Skocz do zawartości

PROMOCJE, oferty dla stałych abonentów Polsat Box


koteczek19
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Raczej tak: Familijny Max HD 39,99 zł  SPORT HD 10 zł FILM HD 10 zł Cinemax HD 10zł Eleven Sports HD 0zł cp one the go 5zł

Idąc tym tropem pakiet Familijny Max HD + Film HD + Sport HD + Cinemax HD kosztował by 69 a nie 59.

Wcześniej czytałem że pakiet Eleven dla przedłużających jest promocyjne do 2020 roku za 10zł stąd moje obliczenia...

Ale z domysłami lepiej zaczekać na samego zainteresowanego, wtedy się sytuacja rozjaśni.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja mam taką samą umowę zawartą i tak w niej jest - Eleven jest za 0 zł.

Cała sztuczka polega na tym, że dostajesz rabat na Eleven ale nie ma rabatu na pakiety SPORT i FILM, które są obowiązkowe

Stąd podstawa kosztuje Cię 69,99 PLN a nie 59,99 PLN

Edytowane przez rotalplus
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam

 

Przeczytałem kilkanaście stron wątku i ... w sumie interesowałoby mnie coś takiego…

Ale po kolei:

1. Koniec umowy grudzień 2017 (obecna umowa na 24 m-c)

2. Wypowiedzenie złożone dzisiaj (tak wiem mogłem to zrobić wcześniej ale jakoś tak wyszło)

3. Interesuje mnie: Familijny Max HD + Film HD + Sport HD + Cinemax HD + Eleven sport HD

 

I teraz:

1. Czy jest szansa dostać umowę 12/3 bez wymiany dekodera i w jakiej cenie?

2. Czy jest szansa dostać umowę 12/1 z wymianą dekodera (HD5500s) i w jakiej cenie?

 

Z tego co doczytałem to cena będzie ta sama, tylko jaka?

 

Z góry dziękuje

R.

Edytowane przez roburtek
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Normalnie walnąć można z tymi punktami obsługi... Jeden odmówił w ogóle przyjęcia, bo może to zrobić najwcześniej 3 miesiące przed końcem, a w drugim koleś z wielkiej łaski przyjął moje chęci, niszcząc dokument który ze sobą przyniosłem i wystawił własny, bo na moim nie było numeru dekodera i karty czy czegoś... Przy okazji musiał się nagadać, żeby umowę w takim razie rozwiązała konsultantka, bo on w tym nie ma żadnego interesu, a nie on musi, przy okazji dzieląc się tą informacją z koleżanką ze stanowiska obok. A przepraszam, on zdaje się pracuje w punkcie OBSŁUGI KLIENTA? Ciekawi mnie tylko czy to co on wystawił nie będzie dla mnie krzywdzące, bo jest niejednoznaczne i pada tam jedynie stwierdzenie o wypowiedzeniu z zachowaniem okresu wypowiedzenia, bez wzmianki o wypowiedzeniu wraz z końcem okresu podstawowego...

 

Słuchajcie, da się gdzieś oceniać obsługę? Bo im dłużej o tym myślę, tym bardziej mam ochotę zrobić im na złość. Jakbym mógł to od razu bym wysłał mailem i miał w bardzo głębokim poważaniu taką obsługę...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@james_b

 

Jak będzie kontaktował się z Tobą DUK to złóż reklamację na konkretny punkt. A jeżeli chodzi o samo wypowiedzenie to powinna być informacja: wypowiedzenie umowy zgonie z zachowaniem okresu wypowiedzenia na koniec podstawowego okresu umowy. Ale konsultant przedstawi Ci jak zostało przyjęte wypowiedzenie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dzięki za odpowiedź! :) Nie omieszkam wspomnieć o obu tych punktach, bo rozumiem, że można mieć gorszy dzień, ale nie jeszcze próbować mi wciskać kity i rozmawiać z koleżanką z jaką sprawą przyszedłem, nie kiedy jestem obecny obok.

W mojej wersji wypowiedzenia była zawarta formułka, o której piszesz, ale ten Pan mój papier wrzucił do niszczarki i dał swój z zapisanym podanym wyżej tekście, czyli o zachowaniu okresu wypowiedzenia. Dla mnie to można rozumieć jako że wypowiadam już z zachowaniem okresu wypowiedzenia albo że wypowiadam jak się skończy umowa... Najwyżej wycofam to, składając przy okazji jeszcze bardziej surową skargę :)

 

edit: Podpytałem w CP i też nie wiedzieli o jaki moment chodzi... I dla mnie strata czasu, bo muszę teraz wszystko wyjaśniać - prawo dla tych panów, którzy mnie obsługiwali -,-'

Edytowane przez james_b
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam,

 

Aktualnie:

Pakiet Familijny Max HD

Pakiet Sport HD
Pakiet HBO HD HBO GO
Pakiet Cinemax HD
Pakiet Film HD

 

Umowa 24 miesiące - od 2 lutego 2016 do 1 lutego 2018. Dekoder Evobox. Rabat SmartDom.

 

Chciałbym przedłużyć umowę na powyższych warunkach + Eleveny.

 

Na co mogę liczyć, tj. jaka cena? Zależy mi na długiej umowie. Czy przedłużając umowę teraz skraca się obecna umowa, czy okres obecnej umowy należy dodać, tj. 6 miesięcy do końca obecnej + 24 nowej?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@tol

 

Jeżeli chcesz pozostawić wszystkie pakiety które masz+Eleven to odpowiedni dla Ciebie będzie Pakiet Premium Max w cenie 99,99zl. jeżeli założysz wypowiedzenie to pozostałe 6 miesiecy będzie anulowane i teraz możesz dostac aneks na 24/6. wysłałem Ci wiadomość i wszystko wytłumaczyłem.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Normalnie walnąć można z tymi punktami obsługi... Jeden odmówił w ogóle przyjęcia, bo może to zrobić najwcześniej 3 miesiące przed końcem, a w drugim koleś z wielkiej łaski przyjął moje chęci, niszcząc dokument który ze sobą przyniosłem i wystawił własny, bo na moim nie było numeru dekodera i karty czy czegoś... 

Nom to choć odczucia miałeś mieszane to mimo wszystko życzliwy ten pracownik APS..... wszak CP ma pewne wytyczne i na każdym wypowiedzeniu znaleźć się musi z pewnością twój podpis, nr pesel podstawa prawna no i dane dotyczące urządzenia z usługi którą chcesz w dniu wygaśnięciu umowy dezaktywować.... fakt mógł ktoś zadbać o dobry kontakt z  klientem ale nie ma co się obrażać :P byle osiągnąć swój cel  :mrgreen:

Edytowane przez wojtek509
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

oj no może odleciałem z tą podstawą prawną ale ja zawsze podaję paragraf który w cyrografie daje taką możliwość.... To logiczny ciąg korespondencji między klientem a CP który paragrafami nam w każdym piśmie rzuca. Natomiast aby uciąć wszelkie domysły operatora jak najbardziej wskazana jest wzmianka, że wypowiadamy umowę z zakończeniem okresu podstawowego, aby w CP nie musiał się domysleć że chodzi o inny rodzaj rozwiązania umowy i nie straszył karami umownymi :P 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nom to choć odczucia miałeś mieszane to mimo wszystko życzliwy ten pracownik APS..... wszak CP ma pewne wytyczne i na każdym wypowiedzeniu znaleźć się musi z pewnością twój podpis, nr pesel podstawa prawna no i dane dotyczące urządzenia z usługi którą chcesz w dniu wygaśnięciu umowy dezaktywować.... fakt mógł ktoś zadbać o dobry kontakt z  klientem ale nie ma co się obrażać :P byle osiągnąć swój cel  :mrgreen:

Tu nie ma obrażania się, tylko zwracanie uwagi na to, że jak koleś robi coś z łaski to niech lepiej w ogóle nic nie robi, bo takie fochy to sobie może strzelać dziecko w podstawówce, a nie pracownik obsługujący abonentów firmy ogólnopolskiej, której zasięg i tak de facto wybiega daleko poza granice naszej pięknej ojczyzny. O ile podpis i numer umowy są dla mnie zrozumiałe, bo to podstawa, to nie rozumiem po co PESEL (choć to jeszcze przełknę) czy dane urządzeń. To jest tożsame z umową, w moim przypadku jedyną, której numer jest znany, bo podany w wypowiedzeniu. Jakbym miał maksymalną opcję urządzeń multiroom, do tego internet to wszystko musiałbym podawać? Dla mnie kpina i utrudnianie życia - umowa to umowa, jeśli zwiera wszystkie składające się na nią komponenty to już durnota tego nie przyjąć. Podstawą prawną jest umowa, której numer został podany, a jej zapisy są jasne - tyle w temacie. Serio trzeba dzielić włos na czworo i kazać mi jeździć przez pół miasta, żeby z wielkim dąsem na twarzy i gadaniem głupich komentarzy do koleżanki przyjąć JEDEN świstek? Nie dość, że ja tracę czas to ten człowiek też - w tym czasie, gdyby nie stroił fochów, mógłby obsłużyć co najmniej jeszcze jedną osobę.

 

edit: Uznałem, że umowa na świadczenie usług jest na tyle prostą, że nie muszę się bawić w paragrafy, których ostatnio i tak musiałem wypisywać dużo, w tysiąckroć ważniejszych sprawach. A termin zakończenia umowy miałem w swojej wersji wpisany - pracownik APS takiego zapisu u siebie nie uwzględnił (pomimo mojego zwrócenia na to uwagi) i w Warszawie musieli to prostować - od wczoraj się udało, dzięki mojej czujności. Naprawdę musi znaleźć się jakiś sfochany pracownik, który nie dość, że marketingowo działa na szkodę firmy to jeszcze powoduje konieczność dodatkowej pracy osób o 120 km oddalonych od punktu w którym pracuje?

 

Całe szczęście, że moja wiara w ludzi jest duża i zdążyłem się przekonać, że pracują tam też normalni :) Szkoda tylko, że ich praca jest mniej zauważalna niż takiego jednego z drugim, którzy pozostawią po sobie złe wrażenie.

Edytowane przez james_b
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam,

Mam prośbę, kończy mi się umowa zawarta 26-10-2015.

Posiadam Pakiet Familijny MAX HD, Pakiet Film HD, Pakiet Sport HD, Pakiet Cinemax HD  Multiroom Sagem ESI88 plus 2xHD5000 - razem 74,99 zł miesięcznie.

 

Jaką mogę dostać ofertę na powyższy pakiety plus Eleven i ewentualnie On the Go przy wymianie głównego dekodera na EVbox ( nie wiem czy należy też wymienić HD5000 na HD5500S?)

 

Z góry dziękuję za pomoc we wskazaniu "ceny"i drogi jak do niej dojść ;):wink:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@jaceklub

 

wszystko co masz do tej pory bez HBO I OTG w cenie 69,99zl. Chyba że chcesz jeszcze mniejszy pakiet to wtedy możesz dobrać siebie eleven na czas nieokreślony za 15zl miesięcznie ale to mniej się opłaca.

 

@bartek2017

 

Jeżeli chcesz pozostawić te kanały które masz+ Eleven to cena 69,99zl+ dwa multiroomy 15zl no i 5zl czynszu za evobox= 90zl. przy umowie na 24/4 OTG będzie w cenie przy krótszych umowach 5zl.

Edytowane przez dzialduk
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Aha ile przed końcem umowy mogę wziąć jak była umowa na 29 miesięcy.

Jak mam teraz premium max drugi produkt jak znize drugi produkt z 99.99 na 69.99 to nie stracę rabatu.

Znacze się ile mogę obniżyć pierwszy produkt w smartdom i wymienić 3 produkt na duetet czy rodzinny to jest wszystko w plusie?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jak to jest, że dzwoniąc na DUK mówią, że w soboty jest czynne od 9 do 17, a ja dzwonię przed 16 i mnie rozłącza po wygłoszeniu komunikatu? :P

 

Zakładam, że ta oferta jest nie najlepsza? 12/3 Familijny MAX HD, Sport HD, Film HD, Cinemax HD oraz VOD za 69,99 zł, 0 zł za Evobox, 10 zł za MR. Pani twierdzi, że VOD nie da rady wyłączyć, bo jest na stałe wpisany i innej, lepszej oferty nie ma. Prawda to? :)

 

Aktualizacja: Wypowiedzenie oczywiście wysłane i, zgodnie z moimi przypuszczeniami, było źle zrozumiane i musiałbym zapłacić ponad 400 zł kary.

Aktualizacja 2: Numer DUK 222 127 137 działa w najlepsze, a 222 127 128 rozłącza w którymś momencie. Niestety pan z DUK coś mówił, że umowy tak wcześnie przedłużyć się nie da i że koleżanka musiała mnie wprowadzić w błąd :P Jaja :D

Edytowane przez james_b
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...