Skocz do zawartości

PROMOCJE, oferty dla stałych abonentów Polsat Box


koteczek19
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Jutro (a właściwie to już dzisiaj ;)) planuję pojechać do APS-u Cyfrowego Polsatu i złożyć tam wypowiedzenie mojej umowy. Umowę mam obecnie do 3 kwietnia br.

Zapytam więc raz jeszcze:

Czy mam jakieś szanse ugrać pakiet Premium za 79,90 zł przy umowie typu 12/5, ewentualnie 15/5? Bo czytałem wcześniej w niniejszym wątku, że ktoś taką umowę dostał. Obecnie mam to, co w podpisie tu na forum. Mam też usługę Multiroom z jednym dekoderem dodatkowym. Multiroom od samego początku mam gratis.

Edytowane przez Barti
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Też chciałem zapytać o Premium za 79,90 (może @swojadroga ma stosowną wiedzę).

Jestem zainteresowany taką opcją, +3 MR (obecnie posiadam darmowy MR HD5000+MR HD3000) z nowym dekoderem dwugłowicowym (HD5000 wtedy przeszedłby, jako MR). Czy jest to osiągalne w APS (opcja 15/3) w cenie 79,90 + 10PLN za MR?
 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jutro (a właściwie to już dzisiaj ;)) planuję pojechać do APS-u Cyfrowego Polsatu i złożyć tam wypowiedzenie mojej umowy. Umowę mam obecnie do 3 kwietnia br.

Zapytam więc raz jeszcze:

Czy mam jakieś szanse ugrać pakiet Premium za 79,90 zł przy umowie typu 12/5, ewentualnie 15/5? Bo czytałem wcześniej w niniejszym wątku, że ktoś taką umowę dostał. Obecnie mam to, co w podpisie tu na forum. Mam też usługę Multiroom z jednym dekoderem dodatkowym. Multiroom od samego początku mam gratis.

 

 

W APS nie otrzymasz 12/5 bo nie mają taki ofert , jeśli chodzi o oferty najepiej poczekaj na kontakt naszego specjalisty albo skontaktuj się z Infolinią , i przedstaw swoją propozycję konsultantowi , myśle ze jeśli byłeś klientem dobrym jest szansa na otrzymanie oferty, 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No i wypowiedzonko już złożone. :D

Pan, który obsługiwał mnie dzisiaj (a właściwie to już wczoraj ;)) w APS-ie, przyjął moje "pisemko", zeskanował je i wystawił mi potwierdzenie, które też musiałem dodatkowo podpisać.

Nie otrzymałem jednak od niego żadnej oferty na przedłużenie umowy. Gdy mu tak delikatnie o tym zagadałem to nic nie odpowiedział, tylko powiedział mi, że dziękuje i że to wszystko. Tak więc, tak jak w roku ubiegłym, podziękowałem mu i wyszedłem z APS-u. Obsługiwał mnie ten sam człowiek, co w zeszłym roku. Cóż, najwyraźniej nie chciał zaproponować nic dobrego i pewnie z góry już był przekonany, że i tak tej jego oferty nie przyjmę. :roll: Nie to nie! ;)

No nic... Teraz pozostaje czekać na telefon z DUK. Czy jest też możliwe, że zadzwonią np. jutro (tzn. już dzisiaj) albo jutro, w niedzielę? Czy DUK dzwoni do abonentów też w weekendy?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No i wypowiedzonko już złożone. :D

Pan, który obsługiwał mnie dzisiaj (a właściwie to już wczoraj ;)) w APS-ie, przyjął moje "pisemko", zeskanował je i wystawił mi potwierdzenie, które też musiałem dodatkowo podpisać.

Nie otrzymałem jednak od niego żadnej oferty na przedłużenie umowy. Gdy mu tak delikatnie o tym zagadałem to nic nie odpowiedział, tylko powiedział mi, że dziękuje i że to wszystko. Tak więc, tak jak w roku ubiegłym, podziękowałem mu i wyszedłem z APS-u. Obsługiwał mnie ten sam człowiek, co w zeszłym roku. Cóż, najwyraźniej nie chciał zaproponować nic dobrego i pewnie z góry już był przekonany, że i tak tej jego oferty nie przyjmę. :roll: Nie to nie! ;)

No nic... Teraz pozostaje czekać na telefon z DUK. Czy jest też możliwe, że zadzwonią np. jutro (tzn. już dzisiaj) albo jutro, w niedzielę? Czy DUK dzwoni do abonentów też w weekendy?

 

 

Nie zaproponował bo tam są nastawieni na nowe umowy a  po drugie nie maja wszytkich ofert , :)

Tak czekaj na tel z DUK za kilka dni zadzwonią , hmm  w soboty pracujemy ale niedziela jest wolna :), Zazwyczaj tak obsługa trwa do kilku dni , ale jeśli chcesz w wtorek możesz się sam konatkować z nami :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Poprzednią umowę miałem właśnie typu 12/5. A obecnie mam 15/5. Zależałoby mi na tym, aby teraz znów była umowa typu 12/5. Gdy poprzednio przedłużałem umowę to konsultant powiedział mi wtedy, że teraz może mi dać umowę na min. 15 miesięcy, ale przy następnym przedłużaniu znów będę miał możliwość wzięcia umowy na 12 miesięcy. Że to tak na przemian, raz umowa typu 12/5, potem 15/5, a następnie znów 12/5. I tak w kółko...

  • Popieram 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Barti-zadajesz pytania o długości umów-jakbyś dopiero się zarejestrował na forum... ;)

Przecież wiesz(bo czytasz ten temat),że można zamiennie renegocjować umowy:12/5 na 15/5 :D

No zgadza się,ale zobacz co napisał:

 

Nie tutaj akurat nie ma róznicy :), myśle ze na 95% masz szansę uzyskac ofertę 12/5 ale pamietaj z takiej oferty można skorzystać tylko raz , i nie ważne czy jestes z nami 5 lat 10 lat czy nawet rok , wiem co mówię bo realziuje ten projekt DUK

Czyżby coś się zmieniło w podejściu CP do umów czy jednak @konsul coś namącił :?:

 

@konsul-jak jest rzeczywiście,wytłumacz skoro siedzisz w "temacie"

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam,

 

Potwierdzam, że jest możliwość otrzymania na przemian 15/5, 12/5 - wiem co mówię, bo sam jestem z nimi 3,5 roku już. Nawet teraz, kiedy negocjowałem nową umowę - konsultant chcąc mnie zatrzymać przy wyższym pakiecie najpierw zaproponował 15/5, a gdy byłem stanowczy, że chce niższy zaproponował 12/5 - nieprawdą jest to, że tylko raz można otrzymać aneks 12 miesięczny z 5 miesiącami gratis. W ciągu kilku lat z nimi miałem: 15/5 (pierwotna), potem 12/5 (wycofanie kanału Love), następnie 24/8 (wycofanie wersji SD Cinemax), 29/8 (przedłużenie ze zmianą pakietu na Rodzinny HD + SportHD). Zapewniono mnie, że gdybym został przy starym pakiecie Familijny Max HD, FilmHD, SportHD, Cinemax HD miałbym możliwość aneksowania umowy na 12/5 - tylko nie chciałem.

 

@Konsul mieliśmy już tutaj takich jak Ty - pojawiacie się "tak nagle", szczególnie w dziale ofert na przedłużenie - świetnie doradzacie, a piszecie tylko do 15 postów po czym bez echa znikacie. Napisz 500 postów minimum i wtedy zacznij doradzać 

Edytowane przez Gursonek
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@Konsul mieliśmy już tutaj takich jak Ty - pojawiacie się "tak nagle", szczególnie w dziale ofert na przedłużenie - świetnie doradzacie, a piszecie tylko do 15 postów po czym bez echa znikacie. Napisz 500 postów minimum i wtedy zacznij doradzać 

Dokładnie :crazy:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Barti-zadajesz pytania o długości umów-jakbyś dopiero się zarejestrował na forum... ;)

Przecież wiesz(bo czytasz ten temat),że można zamiennie renegocjować umowy:12/5 na 15/5 :D

 

Tak, wiem, że można mieć naprzemiennie umowę typu 12/5, a potem 15/5. Jak już wspomniałem, powiedział mi to też konsultant, gdy poprzednio, pod koniec 2014 roku przedłużałem umowę.

Zaniepokoiła mnie tylko informacja podana przez użytkownika @konsul, że umowę typu 12/5 można mieć tylko raz. Ale z drugiej strony coś nie chciało mi się w to wierzyć. :roll:

 

 

Chyba na chwile obecną kolega @konsul nie jest raczej jeszcze autorytetem i osobą "zaufaną" ;)

Tym bardziej,że w grudniu renegocjowałem 2 umowy z 15/5 na 12/5 :D

 

Potwierdzam, że jest możliwość otrzymania na przemian 15/5, 12/5 - wiem co mówię, bo sam jestem z nimi 3,5 roku już. [...]

 

Cieszę się, że z tą umową typu 12/5 "tylko jeden raz" jest jednak nieprawdą i zostało to tutaj zdementowane. :D

 

Wychodzi więc na to, że kolega @konsul nie jest w ogóle wiarygodny. To, że pracuje w DUK-u Cyfrowego Polsatu, najprawdopodobniej jest zwyczajną ściemą. Tym bardziej, że, jak zauważyłem, jego różne posty często lądują w Koszu to na forum... :roll:

 

Tak więc, teraz czekam na telefon z DUK Cyfrowego Polsatu z ofertą przedłużenia umowy dla mnie. :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tak, wiem, że można mieć naprzemiennie umowę typu 12/5, a potem 15/5. Jak już wspomniałem, powiedział mi to też konsultant, gdy poprzednio, pod koniec 2014 roku przedłużałem umowę.

Zaniepokoiła mnie tylko informacja podana przez użytkownika @konsul, że umowę typu 12/5 można mieć tylko raz. Ale z drugiej strony coś nie chciało mi się w to wierzyć. :roll:

 

 

 

 

Cieszę się, że z tą umową typu 12/5 "tylko jeden raz" jest jednak nieprawdą i zostało to tutaj zdementowane. :D

 

Wychodzi więc na to, że kolega @konsul nie jest w ogóle wiarygodny. To, że pracuje w DUK-u Cyfrowego Polsatu, najprawdopodobniej jest zwyczajną ściemą. Tym bardziej, że, jak zauważyłem, jego różne posty często lądują w Koszu to na forum... :roll:

 

Tak więc, teraz czekam na telefon z DUK Cyfrowego Polsatu z ofertą przedłużenia umowy dla mnie. :)

 

 

Eh.. mozecie sobie nie wierzyć no dobrze ,,Barti,, poczekamy zobaczymy i zobaczysz że mam racje :) , wtedy uwierzysz :), no czekam na efekt ... jak dostaniesz znów 12/5 to ja jestem święty :), ale okej okej poczekam i dasz znać :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Oferta którą dostał znajomy od DUK Cytuję całość oferty: W ramach propozycji specjalnie przygotowanej dla siebie bla bla bla. W czasie 9 miesięcznego okresu promocyjnego otrzymasz pakiety Familijny Max HD + Film HD + Sport HD + Cinemax HD +VOD+IPLA za jedyne 49.99. Po okresie promocyjnym Cena za ofertę wyniesie 69.99. Mamy jednak dla Ciebie znakomitą wiadomość, w trakcie umowy będziesz mógł obniżyć cenę abonamentu do 59.99 przez rezygnację z VOD+ ipla.. Proponowana oferta dostępna jest na okres 29 miesięcy.. bla bla rabla... Załóżmy że ktoś sobie weźmie i zrezygnuje z VOD to płaci za pierwsze 9 mies 50zł, za kolejne 20 mies 60zł to ma razem przez 29mies zapłacić 1650zł czyli średnio 56zł mies i do tego dekoder HD5000. Na promocji ze strony CP za to samo zapłaci się całościowo 1080zł na umowę za 24 mies, średnio wyjdzie 45zł na mies + SAGEM

Ale teraz najgorsze,  żona znajomego na tą ofertę się zgodziła i teraz chłop nie wie jak się z tego wyplątać, można to teraz jakoś wypowiedzieć? zmienić. Jak w ogóle CP śmie takie oferty wysyłać stałym klientom, żeby z DUK otrzymywać dłuższe i gorsze oferty jak dla nowych... masakra

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli to świeża sprawa to ma 14 dni na odstąpienie o ile nie wyraziła zgody na natychmiastowe świadczenie usługi(sakramentalne TAK) w/g nowych zasad,

jeśli ma przyjść papierowe potwierdzenie zawartych zmian to 10 dni od otrzymania z tą samą zasadą jw.

Edytowane przez fezuj
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Umiesz czytać ze zrozumieniem :?:

"Oferta którą dostał znajomy od DUK "

Przed częstym Twoim pouczaniem każdego pomyśl trochę,byś pomyślał może byś zrozumiał.Znajomy mu powiedział,a skąd masz pewność,że znajomy rozróżnia Centrum Obslugi Klienta od DUK.Przed atakiem na mnie lepiej się najpierw upewnij.Dziękuję za upomnienie i pozdrawiam!

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...