banita24 Opublikowano 13 Stycznia 2014 Udostępnij Opublikowano 13 Stycznia 2014 Oferta nie najgorsza w stosunku do obecnej chwili cenę będzie ci bardzo ciężko obniżyć Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kibo no Hikari Opublikowano 13 Stycznia 2014 Udostępnij Opublikowano 13 Stycznia 2014 Oryginalna promocja Platinum od Universe+ z opcją dodatkową Platinum różniła się zawartością VOD. Łatwo nie będzie, bo proponują Ci mniej więcej to samo w identycznej cenie a Ty chcesz taniej-co zrozumiałe. Obniżka możliwa, ale raczej tylko z wypowiedzeniem i im bliżej końca umowy. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
banita24 Opublikowano 13 Stycznia 2014 Udostępnij Opublikowano 13 Stycznia 2014 Trochę to dziwne i niezrozumiałe dla mnie aby osobom które stosunkowo niedawno przerabiały temat migracji znowu tłumaczyć krok po kroku schemat przedłużania umowy czyli ; w pierw trzeba wysłać wypowiedzenie potem ... i tak dalej . Litości przecież nie jesteście dziećmi. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ircios Opublikowano 13 Stycznia 2014 Udostępnij Opublikowano 13 Stycznia 2014 Mają krótką pamięć,albo lubią marudzić. . Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pas Ratunkowy Opublikowano 13 Stycznia 2014 Udostępnij Opublikowano 13 Stycznia 2014 Znowu zaczyna się szopka. Umowa kończy mi się na koniec kwietnia, bełkocząca pani zaproponowała 179zł za to co mam teraz (120 za wszystkie C+ i HBO!!!). Znowu trzeba będzie przejść rytuał wypowiadania i odrzucania idiotycznych ofert Jakoś dziwnie wcześnie dzwonią i straszą, że jak nie przedłużę, to zapłacę 220zł, bodajże Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość kingofsouth Opublikowano 13 Stycznia 2014 Udostępnij Opublikowano 13 Stycznia 2014 @Pas Ratunkowy a ile abo nie złoży wypowiedzenia i przystaną na ofertę z infolini Ilu jest tu nas na forum ..... masakra jak podchodzą do ludzi.... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pas Ratunkowy Opublikowano 13 Stycznia 2014 Udostępnij Opublikowano 13 Stycznia 2014 Po prostu wyślę na początku marca wypowiedzenie i tyle. Zmienię tylko z 2013 na 2014 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Krystianos90 Opublikowano 13 Stycznia 2014 Udostępnij Opublikowano 13 Stycznia 2014 haha lecimy dalej , wysłane wypowiedzenie na początku stycznia , obecnie mam Platinim wszystkie C+ , Hbo Mr za 129 , dzwonili pierwszy raz oferowali mi to samo na 18 miesięcy , dziś dzwonili mają dla mnie to samo plus Cinemaxy za 99 zł przez całą umowę na 12 miesięcy , czekam dalej w górę nie pójdą z ceną , cierpliwość ponoć popłaca Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kibo no Hikari Opublikowano 13 Stycznia 2014 Udostępnij Opublikowano 13 Stycznia 2014 Tylko się nie zdziw jak kolejna propozycja będzie droższa. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
torre24 Opublikowano 13 Stycznia 2014 Udostępnij Opublikowano 13 Stycznia 2014 Witam. Umowę z nc+ miałem do końca kwietnia, 3 stycznia wysłałem wypowiedzenie. Dotychczas C+ Silver, 6xC+, Pace i MR (dwie karty) za 64 zł. Od dziś (tzn. od 1 lutego 2014) Universe+, 6xC+, HBO, Pace i MR za 64 zł, umowa na 12 miesięcy. Pierwszy telefon (ja dzwoniłem) bez większego targowania. Konsultant (konkretny i uprzejmy) zapytał dlaczego wypowiedziałem umowę - ja mu wprost, że bez wypowiedzenia nie da się negocjować umowy na dobrych warunkach. A co najlepsze zadzwoniłem tylko zapytać czy wypowiedzenie dotarło, do końca starej umowy było ponad 3,5 miesiąca! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
banita24 Opublikowano 13 Stycznia 2014 Udostępnij Opublikowano 13 Stycznia 2014 Krystianos90 nie rozumiem płacisz 129 proponują 99 + cinemaxy a ty mówisz nie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kibo no Hikari Opublikowano 13 Stycznia 2014 Udostępnij Opublikowano 13 Stycznia 2014 @torre24 konsultant też człowiek? eeee jednak Ci się upiekło, ale liczy się efekt końcowy. Gratulacje. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Krystianos90 Opublikowano 13 Stycznia 2014 Udostępnij Opublikowano 13 Stycznia 2014 no to odejdę i tyle , nie zależy mi jakoś jestem ich klientem od 4 lat mam zawsze największe abonamenty i teraz wciskają mi Cinemaxy których nie chce ich strata Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Krystianos90 Opublikowano 13 Stycznia 2014 Udostępnij Opublikowano 13 Stycznia 2014 Krystianos90 nie rozumiem płacisz 129 proponują 99 + cinemaxy a ty mówisz nie no bo chce zejść jeszcze niżej z Ceną zrezygnować z Hbo i zostać przy trzech Canałach Plus , więc czekam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dk67 Opublikowano 13 Stycznia 2014 Udostępnij Opublikowano 13 Stycznia 2014 3xc+? nie opłaca się, jeśli już to celuj w universe z 6xc+ za 59-69zł Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość kingofsouth Opublikowano 13 Stycznia 2014 Udostępnij Opublikowano 13 Stycznia 2014 no to odejdę i tyle , nie zależy mi jakoś jestem ich klientem od 4 lat mam zawsze największe abonamenty i teraz wciskają mi Cinemaxy których nie chce ich strata Chcą na tobie zarobić,przez te lata zarabiali.....wiec czemu teraz miało by być inaczej a ja jestem 5 lat i co z tego to dla nich nie ma znaczenia ps.jeśli już się sam dopytujesz o ofertę po złożeniu wypowiedzenia..... dobra rada ,dzwoń ale do..... DUK Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ADUSIEK XPS 5 Opublikowano 13 Stycznia 2014 Udostępnij Opublikowano 13 Stycznia 2014 Polecam DUK NC+ 12 294 78 00 pełny profesjonalizm i chęć pomocy nam abonentom Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
banita24 Opublikowano 13 Stycznia 2014 Udostępnij Opublikowano 13 Stycznia 2014 To było by coś profesjonalizm i chęć pomocy Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ADUSIEK XPS 5 Opublikowano 13 Stycznia 2014 Udostępnij Opublikowano 13 Stycznia 2014 zmień na ADB nc+ a się przekonasz Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Krystianos90 Opublikowano 13 Stycznia 2014 Udostępnij Opublikowano 13 Stycznia 2014 Polecam DUK NC+ 12 294 78 00 pełny profesjonalizm i chęć pomocy nam abonentom Dzięki Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
banita24 Opublikowano 13 Stycznia 2014 Udostępnij Opublikowano 13 Stycznia 2014 ADUSIEK XPS 5 na razie nie grozi . Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość kingofsouth Opublikowano 13 Stycznia 2014 Udostępnij Opublikowano 13 Stycznia 2014 Polecam DUK NC+ 12 294 78 00 pełny profesjonalizm i chęć pomocy nam abonentom Prócz telefonu zawsze można napisać e-mail do kogoś z DUK Ja tak zrobię ale jeszcze mam czas 31.10.14 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gursonek Opublikowano 13 Stycznia 2014 Udostępnij Opublikowano 13 Stycznia 2014 Panowie pomóżcie Dziś około godziny 17 otrzymałem telefon z działu utrzymania klienta, miła Pani przedstawiła się jako konsultantka NC+ Chciała przedstawić mi ofertę przedłużeniową, bo jak sama stwierdziła po co mam płacić 167,00zł od maja. Grzecznie jej powiedziałem, że obowiązuje mnie miesięczny tryb wypowiedzenia umowy, ona mi na to, że 3 miesięczny. Informowano mnie, że mnie obowiązuje miesięczny okres wypowiedzenia. Trochę się zagotowałem, jak mi jeszcze powiedziała, że ten okres minął, a przecież przechodziłem do NC+ 22 kwietnia 2013. Spierała się ze mną, że 3 miesiące są nawet popatrzyłem do umowy i faktycznie mam taki zapis: Rozdział II. Warunki promocji Abonent może wypowiedzieć umowę zawartą na warunkach niniejszej promocji z zachowaniem 3-miesięcznego okresu wypowiedzenia na zasadach określonych w regulaminie. To jak to się ma do mojej sprawy skoro umowę przedłużeniową zawarłem 23 kwietnia telefonicznie o godzinie 13:27 (mam wzór reklamacji, jaką zawierałem) skoro mamy dopiero styczeń? Czy mogę wysłać wypowiedzenie jutro poleconym, czy jest za późno? wzór wypowiedzenia: Uprzejmie informuję, iż wypowiadam umowę o abonament zawartą w dniu 22.04 2013 z zachowaniem okresu oznaczonego (okresu minimalnego) w umowie czyli z końcem kwietnia 2014 roku. Po tym okresie nie chcę być abonentem NC+. Proszę o potwierdzenie listowne bądź telefoniczne mojego przyjęcia wypowiedzenia. Dziękuje za odpowiedz Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kibo no Hikari Opublikowano 13 Stycznia 2014 Udostępnij Opublikowano 13 Stycznia 2014 @Gursonek tak to się ma, że dałeś się wkręcić. Masz do wybory wypowiedzenie(rozdział IX pkt.4) albo rezygnację (rozdział III pkt.9) i nie daj z siebie łosia robić. http://ncplus.pl/~/media/ncplus/Dokumen ... 0uslug.pdf Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
banita24 Opublikowano 13 Stycznia 2014 Udostępnij Opublikowano 13 Stycznia 2014 Wciskała ci kit masz 1 miesiąc na wypowiedzenie umowy ale jeśli cię to uspokoi to zadzwoń do nich i pogadaj z innym konsulem Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.