Skocz do zawartości

Cyfrowy Polsat wprowadza w błąd swoich abonentów


Kaskader
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

  • 10 miesięcy temu...

Witam wszystkich użytkowników forum. Chciałbym ku przestrodze poinformować zainteresowanych, iż Polsat Cyfrowy wprowadza w błąd swoich klientów cały czas! Kilka miesięcy temu skończył mi się okres umowy, jednak zgodnie z prawem telekomunikacyjnym(to jest dopiero prawo!!!!!!?????) zdawałem sobie sprawę, iż skoro 3 miesiące wcześniej nie napisałem oświadczenia o rozwiązanie umowy, to zgodnie z tym prawem umowa przedłuża się o kolejne 12 miesięcy. Jednak nie o ten fakt mi chodzi, gdyż jak wspomniałem, zdawałem sobie z tego sprawę i chciałem pozostać w polsacie. Jednak od pewnego czasu szwankował mi tuner sat. i postanowiłem go wymienić, lub dać w ramach gwarancji do naprawy. W tym celu udałem się do punktu sprzedaży Polsatu Cyfrowego, gdzie jednak pan zachęcił mnie do podpisania nowej umowy, która notabene trochę mi przedłuży kolejny pobyt w tej platformie, jednak w ramach promocji dostałem sporo dodatkowych programów na okres 5 miesięcy w cenie podstawowej, oraz na miesiąc Cinemax i HBO(zestaw), również w tej cenie, z zastrzeżeniem, iż muszę przed końcem tych promocji zrezygnować przez COK, gdyż w innym przypadku zapłacę za kolejny miesiąc normalnie za poszczególne programy. Oczywiście tuner nowy też otrzymałem. Jednak jakie było moje zdziwienie, kiedy po zadzwonieniu na COK w celu poinformowania, iż chcę wyłączyć dodatkowe pakiety, okazało się ,iż pakiet HBO, Cinemax i rozrywka otrzymałem poza promocją i muszę za niego zapłacić. W związku z tym oczywiście chciałem złożyć reklamację, iż zostałem oszukany i wprowadzony w błąd przez POLSAT CYFROWY. Jednak konsultant poinformował mnie, iż sprawę mam załatwić z panem z punktu, gdzie kupiłem POLSAT C., gdyż to on mnie wprowadził w błąd, a nie POLSAT. Przecież to jest czysta kpina z klienta!!! Po co w takim razie jest chyba CENTRUM OLEWANIA KLIENTA!!!!!????????????

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

to jest błąd osoby, która wypisywała umowę. zaznaczyła Ci opcję HBO i Cinemax myśląc, że miesiąc jest gratis tak jak przy umowach dla nowych klientów co nie jest prawdą. niestety na infolinii nic nie załatwisz. jak pracownik ma świadomość błędu to powinieneś tam załatwić. CP nie wprowadził Cię w błąd tylko pracownik z APS'u.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

niedaleki sąsiad miał (ma) taka przygodę.

Abo Familijny od XI.2006. We wrześniu 2010 zadzwoniła konsultantka czy chce włączyć sobie bezpłatnie na próbę dodatkowe kanały z możliwością rezygnacji do 3 m-cy.

Kto by nie chciał?. niedługo potem dzwoniliśmy do BOK w sprawie migracji do Nowego CP (strasząc wymówieniem) a tu Pan twardo, że umowa przedłuzona do 2012 r i o wypowiedzeniu możemy zapomnieć.

Abonent twierdzi to co piszę, BOK- że to klient SAM zadzwonił o wspomnianą promocję i zgodził się na prolongatę Umowy...

Abo w międzyczasie zrezygnował z tych darmowych kanałów i chciałby napisać wypowiedzenie, a potem wywalczyć jakąś przyzwoitą lojalnościówkę, albo wziąć nową Umowę...

ale sam się tego nie chcę tykać , żeby nie wywołać jakiejś kary za zerwanie... (a klientowi zależy na CP0.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jest możliwość skargi na APS-y na infolinii, ale odradzam! Takie sprawy przez infolinię ciągną się miesiącami. Proponuję napisać pismo reklamacyjne (poleconym z potwierdzeniem odbioru) na adres CP. Wówczas CP jest zobowiązany przyjąć w ciągu 14 dni, a w 30 dniach wysłać odpowiedź czy reklamacja została uznana czy nie. W przypadku infolinii jest jakaś luka prawna, gdzie takie reklamacje można odkładać...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

chce włączyć sobie bezpłatnie na próbę dodatkowe kanały z możliwością rezygnacji do 3 m-cy.

 

Idę o zakład że powiedziała to tak że nie zrozumiał że chodzi o umowę na 29msc lub 24msc i 3 miesiące pełnej oferty. Każdemu kto dzwoni na infolinię powinien włączyć się tryb Mazowieckiego albo innego Pawlaka. Po kazdym zdaniu konsultanta chwila zastanowienia i pytanie dodatkowe niezwiązane z informacją którą się otrzymało. Należy także mówić bardzo wolno i flegmatycznie. W końcu to nie my dzwonimy :) A mamy więcej czasu na zastanowienie. Trzeba ulatwiać pracę konsultantom :lol2: może się nauczą zaczynać od porządnej oferty :brawo:

 

A co do tych wszystkich błędów to przecież możecie przeczytać umowę na spokojnie, jak coś okaże się niezgodnie z tym co mówił pracownik w APSie to zgłaszacie pomyłkę w zleceniu i oleją was :) ale jesli zrobicie to szybko to łatwo będzie coś wywalczyć przez Rzecznika Praw Konsumenta. I zawsze pamiętać przez telefon 10 dni na rezygnację.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli ktoś do Ciebie i dzwoni i coś ci proponuje, to wydaje mi się, że zawsze trzeba dokładnie zwracać uwagę na warunki. Jeśli w rozmowie nie pojawiła się informacja o tym, że przedłużasz umowę na 29 miesięcy (całkiem sporo w końcu) to myślę, że spokojnie możesz przesłać pismo (odradzam infolinię tak jak przedmówca) z prośbą o odsłuchanie i ewentualne anulowanie umowy. Wydaje mi się to oczywiste, w końcu nie może ktoś zadzwonić i cie zwyczajnie okłamać. Jeśli jednak chodzi o odstąpienie od umowy w ciągu dziesięciu dni, o czym również wspomniał przedmówca, to obowiązuje jedynie jeśli usługa nie będzie świadczona natychmiastowo. Jeśli więc wyraziłeś zgodę na natychmiastowe świadczenie usług, nie przysługuje ci prawo odstapienia. A pewnie wyraziłeś tak samo jak ci powiedziała, że umowa jest na 29 miechów.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam wszystkich,chciałbym się przyłączyc do dyskusji,a mianowicie CP mnie takze wprowadził w błąd zamieniłem dekoder mini, pakiet familijny, na dekoder HD z pakietem familijnym HD, za cenę 37,90 plus extra kanały przez 6 miesięcy, po sześciu miesiącach kanały extra miały zostać wyłączone, a mój abonament miał wzrosnąć do 39,90 na okres 29 miesięcy.OK, odpowiadają mi te warunki,kurier przywiózł mi dekoder HD 5000 (nie polecam ciągle się zawiesza i pokazuje że nie mam tych kanałów) umowę podpisałem, (bo przecież konsultantka by mnie nie oszukała) dekoder odpaliłem ,po paru dniach się zawiesił dzwonie na infolinie troche rozmowy...Miła Pani chciała zaznaczyć na moim koncie że po 6 miesiącach automatycznie mi odłączą extra (w razie gdybym zapomniał zadzwonić) i co?.... , ZONK...k...a,nie da się, ponieważ umowe podpisałem 29.11.2010 na 29 miesięcy z abonamentem 89,88zł.to są jakieś jaja napisałem pismo o rozwiazanie umowy i teraz czekam co dalej.Pozdrawiam wszystkich i przestrzegam przed CP i jego super dekoderem HD5000.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Kolega napewno podpisywał umowę, w której było chyba ujęte - liczba minimalna pakietów dodatkowych 3 -. Też tak miałem ale po wcześniejszym kontakcie email-em dowiedziałem się o tym i wykorzystałem zapis o rezygnacji w ciągu 10 dni i tak zrobiłem. Te wszystkie umowy są tak konstruowane aby abonent niewiele wiedział. Trzeba siedzieć i dokładnie studiować.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam wszystkich,chciałbym się przyłączyc do dyskusji,a mianowicie CP mnie takze wprowadził w błąd zamieniłem dekoder mini, pakiet familijny, na dekoder HD z pakietem familijnym HD, za cenę 37,90 plus extra kanały przez 6 miesięcy, po sześciu miesiącach kanały extra miały zostać wyłączone, a mój abonament miał wzrosnąć do 39,90 na okres 29 miesięcy.OK, odpowiadają mi te warunki,kurier przywiózł mi dekoder HD 5000 (nie polecam ciągle się zawiesza i pokazuje że nie mam tych kanałów) umowę podpisałem, (bo przecież konsultantka by mnie nie oszukała) dekoder odpaliłem ,po paru dniach się zawiesił dzwonie na infolinie troche rozmowy...Miła Pani chciała zaznaczyć na moim koncie że po 6 miesiącach automatycznie mi odłączą extra (w razie gdybym zapomniał zadzwonić) i co?.... , ZONK...k...a,nie da się, ponieważ umowe podpisałem 29.11.2010 na 29 miesięcy z abonamentem 89,88zł.to są jakieś jaja napisałem pismo o rozwiazanie umowy i teraz czekam co dalej.Pozdrawiam wszystkich i przestrzegam przed CP i jego super dekoderem HD5000.

 

 

jeżeli chodzi o te umowy to zawsze są 4 różne tzn DHD+0 +1 +2 +3

i jeżeli miałeś np DRX to automatycznie pojawiają sie tylko +1 +2 +3

jak było drxhbo TO MASZ juz tylko +2 +3

 

poza tym sposób w jaki się zaznacza te umowy w systemie może spowodować że ktoś świeży źle to pozaznacza i faktycznie bubla wyśle.

ja osobiście doradzam jeżeli masz to 10 dniowe odstąpienie. jeżeli nie masz to będzie naprawdę trudno coś ugrać bo nawet jeżeli konsultant wprowadził Cię w błąd to umowa którą podpisałeś jest jednoznaczna...

aczkolwiek zawsze można złożyć reklamacje i powołać się na rozmowę. zostanie to odsłuchane i może się przychylą do twojej opcji.

co do nagrywania to wszystkie nagrywają rozmowy. i rok są w systemie. chyba że z umową na telefon to tak długo jak umowa

 

d-familijny

rx relax mix

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 3 miesiące temu...

witam :)

Mam dość poważny problem..

Podpisałam umówę z CP w listopadzie 2010r. i niestety dopiero teraz spostrzegłam się,że umowa przedstawia zupełnie co innego niż to czego oczekiwałam. Pan siedzący w placówce CP wprowadził mnie i narzeczonego w błąd..

Ale zacznę od początku. Chciałam wykupić dla dzieci mojej szwagierki pakiet mini za 14.90, większego nie potrzebowałam, i takiej umowy byłam świadoma.Pan poinformował mnie,że jest promocja i przez pierwsze 3 miesiące nie płacę za oglądanie i dodatkowo mam za darmo włączony największy pakiet. Po 3 miesiącach miał on się sam wyłączyć. Niestety nie kontrolowałam tego, gdyż dekoder był u dzieci, a one oglądały tylko programy familijne. Do tego nawet się nie spostrzegłam a darmowy okres minął i zapomniałam zapłacić za kolejne 2 miesiące. Dostałam pisemny nakaz zapłaty z windykacji. Nie zdziwiła bym się, bo przecież płacić trzeba, ale kwota była niesamowicie duża (198.00zł). Na następny dzień zadzwoniłam na infolinię i zapytałam skąd ten koszt, a Pani mnie poinformowała,że przecież mam pakiet "premium" za 99zł miesięcznie !! I na dodatek nie mogę go wyłączyć. To miał być mój darmowy dodatek, a Pan chyba ujął to w umowie jako mój stały pakiet. Trzy razy mi powtarzał,że to samo się dezaktywuje i będę płacić za pakiet mini. Złożyłam reklamację przez telefon i oprócz tego powędrowałam znowu do tego Pana, który stwierdził, że mnie nie pamięta i jeżeli taką umowę podpisałam to pewnie takie było moje oczekiwanie. Prosiłam Go by mi pokazał na tej umowie gdzie jest zawarte,że to jest pakiet "premium",gdyż nie ma tam tego wyraźnie wypisanego, jest tam tylko jakiś kod, z którego nic nie da się wyczytać. Jako pakiet podstawowy mam wpisany "familijny" i dalej pakiety dodatkowe 4,które usilnie mi pan wmawiał,że są tym dodatkiem na 3 m-ce. Oprócz tego w całym pliku dokumentów nie ma nigdzie wpisanej faktycznej kwoty,z której mam się co miesiąc rozliczać. Ponoć od nowego roku umowy zostały zmienione i takie informacje są już w nich zawarte. Po długiej dyskusji pracownik CP postanowił napisać jeszcze jedną reklamację od siebie,gdyż nasza została odrzucona, ale dodał,że trzeba było w pierwszym miesiącu przyjść to zgłosić (przy czym 3 m-ce były darmowe i nie byłam świadoma tej sumy). Dodatkowo przy zakupie tej oferty Pan zapytał nam się jaki dekoder chcemy,taki zwykły za 1zł. czy może lepszy za 99zł. z funkcą nagrywania. Wybraliśmy tą droższą opcję,po czym przy naszej wtórnej rozmowie stwierdził,że takiego niskiego pakietu nie można mieć przy tym dekoderze.. Szkoda,że poinformował nas o tym przy reklamacji a nie przy zakupie. Jako zwykły człowiek nie byłam tego świadoma.

Przypuszczam,że może być problem z zerwaniem tej umowy (choć była by to dla mnie najlepsza opcja) ,ale jestem w stanie ją kontynuować tyle że na innych warunkach, zmniejszając ten pakiet na max.39.90 zł.Informowałam o tym tego Pana( co ponoć ujął w reklamacji). Zaległości też jestem w stanie uregulować.

Proszę mi poradzić co mam zrobić i czy są wogóle jakieś szanse na załatwienie tej sprawy, bo umowa jest na 29 m-cy (choć chciałam umowę na rok i dopiero przy reklamacji się tego dopatrzyłam-ale tak to jest jak umowę przegląda się w biegu i ufa pracownikom placówki.. )

Czy ktoś wie gdzie mogę się z tym udać??

Proszę o pomoc..

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@aga.kraj

Próbuj jeszcze coś załatwić przez Urząd Ochrony Praw Konsumenta , przedstaw sprawę i tłumacz , że zostałaś wprowadzona w błąd . W samym CP nic nie zwojujesz , a płacić przez 29 miesięcy po 99zł. za coś z czego nie korzystamy w pełni to średnia przyjemność .

Tak to już jest jak nie przeczytamy umowy do końca i nie przeanalizujemy jej na spokojnie .

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 1 miesiąc temu...

99,9% pracownikow punktow to osoby z brakiem kompetencji ktore widzac klienta widza chodzace zlotowki. Mozna namowic kogos na podpisanie umowy z wiekszym pakietem ale powinna byc to swiadoma decyzja klienta ktory wie na czym stoi i wie ile bedzie placil. Jezeli podpisalas umowe tona !szej stronie powinnas miec zapisana informacje na temat swiadczonych uslug i tam powinno byc zapisane ze jest to premium. Z ta umowa nic nie zrobisz. Podpis jest wiec klien sie zgodzil. Na przyszlosc zadawaj wiecej pytan i nie ufaj zbytnio pracownikom.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wszystko się zgadza, co pisze kelo. Minimum przezorności i czytanie przynajmniej pierwszej strony umowy jest niestety wymagane. Dobrze, że nie okazało się po paru miesiącach, że była to umowa o sprzedaż jakiegoś najnowszego mercedesa wysokiej klasy na raty. ;-)

Bo tu niestety zbyt dużo tych niedopatrzeń ze strony narzeczonych przy podpisywaniu umowy, i w dodatku skleroza- brak opłacania rachunków. Ja tu widzę tylko jeden sposób- drogę sądową. Ze średnimi rokowaniami. Być może warto pokazać taki pozew ładnie zredagowany przez prawnika, sprzedawcy w punkcie CP. I albo ten sprzedawca stanie na głowie, by zrealizować oczekiwania klienta przez zmianę umowy, albo zrozumie, że bardziej opłaci mu się z własnej kieszeni zapłacenie wam różnicy ceny między pakietem mini a premium pomnożonej przez 26.

Albo trzeba czekać jak pisał ktoś wyżej na likwidację jakiegoś kanału i bezkarnie wypowiedzieć umowę.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Moja historia wygląda tak.

w grudniu podmieniałem starego echostara na nowego sagema i wszystko było dobrze do czasu kiedy mi wyłączyli nie ten dekoder co potrzeba (samsunga hd)Poszedłem z tą sprawą do APS-u gdzie podpisałem umowę,tam pan sprzedawca powiedział że nic na to nie poradzi.Wkońcu jak się okazało to był jego błąd.Ale za to próbował mi wcisnąć kolejną umowę z nowym dekoderem.Po 3m-cach wykryli błąd,teraz wszystko jest OK tylko ile nerwów mnie to kosztowało

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...