Skocz do zawartości

PROMOCJE, oferty dla stałych abonentów Polsat Box


koteczek19
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Oferta jest okej jak na to że jesteś w trakcie trwania umowy. Oczywiście dużo lepsze są oferty na koniec trwania (nawet 5 miechów za darmo przy umowie na 15) dlatego też lepiej zapytaj się o krótszą umowę bo dopiero następną na porządnych warunkach umowę będziesz mógł negocjować za 29 mc a do tego mogą znowu coś po zmieniać z pakietami.

 

Edit: Możesz też w sumie poczekać do lipca (jak masz pakiet sportowy) jak wywalą espn to wywalczysz lepsze warunki 8)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Z mojego doświadczenia wiem, że nie ma co podpisywać nowej umowy w trakcie jej trwania, bo nic ciekawego Ci nie dadzą. Lepiej poczekać, aż zostanie 6 mies. do zakończenia umowy i jak tutaj Panowie wspominają, masz na wstępie 5 mies. za free przy umowie na 15mies. Lepiej zawsze wziąć krótszą umowę niż wiązać się na długi okres, bo zawsze coś się zmieni. Jak się ma wysoki pakiet to i na 12 mies. można utargować.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Przedłużyłem umowę, trochę to inaczej wyszło, nie wziąłem hd 7000, bo w sumie mam nagrywarkę dvd, a echostar 400hds jest bardzo dobrym dekoderem. Umowa na29 mies z czego 9mies full po tym zostaje tylko hbo go, vod za ew dopłatą, czyli bez szału, ale ważne że cbeebes będzie dla córy :D . Co do darmowych mies przy końcu umowy wiem o tym, bo miałem tak poprzednio- 8mies.

Edit: problem jest taki że okres rozliczeniowy mam od 4 każdego mies. więc nowe pakiety (dodatkowe) dopiero od nast okresu rozliczeniowego- po prostu załamka, córa płacze że nie ma cbeebies a na icok nic mi z tym nie poradzą, co mnie podkusiło :evil: jak bym wziął tego pvr 7000 to pewnie bym miał nowe kanały eeeech szkoda gadać , chyba to był strzał w kolano z mojej strony :crazy:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tym bardziej, że CP często stosuje metodę włączania nowej usługi od zaraz. Sam nieraz przy zmianie umowy z tego korzystałem. Nigdy mi konsultant czy konsultantka nie robili z tym kłopotów. Ostrzegali jednak, że uniemożliwia to wycofanie się z nowej umowy. Nowe kanały miałem w ciągu jednej do dwóch godzin,a w jednym przypadku były nawet natychmiast po skończeniu rozmowy.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Od 3 października 2012 mam umowę kontynuacyjną na 2 lata za 49,80 zł tj. familijny HD + extra HD. Czy mogę zejść na niższy pakiet teraz - nawet mini HD bo po prostu nie oglądam dużo i nie jest mi potrzebnych tyle kanałów w których i tak w kółko jest to samo? Po prostu szkoda kasy na kanały których w ogóle się nie ogląda...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Hmm.... Nie wiem czy mam w ogóle umowę na papierze. Wysyłałem z poprzedniej umowy wypowiedzenie i dzwonili z działu utrzymania klienta z ofertą . Wtedy wynegocjowałem umowę na 2 lata, że od 3 X 2012r. na 8 miesięcy free a potem za 49 zł. Tylko że teraz na icok widzę że do zapłaty pierwszy rachunek był faktycznie 49 zł a następny już 49,80 zł. To skąd te 80 groszy? Na icok w zakładce płatności jest coś takiego :

Pakiet Familijny HD 39,80 zł TAK (obowiązkowy)

Pakiet Extra HD 10,00 zł TAK (obowiązkowy)

To w takim wypadku mogę zejść na niższy pakiet? Lub kiedy najwcześniej wysłać wypowiedzenie ? i wtedy opcja- powiedzieć goodbye lub wziąć najniższy abonament.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jak zawierałeś telefonicznie, to powinieneś dostać pismo z informacją o zmianach warunkach umowy. Jeżeli masz obowiązkowe te pakiety, to lipa. Wypowiedzenie możesz już wysłać 5 miesięcy przed zakończeniem umowy i wtedy negocjować ofertę.

Stawka się zgadza: 39,90zł za Fam. HD oraz 10zł za Extra HD. Widocznie miałeś jakąś nadwyżkę w postaci tych kilkudziesięciu groszy na swoim koncie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Kilka dni temu pani konsultantka z CP zadzwoniła do mnie w sprawie przedłużenia umowy na nowych warunkach.Dodam,że dot.miałem pełny pakiet za 89,90 na 15 mies.z tym,że 5 mies.miałem za friko.Rozmowę rozpoczęła od "super" propozycji pełnego pakietu /teraz już o wiele droższego/ z umową na 29 mies.Moja odpowiedż była krótka,nie chcę żadnej opcji na 29 miesięcy i mają czekać na moje wypowiedzenie,bo jest dla mnie obrazą,aby klientowi ze stażem prawie 5 lat przedstawiać tak haniebną propozycję i kiedy powiedziałem,że dziękuję za rozmowę i do widzenia,szanowna pani konsultantka bardzo uprzejmie poprosiła mnie,abym się nie rozłączał,bo musi coś skonsultować z przełożonym i po ok.2 minutach podjęła ze mną rozmowę prosząc o przedstawienie swoich żądań.Moja propozycja była taka:full pakiet z multiroomem,umowa na 15 miesięcy,5 mies.gratis,opłata za dekoder 5 zł.mies.bez opłaty aktywacyjnej z ceną tą samą co dotychczas.I co?Moja propozycja została przyjęta bez żadnych uwag,a wieczorem wszystkie kanały z obecnego pakietu już świeciły.Po 3 dniach pan kurier dostarczył umowę wraz z dekoderem do MR HD 3000 i wszystko w umowie się zgadzało zgodnie z ustaleniami.Dodam,że na początku rozmowy poprosiłem panią konsultantkę o ponowne podanie nazwiska i imienia i zapisałem godzinę rozpoczęcia rozmowy,aby w razie czego można było szybko poszukać i odtworzyć nagraną rozmowę.Myślę,że CP zaczyna coraz bardziej szanować swoich starych klientów,a ostrzeżeniem dla nich jest reakcja klientów byłej eN-ki i C+ na aroganckie i ubliżające zachowanie wobec nich kierownictwa nc+ polegające na jednostronnym dyktowaniu warunków umowy,tak jakby klient miał tylko posłusznie słuchać jaśniepaństwa z nc+ z królem Julianem na czele bez prawa decydowania co chce oglądać!!Każdy ma to,co sam potrafi wynegocjować.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mi umowa kończy się 10 lipca 2013r. Miałem full pakiet, umowę na 15 miesięcy, 8 miesięcy za 39,90 zł oraz 7 miesięcy za 89,90 zł. Czyli całkiem fajnie. Jestem z Polsatem od samego początku, czyli od 2000 roku. I też na początku zaproponowano mi umowę na 29 miesięcy, full pakiet za ponad 100 zł, od razu odrzuciłem tę propozycję. Do tej pory nie przedstawiono mi żadnej konkretnej nowej oferty. Zgodzę się na umowę na max 15 miesięcy, nic dłużej. Na tych warunkach co miałem do tej pory to napewno bym od razu przedłużył. Dzięki Meszek za cenne uwagi, będzie trzeba konkretnie negocjować od poniedziałku:)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Spróbuj zadzwonić na info jeszcze raz, może jak trafisz na innego konsultanta to wtedy uda się wcześniej te kanały załączyć.
Tym bardziej, że CP często stosuje metodę włączania nowej usługi od zaraz. Sam nieraz przy zmianie umowy z tego korzystałem. Nigdy mi konsultant czy konsultantka nie robili z tym kłopotów. Ostrzegali jednak, że uniemożliwia to wycofanie się z nowej umowy. Nowe kanały miałem w ciągu jednej do dwóch godzin,a w jednym przypadku były nawet natychmiast po skończeniu rozmowy.

Uff, udało się, przypomniałem sobie po waszych wpisach, że poprzednio przy przedłużeniu też dało radę wcześniej włączyć, tu jednak więcej telefonów trzeba było wykonać a i tak nie jest wszystko włączone tj VOD-y i serwisy internetowe hbo go itd., ale z tym już poczekam chyba do nowego miesiąca :roll:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No tak - wynegocjowało się wysoką umowę z gratisem a jak się gratis skończył to się płacić nie chce :D przepiękne

Ju kiedyś to pisałem, CP powinien dawać gratisy na końcu umowy :) Raz że klient miałby lepsze wrażenie o ofercie. Po drugie abonent, mając okazję, nie wysyłałaby rezygnacji mając przed sobą jakieś gratisowe miesiące czy zniżki. Teraz wszystko co fajne dostaje na początku umowy i pod koniec pozostaje niesmak :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Co do wypowiedzi Be89 to dodam jeszcze, że brakuje ofert dla stałych klientów. Jest pan z nami 5 lat do dostaje pan ofertę X, a jak jest pan z nami 8 lat to oferta X+Y. Ale to raczej wszędzie tak jest. I tak po tym względem CP biję Orange na głowę.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

brakuje ofert dla stałych klientów

 

To jeszcze pół biedy. Ostatnio standardem stało się serwować przy przedłużeniu podwyżkę... Pani w punkcie to oczekiwała chyba że będę skakać z radości iż dane mi będzie oglądać to samo a płacić więcej. Trzeba było odstawić swój 5-letni staż na bok i zostać nowym klientem żeby dostać lepszą ofertę w punkcie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Akurat też się nie spotkałem z płaceniem więcej niż obecnie, ale spotkałem się z ofertą gorszą niż dla nowego klienta. Tutaj akurat jest niepomyślane. W sierpniu będę podwyższał pakiet i biorę Multiroom i będę próbował coś ciekawego wynegocjować. 5 mies. za free przy umowie na 15 mies. mam załatwione na tę chwilę, ale trochę ich jeszcze pomęczę. Jak nie dostanę iplaMix to spróbuję skrócić okres umowy albo obniżyć cenę za udostępnienie HD 6000 z 79 zł do 29 zł. Zobaczymy, jak to pójdzie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jestem z Polsatem od samego początku, w lipcu kończy mi się umowa. Byłem dzisiaj w punkcie sprzedaży i zaproponowali mi umowę na 15 miesięcy (pakiet Premium Super HD z pakietami: Familijny Max HD + Film HD + Sport HD + HBO Cinemax HD oraz HBO GO i iplaMIX), 5 miesięcy to wszystko za 0 zł, pozostałe 10 miesięcy to wszystko bez HBO GO i iplaMix za 99,00 zł. Co o tym myślicie? Warto wynegocjować coś lepszego? Dodam tylko, że interesuje mnie umowa wyłącznie na 15 miesięcy, nic dłużej

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...