Arr0w Opublikowano 29 Września 2015 Udostępnij Opublikowano 29 Września 2015 (edytowane) czy ktoś może potwierdzić ofertę 6c+ extra za 59,90 czy czas uciekać do netii która ma eleveny w bogatym pakiecie sportowym za 15 zł Ode mnie w zeszłym tygodniu za Extra + Canal+ chcieli 69,90. Dzisiaj podnieśli cenę na 79,90. Umowa do jutra. Za Comfort nadal chcą 39,90, czyli drożej niż dla nowych, bo nowy dostaje 6 mies. za darmo. Edytowane 29 Września 2015 przez Arr0w Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bat Opublikowano 29 Września 2015 Udostępnij Opublikowano 29 Września 2015 Po rozmowach (a jakże pełnych zrozumienia) też mam wrażenie, że nc+ od początku sierpnia nie zależy aż tak bardzo na bazie. Teraz kosztem bazy...CENA. Tak bez żalu, że rezygnujący nie szybko pojawi się na horyzoncie ponownie. Przykład Kolegi powyżej też mówi za siebie (wielkie mi ustępstwo 24 na 12) . Jest to w zdecydowanej opozycji do walki o każdego klienta uprawianej dotychczas.(a nuż się Klient rozwinie) albo nc+ "wystarczy" 1,5 mln płacących, albo mają na 2016 plan , który nas zaskoczy i klient już niepotrzebny. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sHHeba Opublikowano 29 Września 2015 Udostępnij Opublikowano 29 Września 2015 (edytowane) Godzinę temu telefon: dalej bez zmian czyli Extra+6C+ 69,90 zł na 24 mce lub Comfort+6C+ Eurosport 2 64,80 zł. Do końca września już niedługo ..... Dzwonią tylko z Krakowa, stąd moje pytanie czy może spróbować pogadać "z Warszawą", bo 2 miesiące temu dostałem od nich SMSa: "....... prosimy o kontakt w sprawie umowy nc+ tel 22 441 31 03" Edytowane 29 Września 2015 przez sHHeba Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ircios Opublikowano 29 Września 2015 Udostępnij Opublikowano 29 Września 2015 Kierunkowy nie ma znaczenia. Dzwoni konsul z kierunkiem 22,a okazuje się, że dzwoni z Krakowa... Są takie oferty,a nie inne. Gdzie nie zadzwonisz będzie to samo. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jerry2006 Opublikowano 29 Września 2015 Udostępnij Opublikowano 29 Września 2015 (edytowane) Kierunkowy nie ma znaczenia. Dzwoni konsul z kierunkiem 22,a okazuje się, że dzwoni z Krakowa... Są takie oferty,a nie inne. Gdzie nie zadzwonisz będzie to samo. Po czym poznajesz że z Krakowa? Akcent ma krakowski? Godzinę temu telefon: dalej bez zmian czyli Extra+6C+ 69,90 zł na 24 mce lub Comfort+6C+ Eurosport 2 64,80 zł. Do końca września już niedługo ..... Dzwonią tylko z Krakowa, stąd moje pytanie czy może spróbować pogadać "z Warszawą", bo 2 miesiące temu dostałem od nich SMSa: "....... prosimy o kontakt w sprawie umowy nc+ tel 22 441 31 03" Ja wydzwaniałem na różne numery ostatniego dnia i pierwszego dnia po zakończeniu i nie było innych ofert jak standardowe. Dopiero 4 dni bez sygnału były motywacją dla nich. Edytowane 29 Września 2015 przez jerry2006 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
nowmat Opublikowano 29 Września 2015 Udostępnij Opublikowano 29 Września 2015 Mam umowę do końca września i wysłałem wypowiedzenie dopiero 3 września i jakiś czas temu dostałem od nich e-mail z informacją "że zgodnie z postanowieniami Regulaminu, Umowa zostanie rozwiązana w dniu 31/10/2015." Czy jeśli przedłużyłbym z nimi umowę 1 lub 2 października, to czy będę musiał za październik płacić tą cholendarną cenę bez promocji? Podbijam, ktoś wie czy jak podpiszę na początku października nową umowę, to czy będę musiał zapłacić cenę bez promocji czy nową wynegocjowaną cenę nowej umowy? Liczę że w październiku będą lepsze propozycję ale jakbym miał płacić z ten miesiąc tak dużo to nie ma sensu... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
davidsss Opublikowano 29 Września 2015 Udostępnij Opublikowano 29 Września 2015 (edytowane) jerry2006 Sam zadzwoniłeś po 4 dniach czy oni się odezwali i co wytargowałeś? Edytowane 29 Września 2015 przez davidsss Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jaroslaw37 Opublikowano 29 Września 2015 Udostępnij Opublikowano 29 Września 2015 witam, mam umowe do końca pazdziernika i tez tylko proponuja umowe na dwa lata, ale w punktach sprzedaży mówili, aby przyjśc po 5 pazdziernika i cos moga przygotowac indywidualnego, lub w inym punkcie sprzedaży powiedzieli wprost, ze lepiej sie opłaci podpisac nową umowę niz umowę przedłużająca, a juz na marginesie, w obu dwóch punktach świeciły poza telewizorami pustki, zero klientów, mieszkam w mieście mającym około 40 tys. mieszkańców. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
placid Opublikowano 29 Września 2015 Udostępnij Opublikowano 29 Września 2015 Witam najtańszy pakiet z paczką C+ może być start albo entry nie zależy mi bardzo na innych programach w jakiej można dostać najniższej cenie ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
emarti Opublikowano 29 Września 2015 Udostępnij Opublikowano 29 Września 2015 Po czym poznajesz że z Krakowa? Akcent ma krakowski? Ja wydzwaniałem na różne numery ostatniego dnia i pierwszego dnia po zakończeniu i nie było innych ofert jak standardowe. Dopiero 4 dni bez sygnału były motywacją dla nich. Żebyś się nie zdziwił. Czasami można wywnioskować skąd konsultant pochodzi. Akcenty krakowskie i śląskie są rozpoznawalne. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jaroslaw37 Opublikowano 29 Września 2015 Udostępnij Opublikowano 29 Września 2015 mam jeszcze pytanie, czy punkty sprzedaży moga dać inne warunki, czy moga tylko proponować to samo co konsultanci przez tel. Bo ssłyszałem, że nie moga oferować więcej niz konsultant. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
emarti Opublikowano 29 Września 2015 Udostępnij Opublikowano 29 Września 2015 Też tak słyszałem. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rych33 Opublikowano 29 Września 2015 Udostępnij Opublikowano 29 Września 2015 Chyba tak jest. Bo wczoraj w punkcie w Szczecinie Pan nie mogąc spełnić moich życzeń co do odnowienia umowy. Sam zaproponował, że połączy mnie z kosultantką z Krakowa. Bo tam ponoć mogą mieć lepsze oferty. Po rozmowie z Krakowem (standard 69,90). Złożyłem wymówienie. Umowa do 30 października. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mxv1 Opublikowano 29 Września 2015 Udostępnij Opublikowano 29 Września 2015 Czy oni chcą iść na dno ? jeśli tak dalej pójdzie to klienci po uciekają Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
misiek1985 Opublikowano 29 Września 2015 Udostępnij Opublikowano 29 Września 2015 Dzisiaj telefon i oferta Extra z 6C+ na 24m za 69zł czyli normalka.Umowa do końca pazdziernika tak więc czekamy co się wydarzy po 15 z kanałami Eleven. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jerry2006 Opublikowano 29 Września 2015 Udostępnij Opublikowano 29 Września 2015 jerry2006 Sam zadzwoniłeś po 4 dniach czy oni się odezwali i co wytargowałeś? Zdenerwowali mnie tak pierwszego dnia po wyłączeniu sygnału że odpuściłem sobie tym bardziej że wyjechałem w delegacje a i po powrocie miałem zapas filmów na dysku na pełne 14 dni. Sami zadzwonili i bez dyskusji dali coś co było nie możliwe do tej pory czyli Comfort za 24,90 - Extra za 44,90 na 15 m i Comfort z C+ oraz Extra z C+ ceny jak wcześniej ale umowa na 12 m Wyszło oczywiście tak że wrzesień za free. Podbijam, ktoś wie czy jak podpiszę na początku października nową umowę, to czy będę musiał zapłacić cenę bez promocji czy nową wynegocjowaną cenę nowej umowy? Liczę że w październiku będą lepsze propozycję ale jakbym miał płacić z ten miesiąc tak dużo to nie ma sensu... Na 100% zapłacisz za październik duuużą fakturę. Miesiąc w którym podpisujesz umowę nigdy nie jest płatny według nowych cen, dopiero pierwszy pełny miesiąc jest na nowych warunkach. Żebyś się nie zdziwił. Czasami można wywnioskować skąd konsultant pochodzi. Akcenty krakowskie i śląskie są rozpoznawalne. OK możesz wywnioskować skąd pochodzi ale nie skąd dzwoni. Nikt nie broni ślązakowi pracować w warszawie itd więc po akcencie nie będziesz wiedział ska dzwoni tylko skąd jest. 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
milek1910 Opublikowano 29 Września 2015 Udostępnij Opublikowano 29 Września 2015 Witam, na początku listopada kończy mi się umowa. Byłem w punkcie obsługi z ciekawości pytając co mi może zaoferować w tej chwili. W tej chwili miałem umowę 15 msc, pakiet universe + HBO + Premium Sport za 79,99. Dodatkowo w trakcie umowy pojawiło się to, że za 5 zł reszta Canal + do końca umowy więc oczywiście skorzystałem. Dodatkowo w trakcie dobrałem usługę Multiroom Standard więc w tej chwili moja opłata to 104,90. W punkcie obsługi powiedział, że on za takie kanały nie jest w stanie nawet zaproponować takiej samej ceny jak jest - jedynie wyższą i mogę liczyć że na infolinii coś wywalczę. Więc moje pytanie na co mogę liczyć bo nawet nie wiem w jaki sposób mogę się z nimi targować...i o jaką mniej więcej kwotę mogę walczyć? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
majakajak Opublikowano 29 Września 2015 Udostępnij Opublikowano 29 Września 2015 Ja jestem zły sam na siebie. Mogłem przedłużyć na początku lipca umowę za 59,90 zł z pakietem Extra + 6xC+ na 12 miesięcy, a wtedy wyśmiałem konsultanta. Jutro kończy mi się umowa i wezmę pewnie Comfort z 6xC+ za 59,90 na 24 miesiące. Jeszcze gdybym mógł otrzymać multiroom gratis to by było dobrze, ale że nie miałem tej usługi do tej pory to nie ma szans. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jerry2006 Opublikowano 29 Września 2015 Udostępnij Opublikowano 29 Września 2015 (edytowane) Witam, na początku listopada kończy mi się umowa. W tej chwili miałem umowę 15 msc, pakiet universe + HBO + Premium Sport za 79,99. Dodatkowo w trakcie umowy pojawiło się to, że za 5 zł reszta Canal + do końca umowy więc oczywiście skorzystałem. Dodatkowo w trakcie dobrałem usługę Multiroom Standard więc w tej chwili moja opłata to 104,90. Więc moje pytanie ... o jaką mniej więcej kwotę mogę walczyć? Za wcześnie żeby myśleć o "wywalczeniu" czegoś. Oglądaj tego co masz jak najdłużej bo o lepsze oferty ciężko więc po co zmieniać na gorsze. Ale mam pytanie a nawet kilka: - 79,90zł+5zł=84,90 Twoja opłata to 104,90 czy Ty płacisz 20 zł za MRS? - złożyłeś wypowiedzenie? - jak oni Cię naciągneli na te 5 zł za dwa kanały C+ skoro włączali je gratis dla tych co mieli 6 C+ ? Edytowane 29 Września 2015 przez jerry2006 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
milek1910 Opublikowano 29 Września 2015 Udostępnij Opublikowano 29 Września 2015 Za wcześnie żeby myśleć o "wywalczeniu" czegoś. Oglądaj tego co masz jak najdłużej bo o lepsze oferty ciężko więc po co zmieniać na gorsze. Ale mam pytanie a nawet kilka: - 79,90zł+5zł=84,90 Twoja opłata to 104,90 czy Ty płacisz 20 zł za MRS? - złożyłeś wypowiedzenie? - jak oni Cię naciągneli na te 5 zł za dwa kanały C+ skoro włączali je gratis dla tych co mieli 6 C+ ? tak płacę 20 zł za MRS, bo mądry konsultant w punkcie obsługi tak mi włączył a na infolinii nie są niby w stanie tego zmienić... wypowiedzenia nie złożyłem... rezygnować nie zamierzam...chodzi mi o to bym za bardzo nie przepłacał w porównaniu do innych a się za bardzo nie orientuje jak to teraz wygląda... to 5 zł jest za Canal Plus Film, jakoś koło marca była taka promocja...bo ja miałem tylko Premium Sport, a za to 5 zł mam również Premium Film...nowe kanały mam gratis. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jerry2006 Opublikowano 29 Września 2015 Udostępnij Opublikowano 29 Września 2015 (edytowane) wypowiedzenia nie złożyłem... rezygnować nie zamierzam... - nie doczytałem ze miałeś tylko Premium Sport (może dlatego że cena 79,90 jest dużą jak na taki zestaw) - nie rozumiem jak możesz płacić za MRP a mieć standard ale twoja sprawa - idź do punktu i jednak złóż wypowiedzenie bo masz bezpieczeństwo że wtedy nikt Cię nie wpakuje w jeszcze większe opłaty - według mnie możesz dostać za 99,90 + 10 zł MRS to co masz - EXTRA+, 8xC+ to koszt 79,90 więc możesz już teraz pytać o taki zestaw jeśli nie mają to kolejny powód do złożenia rezygnacji (może wtedy znajdą) Edytowane 29 Września 2015 przez jerry2006 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Brooklyn Opublikowano 29 Września 2015 Udostępnij Opublikowano 29 Września 2015 Umowa kończy mi się... no tak, już dzisiaj. W związku z brakiem ciekawej oferty nie przedłużyłem umowy i pewnie jutro wyłączą mi sygnał. Widzę, że czasem dzwonią po wyłączeniu sygnału, nawet po kilku dniach. Natomiast, czy jeśli ja zadzwonię do nich po wyłączeniu już sygnału, to przedłużą mi umowę? Domyślam się, że tak. Rozumiem, że ten okres 14 dni na zdanie sprzętu jest okresem, kiedy klient może się rozmyślić z wypowiedzenia i przedłużyć umowę? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ircios Opublikowano 29 Września 2015 Udostępnij Opublikowano 29 Września 2015 @milek1910. NA 99% zostaniesz przy tej samej cenie. Za mniej tego samego nie wyrwiesz już. Z MR jakieś 120. No chyba, że będziesz miał szczeście i dostaniesz MR za free.... w co wątpię. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Sebaj.p Opublikowano 30 Września 2015 Udostępnij Opublikowano 30 Września 2015 No i stało sie. Nc mówię by by a Cp witaj. Pekiet premium z HBO, cinemaxami i filmboxami w lamancu za 35zl. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Iwo81 Opublikowano 30 Września 2015 Udostępnij Opublikowano 30 Września 2015 No i stało sie. Nc mówię by by a Cp witaj. Pekiet premium z HBO, cinemaxami i filmboxami w lamancu za 35zl. Ja dziś biorę pakiet CP ale bez HBO bo my nigdy z tych kanałów nie korzystaliśmy. Nie mam niestety telefonu w PLUSie - nam miesieczna opłata wyniesie ok 45 zl ( uśredniając z darmowymi miesiącami) za pakiet Familijny MAX HD z Film HD,Sport HD i Cinemax HD. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.