Skocz do zawartości

Oferty - dla stałych abonentów platformy CANAL+ (wyłącznie pytania i odpowiedzi dot. bieżących ofert!)


marcin7650
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

 Chodziasz i tak uważam, że wielu tu narzeka na cenę nc+ a i tak przedłuża umowę na kolejny okres...

 Może i przedłużą ale 3/4 z nich wybierze najniższy abonament czyli coś w granicach niższych niż ma teraz , ja na pewno nie zapłacę więcej niż 44.90zł i nawet nie będę płakał że nie mam HBO czy Canal+

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam, mam taki problem. Umowa z nc+ kończy mi się 30 listopada, a byłem przekonany, że kończy się jakoś w styczniu/lutym. Przez to wszystko nie wysłałem jeszcze wypowiedzenia. Będę mógł wysłać dopiero w piątek, bo obecnie nie ma mnie w domu, ani nie mam na to czasu. Wiem, że najpóźniej miesiąc przed końcem umowy trzeba im wysłać. I teraz pojawia się moje pytanie, jak to będzie rozpatrywane? Bo jeżeli wyślę w piątek, tj.30 października to oczywistą sprawą jest, że list dojdzie im w listopadzie. Data nadania będzie jeszcze październikowa, więc nie mam pewności czy to zaliczą. Będą patrzeć na datę dostarczenia, czyli już listopad? Mieliście może taką sytuacje? Są szanse, że zatwierdzą wypowiedzenie? Prosze o pomoc :-) 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Pod jaki nr najlepiej zadzwonić w miarę dobrą ofertę? bo wydzwaniają z 12 294 78 79 i kicha jak zawsze.

Zadzwoń pod 112 i zgłoś działanie rozbójnicze.A tak powaznie z tego numeru dzisiaj dzwonili i nic.Sztywne ceny i konsultant dosłownie świnia.Przerywa w pół zdania i pyta czy biore czy nie.Jak on taki to ja też powiedziałem,że mam dwie umowy(co jest prawdą) i tą mam w [beep]ie(poniedziałek rano). Nawet mi miłego dnia nie życzył i nie powiedział do usłyszenia.Rozstaję się z jedna umowa bez żalu.Druga do marca.Zobaczymy.

Edytowane przez wacek2000
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Po co wylewasz te żale na forum. Przecież nam tego pisać nie musisz, my to znamy.

Nie zgadzasz się na ich warunki to nie przedłużaj umowy.

Mają teraz inna strategie i się jej trzymają, to wina zarządu a nie konsuli.

 

Konsule chyba za przyzwoleniem ich strategii stali się bezczelni, i nie powinni się już nazywać konsulami tylko akwizytorami, których nadrzędnym celem jest "wciśnięcie" umowy za wszelką cenę.

 

Info dla kolegi który pytał o start. Ja na przeczekanie przedłużyłem : start za 9,90. MR za 0, jeden pace500 plus standardowy sagem, 2 x cameleon.

 

Bez c+ nie można na tę chwilę 11 dokupić.

 

Dla tych którzy twierdzą, że ARPU nc+ będzie rosło: czytając forum można w duży uproszczeniu te dane uśrednić do całego rynku, i dlatego nie jestem do końca przekonany o tym, że będzie wzrost ARPU,  czas pokaże. Ja płaciłem 65zł płacę 10zł, inny całkowicie zrezygnuje, kolejny płacił 53,00 będzie płacił 69 lub  trochę więcej. Jak dla mnie ilość abo spada, a  ARPU za wiele nie rośnie o ile w ogóle, czas pokaże. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zadzwoniłem dziś do nc+ aby na ostatnie 2 miechy aktywować 11 bo przypomniało mi się, że United dziś leci w Capital One, a przy okazji parę meczy La Liga się obejrzy i rzecz jasna od razu propozycja od pani.

Porównywalna z ostatnią czyli:

Extra+

8xC+ [ lub 6 za mniej kasy ]

HBO

 za 119zł, żadnych wodotrysków typu History czy Adventure czy Filmboxy mi nie proponują od 3 rozmów, mam nadzieję wielką, ze odnotowali moją bardzo wyraźną sugestię jakiś czas temu aby takie cuda trzymali z dala ode mnie.

Choć to płonna chyba nadzieja bo wyraźnie tez mówiłem aby HBO trzymali z daleka. Nie było tym razem opcji dostania tego co wymieniłem bez HBO co uważam za farsę o czym panią poinformowałem z wielką radością.

Cóż 119 zeta, dzięki ale kolejny raz nie.

Aha umowa na 1 rok.

Edytowane przez tracer10
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Info dla kolegi który pytał o start. Ja na przeczekanie przedłużyłem : start za 9,90. MR za 0, jeden pace500 plus standardowy sagem, 2 x cameleon.

 

 

Jak przedłużałeś? Tel, ICA? Pytam ponieważ rozważam wprowadzenie tej procedury nadmiernego deficytu w odniesieniu do nc+, tak dla podtrzymania wzajemności w serdecznych relacjach z moim operatorem ;),  jak Kuba Bogu tak ...ale gdzieś słyszałem, że niskie pakiety tylko z ceną ze strony www... a tam stoi 19.9zł (no chyba że różnica sprowadza się do znaczka + w nazwie paczki) 

Edytowane przez G_to_nieistotne
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W ostatni dzień przed upływem końca umowy po złożonym wypowiedzeniu. Do końca chcieli mnie uszczęśliwić podwyżką, nie słuchali kompletnie co się do nich mówiło, kompletnie tego nie odnotowywali, każdy kolejny telefon (było ich multum, od momentu wysłania wypowiedzenia) tak jakbym prowadził rozmowę od początku. Nikt nawet nie był zainteresowany moimi potrzebami czy sugestiami (po mimo, że w zasadzie każda rozmowa rozpoczynała się ich standardową formułką, co pan ogląda, co pan lubi, co możemy dla pana zrobić, dlaczego pan rezygnuje itp.). W momencie jak już pozwolili mi na wyrażenie mojego zdania to rozmowa bardzo szybko się kończyła, łącznie z [beep]kim "rzucaniem" słuchawki (jak tylko konsul sobie uświadamiał, że ma do czynienia z świadomym własnych potrzeb klientem). Ostatecznie tak jak wspomniałem, w ostatnim dniu jak już było wiadomo, że się żegnamy (notabene po 15 latach - choć to dla nich aktualnie nie ma kompletnie znaczenia) i jedyne co mnie może z nimi zatrzymać to start za 9,90 na "przeczekanie" (po tym jak nie mogliśmy dojść do porozmuienia), konsul stwierdził, że... konsultuje z kierownikiem kwotę ...po czym zgodził się na tę wersję prze zemnie zaproponowaną.   

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Cześć miałem wypowiedzianą umowę która była do 2015-10-31. Dostałem sms z prośbą o kontakt (12 294 78 79). Zadzwoniłem  i dostałem ofertę  Extra+ z CANAL+ (6) 69,90 zł 24 m dla Abonentów, HBO 0 zł 6m dla Abonentów, Multiroom Premium 0zł dla Abonentów. Wcześniej miałem łamańca 0/99. Oferta przyjęta.

Edytowane przez pbarty
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam,

 

Mimo wypowiedzenia proponują mi umowę na 24 miesiące superpremium z 8 canal+ i multiroom premium:

pierwszy rok 109,90 (99,90 + 10zł multiroom premium)

a drugi rok 119,90 (99,90 + 20zł multiroom premium).

 

 

Czy orientujecie się czy mam szansę dostać ten pakiet taniej ?

 

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Własnie dzwoniłem do NC+ i bardzo rzeczowy konsultant wyjaśnił mi sprawę dość otwarcie

1. Są standardowe oferty i tylko takie oferują - czyli np. to co już tu było podawane:

 a) superpremium 8c+ za 99zł, a z 6c+ 95zł

 b ) e+ 8c+ za 79.90

 c) e+ 6c+ za 69.90

do tego MRS za 5/10zł tzw łamaniec

 niższych pakietów nie dopytywałem.

 

Mamy podobno niczego więcej na święta się raczej nie spodziewać, na ceny niższe nie ma co liczyć, najwyżej dorzucą jakieś kanały na 3-mce za darmo zamiast 1 miesiąc. Nie będzie też ofert rozdzielnych HBO-cinemax z superpremium bo podobno nc+ zawarło taką umowę z HBO, że będą to sprzedawać w pakiecie jako całość.

 

Jeśli ktoś ma tak jak ja najstarszy możliwy biały BOX do multiroomu + dekoder turbo to nie ma co liczyć na wymianę przy przedłużeniu na nowszy sprzęt (nie ma takich ofert w ogóle). Można jedynie rozwiązać umowę i podpisać nową.

Edytowane przez jojoro
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...