie lub wysłać emaila , że chcesz od przyszłego miesiąca zrezygnować z usługi dodatkowej.

 

 

 

a jesli w miesiacu AKTYWACYJNYM czyli rzekomym darmowym nie bede chcial ogladac w miesiacu nastepnym to jak to rozwiaza ? jakis okres wypowiedzenia opcji obowiazuje ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ale ta cena 49.90 za optimum i Canal+ na 19 miesięcy jest możliwa?

 

Stała cena 49,90zł przez 19 miesięcy to także bujda do kwadratu. Nie wierzcie osobom, które dopiero co się zarejestrowały na tym forum i to jest ich jeden z pierwszych postów.

 

a jesli w miesiacu AKTYWACYJNYM czyli rzekomym darmowym nie bede chcial ogladac w miesiacu nastepnym to jak to rozwiaza ? jakis okres wypowiedzenia opcji obowiazuje ?

 

Przynajmniej za 1 miesiąc musisz zapłacić, a później możesz zrezygnować.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

a jesli w miesiacu AKTYWACYJNYM czyli rzekomym darmowym nie bede chcial ogladac w miesiacu nastepnym to jak to rozwiaza ? jakis okres wypowiedzenia opcji obowiazuje ?

 

Przynajmniej za 1 miesiąc musisz zapłacić, a później możesz zrezygnować.

 

 

OK czyli dzis wlaczam opcje C+ przez ICA , w kwietniu place pelna oplate i rowniez w kwietniu musze ich poinformowac LISTEM CZY TELEFONICZNIE ze rezygnuje wlasnie juz kwietniu z C+ i w maju chce byc na tzw "zero" :) czyli bez C+

 

tak na chlopskie rozum mozna ich naciagnac co drugi miesiac za free z opcja czy sie myle ?? czy gdzies to notuja i nie pozwola mi znow wziac i zrezygnowac za chwile ??

bylbym wdzieczny za informacje

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ad.1 W kwietniu musisz poinformować ich telefonicznie lub poprzez email, że chcesz zrezygnować. Musisz to zrobić do 30 kwietnia :)

 

Ad.2 Nie, ponieważ mają to odnotowane i trzeba odczekać 2 lub 3 tygodnie , aby włączyć ponownie tą samą opcję. Więcej info masz na PW. :]

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gdyby wszystko było zgodne z promocjami to bym nawet nie odpowiedział na twój post. Ale wkurzają mnie osoby, które wypisują bzdury na forum, a inni później myślą, że takie rzeczy są możliwe do wynegocjowania.

 

P.S. W czerwcu przygotuj się na podwyżkę abonamentu przynajmniej o 50% w stosunku do tego co posiadasz obecnie.

 

Przy przedłużeniu HBO HD na cztery miesiące,od marca,najpierw konsultant podał kwotę wyższą za pakiet,a potem po wprowadzeniu poinformował,że ogólnie będę płacił coś mniej i jest to kwota ,którą teraz płacę,dlaczego tak jest? nie wiem.Na początku rozmowy wyraziłem zgodę na sumę pierwotnie podaną,więc nic nie wynegocjaowałem,co innego było w styczniu 2010.Zdaję sobie sprawę z tego,że w czerwcu może być różnie z cenami,ale do czerwca jeszcze daleko,konkurencja nie śpi,chociaż gwoli sprawiedliwości... i tak zostanę z cyfrą,ponieważ mi najbardziej odpowiada,a miałem już inne platformy.Pozdrawiam i nie wykłócajmy się o drobiazgi.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
 Udostępnij

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...