Skocz do zawartości

PROMOCJE, oferty dla stałych abonentów Polsat Box


koteczek19
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

@markar - Nigdzie nie napisałem, że nie można wcześnej, tylko "mądrze" trzeba napisać takie wypowiedzenie. Ty prawidłowo to robisz. Ja tylko przy każdej sposobności staram się uświadomić to nieświadomym. Niestety wielu jest tutaj (i nie tylko tutaj) takich, którzy nie mają świadomości różnicy w piśmie: "Wypowiadam umowę z zachowaniem 3-miesięcznego okresu wypowiedzenia" wysłaną na 4 miesiące przed zakończeniem okresu podstawowego umowu a wysłane na przykład 6 miesięcy przed zakończeniem okresu podstawowego umowy.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Do mnie już nie zadzwonili, w sobotę miałem ostatni telefon o czym pisałem wcześniej. W sumie to mieli jeszcze dzwonić, gdyż ja ostatecznie tych ofert nie odrzuciłem. Umowa na 12 miesięcy była jednak niemożliwa. Dziś kończy mi się umowa, dekoder mam już zablokowany. Przechodzę do nc+. Zalogowałem się do ICOK i mam do zapłaty 99 zł. a od grudnia jestem w okresie promocyjnym. Wie ktoś o co tu chodzi?

Wiem- u mnie to samo,dzwoniłem na infolinię bo mi ciśnienie podnieśli, ale okazało sie że system już wygenerował opłatę za następny okres a u mnie wypada pierwszy płatny na 28 maja a to świeciło już 28 od kwietnia! tak że spoko.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Do mnie już nie zadzwonili, w sobotę miałem ostatni telefon o czym pisałem wcześniej. W sumie to mieli jeszcze dzwonić, gdyż ja ostatecznie tych ofert nie odrzuciłem. Umowa na 12 miesięcy była jednak niemożliwa. Dziś kończy mi się umowa, dekoder mam już zablokowany. Przechodzę do nc+. ...

 

Nie wiem czy wiesz, ale koledzy z forum pisali, że możesz do nich (DUK) sam zadzwonić i próbować jeszcze się dogadać - dopóki nie oddałeś dekodera (a masz na to 30 dni).

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

byłem w punkcie obsługi i chciałem się zapytać jaką mają dla mnie ofertę to mi powiedział że nie ma już darmowych miesięcy :D coś mi się wierzyć nie chce ;p wysłałem wypowiedzenie choć nie wiem czy dobrze je wypełniłem ;p

 

Skoro wysłałeś wypowiedzenie do CP to po jakiego grzyba polazłeś do APSu :?: ja już wysłałem któreś z rzędu i czekam na ruch CP a nie pukam do nich z czapką do ziemi gdyż w takim przypadku jestem z góry na straconej pozycji.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Oferta jaką dzisiaj otrzymałem

24 miechy umowy - odrzuciłem na wstępie

propozycja 2 - 15 / 3 z wymianą dekodera . ale że dekodera nie potrzebuję bo mam moduł - odmówiłem, konsultant stwierdził że nie może na tą chwilę zaproponować nic innego i zadzwoni jeszcze dziś .

Czekam , a umowa do jutra i się zobaczy .

 

propozycja 3 - 15/5 Premium , po 5 darmowych miesiącach brak możliwości zejścia na tańszą opcję , czyli opłata 89,90 - oferta odrzucona

propozycja 4 - 15/5 Premium , po 5 darmowych miesiącach zejście na Familijny Max + sport + film +cinemax , czyli opłata 59,90 Multiroom pozostał za O zł - oferta przyjęta .

 

Mi to odpowiada :smile:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Moje 2 poprzednie umowy były typu 12/5 i - tak twierdził konsultant- była osiągalna tylko 15/5. Taka jest teraz tendencja w CP by nie dawać 12/5 tym, którzy już to mieli. Ale pół roku przed końcem obecnej umowy można wypowiedzieć. Wtedy zapłacimy za 3, maks. 4 miesiące i znów 12/5.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

może głupie pytanie, ale czy można liczyć na jakąś dobrą ofertę jak się samemu zadzwoni do DUK-a ? wypowiedzenie wysłane ale mam 2 dni na zapłatę abonamentu i może uda się nie płacić już tego miesiąca (wypowiedzenie powinno już do nich dojść)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ostatnia-3 umowa została renegocjowana z powodzeniem :D

Bez wymiany dekodera(ESI-88):

15/5 Premium "elastyczna", po 5 darmowych miesiącach możliwość zejście na Familijny Max + Sport + Film +Cinnemax - opłata 59,90 + 5 czynsz :evil:

Dodatkowo przez pierwszy miesiąc pakiet Rozrywka HD za free :mrgreen:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jak to jest z tym czynszem?

Po wypowiedzeniu "z okazji kanału Sundance SD" renegocjowałem umowę i otrzymałem full'a przez 5 miesięcy gratis a później Familijny Max + Sport + Cinemax za 59,90 zł (umowa na 15 miesięcy) o żadnym czynszu konsultantka nie wspominała. Wcześniej nie płaciłem czynszu (moduł CAN za 1 zł jednorazowo na wypożyczenie). Jak to będzie w przypadku "nowej" umowy?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam. W grudniu wypowiedzenie umowy z powodu usunięcia kanału Love. Obecnie byłem w ostatnim piątym okresie promocyjnym. W dniu 29.04.2014 wysłane wypowiedzenie z powodu usunięcia z oferty Soundance SD. Dziś telefon. Dostałem umowę 15/5, 5-mscy pakiet Premium, z możliwością zejścia do Familijny Max+Sport+Film+Cinemaxy za 59,90 po 5-ciu miesiącach.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...