maks27 Opublikowano 5 Lipca 2017 Udostępnij Opublikowano 5 Lipca 2017 Wczoraj byłem z kolegą, który chciał zorientować się, co może dostać w propozycji przedłużenia.Ma Premium HD do grudnia roku i w Pani w APS zaoferowała Premium na 29 bez gratisowych miesięcy i uparcie twierdziła, że nowa umowa dopiero po starej wchodzi w życie.Doradziłem wypowiedzenie i kontakt z DUK. Kolega zdecydowany na umowę 24 miesiące. Skoro się nie da krócej w tym punkcie to kolega stwierdził, że to ostatnia wizyta w tym APS. Jest jeszcze drugi w mieście oraz salon Plusa. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pastelove Opublikowano 5 Lipca 2017 Udostępnij Opublikowano 5 Lipca 2017 (edytowane) No to widze podobny sprzedawca jak u nas. Tyle, ze nie wiem czy nie zależy im na tym żeby ktos podpisał umowe czy licza ze sie zgodzi na takie warunki. My byliśmy drugi raz (ale znowu ten sam gadał z nami, moze inny by cos innego powiedzial) i sobie myśleliśmy, ze teraz jak ma już wypowiedzenie to na pewno co innego zaoferuje a tu nie. Ciągnął dalej to samo (mówiliśmy ze na infolinii dają mies gratisowe i wogole, a on ze smartdom nie laczy sie z gratisowymi???? zresztą on mówił ze jak złożymy wypowiedzenie nie ma juz smartdomu wtedy). Mialam tez okazje składać z inna osoba wypowiedzenie tv i tam (w innym punkcie) bez problemu byla mozliwosc 24m nawet sie nie zająknął o jakimś 29 a do tego to taka sama umowa i w tym samym czasie praktycznie zawierana. Także nie wiem o co im w tych punktach chodzi juz nawet jak widzą ze ktos ma pojecie jakie sa mozliwe warunki przedłużenia i jeszcze im to mówi. Edytowane 5 Lipca 2017 przez Barti Usunięto zbędne cytowanie. Nie cytujemy treści poprzedniego postu w całości. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
maks27 Opublikowano 5 Lipca 2017 Udostępnij Opublikowano 5 Lipca 2017 Podejrzewam że na początku miesiąca może chcą złapać klienta n zmniejszenie atrakcyjne umowy. Słyszałem że w tym APS pod koniec miesiąca szybciej oferują lepsze dla klienta propozycje umów. Jednak to moje domysły. Akurat wczoraj Pani pakowała przy nas do wysyłki umowy z czerwca, była spora paczka. Teraz pierwsze dni nowego miesiąca. Być może o to chodzi ? A po wypowiedzeniu można spokojnie z domu zadzwonić do DUK i zapytać o ofertę. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pastelove Opublikowano 5 Lipca 2017 Udostępnij Opublikowano 5 Lipca 2017 (edytowane) Bylismy kolo polowy miesiaca pierwszy raz, sprzedawca wraz gadal to samo ze taka umowa dluga i nie ma gratisowych miesiecy. A kiedy wczoraj spytalismy czy nie moze byc na 24m to on ze nie ma takiego czegos Edytowane 5 Lipca 2017 przez Barti Usunięto zbędne cytowanie. Nie cytujemy treści poprzedniego postu w całości. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Niszczu Opublikowano 6 Lipca 2017 Udostępnij Opublikowano 6 Lipca 2017 Tyle, ze nie wiem czy nie zależy im na tym żeby ktos podpisał umowe czy licza ze sie zgodzi na takie warunki. W mojej miejscowości APS ma tylko umowy 29 m-cy bez m-cy darmowych. Ale żeby nie było, że on taki niemiły to szuka, szuka i: " o proszę pana, udało się odblokować możliwość, aby w ramach tej umowy przez pierwsze 6 m-cy miał pan wyższy pakiet w tej samej cenie" i ludzie się cieszą, biorą, wszyscy zadowoleni. Kiedyś próbowałem wytłumaczyć klientce w kolejce w CP że są korzystniejsze możliwości, to siedli na mnie oboje Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pastelove Opublikowano 6 Lipca 2017 Udostępnij Opublikowano 6 Lipca 2017 (edytowane) No właśnie tak robią, ludzie nie wiedzą o co chodzi i biorą, co im zaproponują i to jeszcze jaka promocja. Odblokował, jaki specjalista. A do tego właśnie mimo, że już się wie z infolinii, co można uzyskać i się mu mówi, to jeszcze on mówi, że nie ma takiej opcji i wciska dalej swoje. A jak ktoś nie śledzi na bieżąco tego, co jest w ofercie to myśli, że w punkcie dał dobrą ofertę. Edytowane 6 Lipca 2017 przez Barti Pisząc posty należy poprawnie stosować znaki interpunkcyjne. Poprawiono post. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dziabolek7 Opublikowano 6 Lipca 2017 Udostępnij Opublikowano 6 Lipca 2017 Zycie... Sprzedawca musi zrobic swoj plan, plan punktu, prowizje zarobic. Czasem mu sie nie oplaca korzystnego dla Klienta przedluzenia wypisac i woli go wypuscic. Juz 10 lat temu byly oferty ktorych sie nie pisalo bo nic z nich nie bylo, a tylko czas sie tracilo. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mietekzuqwertyl Opublikowano 7 Lipca 2017 Udostępnij Opublikowano 7 Lipca 2017 Nawiązując do swojego posta https://forum.satkurier.pl/topic/12802-promocje-oferty-dla-stałych-abonentów-cp/?p=1274603wczoraj dostałem ofertę nad którą muszę się zastanowić 6m-cy gratis a potem przez 18 m-cy 69,99 zł za następujący pakiet: Familijny Max HD + Film HD + SportHD + Cinemax HD + Pakiet Eleven Sports + 1xMR Czyli nawet taniej niż byłem skłonny się zgodzić. Jeden dekoder HD3000 miałbym oddać, nie byłem zainteresowany zamianą HD7000 na Evobox. Wyszło taniej niż u kolegi uyssy Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
iLuminary Opublikowano 7 Lipca 2017 Udostępnij Opublikowano 7 Lipca 2017 Nawiązując do swojego posta https://forum.satkurier.pl/topic/12802-promocje-oferty-dla-stałych-abonentów-cp/?p=1274603wczoraj dostałem ofertę nad którą muszę się zastanowić 6m-cy gratis a potem przez 18 m-cy 69,99 zł za następujący pakiet: Familijny Max HD + Film HD + SportHD + Cinemax HD + Pakiet Eleven Sports + 1xMR Czyli nawet taniej niż byłem skłonny się zgodzić. Jeden dekoder HD3000 miałbym oddać, nie byłem zainteresowany zamianą HD7000 na Evobox. Wyszło taniej niż u kolegi uyssy Bardzo ciekawa oferta. Obecnie kończy mi się umowa za 4 miesiące, konsultant już dzwonił i wciskał jakieś ... Teraz mam Familijny Max + Sport + Film za 69.90, dodatkowo posiadam internet mobilny oraz internet stacjonarny w ofercie SmartDom (dwa razy internet się udało, bo konsultantka się pomylila i myślała, że może być wtedy rabat ) Pytanie brzmi, czy posiadanie innych usług może jeszcze pozytywnie wpłynąć na taką ofertę, da się wtedy coś ugrać? Lub ewentualnie EvoBox za 1zł? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Maverick1986 Opublikowano 8 Lipca 2017 Udostępnij Opublikowano 8 Lipca 2017 Prawie trzy tygodnie temu zgodziłem się telefonicznie na ofertę DUK i anulowanie mojego wypowiedzenia. Ale niestety kurier nie przyjechał z nową umową i dekoderem + zestaw antenowy Evo. Po interwencji telefonicznej i złożeniu reklamacji na zaistniałą sytuację CP nawet nie był wstanie podać numeru przewozowego Nowa umowa została anulowana czyli muszę jeszcze raz napisać wypowiedzenie czy w tej sytuacji moje stare wypowiedzenie dalej będzie aktualne ? Za kilka dni kończy się moja umowa z CP i wtedy przejdzie na czas nieokreślony. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dziabolek7 Opublikowano 8 Lipca 2017 Udostępnij Opublikowano 8 Lipca 2017 Czyli reklamacja rozpatrzona, w jaki sposób? Odsłuchali rozmowę i co? Najprościej i najszybciej to zapytać u źródła, czyt. PartyLine CP. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wepses Opublikowano 9 Lipca 2017 Udostępnij Opublikowano 9 Lipca 2017 (edytowane) Witam. Podzielę się z wami ciekawą informacją. Otóż pod koniec czerwca 2017 przedluzylem przez DUK umowę na 24 miesiace. Pakiet Premium Max +multiroom z wymiana na Evoboxa. Abonament razem 105 zł, 4 miesiace za darmo. Zastanawiam sie nad odstapieniem od umowy zawartej na odleglosc w terminie 14 dni. Zadzwonilem w tej sprawie do biura obsługi klienta. Konsultant twierdzi ze jesli odstapie od nowej umowy to po prostu wracaja stare warunki umowy (co jest oczywiste) ale Evoboxa nie bede musial zwracac I spowrotem przyjac poprzedni dekoder glowny tj HD PVR 7000 . Mam teraz zagwostke co robic. Caly czas zastanawiam się jak bedzie na koniec roku z kanalem Uniwersal Chsnnel HD ktory mam w tabelce przy umowie jako kanał gwarantowany. Jesli polsat usunie ten kanal 1 stycznia 2018 to przy obecnym aneksie bede mial 4 miesiace za darmo po czym zaplace 2 miesiace I bede mogl skladac ponownie wypowiedzenie z powodu usuniecia z oferty ww. kanału. Gorzej jesli CP go nie usunie to wtedy strace bo moglbym cofnac moj obecny aneks I podpisac ponownie na 15 miesiecy. Ktos sie orientuje jak to moze byc z tym Uniwersal Channel HD jesli chodzi o jego usuniecie z oferty? To ze mam ten kanal jako gwarantowany widnieje w umowie w warunkach oferty-"Telewizja Satelitarna dla Stałych Abonentów" z dnia 26.05.2017 w paragrafie nr 9 tj. Postanowienia Końcowe w tabeli nr 5. Czy to co mowil konsultant nt evoboxa jest prawda? Edytowane 9 Lipca 2017 przez wepses Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rabauken Opublikowano 10 Lipca 2017 Udostępnij Opublikowano 10 Lipca 2017 Większość osób pisze tutaj o "grubszych" pakietach, a co można ugrać w przypadku przedłużania pakietu Familijny Max HD? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Marko 345 Opublikowano 10 Lipca 2017 Udostępnij Opublikowano 10 Lipca 2017 Familijny Max HD za 29.99zł w umowie 24 miesiące (3 miesiące gratis). Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rabauken Opublikowano 10 Lipca 2017 Udostępnij Opublikowano 10 Lipca 2017 Ktoś na krótszy okres wynegocjował? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Marko 345 Opublikowano 10 Lipca 2017 Udostępnij Opublikowano 10 Lipca 2017 Krótsza umowa to cena większa. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pastelove Opublikowano 11 Lipca 2017 Udostępnij Opublikowano 11 Lipca 2017 (edytowane) Witam. Podzielę się z wami ciekawą informacją. Otóż pod koniec czerwca 2017 przedluzylem przez DUK umowę na 24 miesiace. Pakiet Premium Max +multiroom z wymiana na Evoboxa. Abonament razem 105 zł, 4 miesiace za darmo. Zastanawiam sie nad odstapieniem od umowy zawartej na odleglosc w terminie 14 dni. Zadzwonilem w tej sprawie do biura obsługi klienta. Konsultant twierdzi ze jesli odstapie od nowej umowy to po prostu wracaja stare warunki umowy (co jest oczywiste) ale Evoboxa nie bede musial zwracac I spowrotem przyjac poprzedni dekoder glowny tj HD PVR 7000 . Mam teraz zagwostke co robic. Caly czas zastanawiam się jak bedzie na koniec roku z kanalem Uniwersal Chsnnel HD ktory mam w tabelce przy umowie jako kanał gwarantowany. Jesli polsat usunie ten kanal 1 stycznia 2018 to przy obecnym aneksie bede mial 4 miesiace za darmo po czym zaplace 2 miesiace I bede mogl skladac ponownie wypowiedzenie z powodu usuniecia z oferty ww. kanału. Gorzej jesli CP go nie usunie to wtedy strace bo moglbym cofnac moj obecny aneks I podpisac ponownie na 15 miesiecy. Ktos sie orientuje jak to moze byc z tym Uniwersal Channel HD jesli chodzi o jego usuniecie z oferty? To ze mam ten kanal jako gwarantowany widnieje w umowie w warunkach oferty-"Telewizja Satelitarna dla Stałych Abonentów" z dnia 26.05.2017 w paragrafie nr 9 tj. Postanowienia Końcowe w tabeli nr 5. Czy to co mowil konsultant nt evoboxa jest prawda? Witam, i jak to wyszło z tym dekoderem evobox? Rzeczywiście można wtedy sobie zostawić go po odstąpieniu, a nie ponownie brać poprzedni? Czy trzeba cały sprzęt zwrócić (dekoder, antena, konwerter)? Nie wiem jak wygląda sytuacja, gdy złoży się to pismo, znajomy zastanawia się nad dodatkowym dekoderem. Czy jest taka opcja, aby podpisać potem znowu umowę, tylko już z dekoderem dodatkowym, pozostając przy wszystkich poprzednich ustaleniach ? Edytowane 11 Lipca 2017 przez pastelove Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wepses Opublikowano 11 Lipca 2017 Udostępnij Opublikowano 11 Lipca 2017 (edytowane) Kolego, podjalem decyzje, ze zaryzykuje I nie bede skladal odstapienia od umowy w ciagu 14 dni od podpisania aneksu. Licze ze bede mogl zlozyc wypowiedzenie po 1 stycznia 2018 jak z Polsatu wypadnie Uniwersal Channel HD, ktory mam w umowie jako gwarantowany. Natomiast z tego co mówił konsultant to evoboxa nie musialbym zwracac. Upewnialem sie go o to kwestię kilka razy. Twierdzil ze nie oplaca sie im bawic w odsylanie dekodera itp. Tylko na moje wyrazne zadanie moglbym odzyskać stary dekoder . Twierdzil tez, ze moge bez problemu po zlozenii odstapiena od aneksu zlozyc kolejne wypowiedzenie poprzedniej umowy I przedluzyc na innych warunkach (w moim przypadku np na 15 miesiecy/1 gratis). Pozdrawiam. Edytowane 11 Lipca 2017 przez Barti Usunięto zbędne cytowanie. Nie cytujemy treści poprzedniego postu w całości. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pavkoo Opublikowano 11 Lipca 2017 Udostępnij Opublikowano 11 Lipca 2017 Dziś ostatni dzień w CP. Nie proponowali 4.99 za Rodzinny. Kupiłem Wiwe 90 HD za 65 PLN w Auchan i tyle, papa. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
deejay_18 Opublikowano 11 Lipca 2017 Udostępnij Opublikowano 11 Lipca 2017 (edytowane) I życzę miłego oglądania NTC, ja też zrezygnowałem ponad rok temu i teraz wracam, bo nie ma na czym oka zawiesić. Z tym, że ja miałem Premium MAX. Pozdrawiam. Edytowane 11 Lipca 2017 przez Barti Usunięto zbędne cytowanie. Nie cytujemy treści poprzedniego postu w całości. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
SatExpert Opublikowano 11 Lipca 2017 Udostępnij Opublikowano 11 Lipca 2017 Wypowiedzenie zaniesione do APS-u około godziny 11:00, a około godziny 15:30 telefon do DUK i mam już nową umowę na Premium Max, na 15/3. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Bartek1985 Opublikowano 11 Lipca 2017 Udostępnij Opublikowano 11 Lipca 2017 witam czy po wypowiedzeniu umowy trzeba samemu dzwonić do DUK czy sami dzwonią ? jaki do nich numer jest ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
SatExpert Opublikowano 11 Lipca 2017 Udostępnij Opublikowano 11 Lipca 2017 (edytowane) 1) Sami dzwonią. 2) O tu masz numer. ⬇ https://forum.satkurier.pl/topic/10324-cyfrowy-polsat-wa%C5%BCne-telefony-i-adresy/?do=findComment&comment=508768 Edytowane 11 Lipca 2017 przez SatExpert Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Bartek1985 Opublikowano 11 Lipca 2017 Udostępnij Opublikowano 11 Lipca 2017 złożyłem wypowiedzenie 7.07.2017 wiec czekam dalej Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
SatExpert Opublikowano 11 Lipca 2017 Udostępnij Opublikowano 11 Lipca 2017 Wiesz co, lepiej sam tam zadzwoń, bo możesz się nie doczekać na ten telefon od nich. A wypowiedzenie jak składałeś? Pocztą? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.