Skocz do zawartości

Cyfra+ Promocje (dla obecnych abonentów, przedłużenie umów)


taiszo
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

z tą rezygnacją telefoniczną byłbym ostrożny bo jak zaczołem sie dopytywać to miałem odpowiedzi wymijające i zero konkretów jak to miało by wyglądać i dowiedziałem się tylko,że jak zrezygnuje w trakcie to tylko płacę 299 zł kary, aneksu jak na razie brak a czas leci więc i może się okazać ,że terminowe 10 dni na rezygnację nie przysługuje a i zmiana na lepsze warunki to też nic pewnego do czasu dotarcia pisemnego aneksu umowy i zapoznanie się z warunkami

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

to powiem szczerze, że nie rozumiem trochę ich działań, bo mi pomimo 4 rozmów (umowa do końca stycznia i pakiet Prestiż HD+) nie chcą dać PVR za free twierdząc ,że nie ma takiej możliwości (promocji) nawet dział utrzymania umów nie daje się przekonać i chcą 15zł przez 12 m-cy i 20zł za pozostałe 7 (umowa na 19 m-cy)

 

U mnie to samo: tez umowa do końca stycznia i chce wziąć prestiż hd i niechcą dać pvr za darmo. Niech mi ktoś wytłumaczy inni maja niższe pakiety i dostają a tutaj niby nie ma takiej możliwości ??!!WTF :x

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Na stałe zobowiązanie mam. Po 8 miesiącach może się jeszcze jakąś zniżkę szarpnie na Canal+ :D Zobaczę co tam w aneksie będzie pisać.Jak coś to rezygnacja telefoniczna i pewnie rzucą jeszcze coś lepszego żeby utrzymać klienta. :wink:

Obawiam się że przy rezygnacji telefonicznej "rzucą" ci ale kwotę jaka musisz dopłacić bo przecież umowa zostanie anulowana a ty jakiś czas korzystałeś z promocyjnej ceny. Radzę sprawdzić czy to czasem nie jest tak. :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja dzwonię jutro (umowa do końca grudnia) do nich i zobaczymy co mi zaproponują. Tez chciałbym kompakt HD + C+HD i dekoder za free. Jak ktoś wyżej wspomniał że po 7 miesiącach C+HD jest możliwość rezygnacji ;) wtedy płacił bym 54 z groszami. I byłbym szczęśliwy !!!!

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam,przedłużyłem

Umowa na 19 miesiecy

Kompakt hd -7 miesięcy 50%

Canal+hd -8 miesięcy za 19,95 potem możliwość rezygnacji

pvr 250 przez 18 miesiecy free,ostatni miesiąc płatny

 

Widać jednak że każdy konsultant gada co mu się podoba ponieważ dziś dzwoniąc (nie bardzo miła) konsultantka nie chciała słyszeć o dekoderze za darmo, nawet płatnym tylko za jeden miesiąc. Powiedziała, że takie rabaty dawali półtora miesiąca temu. :evil::evil::evil: Już nie wiem co robić..... :cry:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jestem po propozycjach /podobno lepszych nie będzie/ .Dekodera z PVR nie ma już podobno za free

Obecnie mam komfort i hd mix a więc chciałem to samo i wyszło: 9 mc po 42,45 = 382,05, 10 mc po 84,90 = 849,-, Razem Optimum HD 1231,05. PVR 12mc x 15 = 180 + 7 mc x 20= 140 Razem PVR 320. Ogółem OPTIMUM HD 1551,05 / 19 mc = 81,63

Dzwoniłem do N teraz dają MINI FULL za 68 PLN (a nie promocje Hollywod różnica że n vod jest w mini full gratiss na całą umowę a w hollywod było na 4 mc) + turbo 149 czyli daje mc 74,21. Różnica że w n mamy HBO a c+ nie mamy.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja wczoraj zadzwoniłem do c+ aby potwierdzić czy doszło moje wypowiedzenie umowy. Konsultant był bardzo nieuprzejmy aż byłem w szoku. Po zapytaniu odpowiedział: tak otrzymaliśmy i się po prostu rozłączył. XXI wiek w Polsce a kultura jak za jaskiniowców:/ Zrazili mnie tym do końca bo chciałem rodziców namówić na ten najmniejszy abonament ale teraz odpuszczam.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Potwierdzam nie ma dekoderów PVR za free obecnie w umowie na 25 miesięcy ! Tak mi powiedziano przed chwilą. Czyli mogę zmienić warunki słabej świątecznej promocji na jeszcze gorszą gdzie dodatkowo płacę za wynajem dekodera 15 zł miesięcznie.

Chyba się zdenerwuję i zerwę umowę - wolę zapłacić 300 zł kary niż zatruwać sobie życie pokręconymi ofertami cyfry i nieuprzejmą obsługą.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tegoroczne "promocje" są zwłaszcza dla stałych klientów nie do przyjęcia. Pozostaje pytanie - czy cos sie zmieni w tej kwestii ? Swoje wypowiedzenie wysłałem juz z tydzien temu i do dnia dzisiejszego nawet nie raczyli oddzwonić z jakąkolwiek propozycją (w ich mniemaniu). Jestem abonentem tej platformy od samego ich początku i wszystko wskazuje na to że przestanę być z dniem 31 grudnia. To tylko telewizja, można bez tego żyć. Jak na razie to podpisałem umowe z CP, dostałem pół roku free a następnie 39,90+5 zł za dekoder. Oferta rozni sie w zasadzie tylko brakiem Canal+ no i przede wszystkim ceną. I nie przeszkadza mi nawet umowa na te 29 miesięcy (23 płatne) bo nawet w momencie pojawienia się jakichs problemów finansowych zostanę z zobowiązaniem 40 zł miesięcznie, a nie jak w przypadku Cyfry+ - ponad 100. A to spora różnica.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A do mnie dzisiaj dzwonili z propozycją: umowa na 25 miesięcy, Optimum HD przez 9 miesięcy 50% rabatu, przez 16 miesięcy 100% płatny, dekoder PVR 250 GB za 0 zł (tak jak miałem w poprzedniej umowie). Wypowiedzenie wysłane, koniec umowy na 31 grudnia 2010. Co do długości umowy, to podobno jak ktoś ma w starej umowie zapewniony PVR za darmo to jak chce się to utrzymać to umowy są tylko na 25 miesięcy!!!

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Przed chwilą ootrzymałem list i ICA , odpowiedź na moje wypowiedzenie z 2 listopada , umowa do 8 grudnia " Szanowni Państwo z przykrością itd... i podobna oferta 40% rabatu na wybrany pakiet nawet przez 5 m-cy i 40% na opcję Canal+ " proszą o kontakt telefoniczny w ciągu 3 dni od otrzymania listu . Na ile umowa i czy dekoder za free nic nie napisali , zaraz zadzwonię żeby się dowiedzieć :wink:

 

PS. Czy naprawdę nic już lepszego nie będzie w tym roku :?:

 

Jestem po rozmowie z konsultantem oto moja oferta :

Umowa na 19 m-cy ,Pakiet Kompakt HD( 50% rabatu przez 7 m-cy , 50% rabatu na opcję Canal+HD przez 8 m-cy ) = 42,40 , 8 m-c 69 zł , od 9-19 m-ca = 84,80 , Dekoder PVR HD za free przez 18 m-cy ostatni m-c 20 zeta ( z możliwością wymiany na Pace PVR HD 500 ) średnia opłata na m-c 63 PLN , zgodziłem się na takie warunki myślę , że nie najgorsze :wink:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Właśnie jestem po rozmowie z konsultantem oto co otrzymałem w super warunkach przedłużeniowych na 19 miesięcy:

Kompakt HD

C+HD

Dekoder PVR HD

1-7 miesiąc - 57zł

8 miesiąc - 84zł

9-19 miesiąc - 104,80zł

o dekoderze za darmo mogę zapomnieć :crazy:

śmiech na sali średnio 86zł na miesiąc za taki pakiet

 

leo24

coś nie pasuje w Twoich obliczeniach mi wyszło z tego co podałeś ok 69zł na miesiąc i dlaczego masz 9-19 wartość 84,80 jak piszesz ze C+HD za połowę ceny? dostajesz na stałe jak 84,80 - 54,90 daje 29,90 a więc wartość jaką należy zapłacić za C+ a powinno być 71zł jak masz 50% na cały okres. Napisz dokładnie co dostałeś bo to jest istotne!

Do kiedy masz umowę do końca grudnia? Jak to zrobiłeś że dostałeś dekoder free w moim przypadku nie było żadnych szans na coś takiego

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Napisałem do nich jaka oferte mają mi o zaoferowania i dostałem odpowiedź

 

odpowiadając na e-mail, uprzejmie informuję, że aktualnie mogę zaproponować przedłużenie Umowy na 19-miesięczny Okres Minimalny. W ramach oferty otrzyma Pan:

 

- 20% zniżki na pakiet Kompakt przez 7 miesięcy kalendarzowych (34 zł 32 gr),

 

- 20% zniżki na opcję CANAL+ przez 8 miesięcy kalendarzowych (27 zł 92 gr),

 

- 20% zniżki na opcję HBO przez 8 miesięcy kalendarzowych (23 zł 92 gr).

 

Jeżeli jest Pan zainteresowany wspomnianą ofertą proszę o kontakt.

 

Oferta obowiązuje do odwołania.

 

Śmiech na sali lepsze oferty dawają nowym.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

leo24

coś nie pasuje w Twoich obliczeniach mi wyszło z tego co podałeś ok 69zł na miesiąc i dlaczego masz 9-19 wartość 84,80 jak piszesz ze C+HD za połowę ceny? dostajesz na stałe jak 84,80 - 54,90 daje 29,90 a więc wartość jaką należy zapłacić za C+ a powinno być 71zł jak masz 50% na cały okres. Napisz dokładnie co dostałeś bo to jest istotne!

Do kiedy masz umowę do końca grudnia? Jak to zrobiłeś że dostałeś dekoder free w moim przypadku nie było żadnych szans na coś takiego

 

Faktycznie opcja Canal+HD 50% przez 8 m-c ( a wydawało mi się że konsultant mówił o całym okresie umowy , czy można to jakoś sprawdzić ? ), umowę mam do końca grudnia . A z tym dekoderem to grzecznie zapytałem , jak to jest że jednym dają za free a drugim nie , że niby mój kolega dostał za free , a miał ten sam pakiet i w tym samym czasie zawieraliśmy umowy , zapytałem czy to zależy od konsultanta ? Jak nie da bez dzierżawy , to niestety ale z przykrością nie skorzystam z ich oferty , po czym grzecznie zapytał czy mogę chwilę poczekać , bo musi zapytać szefa :smile: Po chwili poinformował , że mogę dostać ten dekoder za free przez 18 m-c za ostatni muszę niestety zapłacić 20 zeta . No to ja na to że niby ten Philips PVR HD 250 GB ostatnio coś szwankuje wiesza się ( czytaj działa bez problemu przez cały rok ) i czy mogę go wymienić w ich punkcie na Pace PVR HD 500 GB , a on na to że owszem nie ma problemu i od razu wysłał do ich punktu w moim mieście e-maila , że zgłosi się taki i taki klient na wymianę sprzętu , to tyle :D

 

PS.Pytanie do fachowców , czy warto wymieniać Philipsa na PACE , jakie są plusy i minusy , z tego co wiem to Pace nie ma wentylatora że jest bardziej cichy niż Philips no i rzecz oczywista ma większy dysk , a co z jakością odbioru , edycją listy kanałów i szybkością i stabilnością , thx za info :wink:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A z tym dekoderem to grzecznie zapytałem , jak to jest że jednym dają za free a drugim nie , że niby mój kolega dostał za free , a miał ten sam pakiet i w tym samym czasie zawieraliśmy umowy , zapytałem czy to zależy od konsultanta ? Jak nie da bez dzierżawy , to niestety ale z przykrością nie skorzystam z ich oferty , po czym grzecznie zapytał czy mogę chwilę poczekać , bo musi zapytać szefa :smile: Po chwili poinformował , że mogę dostać ten dekoder za free przez 18 m-c za ostatni muszę niestety zapłacić 20 zeta .

 

 

NO to teraz, jeśli tutaj rzekomo roi się od konsultantów Cyfry, proszę niech odpowiedzą dlaczego klienci nie są traktowaniu w takim wypadku równo.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
 Udostępnij

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...