Przeprowadziłam się kilka miesięcy temu do własnego mieszkania i próbuję podłączyć TV tak, żeby odbierał podstawowe kanały. Posiadam niezbędny do tego kabel, którego używałam w poprzednim mieszkaniu na tym samym telewizorze, podpięłam go tak samo jak w poprzednim mieszkaniu do odpowiedniego gniazdka. Próbując wyszukać kanały w różny sposób, za każdym razem dostaję informację, że żaden nie został znaleziony. Podejrzewam, że być może problem leży w samym podłączeniu sygnału w całym budynku? Podpytałam kilku sąsiadów, ale albo żaden w ogóle nie używa TV, albo mają wykupione pakiety i nie interesowali się tematem naziemnej telewizji.
Czy istnieje jakiś "domowy" sposób na sprawdzenie, czy w całym budynku jest odpowiednie podłączenie? A jeśli nie, to do kogo mogłabym zwrócić się o pomoc? Istnieją jakieś serwisy zajmujące się takimi problemami?
Nie sądzę, żeby problemem był nowy standard nadawania, który chyba nie zmienił się tak dawno, a dosłownie problem pojawił się z dnia na dzień - jednego dnia wszystko działało na tym samym TV i kablu w jednym mieszkaniu, a drugiego już na innym mieszkaniu nie odnajduje kanalów (było to mniej więcej w marcu/kwietniu)
Pytanie
Pamela
Dzień dobry,
Przeprowadziłam się kilka miesięcy temu do własnego mieszkania i próbuję podłączyć TV tak, żeby odbierał podstawowe kanały. Posiadam niezbędny do tego kabel, którego używałam w poprzednim mieszkaniu na tym samym telewizorze, podpięłam go tak samo jak w poprzednim mieszkaniu do odpowiedniego gniazdka. Próbując wyszukać kanały w różny sposób, za każdym razem dostaję informację, że żaden nie został znaleziony. Podejrzewam, że być może problem leży w samym podłączeniu sygnału w całym budynku? Podpytałam kilku sąsiadów, ale albo żaden w ogóle nie używa TV, albo mają wykupione pakiety i nie interesowali się tematem naziemnej telewizji.
Czy istnieje jakiś "domowy" sposób na sprawdzenie, czy w całym budynku jest odpowiednie podłączenie? A jeśli nie, to do kogo mogłabym zwrócić się o pomoc? Istnieją jakieś serwisy zajmujące się takimi problemami?
Nie sądzę, żeby problemem był nowy standard nadawania, który chyba nie zmienił się tak dawno, a dosłownie problem pojawił się z dnia na dzień - jednego dnia wszystko działało na tym samym TV i kablu w jednym mieszkaniu, a drugiego już na innym mieszkaniu nie odnajduje kanalów (było to mniej więcej w marcu/kwietniu)
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach
3 odpowiedzi na to pytanie
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.