Kaskader Opublikowano 29 Grudnia 2009 Udostępnij Opublikowano 29 Grudnia 2009 Witam Chciałbym opisać swoją historię jaką mam obecnie z Cyfrowym Polsatem. 30 listopada 2007 roku podpisałem umowę która miała obowiązywać 24 miesiące. Umowa kończyła się 30 listopada 2009 roku i postanowiłem jej nie przedłużać i dowiedziałem się iż obowiązuje Mnie 3 miesięczny okres wypowiedzenia, jednak okazało się iż Cyfrowy Polsat zmienia regulamin i pani na infolini powiedziała mi iż nie akceptuję nowego regulaminu to okres wypowiedzenia wynosi 1 miesiąc. Napisałem więc pismo i wysłałem do Cyfrowego Polsatu po 2 tygodniach zadzwonił jakis ludek z Cyfrowego Polsatu i zaproponował Mi zostanie z nimi na lepszych warunkach. Nie skorzystałem i zapytałem Pana do kiedy jest moja umowa i uzyskałem informacje iż z dniem 31 grudnia 2009 rozstaję się z Cyfrowym Polsatem. Postanowiłem dziś potwierdzić informację iż moja umowa na pewno wygasa z dniem 31 grudnia 2009 roku i jakie było moje zdziwienie kiedy Pani powiedziała Mi iz moja umowa obowiązuje do 28 lutego 2010 roku i nie mogę jej zerwać wcześniej ponieważ nie został mi jeszcze wysłany nowy regulamin i nie mam prawa go "nie akceptować". Zapytałem więc Panią od kiedy wchodzi w życie nowy regulamin i tu napotkałem problem w postaci uzyskania odpowiedzi. Po dłuższej dyskusji dowiedziałem się iż nowy regulamin obowiązuje od 1 listopada 2009. Zadałem więc Pani pytanie skoro nowy regulamin już obowiązuje to dlaczego Ja go jeszcze nie dostałem. Wydaje Mi się iż Cyfrowy Polsat łamie prawo wprowadzając nowy regulamin i nie informując o tym abonenta. Czy ktoś obyty może mi powiedzieć czy mam prawo zerwać umowę skoro nie dostałem regulaminu który już obowiązuje ?? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Anonymous Opublikowano 29 Grudnia 2009 Udostępnij Opublikowano 29 Grudnia 2009 1. Powinienes pisac w dziale Umowa z CP - pytania, problemy i komentarze 2. Masz prawo rezygnacji i na potwierdzenie masz nagrana rozmowe z CP, bo zawsze rozmowa jest nagrywana. Ja tez kilka razy bylem wprowadzany w blad. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kaskader Opublikowano 29 Grudnia 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 29 Grudnia 2009 Przepraszam ale za bardzo nie wiedziałem gdzie to napisać. Po za tym cała ta sytuacja bardzo Mnie zdenerwowała bo gdybym nie zadzwonił dziś to za chwile okazało by się iż jestem abonentem zalegającym z opłatami i mógłbym mieć z tego tytułu nieprzyjemności. Uważam że Cyfrowy Polsat w ten sposób łamie prawo i zamierzam skierować skargę do rzecznika praw konsumenta. Co do nagrania to pewnie się okaże że rozmowa ze Mną nie była nagrywana jak to zawsze bywa kiedy rację ma Abonent Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Anonymous Opublikowano 29 Grudnia 2009 Udostępnij Opublikowano 29 Grudnia 2009 1. Link do dzialu Umowa z CP - pytania, problemy i komentarze viewtopic.php?f=7&t=1298 2. Z rzecznikiem to nie glupi pomysl. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kaskader Opublikowano 29 Grudnia 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 29 Grudnia 2009 Pewnie nie jestem jedyną osobą która nie dostała regulaminu przed wprowadzeniem jego w życie. Pamiętam iż Plus GSM bardzo ucierpiał na zmianie swojego regulaminu i Cyfrowy Polsat pewnie z obawy celowo nie wysłał nowych regulaminów. Na pewno rzecznik praw konsumenta bardzo chętnie zajmie się tą sprawą Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jaktro Opublikowano 30 Grudnia 2009 Udostępnij Opublikowano 30 Grudnia 2009 Sprawa jest prosta: 1. Dopóki CP nie przedstawi Ci regulaminu z 1.11.2009, dopóty obowiązuje Cię stary regulamin i jego warunki, które zaakceptowałeś przy podpisywaniu umowy. Nie masz prawa wypowiedzieć umowy w trybie natychmiastowym w takim przypadku. 2. Nie wszystkie rozmowy telefonicznie są nagrywane. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Digi Opublikowano 30 Grudnia 2009 Udostępnij Opublikowano 30 Grudnia 2009 Z jednej strony mogę zrozumieć, dlaczego CP nie wysyła nowego regulaminu - chcą po prostu uniknąć zrywania umów przed terminem, szczególnie teraz w gorącym okresie, gdy inne platformy kuszą promocjami i wielu abonentów mogłoby zwyczajnie uciec. Uznali, że skoro abonenci podpisali nowy regulamin, robili to świadomie i warunki tego regulaminu nadal ich obowiązują, co wydaje się logiczne i nie budzi zastrzeżeń. Będą wysyłać nowy regulamin najprawdopodobniej dopiero wraz z propozycją przedłużenia umowy do każdego abonenta indywidualnie i każdego abonenta nowy regulamin zacznie obowiązywać w innym terminie. Z drugiej strony trzeba jednak zauważyć, że zmiana regulaminu, była wymuszona m.in. bezprawnymi zapisami, które były w starym regulaminie, które m.in. nie dawały możliwości zerwania umowy w przypadku wycofania jakiegoś kanału z oferty, jeżeli było to uzasadnione np. nadawca zaprzestał emisji, lub emisja była nieopłacalna dla CP. W tej sytuacji nowy regulamin powinien być wprowadzony bez nieuzasadnionej zwłoki dla wszystkich abonentów bo jest to zmiana konieczna. Należy zwrócić uwagę że według obecnych przepisów, jeżeli zmiana w regulaminie dotyczy jedynie dostosowania jego zapisów do wymogów prawa, to abonent nie ma podstawy do zerwania umowy bez okresu wypowiedzenia, zdaje się jednak, że zmiany w regulaminie są większe i dają takie prawo abonentowi, dlatego CP ma takie obawy przed jego wcześniejszym wysłaniem. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kaskader Opublikowano 30 Grudnia 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 30 Grudnia 2009 Według Mnie skoro jakakolwiek firma zmienia swój rególamin to informuje swoich klientów wcześniej iż taka zmiana nastąpi. Z tego co sie orientuję takie sa wymogi prawa. Skoro Cyfrowy Polsat zmienia regulamin nie informując o tym swoich klientów to łamie prawo. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mark738 Opublikowano 30 Grudnia 2009 Udostępnij Opublikowano 30 Grudnia 2009 Nie, nie łamią prawa, bo nowy regulamin nie może obowiązywać klienta, jeśli ten się z nim nie zapoznał! Wobec czego CP miał możliwość powieszenia regulaminu na stronie i uznać, że wszyscy się z nim zapoznali, ale to wiązało by się z niezłymi awanturami, bo przecież nie każdy ma dostęp do strony (choć jeśli CP by go tam umieścił to było by to jego publiczne ogłoszenie). Wobec tego CP wybrał inną drogę, tj. wysyła każdemu nowy regulamin drogą pocztową. W ten sposób nikt nie może powiedzieć, że się nie zapoznał. Ponadto wraz z regulaminem przesyłają porozumienie dla osób, których umowy przeszły na czas nieokreślony, ponieważ nowy regulamin różnicuje ceny dla umów na czas określony i nieokreślony. Dzięki tym zmianom cen abonenci mają prawo nie zgodzić się na nowy regulamin i rozwiązać umowę z 1 miesięcznym wypowiedzeniem, podpisać umowę na kolejne 12 miesięcy i pozostać przy aktualnych stawkach, albo nie wypowiadać umowy, nie podpisywać lojalki na kolejne miesiące i wtedy płacić zgodnie z nowym regulaminem odpowiednio więcej. Niemniej jednak punktem wyjścia do tych działań jest otrzymanie od CP propozycji zmiany regulaminu drogą pocztową, do tego czasu abonenta obowiązuje dotychczasowy regulamin z dotychczasowymi stawikami i terminami wypowiedzeń. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kaskader Opublikowano 30 Grudnia 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 30 Grudnia 2009 Panowie pragnę poinformować iz Cyfrowy Polsat uznał że miałem racje i moja umowa wygasa z dniem 31 grudnia 2009 a nie tak jak wcześniej Mnie poinformowano 28 lutego 2010. Dostałem tez informacje iz regulamin obowiązuje od 1 listopada i skoro go nie akceptuję mimo że go nie dostałem od nich listownie mam prawo do 1 miesięcznego okresu wypowiedzenia. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
fezuj Opublikowano 30 Grudnia 2009 Udostępnij Opublikowano 30 Grudnia 2009 1. Powinienes pisac w dziale Umowa z CP - pytania, problemy i komentarze. Masz rację, ale zobacz jak temat błyskawicznie się rozkręcił Być może za kilka dni i ja tu coś zamieszczę bo dziś wysłałem do CP list pożegnalny , nie mam zamiaru z nich rezygnować ( oni o tym nie wiedzą ), ale doszedłem do wniosku że pora zmienić dekoder a przy okazji coś jeszcze można na tym ugrać. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
zibi-s Opublikowano 30 Grudnia 2009 Udostępnij Opublikowano 30 Grudnia 2009 Nie wiem dla czego macie zastrzeżenia, przeciez CP wprowadził naszego kolegę z forum w błąd - wszystko jest jak najbardziej na temat zgodnie z tematem wątku !!! Pozdrawiam. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kaskader Opublikowano 4 Stycznia 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 4 Stycznia 2010 Panowie jednak dziś okazało się iż Moja umowa kończy się z trzy miesięcznym okresem wypowiedzenia a nie tak jak było ustalane 1 miesiąca. Uważam że firma Cyfrowy Polsat jest firmą która oszukuje klienta i wprowadza go świadomie w błąd. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Mr. Music Opublikowano 4 Stycznia 2010 Udostępnij Opublikowano 4 Stycznia 2010 Mnie też CP nieźle wykiwało. Umowa kończyła się 8 grudnia 2009. Wysłałem wypowiedzenie 3 miesiące przed. W grudniu dzwoni pani z CP i namawia do pozostania. Mówię Ok, ale na pakiecie Mini. Pani mówi ok, porozumienie zostanie wysłane po 8 grudnia - oczywiście po dzień dzisiejszy go nie mam. 8 stycznia zbliża się kolejny okres rozliczeniowy - oczywiście płacić nie mam zamiaru Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Paranoic Opublikowano 5 Stycznia 2010 Udostępnij Opublikowano 5 Stycznia 2010 Kaskader, sprostujmy informacje: 1. Do kiedy masz okres podstawowy? 2. Kiedy pismo dotarło do CP? 3. Dostałeś już nowy regulamin, kiedy? 4. Od kiedy nowy regulamin Cię obowiązuje? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kaskader Opublikowano 5 Stycznia 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 5 Stycznia 2010 Kaskader, sprostujmy informacje: 1. Do kiedy masz okres podstawowy? 2. Kiedy pismo dotarło do CP? 3. Dostałeś już nowy regulamin, kiedy? 4. Od kiedy nowy regulamin Cię obowiązuje? 1.Okres podstawowy kończył mi się dnia 30 Pażdziernika 2009 2.Pismo do Cyfrowego Polsatu dotarło 25 Listopada 2009 3.Nie dostałem jeszcze nowego regulaminu. 4.Nowy regulamin obowiązuje od 1 Listopada 2009 Wiem że normalnie powinien obowiązywać Mnie 3 miesięczny okres wypowiedzenia ale dostałem informację od konsultanta infolini że skoro nie akceptuję regulaminu nawet jak go nie dostałem to mogę zerwać umowę z 1 miesięcznym okresem wypowiedzenia. Uważam iż Cyfrowy Polsat powinien odpowiadać za to co przekazują abonentom konsultanci z infolini. Najpierw musią jedno i póżniej przepraszają za zaistniałą sytuację i informują że umowa kończy się 31 grudnia 2009 a póżniej wysyłają pismo i informują że jednak kończy się 28 lutego 2010 czyli 3 miesiące wypowiedzenia. Ja jako abonent zostałem wprowadzony w błąd i to nie z mojej winy. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
danan72 Opublikowano 6 Stycznia 2010 Udostępnij Opublikowano 6 Stycznia 2010 Kaskader, sprostujmy informacje:3. Dostałeś już nowy regulamin, kiedy? 4. Od kiedy nowy regulamin Cię obowiązuje? 3.Nie dostałem jeszcze nowego regulaminu. 4.Nowy regulamin obowiązuje od 1 Listopada 2009 Widzę, że nadal nie rozumiesz. Skoro nie dostałeś jeszcze nowego regulaminu, to on Cię nie obowiązuje. Zacznie obowiązywać od chwili gdy go otrzymasz. Dopiero wtedy będzie przysługiwać Ci prawo do jego odrzucenia i rezygnacji z usług CP z 1-miesięcznym wypowiedzeniem. Jednak na Twoim miejscu nie liczyłbym na to, że nowy regulamin w ogóle dostaniesz. Wysłałeś już rezygnację, więc CP na pewno nie da Ci szansy na skrócenie okresu wypowiedzenia i będzie Cię doił jeszcze przez pełne 3 miesiące. Mają do tego prawo. To że zostałeś wprowadzony w błąd, to inna sprawa, ale jak chciałbyś to udowodnić? Nie sądzę żeby CP udostępnił nagrania rozmowy z konsultantem jeśli działają one na jego niekorzyść. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jaktro Opublikowano 6 Stycznia 2010 Udostępnij Opublikowano 6 Stycznia 2010 Sprawa jest prosta:1. Dopóki CP nie przedstawi Ci regulaminu z 1.11.2009, dopóty obowiązuje Cię stary regulamin i jego warunki, które zaakceptowałeś przy podpisywaniu umowy. Nie masz prawa wypowiedzieć umowy w trybie natychmiastowym w takim przypadku. 2. Nie wszystkie rozmowy telefonicznie są nagrywane. Napisałem to na samym początku, ale może nie doczytałeś, więc pozwolę przytoczyć swoją wypowiedź ponownie. I tyle w tym temacie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kaskader Opublikowano 6 Stycznia 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 6 Stycznia 2010 Panowie Cyfrowy Polsat tłumaczy to w ten sposób iż nowy regulamin nie obowiązuje starych klientów i tych co mają umowy na czas określony. Proszę przypomnieć sobie sytuację ze zmiana regulaminu w "N" i telefonii Plus GSM. Jakoś tam zmiana regulaminu dotyczyła wszystkich abonentów. Uważam że Cyfrowy Polsat złamał prawo nie informując wszystkich swoich abonentów a zmianie regulaminu. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jaktro Opublikowano 6 Stycznia 2010 Udostępnij Opublikowano 6 Stycznia 2010 Proszę, wskaż podstawę prawną. Skoro uparcie twierdzisz, że CP łamie prawo wnioskuję że posiadasz wykształcenie prawnicze, i że z podaniem właściwiej podstawy prawnej nie będziesz miał problemu. Później pozostaje Ci już tylko wystąpić na drogę sądową zamiast wyrzucać swoje żale na forum. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kaskader Opublikowano 6 Stycznia 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 6 Stycznia 2010 Drogi kolego gdyby rozchodziło się o duże pieniądze to na pewno tak by się stało. Nie wyrzucam swoich żali na forum tylko piszę ku przestrodze jak duża firma dba o swój wizerunek traktując klienta. Dla Twojej informacji na pewno złożę skargę do UOKiK. Jeżeli zwykły szary obywatel będzie pozwalał robić z siebie wariata to nigdy w tym kraju nie będzie dobrze. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
neo_patryk Opublikowano 6 Stycznia 2010 Udostępnij Opublikowano 6 Stycznia 2010 Obecnie posiadam umowę na czas określony i opłacam abonament według starego cennika, co oznacza, że nowy regulamin mnie nie obowiązuję. Tak więc nie mogę czuć się oszukany, ponieważ CP wywiązuje się z warunków umowy. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kaskader Opublikowano 6 Stycznia 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 6 Stycznia 2010 Panowie ja nie czuję się oszukany tym że że nie dostałem nowego regulaminu tylko tym że Polsat Cyfrowy za pośrednictwem konsultanta wprowadził Mnie w błąd. Uważam że powinni sie do tego przyznać i zaakceptować w moim przypadku rezygnacje z 1 miesięcznym wypowiedzeniem. Taką dostałem informację. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
krokodyl Opublikowano 6 Stycznia 2010 Udostępnij Opublikowano 6 Stycznia 2010 Jak podpisywałeś umowę przez kurieraczyli kupywałeś on-line to obowiązuje cie jeden miesięc wypowiedzenia Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kaskader Opublikowano 6 Stycznia 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 6 Stycznia 2010 Dla informacji. Kupowałem w punkcie sprzedaży. Tu nie rozchodzi się gdzie tylko o pomyłce ze strony Polsatu Cyfrowego Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.