Skocz do zawartości

Cyfra+ Promocje (dla obecnych abonentów, przedłużenie umów)


taiszo
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Umowę kończę 31 grudnia. Dziś telefon od konsultanta i przedłużyłem umowę z możliwością rozwiązania jej do końca stycznia bez jakichkolwiek konsekwencji z mojej strony. Oczywiście rozmowa została nagrana przez cyfrę jak i przeze mnie. Warunki na styczeń to kompakt hd + pvr bez opłat. Koszt stycznia 27,45

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No i jak to jest z tymi kartami? Wiele osób pisze tutaj w ostatnim czasie, że teraz Cyfra do Multiroomu daje 2 karty zamiast modułów, a ja mam napisane w liście:

"W związku z tym, do 31/01/2011, mogą Państwo skorzystać z Opcji CYFRA+ Multiroom w promocyjnej cenie. W tym celu, zapraszamy z niniejszym listem oraz z dotychczas używaną Kartą do dowolnie wybranego, autoryzowanego dystrybutora CYFRY+."

Bo ty zamawiałeś jak nie było jeszcze oferty z dwiema kartami Multiroomu

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zadzwonilem pod numer 223104565 po uprzednim wysłaniu wypowiedzenia i otrzymania informacji w mailu o ofercie przedłużeniowej.Nic nowego.Umowa 19 m-cy.PVR za 15 zł.Multiroom za 7,5 zł.Prestiż 50% na 11 miesięcy ,Optimum 50% na 9 miesięcy.Nie zdecydowałem się.O dziwo do pakietu Optimum nie mógłbym dołączyć NG HD bo wg aneksu przeszedłbym na nowe warunki chyba że ..tajemniczy przełożony się zgodzi.Reszty HD nie chcę bo mam w N.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zadzwonilem pod numer 223104565 po uprzednim wysłaniu wypowiedzenia i otrzymania informacji w mailu o ofercie przedłużeniowej.Nic nowego.Umowa 19 m-cy.PVR za 15 zł.Multiroom za 7,5 zł.Prestiż 50% na 11 miesięcy ,Optimum 50% na 9 miesięcy.Nie zdecydowałem się.O dziwo do pakietu Optimum nie mógłbym dołączyć NG HD bo wg aneksu przeszedłbym na nowe warunki chyba że ..tajemniczy przełożony się zgodzi.Reszty HD nie chcę bo mam w N.

Mógłbyś. W regulaminie NGC HD jest opcją niedostępną tylko w pakiecie Start.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dzisiaj miałem tel. od C+ , znowu proponują w promocjach ,tym razem HBO , dostałem najpierw -10 zl, nie chciałem to zaproponowali za 50 % .. Mam już kanaly Canal + , a nie jestem zwolennikiem HBO.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Raczej nie zrezygnujesz. Moja umowa kończy sie z końcem stycznia i 23 grudnia ja przedłużyłem telefonicznie. Dzisiaj chcialem odstąpić od tego aneksu ale mówią ze dopiero moge po 19 miesiącach. Jak to jest w koncu mozna odstąpić czy nie? Przeciez nie minęło jeszcze 10 dni. Prosze o radę.

 

Zgodnie z art. 56 ustawy z dnia 16 lipca 2004 r. Prawo telekomunikacyjne

 

Art. 56. (93) 1. Świadczenie usług telekomunikacyjnych odbywa się na

podstawie umowy o świadczenie usług telekomunikacyjnych.

 

93) Art. 56 zmieniony przez art. 1 pkt 16 ustawy z dnia 24 kwietnia 2009 r.

(Dz.U.09.85.716) zmieniającej nin. ustawę z dniem 6 lipca 2009 r.

 

 

 

6. Dostawca usług może umożliwić abonentowi zmianę warunków umowy za pomocą środków porozumiewania się na

odległość, w szczególności telefonicznie. W takim przypadku dostawca usług

obowiązany jest utrwalić oświadczenie abonenta złożone w powyższy sposób i

przechowywać je przez okres 12 miesięcy. Jednocześnie dostawca usług

obowiązany jest do potwierdzenia abonentowi faktu złożenia oświadczenia o

zmianie warunków umowy oraz jego zakresu i terminu wprowadzenia zmian, w

formie pisemnej, w terminie 14 dni od dnia jego złożenia. Abonentowi

przysługuje prawo odstąpienia od dokonanej zmiany warunków umowy, bez

podania przyczyn, poprzez złożenie stosownego oświadczenia w formie pisemnej

w terminie 10 dni od dnia otrzymania pisemnego potwierdzenia. Do zachowania

tego terminu wystarczy wysłanie oświadczenia przed jego upływem.

 

7. Abonentowi nie przysługuje prawo odstąpienia od dokonanej zmiany warunków

umowy, o którym mowa w ust. 6, jeżeli dostawca usług, za zgodą abonenta,

rozpoczął świadczenie usług zgodnie ze zmienionymi warunkami umowy.

 

8. W razie braku potwierdzenia abonentowi faktu złożenia oświadczenia o

zmianie warunków umowy oraz jego zakresu i terminu wprowadzenia zmian, o

których mowa w ust. 6, termin, w którym abonent może odstąpić od dokonanej

zmiany warunków umowy, wynosi trzy miesiące i liczy się od dnia złożenia

oświadczenia o zmianie warunków umowy. Jeżeli jednak abonent po rozpoczęciu

biegu tego terminu otrzyma potwierdzenie, termin ulega skróceniu do 10 dni

od dnia otrzymania tego potwierdzenia.

 

Proszę zwrócić uwagę na ust. 6, 7 i 8 powyższego przepisu. Dostawca usług

może umożliwić abonentowi zmianę warunków umowy w zakresie wskazanym powyżej

w postaci telefonicznej. Abonentowi na warunkach wskazanych powyżej

przysługuje prawo odstąpienia od dokonanej zmiany warunków umowy. Tylko w

warunkach ustępu 7 dojdzie do wyłączenia prawa odstąpienia od dokonanej

zmiany warunków umowy.

 

Pracownicy Cyfry tłumaczą to w ten sposób:

Jezeli konsultant dzwoniacy do abonenta , zaoferuje mu np strzelam - pakiet prestiz za 50 zl przez 19 miesiecy , dekoder za free i inne tego typu cuda a abonent zgodzi sie na zaproponowane warunki wypowiadajac w sluchawce słowo tak , straci tym samym możliwosci anulowania wypowiedzianej do sluchawki telefonu zgody nawet w przypadku kiedy okaże się że przesłane juz w formie pisemnej wynegocjowane "niby" korzystniejsze warunki umowy są całkiem inne niż te na które dał sie złapać konsultantowi.

Moze ewentualnie złożyc reklamacje która cyfra rozpatrzy w ciagu 30 dni.

Warto zwrócic uwage na fakt ze niestety nie wszystkie tzw "wabiki" "promocje" na ktore ma sie złapac abonent i które uslyszy w sluchawce znajdą sie w przeslanym aneksie do umowy.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam

Mam umowę do końca stycznia. Złożyłem wypowiedzenie, konsultant dzwonił, lecz nie miał interesujących promocji.

Czy ktoś, mógłby uchylić rąbka tajemnicy i powiedzieć czy będą umowy 13-miesięczne?

 

Jestem w takiej samej sytuacji jak Ty. Umowa do końca stycznia 2011.

Cyfra nie zaproponowała mi nic sensownego i zastanawiam się coraz bardziej nad kończącą się jutro promocją N.

Wydaje mi się prawie niemożliwe że wprowadzą krótsze umowy po okresie świątecznym.

Wielkie problemy są przy negocjowaniu opłat za PVR więc nie ma o czym mówić z rabatami na pakiety.

Wg mnie przetrzymują ludzi do stycznia kiedy to u konkurencji skończą się promocje i liczą że z braku wyboru zostaniemy.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Szał dopiero zacznie się w styczniu zaraz po nowym roku tysiącom ludzi abonentów Cyfry z dniem 31 stycznia konczy sie swiąteczna umowa , a wiec co wybrac czy Cyfra czy Niebiescy a moze Zółci zagoszczą na nastepne miesiące w domowych odbiornikach..... Zacznie się walka o klienta warto czekać.......

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dziwna jest polityka C+.Na dniach dostanę telefon od N w sprawie wypowiedzenia.I przedłużę umowę wraz z multiroomem.Wysyłam także podpisaną umowę do CP na familijny+PSPORT HD.Czyli co zostaje mi dla C+?Start z Canal+ ewentualnie Kompakt +Canal+ HD.A mogli mieć Prestiż.Ale specjaliści z marketingu C+ wiedzą lepiej...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Czy z wypowiadających się tutaj osób ktoś spotkał się z przypadkiem, że przy umowie na 19 miesięcy(pakiet optimum i c+) otrzymał multioroom za 0zł i dekoder pace pvr za 0?. Pytam ponieważ dzisiaj zostałem obdarowany taka oferta przez panią z działu reklamacji cyfry+. Reklamowałem tylko dekoder philips HD którego miałem otrzymać za 149 a nie było go w ogóle przypisanego-konsultant po prostu zapomniał. Pytam ponieważ jestem pozytywnie zdziwiony/zaskoczony, że w ramach reklamacji udało mi się uzyskać coś takiego:)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Umowę kończę 31 grudnia. Dziś telefon od konsultanta i przedłużyłem umowę z możliwością rozwiązania jej do końca stycznia bez jakichkolwiek konsekwencji z mojej strony. Oczywiście rozmowa została nagrana przez cyfrę jak i przeze mnie.

Czy jesteś pewien, że konsultant mówił o możliwości rozwiązania umowy?

Radziłbym sprawdzić to na nagraniu, bo z tego co tu ludzie piszą (np. tutaj: viewtopic.php?f=6&t=13379&start=3195#p430309 ) raczej wynika, że umowę w przeciągu 30 dni można co najwyżej renegocjować, ale nie rozwiązać!

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Rany boskie, przecież było już mówione, że try&buy i best deal to dwie oddzielne usługi...

A kolega widocznie albo nie potrafi się dogadać, albo trafił na jakiegoś pożalsięboże nowicjusza. Przy zmianie warunków można wprowadzić wszystkie warunki, jakie są obecne na przedłużenie umowy.

 

@mikolajj

Cieszę się razem z Tobą. Był jakiś przypadek tego, że C+ za pół ceny czy multiroom free reklamacyjnie, ale nie pamiętam u kogo z forumowiczów.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Czy z wypowiadających się tutaj osób ktoś spotkał się z przypadkiem, że przy umowie na 19 miesięcy(pakiet optimum i c+) otrzymał multioroom za 0zł i dekoder pace pvr za 0?. Pytam ponieważ dzisiaj zostałem obdarowany taka oferta przez panią z działu reklamacji cyfry+. Reklamowałem tylko dekoder philips HD którego miałem otrzymać za 149 a nie było go w ogóle przypisanego-konsultant po prostu zapomniał. Pytam ponieważ jestem pozytywnie zdziwiony/zaskoczony, że w ramach reklamacji udało mi się uzyskać coś takiego:)

Dział reklamacji może wszystko - nawet naliczyć Ci 100% rabat na pakiet przez x miesiecy, dlatego nic w tym dziwnego, że przynał Ci taką rekompensatę 8)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Powiedzmy ze zwiększę teraz do pakietu prestiż hd + bede placil przez 7 miesiecy 147,45, po 7 miesiacach 168,9 ale moge zejsc w kazdej chwili do pakietu kompakt placac ta oplate za obnizenie pakietu 10 zl.

 

o ile Cyfra+ wcześniej nie odwoła tej promocji ;p

 

korzystał już ktoś z takiego rozwiązania? też chętnie zwiększyłbym sobie pakiet do Prestiż ze zniżkami, które uzyskałem na Optimum HD, C+HD i HBO HD. wyszłaby przez 7 miesięcy niezła cena za Prestiż. Niepokoi mnie tylko to, że oferta "Promocja Pakietowej Opłaty Aktywacyjnej" może zakończyć się w trakcie tych 7 miesięcy ;p

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
 Udostępnij

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...